Veterán
Přihlásit pro přidání komentáře
Stejsn
3
(obě před faceliftem) se mi líbily a líbí se mi dodnes. Po modernizaci už ne.
Ginger Kyriakos
A Pochcavka. Dvě auta, která z nás v našem vidění udělala hrdé Čechy, kteří již směle konkurují Západu, u Octavie jej dokonce překonávají. Skodovka již nebyla vysmivanou značkou, ale tvrdým konkurentem západní automobilové produkce.
Beefcake
S "Místo V8 se klientela Opelu dočkala na podzim 2000 zážehového šestiválce 2,6 l" chodila vyborne. Hladky zvuk motora s velmi slusnym tahom.
Ona byla i s 3,2 litrem. Nebyl to žádný závoďák, ale příjemný motor na dlouhé cestování s velkou loďkou. V8 podle mé zkušenosti žádný velký posun v dynamice nepřináší, ale soudím jen ze svého osobního porovnání mezi Mercedesem E s benzínovou 320 a 500. V Omegách jsem jezdil se vším (benzínovým), díky služebním autům od této značky. Jak osobně vůbec nemusím naftové motory, musím uznat, že jejich nasazení (třeba 320 CDI) ve velkých autech dává smysl, jak z hlediska dynamiky, tak hlavně ekonomiky provozu.
Aj 2.5 V6 mala podobny raz, priebeh krutiaceho momentu dolu a silny stred, nad 5500ot to uz nic neprinieslo, ale nicomu to nevadilo. K Omege to pasuje.
lamal
Zavan nostalgie, predaje Opelu boli neuveritelne, slusne si viedla aj Honda. Boli to doby, kedy kazda znacka mala nieco svoje...
Zaujimave boli 1.4 8V v grupke, sice len 44kW/60k v póle, ibize/cordobe to bolo zive, hlavne kvoli kratkym prevodom, plynulemu priebehu krutiaceho momentu a dobrej reakcii na plyn.
Zaujimave boli 1.4 8V v grupke, sice len 44kW/60k v póle, ibize/cordobe to bolo zive, hlavne kvoli kratkym prevodom, plynulemu priebehu krutiaceho momentu a dobrej reakcii na plyn.
×
Sdílení komentáře
×