Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Postrach Multivanu? Hyundai Staria se ukazuje ve velké galerii z reálného světa

Futuristické MPV již odhalilo svůj design a prozradilo české ceny. Až nyní si jej ale můžeme prohlédnout na skutečných fotkách mimo ateliér.
Zpět na článek
25. 3. 2022 16:12
25. 3. 2022 16:50
26. 3. 2022 08:49
25. 3. 2022 18:03
25. 3. 2022 18:06
25. 3. 2022 21:13
25. 3. 2022 20:47
25. 3. 2022 22:46
25. 3. 2022 23:47
26. 3. 2022 07:19
26. 3. 2022 08:51
26. 3. 2022 10:43
26. 3. 2022 15:19
27. 3. 2022 21:07
27. 3. 2022 18:25
26. 3. 2022 07:18
26. 3. 2022 09:44
26. 3. 2022 10:33
15. 4. 2022 22:52
12. 9. 2023 15:52
25. 3. 2022 16:12
vaculik
Tohle auto je zajimavy a doufam ze si ho nevezme do huby Vaculik aby nam ukazoval prihradky s nepogumovanim, spatne bezklicove otevirani, blbe osvetleni kufru a dalsi veci, ktere redneckum rekne ze multivan je jen jeden.
Rozbalit vlákno
2
26. 3. 2022 08:49
Re: vaculik
No…ale tam maska…meine Güte
Avatar - MS-sport
25. 3. 2022 17:27
Nekoupil bych si to, ale
fandím tomu! Pro mě je na prvním místě Mercedes V/Vito, pak Toyota Proace:-! :yes:
Rozbalit vlákno
32
25. 3. 2022 17:42
Re: Nekoupil bych si to, ale
Jazdil si s Toyotou ProAce?
Avatar - MS-sport
25. 3. 2022 17:48
Re: Nekoupil bych si to, ale
ano :-! :yes:
25. 3. 2022 19:59
Re: Nekoupil bych si to, ale
A čím ťa oslovila?
Avatar - MS-sport
25. 3. 2022 20:10
Re: Nekoupil bych si to, ale
V první řadě motorem....., tenhle Renault motor se prostě povedl. Hluk v kabině je taky ok. Bezpečný rodinný auto. Dobrý zpracování interiéru, klasika u Toyoty. Za ty peníze v podstatě dokonalý rodinný auto pro 4-členou rodinu a víc. :-! Proti tomu nemáš v podstatě co postavit.
25. 3. 2022 20:44
Re: Nekoupil bych si to, ale
Ale už len proti Toyote - posledná, čo nechala dieslový dvojliter. Mne to prišlo na rodinné jazdenie dosť dlhé - ten rázvor je na dlhé trasy, na denné jazdenie vrátane mesta a úzkych parkovísk až tak nie. To by ma odrádzalo - v kombinácii s nie najlepším výhľadom, prekážal mi vysoký pontón palunej dosky a dosť nízke čelné sklo. Zaujímavé auto, ale nie dokonalé.
Avatar - Mikesus
25. 3. 2022 22:39
Re: Nekoupil bych si to, ale
Mne tma vadil ten nekomfort podovzku, horší odhlučnění, hlavně vzadu, ale ani vpředu to nebylo nic moc. Dále ten výhled, to taky nic moc nebylo, ale z SUV je to dnes asi už horší.
25. 3. 2022 22:43
Re: Nekoupil bych si to, ale
SUV nemusím vôbec, takže ani neriešim. Proace sa mi páči, ale keď som sa zviezol, až taký happy som nebol - nie že by s tým autom nedokázal žiť, to zase nie.
Avatar - Mikesus
26. 3. 2022 08:12
Re: Nekoupil bych si to, ale
To byl přesně můj pocit. Nadšení žádné, protoze prostě dodávka se všemi svými vlastnostmi, ale žít bych s tím nejak překousl. Ale to asi s každým autem.
Ja taky stále SUV moc nemusím. Ale vybírat mezi dodávkou a SUV pro rodinu, z hlediska komfortu mám jasno. To je rozdil několika tříd.
26. 3. 2022 10:23
Re: Nekoupil bych si to, ale
Lenže aj cenový rozdiel. tam proste je. Za ProAce chcú povedzme milión, keď budeš chcieť SUV, treba si nachystať aspoň o 30% viac, teda pokiaľ nechceš priestor obetovať tomu spomínanému komfortu. Ja som riešil podobnú vec v nižších triednych sférach a rozdiel cca 6-8 tisíc € medzi Berlingom a C5 Aircrossom alebo C4 Spacetourerom rozhodol o dodávke. Ale nesťažujem sa, je to mäkké, komfort nie je najhorší a v diaľničných nájazdoch musím často za Karoqmi či RAVkami pribrzdiť, aj keď sa zďaleka nenakláňajú tak ako Berlingo :-)
Avatar - MS-sport
26. 3. 2022 09:35
Re: Nekoupil bych si to, ale
Podvozek je ucházející nic extra ale provar to taky není....a ten hluk mně nepřišel teda.....vzadu jsem se nevezl. Za 900tis je to prostě naprosto ok.
Avatar - Mikesus
26. 3. 2022 13:07
Re: Nekoupil bych si to, ale
Jak se to vezme. Za 900 mas třeba Galaxy. Podovzkove, dynamicky i hlukově úplně jinde. A 3 děcka do toho dáš i se sportovní výbavou taky.
Avatar - MS-sport
26. 3. 2022 18:13
Re: Nekoupil bych si to, ale
to určitě souhlas. :-! :yes: ale SUV tipu VW Tiguan nebo Kia apod za cenovku 1,3 milionu plus je nesmysl.
Avatar - MS-sport
26. 3. 2022 09:31
Re: Nekoupil bych si to, ale
debata je...tedy můj názor, že tyhle všechny předražený vyskákaný SUV kozy jako je VW Tiguan a spol za 1,3mil nemají vůbec žádnej smysl oproti Toyota Proace za 900tis. Taková auta si kupuje hlavně rodina.....takže kola, kočáry a další sportovní vybavení.....proto i tenhle Hyundai i když za 1,4mil už to je teda dost.....i na fotkách to působí uvnitř lagricově ty plasty, knoflíky.....ale chce se v tom svézt. V zadu jsem v tiyitě neseděl/nejel, ale hluk mně vepředu teda nepřišel. Podvozek je normál, nic extra, ale taky ani žádnej provar....pro mě jsou SUV jen móda a tenhle segment jako Multivan T6.1, MB Vito, Toyota Proace, Ford Tranzit Custom, tenhle Hyundai, Renault Trafic prostě mají logiku......SUV do 750tis by určitě už stálo za diskusi, ale takhle určitě ne s těma cenama přes milion.
Avatar - Mikesus
26. 3. 2022 13:05
Re: Nekoupil bych si to, ale
Ano logiku to ma. Já do toho právě nejvice sedal, kdyz jsem stridla corollu, highlander a tohle. Dynamiku tolik nehodnotím, protoze s takovým autem stejně nechce člověk lítat. Subjektivni pocit bezpečí byl z tech 3 aut nejmensi v proace, nohy jako deformacni zóny nejsou můj šálek kávy. Potom právě rozdil v pohodlí, ať už od podvozku, nebo hlukovy komfort.
Nicméně tyhle auta taky chapu a několik jich ve svém okolí mám. A přesně vím, proč je kupují, protoze cena/prostor to mě bezkonkurenční oproti cokoliv jinému. Jen jde o to, jestli tolik prostoru je potřeba na úkor pohodlí a komfortu cestování. To už si každý musí zvážit sám co potřebuje a od auta chce.
Ale neber to jako kritiku proace, tohle jsou obecně neduhy všech dodávek, snad vyjma V klasse, ale tam jsme na ceně 2 až 3 aut.
Avatar - MS-sport
26. 3. 2022 18:15
Re: Nekoupil bych si to, ale
jj ale cena 1,3 plus za SUV je proste podle mě nesmysl úplnej....ja mám MB Vito 124cdi 4x4....nechal jsem to doupravit za 200tis a celkem jsem na 1,4 mil.
Avatar - Mikesus
26. 3. 2022 23:44
Re: Nekoupil bych si to, ale
Ja v osobním vitu nikdy nejel, předpokládám, ze odhlučněním to je podobné jako skrinova verze, což by bylo dost smutné. Protoze to už je na úrovni tech ostatních dodavek a tedy z mého pohledu, srovnání s klasickými osobaky, dost kulhající. V mi přišlo o dost více odhlucnene. Ale na druhou stranu máš aspoň motor v porovnani s konkurenci. Já už preferuji vic ten komfort, a vůbec se nedivím, kdyz nekdo za SUV dá 1.5M, naopak tam už mi to smysl dava a pochopim, narozdil od SUV za 0.7M apod. Tam je to naprostý nonsence. V ceně 1.5M už jsou aspoň komfortní, v té nižší kategorii ani to ne a vše oproti klasikam jen zhoršují.
Avatar - MS-sport
27. 3. 2022 09:46
Re: Nekoupil bych si to, ale
nechal jsem to extra odhlučnit....SUV je kompromis u všeho a ve všem. Absolutně mně to ničím neoslovuje a za cenovku milion a více to u mě vyvolává pobavenej úsměv a nechápající kroucení hlavou. Radost z jízdy mám v úplně jiném typu auta a po užitné stránce tedy pro rodinu, cestování, relax, sport/zábavu je "dodávka pro převážení osob" nejlepší variantou. :-!
26. 3. 2022 08:36
Re: Nekoupil bych si to, ale
Toyota ProAco ma motory ze skupiny PSA, ne Renault. Je to auto postavene kompet v PSA za prispeni Toyoty pri spolecnem vyvoji. Interier je klasickej francouz, spousta nedotazenych malo praktickych veci, ktere tak nejak tam oni "pretrpi", ale kdo presedne z opravdoveho "japonce" na toto, tak si tech nedodelku nebo ne zcela intuitivnich reseni, vsimne. Vice v mojich komentech na toto auto v historii auto.cz
Avatar - MS-sport
26. 3. 2022 09:33
Re: Nekoupil bych si to, ale
sorry máš pravdu, napsal jsem blbost s tím motorem, přepsal jsem se. Renault motory byly ve Fiatu a Opelu samozřejmě
26. 3. 2022 20:16
Re: Nekoupil bych si to, ale
V Toyotě ProAce je motor Renault? Vždy jsem měl za to, že Peugeot
25. 3. 2022 19:27
Re: Nekoupil bych si to, ale
jezdi velmi dobre...
Avatar - Mikesus
25. 3. 2022 22:40
Re: Nekoupil bych si to, ale
Na dodávku ano, na osobak nic moc.
Avatar - petr petrumr
25. 3. 2022 19:34
Re: Nekoupil bych si to, ale
jsou čtyři modely, s jakou?
25. 3. 2022 20:02
Re: Nekoupil bych si to, ale
Teba som sa nepýtal, nezaujíma ma tvoj názor.
Avatar - petr petrumr
26. 3. 2022 06:50
Re: Nekoupil bych si to, ale
já jsem tušil, že jen něco tápneš a nevíš ani kolik modelů PROACE se vyrábí, tak vlastně jsem se nespletl a nemusel jsem tam dělat otazník .Na tohle jsou diskuze a my ti napíšem, že ne jen modely, ale i různá délka, která je dělaná jiným rozvorem kol.
Avatar - Mikesus
26. 3. 2022 08:14
Re: Nekoupil bych si to, ale
Ja jezdil verso I klasikckou skříň. Všechny verze dieselů i po ten 180koňový. A rozdíly byly prakticky jen ve výkonu motoru. Kravál a vibrace byl u všech stejné.
26. 3. 2022 10:27
Re: Nekoupil bych si to, ale
Ja som sa pýtal na osobný názor MS-sporta, nie na tvoje rozumy. Na kantora sa hraj s niekým iným.
Avatar - 3_diamanty
25. 3. 2022 19:22
Re: Nekoupil bych si to, ale
ta toyota proace je defakto peugeot traveller len s logom toyoty... to uz radsej traveller...
Avatar - petr petrumr
25. 3. 2022 19:35
Re: Nekoupil bych si to, ale
místo jaké?
Avatar - Otrava
26. 3. 2022 21:46
Re: Nekoupil bych si to, ale
Nebo Citroen Spacetourer nebo Opel Zafira... zajímavé že se tu probírá jen Toyota .)
26. 3. 2022 22:45
Re: Nekoupil bych si to, ale
Tak sa, Hurvínku, pozri na stránky Citroenu alebo Oplu, že prečo asi je reč len o Toyote... Nápoveda: pozri si ponuku motorov.
8. 4. 2022 07:29
Re: Nekoupil bych si to, ale
udajne jponci maju nejaku extra kontrolu kvality vyroby ale inak je to len o dizajne vo vnutri a prednej masky
25. 3. 2022 17:53
Težká konkurence
Hyundai do toho šlape a dává Multisharanu na frak - cenou, technikou - 4x4 a správnou motorizací, design je také o level výše :yes: Moc pěkné…

Ještě jak to bude jezdit a v realitě vypadat. Dnes jsem potkal Multisharan v bílé barvě a zvracel bych…
Rozbalit vlákno
3
25. 3. 2022 20:15
Re: Težká konkurence
Naživo jsem zvědavej, Multisharan zatím jsem viděl jen na fotkách, tohle taky, ale tohle je tak hnusný ...
25. 3. 2022 20:59
Re: Težká konkurence
Proti Multisharanu, který je brutálně težkopádný jak na fotkách, tak i na živo, má Staria celkem čistý až futuristický design. Pravda ta přední světla se dala řešit lip, ale jde to zkousnout ;-)
26. 3. 2022 09:03
Re: Težká konkurence
No právě, futuristický na mě až moc, začalo to už Tucsonem, ne mě je to moc divoký. Přitom Hyundai pěkný auta umí viz i30.
Avatar - xxc
25. 3. 2022 18:03
podla fotiek
to ma az 2 isofixy, pre rodinu ako stvorene a je to trosku skarede. Keby to aspon bolo na platforme egmp, ale takto je to na velmi uzke pouzitie a este to podporuje vojnu :-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - xxc
25. 3. 2022 21:10
Re: Re: podla fotiek
Áno, som.
25. 3. 2022 22:43
Re: Re: podla fotiek
Nevyzerá to tak.
Avatar - 3_diamanty
25. 3. 2022 18:06
V nemecku
Uz frci :yes:

Korejsky Hyundai vie dnes uz lepsie co chce europan ako europske skostnatele legendy.... ale dobre nam tak

Hyundai :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - xxc
25. 3. 2022 21:13
Re: V nemecku
Uvidíme o rok, podľa mňa Multivanu sa predá viac aj napriek cene a výrobe bez káblov :-)
Avatar - m.z.
25. 3. 2022 20:47
13,5s
V r.2001 jsem zakoupil novinku Hyundai Trajet 2,0 CRDI 83kw a ten měl podobné zrychlení. Za mě naprosto tragická dynamika, ale auto je to zajímavé.
Rozbalit vlákno
10
25. 3. 2022 22:46
Re: 13,5s
A načo potrebuješ viac? Povedal by som, že v tejto triede je oveľa dôležitejšie pohodlie ako akcelerácia. Nie že by to bolo nejaké terno, ale na veľké rodinné auto vpohode. ;-)
25. 3. 2022 23:47
Re: 13,5s
ty cisla zrychleni jsou fakt tragicke.... tady porad Vecko vede o parnik....skoda, NEdynamika to bohuzel zabyla, jinak palec nahoru za odvazny design prototypu v serii :)
26. 3. 2022 07:19
Re: 13,5s
Je pravda, že s V300d člověk umí v provozu překvapit, když se na něj začne lepit naspeedovanej rozvoz pizzy v Citigo :D
26. 3. 2022 08:51
Re: 13,5s
Jj, jenže to Véčko V250d 4matic 140kW je od 1,6mio, když to dovybavíš, jsi na 2mio ;-) Jen metalický lak tě vyjde na 50tis…
Avatar - m.z.
26. 3. 2022 10:43
Re: 13,5s
No, za ty prachy si představuju dynamiku tak okolo 10s a na otázku na co potřebuju viac, upřímně nevím, jestli si neděláš srandu?
Že se za 20 let nikam dynamika neposunula? To ta Proace se 130kw aspoň nějak obstojně jede. *** se za každým kamionem a se sevřeným žaludkem předjíždět s dynamikou zákl. 55kw verzí užitkových aut, se mi opravdu nelíbí.
26. 3. 2022 15:19
Re: 13,5s
Aspoň deset. A to nejsem nějaký fanatik…
Avatar - wakantanka
27. 3. 2022 17:16
Re: Re: 13,5s
Mno, ale ten kamión nepredbiehaš štýlom 0 - 100 či? Mňa skôr zaujímajú disciplíny ako 60 - 80 či 80 - 100 a tam to môže vyzerať úplne inak, lepšie.
Avatar - m.z.
27. 3. 2022 21:07
Re: Re: 13,5s
To určitě, když lemra dělá stovku skoro za 14s, tak určitě ve 120 poletí, jako vítr... A já dal konkrétní příklad, psal jsem o Hyundai Trajet.
A dynamika na auto za 1,4M, není ani trochu v pohodě.
Avatar - wakantanka
27. 3. 2022 23:03
Re: Re: Re: 13,5s
Jak vítr to nepoletí, ale ani žádnej louda to taky nebude. On ten Trajet nemal 440 Nm a 8 rýchlostí + VGT.
27. 3. 2022 18:25
Re: 13,5s
Hmm, v roku 2001 nám tu eśte dožívali transporter s 1,9tdi 66kW. Myslíš že to bolo o galaxiu rýchlejšie? Alebo také srandy ako 2,4 atmo dízel... Dynamika nie je hitparáda, ale na krabicu je to v pohode a adekvátne
26. 3. 2022 07:18
Sedačky
Vidím, dobře, že ta trojlavice nemá 3 stejně široké sedačky? To mi přijde tedy jako dost velká chyba ..
Rozbalit vlákno
0
26. 3. 2022 09:44
Motor
Tak si to trochu srovnejme. Dynamicky i spotřebou je to na úrovni základního multivanu 1.5 benzin. Zde se jasně ukazuje výhoda toho jak multivan zhubnul na váze aniž by se zmenšil. Multivan tdi oproti tomuhle bude daleko rozumnější volba. A pokud nej člověk nemá pak Toyota, jako auto pro chudý.
Rozbalit vlákno
1
26. 3. 2022 10:33
Re: Motor
Kvalita auta sa pozná podľa ceny? Alebo musí byť VW zásadne prvý a čokoľvek lacnejšie až po ňom?
5. 4. 2022 21:30
Nesmyslné ''americké'' uspořádání sedadel
Tento Hjondé se nepoučil a opakuje chybu Voyageru - pro aktivní evropské uživatele takových aut je uspořádání sedadel 2/2/3 k prdu, pětičlennou rodinu s plnou polní nepobere, montovat kvůli takovému přešlapu na tento typ auta rakev, to je představa k uzoufání. Řešit by to šlo nákupem okleštěné verze Tour, která je v uspořádání 3/3/3, přičemž sedět ve třech vepředu nepůjde nejspíše vůbec, na zadní lavici také jen nouzově. Ale budiž, převeze zřejmě pohodlně pět lidí. Jen pro převoz plné polní bude třeba vyhodit zadní lavici, ta je nesmyslně nedělená, takže hmotnost bude tak 80 kg a manipulace s ní bude peklíčko. Pro bezproblémovou variabilitu dost velká rána. Takže s radostí zůstávám u stávajícího vozu v logickém uspořádání 2/3/3 s dělenými zadními řadami, které člověk sám dokáže vyjmout i usadit. Přestavba z osmimísta na malou dodávku za 5 min, zpět za 8:-) Do podzemních garáží Staria nevjede a mýtné v některých státech také bude platit až dvojnásobné...Takže naděje na, po praktické stránce, rozumného nástupce do důchodu odcházejících modelů zhasla. A design je kapitola sama pro sebe jak uvnitř tak zvenku. Subjektivně se mi líbí jen zezadu a to pouze ve verzi Luxury, z boku je to skleník na kolech, předek snesitelný, interiér nic moc, korpus palubní desky na mne dýchnul Espacem z dob před pětadvaceti lety. Jestli to v průměru bude jezdit pod 9, budu překvapen. Takže kolik toho tady tak můžou prodat?
Rozbalit vlákno
0
15. 4. 2022 22:52
Pěkné
Myslel jsem, že by mohl být nástupcem mého Véčka, ale nemá 3 plnohodnotné sedačky ve druhé řadě.To je velká chyba. jinak předpokládám, že loketni opěrky a dělené otevírání zadních dveří kufru je možné doobjednat?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Maxmin
12. 9. 2023 15:52
Jsem v šoku
Dnes jsem zkoušel stariu a jsem v šoku z té převodovky a start stopu :-(
Když start stop vypne motor a dupnu na plný plyn, trvá to snad 2-3s než auto nastartuje a pořádně zabere. To je nekonečně dlouho :-D Se svým elektroautem bych byl daleko za křižovatkou dříve, než toto zareaguje... Ale i když se motor úplně nevypne to má dost pomalou reakci.
Navíc mám pocit, že to neřadí moc plynule i když je to měničový automat. Asi má až moc rychlostí, protože i když chci jen trochu zrychlit, kde by starší auto nechalo jen pěkně proklouznout měnič tak toto na chvíli přestane táhnout úplně, podřadí a až pak přijde kopanec. Nevím, jestli bych si na toto zvykl. Třeba proace od bráchy mi připadá takový plynulejší a klidnější, přitom lépe zrychluje.
Ve starších autech jsem měničové automaty miloval. Krásně plynule a taky okamžitě zrychlovaly hned po každém sešlápnutí plynu. A až po hodně výrazném přidání, nebo po kickdownu podřadily. Toto se prostě moc nepovedlo :-(
Jinak auto je moc pěkné, super výhled, má celkem dobře odhlučněný podvozek. Ale ten motor s automatem to zabil
Rozbalit vlákno
0