Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Videa

Zpět na článek

Šéf VW Fejtek: Co do objednávek máme letos vystaráno. Zájem o Taigo předčil očekávání

17 komentářů

Futurista
V rámci objektivity bych teď očekával další várku rozhovorů s šéfy dalších značek. VW jako jednička na trhu (nepočítám Škodu), dobrá, byl první. A jaké značky vyzpovídá Machi jako další? Můj tip: žádný. Tohle je totiž PR jako prase, jen neoznačené. 😉
webpaja
Tohle beru jako normální rozhovor a zcela upřímně by mě stejně tak zajímaly názory od podobných lidí napříč všem i zástupci značek.
admin badge
Martin Machala (Auto.cz)
Futurista
Prvni v dlouhodobych prodejnich cislech zahranicnich znacek... A opravdu dekuji za stare rozhovory. Ocekavam rozhovor se sefem Hyundai. Bude? 😉
admin badge
Martin Machala (Auto.cz)
Vy se opravdu ptáte, jestli bude rozhovor s Hyundaiem, který je hned druhý ve výše uvedených odkazech?
Avatar - petr petrumr
petr petrumr
konečně to pochopili, že na prodeji cizího auta vydělají více jak na golfu a polu. Jestli to není pro eu pracovníky potupa.
webpaja
Jestli není potupa sebe sama tohle napsat. Naštěstí Evropa není tvořena jen krátkozrakými lidmi a ukazuje celému světu, že má a umí.
Avatar - petr petrumr
petr petrumr
co má? tohle auto vymysleli v brazilii a ve španělsku jen to vyrábí, za chvilku bude test vw z jar a taky bude lepší než z německa.
PowerHouse
Tak musí to mít spoustu společných dílů s VW z EU.
Avatar - petr petrumr
petr petrumr
jo to jo, to nepochybuji, je to přeci koncern, ale že je napadlo až včil dát na trh něco levnýho z ameriky.
webpaja
Meleš opět hlouposti, neznáš VW Fox? Ale hlavně, proč vozit do Evropy něco, co se vyrábí v neevropském závodu?
traveldrive
Tak sorry, teraz melieš aj ty. Fox tu už nejaký rok nie je a diera na trhu lacných áut tu pre zmenu nejaký ten rok je.
Mimochodom, podľa teba sa v Európe predávajú len v Európe vyrábané veci?
ericn
Levný je možná Nivus v Brazílii, ale Taigo je v Evropě sakra drahý, malý auto již od 534tis. Tj aby to nějak vypadalo, tak musíš vytáhnout minimálně 600-650tis. O 1.5TSI Rline za 700+ nemluvě… Tomu levné auto nelze říkat 😒
Avatar - Anonym
Anonym
Kde se tedy bere můj pocit, že Evropa umí akorát vydržovat zadáváním výroby a nákupem surovin Čínu a Rusko, přičemž nebýt USA tak je dávno ještě v mnohem větší pr**deli? A že línější tvor nez Evropan (rozuměj FrancouzoNěmec) na planetě neexistuje?
Avatar - petruzmrd
petruzmrd
Příspěvek podléhá schvalování.
PowerHouse
Nejlevnější Golf Variant v naftě přes 700 000.
ericn
O Golfu nemá smysl aktuálně vůbec uvažovat, VW ho zdražilo naprosto nesmyslně, aby nějak vypadal a měl 1.5TSi pod kapotou, musíš vytáhnout 750tis Kč :no: