O návratu sportovní divize Mitsubishi Ralliart se již ví nějakou dobu. Mitsubishi nyní v domácím Japonsku zpřístupnilo výbavu Ralliart pro čtyři modely v aktuální nabídce.
A i když na sešlápnutou krabici od bot nebo dodávku nalepí Ralliart, tak z toho stejně auto neudělají. Jediné čeho dosáhnou je degradace pojmu Ralliart.
Dej si, že kolem přelomu milénia mělo Mitsu v Evropě obsazeny všechny velikosti "běžných" aut
Malý vůz - Colt
Nižší střed - Lancer
Střed - Galant
Vyšší střed - Sigma
A pak tam máš ještě Carismu, kdesi "na pomezí" nižší střední a střední, někde mezi Octávií a Vectrou
K tomu si přidej sporťáky, offroady, velkoprostoráky
A dneska?
Mitsu CZ nabízí de facto jenom 3 modely
pace Star, Eclipse a L200
Nic moc vývoj, co? :-(:-(
Jelikož od Číny odkoupili většinu amerických dluhů, jsou dnes největším věřitelem USA....určitě si budou schopni prosadit pro sebe výhodné podmínky pro business, tedy i pro automobilový průmysl. :-!
Máš k tomu nějaký odkaz? Koukal jsem na čísla z prosince 2020 + z prosince 2021 a žádný posun tam nevidím.
Japonsko 1 280 bilionů USD na konci roku 2020 a 1 250 bilionů na konci roku 2021
Čína 1 070 a 1 100 .
To se totiž stalo asi tak před deseti lety.
Ale trochu mi uniká, jaký má státní dluh vliv na soukromý sektor. Třeba dostanou běžní Amíci befelem kupovat Mitsu? Celkove je to další z geniálních postřehů vlka z Wall street:)
Tie tmave kola tak to je fakt hrozne ... navyse tmava farba disku celkovo aj opticky zmensuje kolesa .... co vyrobcov vedie k tomu davat cierne disky na auta neviem.... ale este na ziadnom aute sa mi to nepacilo
stačí se podívat u Renaultu na čísla a vidíš, že jsou v p.deli :-! poslední státní dotace byla 6 mld euro a během prvních 5 měsíců doslova zasyčely 4 mld a pak v dalších 6 měsících zbylé 2mld....peníze šly dle oficiálního vyjádření automobilky na UKLIDNĚNÍ INVESTORŮ..... :-!