Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
JTDLE
Stacilo par fotek, par radku a uz vim, ze to je jedno z aut, ktery me opravdu nezajima. Skoda, pritom jsem mel Hondu vcelku rad.
Arese
...do pr..le, skoro nikoho tady nezajímají! 😲 😒 :no: :no: :no:
No ja uvazuji o koupi. Vyzkousel jsem e:HEV a je super. Navic ma genialni konstrukci. Hybridy pred 10 lety me neoslovily. Ale hondi e:HEV je docela zajimavy a dobry.
Tak zatím se to zdá přesně naopak - o hondě docela živá debata, zatímco ty tady nikoho nezajímáš.
Sama realita tě parafrázuje😒br />
Arese, jdi už s těma kydama......do pr..le, skoro nikoho tady nezajímají!
Sama realita tě parafrázuje😒br />
Arese, jdi už s těma kydama......do pr..le, skoro nikoho tady nezajímají!
St.
mám CR-V, jezdí hezky. Motor má prý nepřímý vstřik, pokud píšou, že je Civic s motorem s přímým vstřikem, bude to už trochu jiný motor. Nízké auto by se na tu 5 l spotřebu mohlo dostat (já mám spotřebu těsně nad 6 l, je to AWD).
Nejdříve s mi Civic nelíbil vůbec, ale postupem času si zvykám. Klidně bych ho koupil, pokud bych aktuálně auto potřeboval. A se současnými jsem spokojený.
Škoda, že se novináři nezeptali na Type R: já jsem se zastoupení zeptal a odpověď jsem dostal.
Nejdříve s mi Civic nelíbil vůbec, ale postupem času si zvykám. Klidně bych ho koupil, pokud bych aktuálně auto potřeboval. A se současnými jsem spokojený.
Škoda, že se novináři nezeptali na Type R: já jsem se zastoupení zeptal a odpověď jsem dostal.
A nepodelíš sa? Nebude Type R? Či len extrémne drahý a limitovaný?
Type R bude normalne ako doteraz. Draha asi bude, vzhladom na dnesne ceny a vacsie rozmery oproti predoslej generacii, ale nie extremne. A vraj novy type R ma byt posledny neelektrifikovany model v europe (celkovo, nie len civic).
Na nový type R sa teším, stačí, ak bude motoricky/jazdne rovnaký, ako doterajší, ale s oveľa krajšou karosériou nového modelu a bude to paráda. Trošku sa obávam tej ceny, ako hotheče medzigeneračne (a aj medziročne) prudko zdražujú, obávam sa cenovky nad 40t eur. Každopádne ako píšeš, posledná čisto spaľovacia Honda a jeden z posledných čisto spaľovacích hothečov na trhu.
No, ak na to mas peniaze, tak type R bude urcite pecka. Ja som davnejsie mal civic 9g s 1.8 a nebolo to vyslovene sportove auto, ale malo charakter a dodnes ho mam v hlave a rad by som sa k civicom vratil, ale 1.5t mi prislo uz drahe, 1.0t som nechcel (mozno neopravnene) a teraz uz bude len hybrid, ktory bude urcite atakovat 30 tis hranicu a to je tiez na mna vela. Ale keby som sa nemusel pozerat na prachy, tak ako pri kazdej generacii, by som aj teraz novy type R bral bez uvazovania nad hocicim inym 😀.
Zdravim taky byvaleho majitele 9.g.
Vyborne auto, ale preci jen predevsim z te prakticke stranky. Velky kufr, spolehlivost, dokonce tehdy velmi rozumna cena za slusnou vybavu.
Ale auto bylo s nadrzi vpredu a velkym motorem trochu tezke na predek.
Atmosfera nebyla uz (svazana normou) tak tociva. A hlavne podvozek (zadni zaveseni) nebyl to co v 7.g a opet jeste na vyssi urovni co v 10.g!
Mne zase zustal v hlave Civic 1.0t.
Nepamatuju si, ze bych si nekdy takhle uzil auto s tak malym (a presto dostatecnym) vykonem. Pro me nedostizna kombinace obratnosti, lehkosti a komfortu. A trivalcovy sportovni zvuk jako bonus. :yes:
Vyborne auto, ale preci jen predevsim z te prakticke stranky. Velky kufr, spolehlivost, dokonce tehdy velmi rozumna cena za slusnou vybavu.
Ale auto bylo s nadrzi vpredu a velkym motorem trochu tezke na predek.
Atmosfera nebyla uz (svazana normou) tak tociva. A hlavne podvozek (zadni zaveseni) nebyl to co v 7.g a opet jeste na vyssi urovni co v 10.g!
Mne zase zustal v hlave Civic 1.0t.
Nepamatuju si, ze bych si nekdy takhle uzil auto s tak malym (a presto dostatecnym) vykonem. Pro me nedostizna kombinace obratnosti, lehkosti a komfortu. A trivalcovy sportovni zvuk jako bonus. :yes:
Ano, nebolo to priamo sportove, to urcite nie. Horsiemu rozlozeniu hmotnosti nepomahala ani nadrz pod prednymi sedackami. Ale pre mna ako cloveka, co nikdy nemal vykonnejsie auto, tak to bolo pomerne svizne a ani obratnostou nie az tak zle. A hlavne mi neprislo tak nudne ako vtedajsi golf, octavia alebo napr. megane. Mne sa pacil aj interier, aj ked v tom som asi dost velka vynimka 😀. A ako hovoris, z praktickeho pohladu a za tie peniaze to bolo super. Dnes uz take nie je na trhu nic.
Tu 1.0t doteraz trochu lutujem, lebo som radsej skusil cx-3 (civic mal nizky cumak a chcel som vyskusat nieco vyssie 😀), ale to pravdupovediac bol skor mensi krok spat vo vsetkych strankach okrem tej lepsej svetlej vysky. No mozno sa k civicu este niekedy vratim 😊. Uvidime ako to tu bude s cenami pri novej generacii a momentalne aj celkovo aka bude situacia...
Tu 1.0t doteraz trochu lutujem, lebo som radsej skusil cx-3 (civic mal nizky cumak a chcel som vyskusat nieco vyssie 😀), ale to pravdupovediac bol skor mensi krok spat vo vsetkych strankach okrem tej lepsej svetlej vysky. No mozno sa k civicu este niekedy vratim 😊. Uvidime ako to tu bude s cenami pri novej generacii a momentalne aj celkovo aka bude situacia...
Pre Teba by bol ideál ten Civic Si, športovo ladená verzia s 200k, manuálom a samosvorom (v kategórii warmhatchov unikát), ale určite o hodne lacnejší ako type R. Všetky testy na neho sršia nadšením, chvália agilný podvozok, o manuále sa vyjadrujú ako druhom najlepšom manuále na trhu hneď po Porsche atp. Takže ak má byť Si malá ochutnávka toho, aký bude plnotučný type R, tak sa máme na čo tešiť.
Veru, Si by som bral ako bezne auto. Type R by fakt pre mna bol overkill, lenze Si sa u nas ani nepredava... Hlavne teraz by honda podla mna este mohla pozbierat dost fanusikov, keby tu predavali americke motorizacie. Hybridizacia a elektro su v pociatkoch a honda nie je u nas vseobecne prvou volbou v tomto smere. Ale asi emisne normy, vyrobne naklady a predajne odhady naznacuju, ze by to nemalo vyznam.
Ladislav Husák
Měli jsme v rodině 2 Civicy, ale tohle... to je asi to nejnudnější auto, které jsem v životě viděl. Doufal jsem, že produkční verze přece jenom nakonec nějak překvapí, ale nestalo se. V mých očích je tahle Honda absolutní omyl a je mi z toho smutno.
Počkám si, až ho uvidím naživo. Zatím ale těžká designová nuda.Návrat k devadesátkové 6g v roce 2022.
Pro mě byl Civic na vrcholu v 5G. Tam se potkala technika s designem. Ale taky to nebyla žádná kulervoucí avantgarda, spíš dotažená přirozená elegance. Ani s 6G ale žádný problém nemám... pro mě byl problém hlavně 7G.
Fajn, Ufo se mi líbilo... ale zase tam už trošku začala strádat ta technika.
Pokud bude 11G trošku krok zpět od samoúčelné "zajímavosti" 10G, která ale byla za cenu poněkud infantilních a nefunkčních "nasávacích otvorů", k jednoduché funkční eleganci 5G... za mě je to v pořádku.
Ale jo, taky si počkám naživo.
Fajn, Ufo se mi líbilo... ale zase tam už trošku začala strádat ta technika.
Pokud bude 11G trošku krok zpět od samoúčelné "zajímavosti" 10G, která ale byla za cenu poněkud infantilních a nefunkčních "nasávacích otvorů", k jednoduché funkční eleganci 5G... za mě je to v pořádku.
Ale jo, taky si počkám naživo.
esper
Type R bude normalne ako doteraz. Draha asi bude, vzhladom na dnesne ceny a vacsie rozmery oproti predoslej generacii, ale nie extremne. A vraj novy type R ma byt posledny neelektrifikovany model v europe (celkovo, nie len civic).
Emel
Nakonec docela hezký auto. Ten zadek o dost lepší než u sedanu nebo u těch prvních jakože prototypů... a ten pysk vepředu taky minimálně nebije do očí.
A hlavně - 135kW a 315Nm z dvoulitru vypadá o dost líp, než těch 96kW z 1.5 u HRV.
PS:100° kamera... to není moc širokoúhlý, ne?
A hlavně - 135kW a 315Nm z dvoulitru vypadá o dost líp, než těch 96kW z 1.5 u HRV.
PS:100° kamera... to není moc širokoúhlý, ne?
Taky jsem nad těmi 100° přemýšlel a usoudil, že to bude nejspíš překlep. Hledat se mii to nechtělo.
A motoricky určitě super posun.
A motoricky určitě super posun.
len by som upozornil, že tie parametre, ktoré sa Ti pozdávajú ("z dvojlitra"), nejdú z toho dvojlitra, ale z elektormotora, ktorý slúži na primárny pohonom tohto auta...
Súhlas, v porovnaní s predchodcom až elegantné auto. Tiež súhlasím s hatchom, zadok lepší ako u sedanu, plus tá pridaná praktickosť (ono je to skôr liftback ako hatch, ale to je len dobre).
Akurát ten hybrid, no, na papieri tie parametre vyzerajú dobre, len aby to nebolo ako je obvyklé u baterkáčov, teda že dynamika nebude taká, akú by mal spaľovák daných parametrov. Proste warmhatch by som napriek solídnemu výkonu nečakal. Na rozdiel od amerického modelu Si, 200 koní z fúkanej 1,5ky, k tomu ostré naladenie, upravený podvozok, špičkový manuál a hlavne samosvor a je to warmhatch ako vyšitý a všetky testy na neho spievajú ódy, aké je to zábavné auto. To by som si vedel predstaviť aj u nás: https😐/images.spot.im/v1/production/bnzncewocsugfkhphbsy
Akurát ten hybrid, no, na papieri tie parametre vyzerajú dobre, len aby to nebolo ako je obvyklé u baterkáčov, teda že dynamika nebude taká, akú by mal spaľovák daných parametrov. Proste warmhatch by som napriek solídnemu výkonu nečakal. Na rozdiel od amerického modelu Si, 200 koní z fúkanej 1,5ky, k tomu ostré naladenie, upravený podvozok, špičkový manuál a hlavne samosvor a je to warmhatch ako vyšitý a všetky testy na neho spievajú ódy, aké je to zábavné auto. To by som si vedel predstaviť aj u nás: https😐/images.spot.im/v1/production/bnzncewocsugfkhphbsy
Teoreticky by to mohlo jet podobně, jako Corolla 2.0, ta má myslím taky nějaký takový výkon... a ta jede slušně. Jestli jako warmhatch... to asi úplně ne, ale ta troška výkonu pro radost navíc tam je.
To určite, výkonová rezerva by mala byť. Len poukazujem na to, že ten Si je výkonovo blízky, ale charakterom bude zrejme úplne inde. Škoda, že Si v Európe nebude, bol by to taký príjemný športovo ladený warmhatch, ale dostupnejší a univerzálnejší ako hardcorový type R.
esper
auto.cz a ich stupidna zaplava reklam... ze ja som sa zas podujal sem raz za rok nieco na mobile pisat do tych ich vyskakujucich sra... iek.
miromen
Civic 10G mam často na očich a je na ni radost pohledět, prostě vzhledově paradni odvažna hondice.
Tohle je nemastne, neslane, vlastně ničim zajimave a ještě pusobi tahle generace jako starši model vedle předchudce.
A navic jestli se tu bude nabizet u běžnych verzi jen jako hybrid....vždyť to slovo je samo o sobě nadavka tak jsem velmi zklaman.
A někdo tu před časem psal, že je velmi chvalena po jizdni strance. No kouknul jsem na jedno video ve srovnani s mazdici a dle testera novy civic žadna slava ani v tomhle ohledu, ale možna byl z mazdiho fanclubu.
Tohle je nemastne, neslane, vlastně ničim zajimave a ještě pusobi tahle generace jako starši model vedle předchudce.
A navic jestli se tu bude nabizet u běžnych verzi jen jako hybrid....vždyť to slovo je samo o sobě nadavka tak jsem velmi zklaman.
A někdo tu před časem psal, že je velmi chvalena po jizdni strance. No kouknul jsem na jedno video ve srovnani s mazdici a dle testera novy civic žadna slava ani v tomhle ohledu, ale možna byl z mazdiho fanclubu.
skejpa
Nevíme zrychlení, nevíme maximálku, nevíme kapacitu těch baterií...
Tak alespoň ten vzhled. Někomu to asi stačí.
Tak alespoň ten vzhled. Někomu to asi stačí.
Contradark
Chtělo by to hezký kombík, minimálně v Evropě (chápu, že v USA je k ničemu). Sedany v Evropě jen okrajově, v USA je to opět naopak. A jedna motorizace, i když bude třeba super, je prostě nedostatečná.
V hezké barvě, s většími koly, než 17" to může vypadat zase trochu líp.
V hezké barvě, s většími koly, než 17" to může vypadat zase trochu líp.
3_diamanty
Ale podobne ako pri novej hrv aj tu sa uz obavam neprekusnutelnej a neobhajitelnej cenovky... kdeze su tie casy ked civic 1,4 stal 14 tisic eur.... hrv 1,5 nejakych 17 tisic .... a to pritom bolo len 5 rokov dozadu .... ved dnes uz maly jazz stoji cez 20 litrov... brutalne tie hondy podrazili.. ale to uz vsecko.... i recko i turecko.... proste vsecko... a asi podobne jak v mazde uz sa tiez hraju na premiu...
125S
Jako spokojený majitel 10G Civicu, mě připadá design 11G dokonalejší. Jenom na předek jsem si ještě nezvykl. Ale líbí se mi rovný boční profil. Klínovitý bok 10G se mě úplně nelibý. Také na zadek jsem si nezvykl. To jedenáctka mi připomíná uhlazenost starších Hond a to včetně interiéru.
Dizajn dokonaly... cele auto pecka.. rovnako ako hrv.... lidri segmentu... ale co ta dostupnost... sucasny majitel 5 rocnej hrv uz na novu musi dat skoro dvojnasobok... takto to fakt nepojde..
Jaka je ucinnost Toyoty?
Zase nepiš hlouposti, Honda má dobrej hybrid, jinej než toyota s jinými pro a jinými proti
Toyota has implemented gasoline engines with a thermal efficiency of 41% or more in HEVs such as the Prius, C-HR, and Camry; and is currently e😜anding its lineup of new powertrains based on its TNGA concept globally. Honda has achieved a net thermal efficiency of 45.2% or greater for individual chambers in its i-CVCC sub-chamber rapid combustion system.
https😐/www.marklines.com/…l/rep1607_201706
Nicméně Honda má i benzínový motor s účiností kolem 50 % od 2015, ovšem ten je pro F1.
Obecně Honda patří mezi absolutní tom motoráře desítky let. Akorát nepřistoupila na hru německých automobilek, jejichž výsledkem je nižší spolehlivost.
Porad bych se rad dozvedel, ktere motory s ucinnosti nad 40% ma dele nez Toyota. Aby bylo jasno, proti Honde vubec nic nemam, jen me zajimaji technicke podrobnosti tohoto typu.
Nicméně podle odkazů pod článkem byl motor pro Accord Hybrid v 2013 s tepelnou účinností nad 40 %.
https😐/www.hondarandd.jp/point.php?pid=1271&lang=en
To co všechny automobilky prezentují, jsou téměř vždy víceméně laboratorní hodnoty.
Třeba k oné účinnosti - na to jsou mapy, nejvyšší účinnost je jen za určitých otáček a výkonu motoru. Jinak je nižší. A takto to mají všechny motory. Liší se jen tou nejvyšší.
Hybridy, které napájejí akumulátory, mají tu výhodu, že pracují za ideálních otáček a výkonu. Takže v oblasti vyšší účinnosti. Honda e:HEV nemá převodovku (ani CVT), tedy jen jeden pevný převod. Takže se jednak nemá co porouchat, jednak i převod nemá 100 % účinnost, takže další pozitiva e:HEV.
"Takže se jednak nemá co porouchat, jednak i převod nemá 100 % účinnost, takže další pozitiva e:HEV. " - zatimco prevod mechanicke prace na elektrickou a zpet na mechanickou (seriovy hybrid) ji ma? Nebo jak mam tohle tvrzeni chapat?
"Takže se jednak nemá co porouchat," - muze se porouchat treba spojka, kterou Toyota vubec nema 😉
Toyota has implemented gasoline engines with a thermal efficiency of 41% or more in HEVs such as the Prius, C-HR, and Camry; and is currently e😜anding its lineup of new powertrains based on its TNGA concept globally. Honda has achieved a net thermal efficiency of 45.2% or greater for individual chambers in its i-CVCC sub-chamber rapid combustion system.
https😐/www.marklines.com/…l/rep1607_201706
Nicméně Honda má i benzínový motor s účiností kolem 50 % od 2015, ovšem ten je pro F1.
Obecně Honda patří mezi absolutní tom motoráře desítky let. Akorát nepřistoupila na hru německých automobilek, jejichž výsledkem je nižší spolehlivost.
Ja bych si samozrejme vybral Hondu. 😄
Ale treba Toyota ma hybrid v kombiku. :yes:
Toyota muze byt v nekterych parametrech nebo jizdnich rezimech lepsi.
Honda by mela byt teoreticky o trochu vpredu ve meste.
Ale OBA tyto hybridy dostavaji ze spalovaku maximum. :yes:
Od ucinnosti spalovaku, pres elektromotory bez vzacnych prvku, az po po invertor a dalsi convertory.
Proste posledni evoluce spalovaciho motoru.
:yes: :yes: :yes😒br />
Jinak v cem je objektivne nejlepsi?
Spotreba na urovni hybridu Toyoty.
Tzn. nejnizsi mozna dosazitelna spotreba spalovaku (unplugged).
Dynamika lepsi nez Toyota.
Komfort (nepatrne) vyssi nez Toyota, diky (vetsinu casu) mechanicky odpojenemu spalovaku od kol.
Tudiz start spalovaku na jizde poznat nelze.
Atd. Atd.
Obdivuhodny kus (hybridni) techniky Honda o kterem si muzou evropske automobilky nechat zdat.
Vychazim m. j. z tohoto srovnani😒br />https😐/www.autobild.de/…is-20926001.html
Spotrebu namerili stejnou: 5,4.
80-120😒br /> Toyota 8,6
Honda 7,8
Btw. normovana spotreba😒br /> Toyota 4,8
Honda 5,4
Myslim, ze CR-V je dynamikou o neco horsi nez RAV.
Kdyz jsem psal o lepsi dynamice, tak to bylo o tom Jazzu.
Priznavam, neplati to o obecne.
Ale tenhle Civic s "dvoulitrovym" hybridem pojede slusne, patrne mnohem lip, nez spousta do nebe vynasenych manualu s ruckou... 😁
Proste hybridy Honda a Toyota jsou spicka.
:yes😒br />
PS Ja jsem jezdil jen s CR-V a RAV.
Tvl 5.4 s yarisem? To jsme zajeli s ozzmanem s yarisema, kdyz jsme jeli po dálnici 130 Praha Plzeň 😒]
Ja si říkám, že ti novináři úmyslně jezdi proti principu hybridu. Protoze to ani ten jazz mimo dalnici nepojede takhle. A na dalnici s tou reakci ve vyšších rychlostech stejně člověk nechce. Kdyz jsem jezdil typicke městské a příměstské jízdy, tak yaris byl na 3.2 a jazz na 4.2. Jezdit za 5.4 s yarisem nebo jazzem.....To radši nekomentuju.
Medocetl jsem to do konce, nevyhral náhodou VW?
VW vyhrava obvykle nemecke testy.
Tesla treba nemohla v autobildu vyhrat proti BMW, tak dostali stejne bodu. 😁
https😐/m.bild.de/….bildMobile.html#…
Test je v aktualnim Autotipu.
Nemecky testy je nutny brat s rezervou, kdyz testuji nemecka auta.
Naopak kdyz srovnavaji japonce mezi sebou, tak by to svou vypovidaci hodnotu mit mohlo.
Proto mam taky nejradsi US testy...
Ten Jazz proti VW je asi jako Model 3 proti BMW.
Podle me Honda/Tesla jednoznacne lepsi.
Nemecke znacky obvykle ziskavaji body na tezko meritelnych parametrech jako obratnost nebo komfort. A pak v realu zjistis, ze rozdily jsou marginalni (neni-li realita opacna).
Ok VW ma vetsi kufr. Ale ctyri body za prostornost vpredu...
Mj usporna jizda Toyota Yaris Cross i Honda Jazz Crosstar 3,9l. :-!
VW 5l...
Na 600t začíná Peugeot 308 1.2PT 130k AT... takže Civic se 135kW za 700 mě asi neuráží.
Čekám, že do základu narvou většinu těch asistentů...
Jet by to docela mělo, podle parametrů - je to o dost silnější než HRV a výhodnější karoserie.
Výkon uvidíme, dle testů u jiných modelů ve vyšších rychlostech chybí.
Civic mel spickovy diesel. Nikdo to nechtel.
Mel atmosferu 1.8 benzin s nejvetsim kufrem ve tride. Nikdo to nechtel.
V minuly generaci velmi dynamickou 1.5 turbo a kolik se jich prodalo?
A samozrejme jeste Type-R, takze vykonovy rozpeti motorizaci bylo doposud velmi slusny!
Kolik se prodalo dynamické 1.5 turbo? Málo, protože to svázali pouze s nejvyšší výbavou za velmi vysokou cenu. Nižší a střední výbavy měly udýchyný tříválec.
Generace "UFO" se prodávalo 100 tisíc kusů ročně. Víceméně s jednou karoserií a jedním motorem (hatchback 5D, atmosféra 1.8, ostatní verze byly okrajové). Hodně slušný výsledek.
Ty vis neco o Honda dieselu?
Ze pises o oxymoronu? 😁
1.6 d-tec byla lepsi nez koncernova tdi snad ve vsem.
Honda spalovaky umi nejlip!
Kdo ze je sampion F1? :-!
Tím neříkám, že jde o špatný motor. Ale kdo chce diesel, koupí si spíše Peugeot nebo tu Škodovku.
Mne prijde super mit adaptivni tempomat v zakladu...
Je mozny ze HB v comfortu s 1.5 nenabizeli. Nevim.
Adaptivní tempomat bez možnosti vypnutí té adaptivnosti nechci ani zadarmo.
Jo, za velkýho provozu je ACC fajn... ať už v zácpě, nebo v hustým provozu mimo dálnici... ale jednak je tu ten problém, že to občas nefunguje vůbec... a pak se mi na dálnici pravidelně stává, že dojedu auto v pravým pruhu, zapomenu plynem podržet rychlost a ACC hezky zpomalí... to je otrava.
Ideální řešení je jasný - adaptiv, se schopností popojíždět v koloně, s možností přepnutí na "hloupej" tempomat. Já ale v kolonách moc nejezdím, tak mi stačí klasika.
Nějak si člověk zvykne... ale ani po delších trasách s ACC (třeba 4000km) jsem nedošel k tomu, že bych se nechtěl vrátit do auta bez ACC.
Ale realita je bohuzel takova, jak pises.
Nicmene pro koho jsou parametry Hondy (hybrid) akceptovatelne, ten neudela s Hondou chybu.
A myslim, ze dnes koupit auto se spalovakem bez elektrifikovaneho pohonu (snad krome toho Type-R...) je chyba.
1.8 atmosféra s největším kufrem, to asi myslíš kombíka... to ale bylo tak šeredný auto... a s tou 1.8 to moc nejelo.
1.5 se prodalo málo, protože jí Honda cíleně znevýhodňovala v akčních cenách. Kromě toho se mluvilo o nějakých problémech se spolehlivostí.
V hatchbacku byla minimálně ve výbavě Sport, což znamenalo ty hezký výfuky uprostřed, kvůli kterým se pak nevešla ani rezerva, ani tažné. Sedačky vepředu stály za prd, vzadu to bylo šedošedé a chyběly výdechy ventilace pro zadní sedačky (když jsme tu za to teď kritizovali Dacii). A tak dále.
Jo, byl tu sedan... ale v Evropě je kompaktní sedan okrajovka.
Mel o sto litru vic nez konkurence.
Kdyz se mluvi o Hondy o problemech, tak je to na urovni bezproblemoveho VW...
Já s TSI neměl problémy vůbec žádné... stejně tak woody, iudex a další... možná jsou jen ty problémy díky množství prodaných aut víc na očích.
U 1.5VTEC se mluvilo o problémech se vstřikama -> bohatá směs, usazování karbonu, ředění oleje benzínem... ale těch motorů se prodalo tak málo, že se těžko soudí, jak byl ten problém vážnej.
Jasně že gró prodejů třeba té i30 je v těch akčních verzích na 16" s klimou, v té době za 350... tohle uměl Hyundai mixovat správně. Ale to neznamená, že by se nedal prodat kompakt za 500... jen tam člověk musí vidět nějakou protihodnotu.
200.000 je v dnešní době 5 průměrných výplat... to není zase takové hrozné drama... ale jasně, nikdo to nedá jen kvůli jinému sklonu háčka, je potřeba za tím vidět nějakou přidanou hodnotu.
2) 1.0 Turbo VTEC taky nejde svádět jen na novináře. Stačí se podívat do oficálního prospektu Hondy, že ve 3 cyklech WLTP ze 4 má vyšší spotřebu než výkonější 1.5 Turbo VTEC. Proč by měl někdo toužit po tříhrnku, který žere více než čtyřhrnek?
3) Cena souhlas. Schválně jsem se podíval na ceník z roku 2017, kdy jsem kupoval auto. Civic HB 1.5 Turbo VTEC začínal na akčních 619 900 Kč. Více než 500 tisíc bych tehdy za auto nedal.
Současný Civic má v základu výbavy S například systém udržování v jízdním pruhu, adaptivní tempomat, čtení dopravních značek, automatické přepínání dálkových světel a další. Jenže nemá klimatizaci ani audiosoustavu. A chybí mu kryt zavazadelníku jako kdysi Fabii Junior. Kolik takových aut si reálně někdo koupil?
A u té nové generace lze očekávat to samé. Za těch 700 tisíc bude holobyt narvaný otravnýma asistentama. Za reálnou specifikaci bude potřeba připlatit.
A zacinalo se Comfortem. Ktery mel vybavu dostatecnou.
Kdyz ti za osm tisic dodelali u Hondy couvaci kameru, tak nechybi nic podstatnyho.
Jo ma to volant v plastu, nema automaticky sterace, ale sedan byl pod pul milionu s 1.5!
Karoserie sedan je v Evropě dlouhodobě na okraji zájmu.
Teoreticky se tedy to žebrácké provedení nabízelo a nabízí, prakticky vzato nenabízelo a nenabízí, je to jenom na "cena od".
Ale kde si přišel na 20 tisíc kusů ročně? To je příliš optimistické. Minulý rok se v Evropě prodalo 14 tisíc "normálních" Civiců, takže 10 tisíc hybridů ročně by byl úspěch.