Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Verny_2013
Jel jsem v tom v rámci promo akce. Je to takový ten lowcost model který si hraje na něco víc než ve skutečnosti je. Těch detailů co prozradí jeho původ z Clia/Capturu je hodně - krátké sedáky, subtilní palubka, low cost materiály, slabší odhlučnění. Za mě cena neodpovídá nabízené hodnotě. Ale proti gustu žádný dišputát.
No ja mel Arkanu na vikend, a ze bych pozoroval neco z toho, co pises... A lowcost materialy??? Aha, tak to jo. Asi jsem jezdil v jinem aute... Napis mi, kde v mainstreamu jsou lepsi.
Seděl jsem jen Cli👋Captur a problém vidím v tom, že na Clio je to super. Ale na SUV za 800k už ne.
Zase, optikou dnesnich cen a konkurence, je to fakt malo ? Pred par lety si v tehle cenove v akci sehnal nejake male SUV z D3, pod 1M bylo vice modelu, takze mne to prijde vuci konkurencnim nekterym plastakum jeste slusne, proste mainstream.
Me obcas prijde, ze je to takovej narodni sport s tim interierem u Frantiku. Pred 20ti lety jim vrzaly interiery a nektere mely tvrde plasty (dnes obcas i koukam, jak moc jsou mekcene a jak se to tenkrat diskuzne nadsazivalo) a porad se na ne takhle kouka i kdyz udelali obrovsky skok dopredu a konkurence zase smer vzad. Je to jako s tou bajnou spolehlivosti koncernu 😉 Mimochodem diskuzni narek nad interierem jsem slysel i u toho jinak vyborneho Clia
Me obcas prijde, ze je to takovej narodni sport s tim interierem u Frantiku. Pred 20ti lety jim vrzaly interiery a nektere mely tvrde plasty (dnes obcas i koukam, jak moc jsou mekcene a jak se to tenkrat diskuzne nadsazivalo) a porad se na ne takhle kouka i kdyz udelali obrovsky skok dopredu a konkurence zase smer vzad. Je to jako s tou bajnou spolehlivosti koncernu 😉 Mimochodem diskuzni narek nad interierem jsem slysel i u toho jinak vyborneho Clia
Rolandes
Příspěvek podléhá schvalování.
tak to jsme asi seděli v jiném autě, nebo máme jinak nastavené standarty. Arkana je takový trochu modernější Fluence na vyšším podvozku, ale za mnohem větší peníze.
Už ta jednozónová klima je megafail za ty peníze.
Jsem se pro jistotu podíval ještě jednou do článku a máš recht - jednozónová klima. Wow 😲
Ano, souhlas. Megafail.
Ano, souhlas. Megafail.
To se jeste vyrabi ?!😁 Ja to v jednom starsim Rencku mam a vubec mne to neomezuje, ale u auta za 8 kil….. :no:
Mno, já měl dvouzónovou v MIII, koupeném 2015, který stál (reálných) 360 (1.2 TCe 130 Limited, se všemi extras vyjma navi a packu viditelnost). Pokrok :-!
Souhlas, dá se bez toho existovat, ale u auta za tu cenu ... trapné.
Jako vím, Arkana vychází z Clia/Capturu, ale tohle si teda mohli odpustit ... Technicky by to neměl být problém.
Na druhou stranu - :yes: za 1.33 TCe. Z vlastní zkušenosti, byť krátké - verze 140 míň žere a dynamika je o fous horší, 30 tisíc za 160 se nevyplatí... ale já bych si připlatil 😒]
Pořád ho považuji za nejlepší maloobjemový turbobenzín na trhu.
Souhlas, dá se bez toho existovat, ale u auta za tu cenu ... trapné.
Jako vím, Arkana vychází z Clia/Capturu, ale tohle si teda mohli odpustit ... Technicky by to neměl být problém.
Na druhou stranu - :yes: za 1.33 TCe. Z vlastní zkušenosti, byť krátké - verze 140 míň žere a dynamika je o fous horší, 30 tisíc za 160 se nevyplatí... ale já bych si připlatil 😒]
Pořád ho považuji za nejlepší maloobjemový turbobenzín na trhu.
1,3 TCe patří beze sporu k tomu lepšímu v kategorii maloobjemových přeplňovaných benzínů. Za mě nejlepší byl 1,4 TSi 110 Kw. Poměr výkon, reálná dynamika spotřeba bezkonkurenční.
1.33TCE má lepší charakter, který hezky graduje, výkonově a spotřebou je TSI fakt dobré, ale já mám rád i ten průběh, taktéž jsou skvělé Ecoboosty (myšleno charakterem).
TSI jsou jednoduše řečeno "mrdky" ,2.0TSI nevyjimaje, protože od tohodle motoru bych čekal vic než jen charakter sotva na urovni fordich běžnych EB což jsou top turbobenziny rozhodně ne TSI a už vubec ne 1.4TSI a to 1.5 je prej uplnej žebrak. A to se nebavim o zoufalich zakladech 2.0TSI co se davaji do bidneho Pola GTI či jako top 190 v běžnych verzich, kde maji tyto verze charakter dieslu. Prostě ostudne.
1,4 TSi byl (po vychytání much) výborněj a teď na to doplácí 1.5... Každopádně já řadím TCe nad, o prsa čínské gymnastky.
Poznámka - dle mých zkušeností PP koncernu jsou, v rámci údajů o spotřebě, mírně řečeno optimistické, alespoň co vím. Renaulty nekecají (to vím jistě). V Meganu je 1,33 TCe velmi úsporný motor, ten rozdíl není velký.
A to se TCe muselo vyrovnat s přísnější Euro normou, 1,4 to "nedal". Současné 1,5 je horší než TCe.
Poznámka - dle mých zkušeností PP koncernu jsou, v rámci údajů o spotřebě, mírně řečeno optimistické, alespoň co vím. Renaulty nekecají (to vím jistě). V Meganu je 1,33 TCe velmi úsporný motor, ten rozdíl není velký.
A to se TCe muselo vyrovnat s přísnější Euro normou, 1,4 to "nedal". Současné 1,5 je horší než TCe.
Tady je změřená spotřeba podle dotankování a u 1.5 TSI je PP naopak pesimistický o 0,2 litru
https😐/www.youtube.com/watch?…
https😐/www.youtube.com/watch?…
A něco z vlastní zkušenosti by nebylo? Máme 1.5TSI 96kw v leonu 2019 a podle tankování a aktuálně 55tis km kecá o 0.8l. Takze bohužel ani u novějších motoru to nezlepšili
Jaké překvapení, že dáváš odkazy na něco, co s reálném nemá mnoho společného. Viz akcelerace hybridní camry na 200 s omezovacem na 180 že?
Jaké překvapení, že dáváš odkazy na něco, co s reálném nemá mnoho společného. Viz akcelerace hybridní camry na 200 s omezovacem na 180 že?
Mne nejlepší maloobjemový motor přišel 1.6Ecoboost, ten jel jak z "praku", ale kazil se, 1.5R4 je taky super, jen mu chybí overboost - bohužel novější R3 1.5 jsem jezdil pouze s automatem a i když jel hezky, tak mi automat odřadil a já neměl moc kdy a kde si s tím pohrát (krátká jízda). To TCe bych viděl někam hodně blízko (taktéž znám TCE 140), ale neměl sem přímé porovnání.
V našem Meganu 2 je jednozona, po pul roce jsem zjistil, že je automatická 😁 Takovému autu to odpustíš, stačila by i manuální, ale u nového auta to tak nějak čekáš, i když to nepotřebuješ 😁
V našem Meganu 2 je jednozona, po pul roce jsem zjistil, že je automatická 😁 Takovému autu to odpustíš, stačila by i manuální, ale u nového auta to tak nějak čekáš, i když to nepotřebuješ 😁
Jednozonova v pohode staci, aspon nejaku dobru vec tam urobili. Netreba nastavovat obe teploty, alebo to synchronizovat. Ked musi byt dvojzonova, preco nie rovno trojzonova, alebo stvorzonova, nech si deti nastavia inu teplotu vzadu, ako im vyhovuje.
1.6 Ecoboost jsem jel velmi krátce a velmi dávno v minulé generaci Mondea (tehdy výběhový model, skladovka za velmi výhodnou cenu, málem jsme to tehdy koupili). Výbornej. Nevýhody - spotřeba po městě (což by mi nevadilo) a spolehlivost (což by mi teda vadilo).
Taky už není tak úplně maloobjemový a ve stejné kategorii by ho např. Nissaňácká 1.6 Turbo (Megane GT), 205Hp, roznesla. Při vší úctě.
To mé tvrzení "nejlepší mainstreamový motor" beru jako souhrn všeho - 1.33 TCe velmi dobře jede, má charakter (ale je ho o něco méně než u 1.6EB), není užraný a je spolehlivý. Např. můj 1,33 FireFly je podle mě ve všem o fous lepší než 1,33 TCe, hlavně je teda charakternější, jde krásně za plynem (holt MultiAir). Ale bohužel si zatím bere o litr víc.
BTW - EDC ten motor v Renaultech "tupí", manuál se k nim hodí víc.
Gratuluju k překvapení! Zjistit po půl roce, že mám auto klimu, jsem hápy 😁
Jinak u nás by už jednozónová neprošla - já rád zimu, žena teplo, takže rozdíl máme klidně 5 stupňů.
Taky už není tak úplně maloobjemový a ve stejné kategorii by ho např. Nissaňácká 1.6 Turbo (Megane GT), 205Hp, roznesla. Při vší úctě.
To mé tvrzení "nejlepší mainstreamový motor" beru jako souhrn všeho - 1.33 TCe velmi dobře jede, má charakter (ale je ho o něco méně než u 1.6EB), není užraný a je spolehlivý. Např. můj 1,33 FireFly je podle mě ve všem o fous lepší než 1,33 TCe, hlavně je teda charakternější, jde krásně za plynem (holt MultiAir). Ale bohužel si zatím bere o litr víc.
BTW - EDC ten motor v Renaultech "tupí", manuál se k nim hodí víc.
Gratuluju k překvapení! Zjistit po půl roce, že mám auto klimu, jsem hápy 😁
Jinak u nás by už jednozónová neprošla - já rád zimu, žena teplo, takže rozdíl máme klidně 5 stupňů.
1.6TCe neznám, bohužel, ani ten Firefly, beru to z takové té běžné konkurence, co se nejvíce diskutuje.
EDC jsem zkoušel a i chvíli měl, ale jen s DCi a bylo to takové zmatečné, nicméně pořád lepší, než řadit sám.. na zábavu to však neníl.
Já osobně jsem hodně oldschool, mne stačí, že to umí chladit 😁 Klimu používám jen tam, kde nejdou otevřít okna a nebo tam, kdeuž je takové horko, že ani okna moc nepomohou 😁
EDC jsem zkoušel a i chvíli měl, ale jen s DCi a bylo to takové zmatečné, nicméně pořád lepší, než řadit sám.. na zábavu to však neníl.
Já osobně jsem hodně oldschool, mne stačí, že to umí chladit 😁 Klimu používám jen tam, kde nejdou otevřít okna a nebo tam, kdeuž je takové horko, že ani okna moc nepomohou 😁
Stale lepsia zabava s edc, ako hydromenicom od aisinu 😄 aj ked sem tam ju treba vymenit, ale prevodovka super. Az ma udivuju tie nazory, sice som s vela konkurencnymi motormi nejazdil, ale 1.33 tce bolo to najplochsie, co som kedy videl. Viac charakteru ma aj 1.5 dci.
Megafail, ale zas majiteľ Dacie Sandero,alebo Dustera má ovládače klímy , ako v aute za 800 000 ,- https😐/www.auto.cz/…to-levny-automat?…
Viděl jsem nějakej supersport, ktery měl podobny tlačítka, jako v Oktávce, myslím, že to byla R8 ? 😁
Rolandes
Příspěvek podléhá schvalování.
Arese
...jelikož kombinaci SUV a litftbacku (resp. 5dveřového kupé) považuji za naprosto absurdní a ani po designové stránce mě to auto nijak nezaujalo. A k tomu naprosto nevyhovující nabídka motorizací - kde je sakra nějaká verze s manuálem?!! 😒 :no: :no: :no:
3_diamanty
za mna je presne tento motor idealnou motorizaciou pre arkanu... neviem ci je v tejto motorickej kombinacii aj s manualom kazdopadne ta oturbena 1,33ka je tu jasna volba.... pacia sa mi aj kolesa... ze tam netlacia 20tky ako vidime na scenicu ci juku.. lebo tie 18tky su tu tiezv elkostne ideal... ono cela arkana je hodne sikovne strihnuta a vidno ze to robili s citom a rozumom.... k tomu kufor vacsi jak nejeden kombik... parada... u nas uz jeden v okoli ma arkanu ... a je to fakt auto za ktorym sa rad otocim... podobne ako za cliom... ma to styl.. ma to praktickost... ma to serioznu motorizaciu a uz aj rodinne rozmery a rodinne vyuzitie .... samozrejme nejaky ten jogger bude praktickejsi aj lacnejsi a snad este aj terennejsi na nase znicene cesty... ale aj tak mi arkana dava zmysel... zatial co napriklad uz podobne ladena C4 od citroena mi pride absolutne nekupitelna
arkana :yes:
arkana :yes:
Ale Francouzi jsou žabaři a zazdili ho...
to jako ze to je vysoka koza, takze je to tezsi, horsi dynamika, nizsi maximalka, vyssi spotreba, horsi jizdni vlastnosti, tedy horsi bezpecnost ... ??
jakou vyhodu SUV mas na mysli ???