Zásadní podíl na kvalitě má výrobní závod. Nokian Sdělano v CCCP nebrat. Ty Barumy a Semperity na chvostu budou z Rumunska. Naopak ty Savy a Debicy budou France nebo Germany, Poland přinejhorším.
Nevypadlo něco z článku při převodu sem? Třeba vysvětlení hvězdiček u první tabulky? Spíše asi nebude dráha na suchu delší než na mokru, ne? Nebo je to z různých rychlostí? Díky
Aha, už to vidím někde v nějakém dalším grafu, že to na suchu odpovídá 100km/h a na mokru 80km/h. Sakra na tyhle články je potřeba větší inteligence než moje :-)
No chybí tam toho víc, ale tentokrát držím hubu, vypovídací hodnota testu je vysoká a máme to zadarmo. Trochu mě mrzí, že v základním testu je 20 čínských gum a ani jedna russká.
Potešilo ma výborné hodnotenie Bridgestone T005, ktoré mám. Najkratšia brzdná dráha na suchu i mokre a najlepšia v ovládateľnosti a bočnom vedení, to sú úplne kľúčové parametre. Naopak slabý kilometrový nájazd ma pri našom nízkom nájazde netrápi.
Takže paradoxne tieto "stredné" Bridgestony sú relatívne lepšie ako UHP model S005, s ktorými som nebol moc spokojný a ktoré v rámci konkurencie UHP moc nebodovali.
:D:D To si trefně vystihnul. Tyhle EcoContact jsou šmejdy, který bych si nedal na auto ani zadarmo. Nicméně ContiSport 6 mám na autě a jsou výborný. Zjevně jsou dělaný z mnohem lepší směsi.
A co měl znamenat tvůj příspěvek o tom, že to BMW montuje na některý svý modely. Zřejmě v honbě za gramama CO2. Že je pak o zabití na tom jezdit už nikoho nezajímá.
Ano jasně používá a to z důvodu, který ti napsal Kankunen. Šetření za každou cenu. Co na tom, že zákazník bude jezdit prvních pár sezón na mizerných gumách.
Na předku zatím čínský na dojetí na zadku Contisport6, ale jak jsem ti už psal. Budu kupovat 2 nový Contisport na těch Sunny Wintermaxx se fakt nedá jezdit ani na suchu.
Měl jsem minulý rok. Potřeboval jsem je dojezdit. Měly ještě přes polovinu vzorku. Holt jsem koupil ráfky s takovýma příšernýma gumama, ale bylo mi je líto vyhodit, když byly nový. Nicméně letos je vyhodím a koupím nový Contíky jak jsem psal. Je to fakt špatný mít zrovna na přední nápravě horší gumy než na zadku. Byť to "odborníci" a ty doporučují. Na zadku bych je ale sjížděl další 3 roky ;-)
No tak to sem zapomněl = všichni co znám používáme to co doporučuje v textu Škoda a BMW
A ty si nezapomněl že pneumatiky NEMĚNIT po 2? To je BLBOST KRAVINA NESMYSL = to že sem říkal SI URČITĚ PAMATUJEŠ :*)
a RŮZNÉ ZNAČKY VZORKY na nápravách = je sice dovolený ale taky spíš KRAVINA
no a když máš tak extrémní čínský šmejdy = tak OPRAVDU URČITĚ rovnou 4 nový. A v případě čína hrůza a nový slušný Conti = to by "odborník" nevím nevím co na to řekl :-!
ale ZAJÍMALO by mě to! asi by docela čučel na čem jezdíŠ = protože tady platí spíš to "v reálu k tomu nelze přistupovat dogmaticky, je potřeba vyjít z konkrétní situace" :-)
Nicméně to vysvětluje proč jezdíš jak jezdíš = trochu klobouk (zatáčky hodně klobouk) a rychle maximálně na rovině
ale když zmiňuješ DO KRVE tak fakt lepší špičkový celoroční = než na hnaný nápravě silně podprůměrnou čínu. a rozhodně na všech kvalitní celoroční než na všech čínu = což seS hádal fakt do krve ;-)
a furt to 9:13?? já JAK VÍŠ na pneumatiky HODNĚ DÁM = takže co to mělo znamenat?
Ja mám letné Fulda SportControl 2 takže taký priemer a za 2 roky keď ich budem meniť tak pôjdem buď do Good Year,Dunlop alebo Bridgestone.Samozrejme to bude závisieť od ceny.Dosť nemilo prekvapil Continental ale vo všeobecnosti tie Eco pneumatiky hlavne za mokra nič moc.Mal som na Lagune Michelin Energy Saver a tie boli ťiež za mokra nič moc ale boli Eco a "údajne" znižovali spotrebu paliva a mali dlhšiu životnosť.
Když už je do testu pro srovnání zařazena jedna pneu celoroční, bylo by asi celkem fajn aspoň zmínit, o jakou gumu šlo. I v celoročních jsou propastné rozdíly.