Mitsubishi obnovilo značku Ralliart na čtyřech současných modelech. Zatím jen v Japonsku
O návratu sportovní divize Mitsubishi Ralliart se již ví nějakou dobu. Mitsubishi nyní v domácím Japonsku zpřístupnilo výbavu Ralliart pro čtyři modely v aktuální nabídce.
Designový styl Ralliart se bude týkat modelů Outlander PHEV, Eclipse Cross, RVR (ASX) a Delica D:5. Paket Ralliart, který je nyní nabízen v sériové produkci, se příliš neliší od Mitsubishi Vision Ralliart Concept, který jsme mohli spatřit začátkem roku na autosalonu v Tokiu.
Všechny modely Ralliart používají bílý lak White Diamond v kombinaci s litými koly v černé barvě. Outlander PHEV a Eclipse Cross mají ještě navíc černou střechu Black Mica. Nezbytným poznávacím znamením značky Ralliart jsou červené doplňky, které tak na vozech se stejně pojmenovaným designovým paketem chybět nebudou. Mezi tyto doplňky patří lapače nečistot, nástavce bočních prahů, zadní spoilery nebo difuzory, které dodávají tomuto paketu opravdu sportovní nádech.
Bohužel, pro velké zklamání zarytých fanoušků značky Ralliart jde opravdu pouze o “nádech”. Mitsubishi totiž o výkonnostně silnějších variantách pod značkou Ralliart neuvažuje. Alespoň zatím. Chceme být optimističtí, ale představení tohoto designového paketu bez jakéhokoliv zásahu do jízdních vlastností jednotlivých modelů leccos naznačuje.
Pojďme ale zpátky k tomu, jak (zatím) Mitsubishi se značkou Ralliart nakládá. V příslušenství nabídne širokou škálu příslušenství s logem Ralliart. Můžete sáhnout po značkovém oblečení, rohožkách nebo dokonce krytu palivové nádrže. To však asi není to, po čem fanoušci Ralliartu touží…
Zajímají vás ceny těchto parádiček? V přepočtu na české koruny bude japonského zákazníka stát zadní spoiler Ralliart mezi 8.200-13.500 korun, lapače nečistot v závislosti na modelu okolo 8.000 Kč. Pokud se budete chtít oháknout ve stylu Ralliartu, fleecová bunda vás vyjde přibližně na 1.800 Kč.
Jak jsme zmínili, designová výbava Ralliart je k dispozici zatím pouze na domácím trhu. Není však vyloučené, že dojde k rozšíření na další trhy. Nabízí se však otázka: je o co stát? Obnovení sportovní divize Ralliart bychom samozřejmě viděli moc rádi, ale trochu v jiném stylu, než zatím Mitsubishi prezentuje.