Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeCitroën Grand C4 SpaceTourer končí, značka se po téměř 30 letech loučí s MPV
25 komentářů
Tom Pro
Jako clovek jsme selhali. Je vlastne jedno ze v SUV jezdis po Praze a omlouvas si to bezpecim, pohodlim a spatnejma silnicema. Proste kdyz mas 1-2 mega na auto, koupis srdcem a ne hlavou. Mpv uz chteji jen normalni lidi, ale tech uz moc neni 😅
Ronault.
Na daném půdorysu byl prostorově bezkonkurenční, cenově super, uvnitř větší než dražší Touran, s Kodiaqem se nedalo porovnat, vychytávky jako zadní strana sedadel oplastovana, výborný výhled pro malé děti nebo delší zadní než přední dveře aby se děti lepe nakládali do sedaček, je v SUV nenahraditelný... Mimochodem velmi dobře odhlučněný, po 150t km můžu říct i spolehlivý, velmi úsporný, 5.6 l100 km dlouhodobě s převahou popojíždění po městě... mít ho s dvoulitrem HDI a Aisinem nemám jedinou výhradu...
Ještě, že další auto už pro tři cestující v druhé řadě nepotřebujeme, nevím co bych z dnešní nabídky za rozumné peníze vybral 😒
Ještě, že další auto už pro tři cestující v druhé řadě nepotřebujeme, nevím co bych z dnešní nabídky za rozumné peníze vybral 😒
Presne tak, az mi slza vysla, ake dobre auto dokazal vytvorit Citroen a akym odpadom konkuruje Renault. Len spotrebu po meste ma zena cez 7l l/ 100 km. Ale motor zatial celkom drzi, nejake remene menili v zaruke 😄
já sem ho měl skoro 8 let s motorem bmw co chystali do mini, ale dali tam jen turba, posuvný zadní sedačky, sklopný do roviny, stolečky, sklopný spolujezdcovo, prostorový zvuk arkamys......
Už jsem přestal to používat rodina/práce a tak zůstala c-hr, která je do města lepší a na vození připojuji vozík.
Už jsem přestal to používat rodina/práce a tak zůstala c-hr, která je do města lepší a na vození připojuji vozík.
Čo sa ale využije, je vyššie položená podlaha MPV, do nej sa upracú baterky, jak v prípade hybridu, tak pri čistom elektromobile. Pod kufrom môže byť plnohodnotná rezerva a v celej kabíne rovná podlaha, ktorá nahráva variabilite. Voči SUV a crossoverom je plusom lepšia aerodynamika a možno aj nižšia hmotnosť. Móda SUV je živená umelo a účelovo, kvôli ziskom - každú chvíľu čítam, ako idú predaje dolu a zisky hore. Drvivá väčšina týchto áut sa beztak mimo asfalt prakticky nepozrie a má len predný náhon.
Každopádně ale pokud by chtěli tu elektriku udělat pořádně, tak by stejně byl potřeba nový model.
Ked budem v buducnosti auto vymienat, tak ho vymenim s najvecsou pravdepodobnostou znovu za SUV. Ale vedel by som si vybrat aj MPV, bohuzial vsetky su urcene len pre US trh.
Je pravda, že suv má rovnakú spotrebu ako mpv ale pri zhodnych rozmeroch má mpv o 20% viac miesta.
Pri zhodnych rozmeroch bude mat MPV viac miesta nanajvys na papieri. Jeho vyuzitelnost je otazna. A este to bude silne zavisiet od toho co s cim porovnavame. Priklad - papierovo vecsi kufor u MPV, lebo litre su vyhnane vyskou. Avsak realna sirka je mensia a tudiz je mi figu platne, ze mam na papieri o 50+ litrov viac, ked mi na sirku nevojde predmet. Ja vzduch nad hlavou nepotrebujem vozit, obetujem ho radsej na to aby som mal vyssiu svetlu vysku.
Tiguan all space a sharan sú rovnako dlhé a majú rovnaké spotreby. Lenže Tiguan all space je vo vnútri veľký ako touran, ktorý má spotrebu o 1-2 litre menšiu...
O tom hovorim.