Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeNové BMW řady 7 oficiálně: Nabídne spousty obrazovek a nejprve jen elektromotory
56 komentářů
plusplus
Příspěvek podléhá schvalování.
Tom Pro
Pekny. Design s uzkejma svetlama bude ted u bmw hrat prim. Jinak je to vlastne porad krabice stejna uz desitky let. Reditel co bude vzadu sedet neresi jak to vnimaji vemena z netu. Proste si sedi vzadu a uziva si pohodli a design neceho noveho. Az to pojede v Praze, tak to neprehlidnes a o to jde, o nic jineho.
Naopak si myslím, že v těch nudných barvách a v "krabicovitem" designu, jak si to nazval, po tom neštěkne ani pes. 🙂 Ale určitě jsem zvědavý na prodejní čísla.
Mna zase vzdy fascinuje ako si niekto nieco zdovodni podla svojej optiky. PS: moj sef si svoju sedmu soferuje zasadne sam.
Renfor
Tohle je fakt humáč, jinak to říct nejde. 😃
Přijde mi, že BMW už asi nechce prodávat...
Na druhou stranu, v té černé by to krásně pasovalo do Cyberpunku.😃
Přijde mi, že BMW už asi nechce prodávat...
Na druhou stranu, v té černé by to krásně pasovalo do Cyberpunku.😃
3_diamanty
Co alo kto nuti medvede a vrtule robit taketo vizualne smejdy nechapem
Elsin_p
Nezbývá než doufat, že aspoň ten vnitřek bude v reálu vypadat lépe než na této grafice, o exteriéru jsem teda ztratil iluze. Díky bohu za 5 po FL v benzínu, poslední normální auto...
Ham.
na čumáku to docela ujde, rozhodně daleko hezčí než bedna kytu EQS. Uvidíme naživo.
Z informací na zahraničních webech plyne docela šokující skutečnost, že v Evropě 7er končí s benzínovými motorizacemi, bude jen EV, PHEV a diesel. Benzínové R6, V8 budou jen pro USA a Čínu.
Other new 7 Series models, including six-cylinder 735i and 740i models, as well as a V8-powered 760i 😁rive, will be sold in other market but there are no plans to offer them in the UK/EU.
Z informací na zahraničních webech plyne docela šokující skutečnost, že v Evropě 7er končí s benzínovými motorizacemi, bude jen EV, PHEV a diesel. Benzínové R6, V8 budou jen pro USA a Čínu.
Other new 7 Series models, including six-cylinder 735i and 740i models, as well as a V8-powered 760i 😁rive, will be sold in other market but there are no plans to offer them in the UK/EU.
.... hele tak troufnu si tvrdit že PHEV benzín je furt "benzínová motorizace" ne? to by mi na tom autě vadilo úplně nejmíň.... těch 300kg nebo kolik navíc kvůli PHEV verzi se na celkové hmotnosti ztratí 😉
No tvrdit to můžeš, ale pro mě je benzínová nebo naftové motorizace maximálně s nějakým mild-hybridem, jakmile do toho vrazíš tři metráky baterek, tak je to už spíš EV se všemi výhodami i nevýhodami. Čekal bych, že nechají na výběr zákazníků co je pro ně vhodné a ne že benzín takhle zakopou pod zem nota bene v situaci, kdy diesel nechávají a ten má daleko těžší "politickou" pozici v EU než benzín.
Evropské prodeje minulé 7er s benzínovou V8 daly zřejmě dostatečně najevo, jak "velký" tu byl o ně zájem.
Průser je hlavně absence R6 benzínu, s tím mildhybridem je to auto emisně ok i pro Evropu a za současného protidýzlového tažení bych si klidně tipnul, že 735i by měla velmi silný podíl na prodejích v EU. Takhle nenaftovému zájemci nezbude, než vzít phev. Podle mě čistě marketingové rozhodnutí, úkol zněl jasně, elektrifikovaná auta musejí vykazovat čísla prodejů.
PlumJelinek
Všichni teď řeší design nové sedmičky. Ano, je jistě kontroverzní, podobně jako byla kontroverzní Banglova sedmička. Mně se třeba líbí, ale o to nejde.
Co mě spíš zaráží, tak z článku vyplývá, že nová sedma už nebude mít ani osmiválec, maximálně tak elektricky boostovanej šestihrnek. Což je ale zvláštní, jelikož BMW nyní uvolnilo oficiální fotky několika verzí a je mezi nimi i klasická verze 760i (...a pak také M760e), což by dle označení měl být starý dobrý benzíňák, snad alespoň osmivál.
Tak jak to tedy je....hmmm?
Co mě spíš zaráží, tak z článku vyplývá, že nová sedma už nebude mít ani osmiválec, maximálně tak elektricky boostovanej šestihrnek. Což je ale zvláštní, jelikož BMW nyní uvolnilo oficiální fotky několika verzí a je mezi nimi i klasická verze 760i (...a pak také M760e), což by dle označení měl být starý dobrý benzíňák, snad alespoň osmivál.
Tak jak to tedy je....hmmm?
Podle technických dat přímo ze stránek BMW je M760e 😁rive R6 PHEV. Taky jsem čekal, že to bude V8. Ale třeba ještě dorazí později alespoň nějaká V8 PHEV i pro EU, když V12 už nebude.
To je to poslední co mi na 7er vadí, diesel na dálky, PHEV benzín je super kombinace a kdo chce má elektro.
Já v tom PHEV benzínu žádnou reálnou výhodu nevidím, minimálně ne pro toho, kdo jezdí dál než kolem komína. Mám reálný srovnání v BMW X5 30d versus X5 45e. Na dlouhý trasy je u toho hybrida o litr větší spotřeba než u diesela, dynamika stejná, menší kufr, stojí o 200 000kč víc a technika je ještě zbytečně složitější (tzn. víc věcí, co se můžou pos*at). A papírově udávanej 50km dojezd na elektriku je v reálu ani ne poloviční. Fakt v tom nevidím žádnej přínos. Radši klasickej benzín nebo nějakej silnější diesel.
achjo..
- v žádným vesmíru nejede 45e stejně jako 30d, jede stejně jako 40d
- baterie má využitelnou kapacitu cca 22kWh, na dojezd 25km by musel elektromotor spotřebovávat 88kW na 100km, jeho nominální výkon, kterej nevíc soustava nedokáže dávat moc dlouho je 83kw. Takže si vymýšlíte a s autem jste nikdy nejel a možná ho ani neviděl.
Realita je taková, že 30d jezdí krom extrémně dlouhých cest (kde je to sotva vyrovnaný) vždy nákladněji, pomaleji, nepohodlněji (hluk), celkově není dražší (za necelých 200 je v ceně nezávislá klima a topení, vzduch a další výbava). Kufr je stejnej, hybrid akorát nemá prostor pod podlahou. Jo a na baterky to dá 45km (v mínus 5 vrstvou sněhu až 80km v létě). A mám s tím najeto víc jak50tkm.
- v žádným vesmíru nejede 45e stejně jako 30d, jede stejně jako 40d
- baterie má využitelnou kapacitu cca 22kWh, na dojezd 25km by musel elektromotor spotřebovávat 88kW na 100km, jeho nominální výkon, kterej nevíc soustava nedokáže dávat moc dlouho je 83kw. Takže si vymýšlíte a s autem jste nikdy nejel a možná ho ani neviděl.
Realita je taková, že 30d jezdí krom extrémně dlouhých cest (kde je to sotva vyrovnaný) vždy nákladněji, pomaleji, nepohodlněji (hluk), celkově není dražší (za necelých 200 je v ceně nezávislá klima a topení, vzduch a další výbava). Kufr je stejnej, hybrid akorát nemá prostor pod podlahou. Jo a na baterky to dá 45km (v mínus 5 vrstvou sněhu až 80km v létě). A mám s tím najeto víc jak50tkm.
To jsou všechno papírový hodnoty, který samozřejmě vypadaj líp pro hybrid a ani zdaleka neodrážejí realitu (nejvíc vtipná je udávaná kombinovaná spotřeba asi 2L/100km) - já jsem s tím jezdil dlouhodobě kolem 11-12 litrů, o litr víc než s 30d.
Měl jsem je oba jako služebáky, shodou okolností hned po sobě, takže si troufám porovnat i tu dynamiku. O něco dřív jsem měl předchozí X6 40d, ta jela jistojistě líp, než ten hybrid.
Jinak co se týče toho dojezdu, tak na oněch udávaných 50km jsem se s nabitým autem nedostal ani podle palubáku, natož reálně - a to v létě.
Pravda, že diesel je hlasitější, na druhou stranu X5 je velmi dobře odhlučněná, takže tam při jízdě není prakticky slyšet rozdíl mezi benzínem. Místo kufru je menší právě díky té baterce pod podlahou - i to se počítá a já konkrétně tento prostor rád využívám, pokud je k dispozici.
Zkrátka pokud je to služební - jak se říká "darovanému koni na zuby nekoukej", ale pokud bych to měl kupovat za vlastní peníze jako soukromý auto, tak jsem nenašel reálně nic, proč bych měl dát přednost hybridu (ehm, kromě povolenky parkovat na modrých zónách a bezplatných dálnic 😁 )
Měl jsem je oba jako služebáky, shodou okolností hned po sobě, takže si troufám porovnat i tu dynamiku. O něco dřív jsem měl předchozí X6 40d, ta jela jistojistě líp, než ten hybrid.
Jinak co se týče toho dojezdu, tak na oněch udávaných 50km jsem se s nabitým autem nedostal ani podle palubáku, natož reálně - a to v létě.
Pravda, že diesel je hlasitější, na druhou stranu X5 je velmi dobře odhlučněná, takže tam při jízdě není prakticky slyšet rozdíl mezi benzínem. Místo kufru je menší právě díky té baterce pod podlahou - i to se počítá a já konkrétně tento prostor rád využívám, pokud je k dispozici.
Zkrátka pokud je to služební - jak se říká "darovanému koni na zuby nekoukej", ale pokud bych to měl kupovat za vlastní peníze jako soukromý auto, tak jsem nenašel reálně nic, proč bych měl dát přednost hybridu (ehm, kromě povolenky parkovat na modrých zónách a bezplatných dálnic 😁 )
neverim ze jste v tom vubec jel. 50km to da krom uplne extremnich situaci jiste vzdycky.
0-200
X5 45e 22s
https😐/fastestlaps.com/…mw-x5-xdrive-45e
m50d 20,9😒br />https😐/fastestlaps.com/…/bmw-x5-m50d-n-a
40i 23,4
https😐/fastestlaps.com/…bmw-x5-xdrive40i
30d 32,4
https😐/fastestlaps.com/…5-xdrive-30d-n-a
apropo nikdy jsem za 11-12 nejel pokud sem netahl vlek. 1000km prumerem 120km/h vcetne maly kolony na hranicicich a cca 200km okresek byly bez nabijeni lehce pres 10.
edit lehci menci x4 40d 21,4😒br />https😐/fastestlaps.com/…dels/bmw-x4-m40d
takze ani nahodou nejede 30d stejne, 40d a 45e jede porovnatelne, vami uvedene udaje o dojezdu a spotrebe jsou nesmysl. Dal to nema vyznam komentovat
0-200
X5 45e 22s
https😐/fastestlaps.com/…mw-x5-xdrive-45e
m50d 20,9😒br />https😐/fastestlaps.com/…/bmw-x5-m50d-n-a
40i 23,4
https😐/fastestlaps.com/…bmw-x5-xdrive40i
30d 32,4
https😐/fastestlaps.com/…5-xdrive-30d-n-a
apropo nikdy jsem za 11-12 nejel pokud sem netahl vlek. 1000km prumerem 120km/h vcetne maly kolony na hranicicich a cca 200km okresek byly bez nabijeni lehce pres 10.
edit lehci menci x4 40d 21,4😒br />https😐/fastestlaps.com/…dels/bmw-x4-m40d
takze ani nahodou nejede 30d stejne, 40d a 45e jede porovnatelne, vami uvedene udaje o dojezdu a spotrebe jsou nesmysl. Dal to nema vyznam komentovat
Tak mi to nevěřte, nezáleží mi na tom.
Ještě před časem jsem pracoval jako manager u mezinárodní půjčovny, měnil jsem služební auta po cca 1-3 týdnech a během téměř 10 let, kdy jsem tam pracoval, tak jsem vyzkoušel opravdu hodně aut napříč všemi možnými značkami.
Srovnávat Vaší a mojí spotřebu nemá cenu, vždy můžu porovnávat pouze svoji vlastní spotřebu u různých vozů, jelikož mám svůj specifický jízdní styl a vy budete mít jistě jiný. Když je řeč o BMW, tak například u třílitrových dieselů jsem jezdil kolem 10 litrů, u dvoulitrů kolem 8-9 litrů, samozřejmě s nějakou odchylkou dle velikosti jednotlivých modelů.
Ale s X5 jsem pod 10 nejezdil s žádnou motorizací v žádné generaci (starší 25d jsem neměl, nezkoušel, nevím)
Hybridy mě v tom nepřesvědčily, to samé třeba Kia Niro, se kterou jsem v kombinaci jezdil přes 9 litrů, Opel Ampera brala necelých 9 atd.... Zkrátka mi to nedává smysl.
A co se týče nabíjení, bydlím v baráku, takže když jsem měl hybrida, tak jsem nabíjel přes noc z klasické 220V zásuvky. Ani po více než 12 hodinovém nabíjení jsem se s tou zmiňovanou X5 nedostal reálně na víc než polovinu udávaného dojezdu. Možná jezdím moc rychle, nevím, každopádně taková je moje zkušenost. Pokud máte jinou zkušenost, gratuluju, možná je to auto pro vás vhodnější, mně to smysl nedává.
Ještě před časem jsem pracoval jako manager u mezinárodní půjčovny, měnil jsem služební auta po cca 1-3 týdnech a během téměř 10 let, kdy jsem tam pracoval, tak jsem vyzkoušel opravdu hodně aut napříč všemi možnými značkami.
Srovnávat Vaší a mojí spotřebu nemá cenu, vždy můžu porovnávat pouze svoji vlastní spotřebu u různých vozů, jelikož mám svůj specifický jízdní styl a vy budete mít jistě jiný. Když je řeč o BMW, tak například u třílitrových dieselů jsem jezdil kolem 10 litrů, u dvoulitrů kolem 8-9 litrů, samozřejmě s nějakou odchylkou dle velikosti jednotlivých modelů.
Ale s X5 jsem pod 10 nejezdil s žádnou motorizací v žádné generaci (starší 25d jsem neměl, nezkoušel, nevím)
Hybridy mě v tom nepřesvědčily, to samé třeba Kia Niro, se kterou jsem v kombinaci jezdil přes 9 litrů, Opel Ampera brala necelých 9 atd.... Zkrátka mi to nedává smysl.
A co se týče nabíjení, bydlím v baráku, takže když jsem měl hybrida, tak jsem nabíjel přes noc z klasické 220V zásuvky. Ani po více než 12 hodinovém nabíjení jsem se s tou zmiňovanou X5 nedostal reálně na víc než polovinu udávaného dojezdu. Možná jezdím moc rychle, nevím, každopádně taková je moje zkušenost. Pokud máte jinou zkušenost, gratuluju, možná je to auto pro vás vhodnější, mně to smysl nedává.
vecne😒br />
nabijecka k autu dodavana je 10A pri 230V. Tedy 2,3kwh a 45e si realne (mereno to co se odebere ze site) vezme do plna 25kwh. Bez wallboxu se nabije tedy za necelych 11 hodin. Meril jsem to pri tomhle odberu. Pokud se auto za 12hodin nenabilo je to chyba elektroinstalace.
apropo opet 45e mam vic nez rok a jezdil jsem s timtez autem s 30d, 40i a 40d a myslim ze muzu porovnat. Ostatne viz dynamika mnou uvedena.
otazka je jestli mluvite o 45e g05
nebo o minule generaci. Ta
mela dojezd udavanej 40km, byl v tom dvoulitr a jelo to nicmoc. 45e ma trilitr, je mnohem silnejsi a ma 3x takovou baterii
apropo opet 45e mam vic nez rok a jezdil jsem s timtez autem s 30d, 40i a 40d a myslim ze muzu porovnat. Ostatne viz dynamika mnou uvedena.
otazka je jestli mluvite o 45e g05
nebo o minule generaci. Ta
mela dojezd udavanej 40km, byl v tom dvoulitr a jelo to nicmoc. 45e ma trilitr, je mnohem silnejsi a ma 3x takovou baterii
Ne, měl jsem na mysli současnou generaci X5, s předchozí generací X5 v hybridu jsem nejel. Ze starších plug-in BMW jsem zkoušel jen i3, když to byla novinka, ale jel jsem s tím jen krátce a na spotřebu se nekoukal, nebo si to už minimálně nepamatuju.
Dynamiku jsem osobně neměřil, nicméně jak jsem psal, přesedl jsem přímo z 30d do 45e a nepoznal jsem dynamicky žádný rozdíl. U 40d už byl rozdíl znatelnější, byť to taky není žádný závoďák.
A jel jsem s ní mimo jiné do Itálie a zpět, sám v prázdném autě - počítám, že kdybych jel naložený např. s celou rodinou na dovolenou, spotřeba by byla ještě trochu jinde...
Dynamiku jsem osobně neměřil, nicméně jak jsem psal, přesedl jsem přímo z 30d do 45e a nepoznal jsem dynamicky žádný rozdíl. U 40d už byl rozdíl znatelnější, byť to taky není žádný závoďák.
A jel jsem s ní mimo jiné do Itálie a zpět, sám v prázdném autě - počítám, že kdybych jel naložený např. s celou rodinou na dovolenou, spotřeba by byla ještě trochu jinde...
Já mám R6 dýzly bmw rád, ale tady každopádně souhlasím s kesumbem, 45e v kterémkoliv modelu jede líp než 30d, výrazně.
Mr.Murphy
.... skoro nikdo z nás tady není cílová skupina, ale tohle se prostě vážně nedá 😲 8-s 😒]
Fakt si nedovedu představit prodejní čísla v Evropě.... a asi ani v USA.... vkus čínských soudruhů úplně neznám, tam si nedovolím tipovat 😄
Fakt si nedovedu představit prodejní čísla v Evropě.... a asi ani v USA.... vkus čínských soudruhů úplně neznám, tam si nedovolím tipovat 😄
Mr.Murphy
... když vidím tohle: https😐/www.youtube.com/watch?… tak ač nejsem extra fanda BMW tak zamačkávám slzu.... topit se v nostalgii je blbost, ale prostě ta elegance, vyváženost a celková vkusnost toho dnes už veterána je neuvěřitelná..... Strašný být sentimentální a out už lehce po čtyřicítce 😁 😁
fOE
Za sebe snad radsi nic...
... Ale manzelce se to hodne libi, pry je to aspon originalni a moderni. 😄
... Ale manzelce se to hodne libi, pry je to aspon originalni a moderni. 😄
Človeku, čo oceňuje dokonale čistú eleganciu 5er, sa toto nemôže principiálne páčiť, to sú odlišné dizajnové svety.
Nelibi se mi to, ale nelibi se mi to min nez jsem podle renderu puvodne cekal. Coz je docela neprijemne, protoze naposled jsem mel tenhle pocit kdyz byla predstavena G30, ktera se mi puvodne libila min nez F10. To se ale behem roku otocilo. No a jestli me takovej veletoc ceka i u nove 7er, u takhle vypadajici 7er, pak to muze znamenat jen dve veci: starnu a horsi se mi zrak. Ted aby clovek zacal hledat nejakeho dobreho oftalmologa. Zatracene BMW... 😁
Také jsem zkusil reakci ženy, tak se jen ujistila, že to nové bude vypadat tak, jak jsem jí ukazoval dřív a nechci domů přitáhnout toto. Ale stejně nadává, že to je zbytečný 😄😄
twistedTSD
Ten předek je tedy děs, proč to tomu autu udělali? Jinak vypadá slušně.
Dinar
jsme tu dosud měli audi, teď už máme dodavatele dva. Na tenhle "dyzajn" si budu zvykat dlouho a nejspíš ani nezvyknu. Pětce tenhle masakr v příští gen. snad nehrozí, alespoň podle fotek testovaných olepenců, tak je snad naděje.
Pochválil bych interiér, i přes ten zjevně už bmw uni dvojdisplej, to vypadá ergonomicky ok, design kabiny je spičkový, materiály taky, navíc, pokud konečně někdo začne na sedačky nabízet kvalitní hadru s odvětráváním, pak tleskám a mávám kůži. Ale je to tak nějak málo, je tu nová sedmička a ani se mi nechce její fotogalerii projít celou. 😢
Pochválil bych interiér, i přes ten zjevně už bmw uni dvojdisplej, to vypadá ergonomicky ok, design kabiny je spičkový, materiály taky, navíc, pokud konečně někdo začne na sedačky nabízet kvalitní hadru s odvětráváním, pak tleskám a mávám kůži. Ale je to tak nějak málo, je tu nová sedmička a ani se mi nechce její fotogalerii projít celou. 😢
Hadru jako hadru nebo hadru jako sensatec? Ja se musim priznat ze kdyby byl v nabidce vetranej sensatec uz v tom provedeni v jakem jej tlaci BMW ted, tak bych tomu dal nejspis sanci a vubec bych se neohlizel na zadna cliche o tom ze v premii ma byt alespon 5 mrtvych krav.
Ji/Ri
soudů u jiných, kde na fotce paráda a skutečnost o ničem a fotka nic moc a skutečnost parádní....
Tady si počkám na živáka. Ale myslím, že tohle bude dělo... takový křižník. Za mě ok.
Technika bude skvělá, podvozek taky, interiér na tu televizní bídu dneska asi taky projde.
Uvidím no. Na dosluhující 7 jsem kdysi plul jak čert už z dálky a dneska je to skvělý parťák. Tak ... poučen z předchozích soudů ... si počkám. :yes:
Tady si počkám na živáka. Ale myslím, že tohle bude dělo... takový křižník. Za mě ok.
Technika bude skvělá, podvozek taky, interiér na tu televizní bídu dneska asi taky projde.
Uvidím no. Na dosluhující 7 jsem kdysi plul jak čert už z dálky a dneska je to skvělý parťák. Tak ... poučen z předchozích soudů ... si počkám. :yes:
Anonym
dokonalé ztělsenění naprostého údadku, tahle designová zrůda se fakt HELMUTovi povedla 😄 😄 😄 😄 😄 😄
Barry Lyndon
Jedním z hlavním problémů je ta baterie v podlaze bez vybrání pro nohy pasažérů na zadních sedadlech. Díky tomu je z auta i při minimální světlé výšce nevzhledná vysoká kysna.
karel999
To se v BMW zase vytáhli. Nevzpomínám si, že bych viděl něco odpornějšího. Možná kromě nějakého čínského a ruského odpadu.
I vnitřek vypadá levně, jak kdyby to vyrobili v Číně.
I vnitřek vypadá levně, jak kdyby to vyrobili v Číně.
GeekStar
Kašli na Xka, ty jsou pro paka, od BMW tu vždycky byly sedany. Ty parádní žraločí tvary s už od pohledu dokonalým rozložením hmotnosti, krátký přední převis, dlouhý zadní, štíhlá silueta připravená vyrazit. Porsche má 911, BMW má sedany.
A jsou tu pořád - trojka a pětka neztratily nic z bavorské magie, to všechna čest. Zejména aktuální pětka je dodnes jedno z nekrásnějších BMW, co kdy byly vyrobené!
Ale sedmička... sedmička nám trochu chytá tvary tlusté Berty. Přivřená očička, otevřená huba, však víme.
Je to pořád dobrý. Z profilu dokonce hodně dobrý. Ale už to není TAK dobrý...
A jsou tu pořád - trojka a pětka neztratily nic z bavorské magie, to všechna čest. Zejména aktuální pětka je dodnes jedno z nekrásnějších BMW, co kdy byly vyrobené!
Ale sedmička... sedmička nám trochu chytá tvary tlusté Berty. Přivřená očička, otevřená huba, však víme.
Je to pořád dobrý. Z profilu dokonce hodně dobrý. Ale už to není TAK dobrý...
rohYpnol
Každému majiteli stávající 7er by měli poslat laso, aby mohli na něčem hodit mašlu 😒] 😒]
Zatímco když přišla bangleovská řada, tak se mi od počátku v globálu líbila a vadily mi jen některé netradiční detaily, tak tady, mám pocit, že je vše úplně špatně.
A to vč. interiéru. Že ergonomii zabil VAG, to jsem nesl těžce. Ale že ergonomii zabije i BMW a přijde s touto zrůdnosti i u neelektra, to je fakt děs.
Když jsme konečně dospělí do generace, kdy S class, A8 i 7er byly nádherné kousky s člověk nevěděl co vybrat, se situace diametrálně obrací. Člověk neví co vybrat. S class je hnus, 7er je ultrahnus na druhou a A8 je dost možná hratelná jen proto, že to jen FL a ne nová generace...
Každopádně za mě golden award pro FL A8, která se tímhle stala naprosto jednoznačnou volbou :yes: :yes:
Zatímco když přišla bangleovská řada, tak se mi od počátku v globálu líbila a vadily mi jen některé netradiční detaily, tak tady, mám pocit, že je vše úplně špatně.
A to vč. interiéru. Že ergonomii zabil VAG, to jsem nesl těžce. Ale že ergonomii zabije i BMW a přijde s touto zrůdnosti i u neelektra, to je fakt děs.
Když jsme konečně dospělí do generace, kdy S class, A8 i 7er byly nádherné kousky s člověk nevěděl co vybrat, se situace diametrálně obrací. Člověk neví co vybrat. S class je hnus, 7er je ultrahnus na druhou a A8 je dost možná hratelná jen proto, že to jen FL a ne nová generace...
Každopádně za mě golden award pro FL A8, která se tímhle stala naprosto jednoznačnou volbou :yes: :yes:
Jde o to, že se na to koukáme optikou staromilců, jak je něco revolucí a ne jen evolucí, tak to jen těžce chápeme a postupem času nakonec přijmeme. (Tedy alespoň ta otevřenější část z nás).
Tohle je přesně ten případ. Všechno se zdá na první dva pohledy špatně, ale když se nad tím člověk zastaví, tak najednou zjistí, že to vlastně tak špatné není. Auto působí majestátně, ze všech tří německých vlajkových prémií nejmoderněji, ale především opravdu revolučně. Navíc má zcela jedinečný podpis, jak světelný, tak designový, to se zkrátka nedá přehlédnout. Ergonomie je naprosto ok a při bližším pohledu člověk zjistí, že je některých detailech nápadně podobná Bangleho E65, a to jsem si při prvním pohledu na interiér také říkal, kam se poděla ergonomie, zkrátka jde o úhel pohledu a především drobnohled a vcítění do koncepce.
Někteří tu "pláčou", že jsou zvědaví na prodeje, jenže BMW už teď ví, že to bude nejprodávanější generace 7er v historii, jako to bylo prakticky u všech nových sedmiček, myslet si něco jiného je absurdní. Krásným důkazem jsou prodeje E65/66.
Takže občas je potřeba vytáhnout hlavu z písku a srovnat se s tím, že nejen evoluce, ale i revoluce je cesta a jako jediná nás skutečně posouvá vpřed.
Tohle je přesně ten případ. Všechno se zdá na první dva pohledy špatně, ale když se nad tím člověk zastaví, tak najednou zjistí, že to vlastně tak špatné není. Auto působí majestátně, ze všech tří německých vlajkových prémií nejmoderněji, ale především opravdu revolučně. Navíc má zcela jedinečný podpis, jak světelný, tak designový, to se zkrátka nedá přehlédnout. Ergonomie je naprosto ok a při bližším pohledu člověk zjistí, že je některých detailech nápadně podobná Bangleho E65, a to jsem si při prvním pohledu na interiér také říkal, kam se poděla ergonomie, zkrátka jde o úhel pohledu a především drobnohled a vcítění do koncepce.
Někteří tu "pláčou", že jsou zvědaví na prodeje, jenže BMW už teď ví, že to bude nejprodávanější generace 7er v historii, jako to bylo prakticky u všech nových sedmiček, myslet si něco jiného je absurdní. Krásným důkazem jsou prodeje E65/66.
Takže občas je potřeba vytáhnout hlavu z písku a srovnat se s tím, že nejen evoluce, ale i revoluce je cesta a jako jediná nás skutečně posouvá vpřed.
Jediný snesitelný pohled je zadoboční, ostatní jsou cokoliv jen ne to, co bych od BMW čekal.