Novinky
rohYpnol
7
Tohle je nejhnusnější BMW 7 všech dob. Je jedno v jaké barvě, v jaké konfiguraci, v jaké specifikaci. Volba je jen v tom, jak velká hrůza na 4 kolech to je :-!
Přejít do diskuze
Dvoubarevné lakování se mi líbí na Maybachu i na zcela odlišeném Multivanu, ale k tomu autu mi absolutně nesedí. Ale jasně, věc vkusu.
Interiér sa dá.
Zozadu ešte akceptovateľné.
Ale spredu - to je hnus na siedmu. To auto vyzerá vskutku odporne.
Zozadu ešte akceptovateľné.
Ale spredu - to je hnus na siedmu. To auto vyzerá vskutku odporne.
Udělali z toho Rolls-Royce pro chudý. Až v tom dvoubarevnem provedení jsem si všimnul té podoby 😊
Je škoda, že sa nedržali tej skice. V reále je silueta skoro ako čínsky mix Rolls, BMW a jazvečíkový Superb 1. Proste neni to ono.
Je to tak a způsobuje to hlavně výška. Zatímco u RR výška 160 cm nevadí, ba naopak a nevadila by tolik ani u Mercedesu, tak zrovna u BMW je to proste mimo...
nové 7er není v oddělených světlech nebo velikosti ledvin, to jsou samo prvky k debatě, ale podstata nevzhlednosti toho auta je v základních proporcích. BMW se vždy drželo základní linky podle receptu - krátký přední převis, dlouhá kapota, kabina posunutá vzad a delší zadní převis, drželo se ho nejen u klasických sedanů, ale i esůvéček. Sedma tento recept opustila a máme tu, z pohledu základní linky, spíš recept používaný posl. gen peugeotů, citroenů. V kombinaci s vysokým kolmým čelem to ale nefunguje vůbec, je to strašlivě hamatné, té hmoty nad a před předními koly je příliš. Je úplně jedno, jestli by na tom autě byla klasická přední světla nebo menší ledvinky, je to prostě špatně, protože nebavorácky. Bangle měl specifické prvky typu zadního víka kufru, ale s hmotou pracoval bavorácky, nová sedma může mít na zadních dveřích hofmeiester kink třeba ze zlata, ale jako bmw už prostě nevypadá.