lidi raději koupí yaris a když se rozhodnou pro hybridní verzi, tak aji toho forda v sepentinách předjedou a právě oni rozhodli, stou yariskou si člověk užije i ušetří.
jo ztrácíš se, ty si pořád myslíš, že yaris nejede rychleji než 80km/hod. A za kolik? Styď se lháři, yariska má výkon 261koní.Zapomněls na to, že zpáteční máš vlakem a to neplatí, že předjíždíš a díváš se z okna.
přečti si můj příspěvek 11.39 že toho forda v serpentinách předjedou jak bude stát za první zatáčkou- to je zase od druhýho co zná auta na našem trhu.
YARIS třídvířko má 261koní a když je diskuze o třídveřové fiestě, tak asi to srovnávám stím a kdou koupí hybridní toyotu, tak vyhrává ve vším, výhra není o rychlosti a zrychlení.
Toyotu si koupi lidi co je auta nezajimaji a proto si běž s tou japonskou bezpohlavnosti otravovat pod sobě rovnou škodovku. A jinak toyoty jsou na přesouvani a ne na ježděni takže v serpentinach předjede forda jedině, když mu to jeji šofer umožni.
GR yaris je nejlépe ohodnocený auto na celým světě, jenom ty máš jiný názor a nebereme ti ho, jestli je Vás více, tak pomožte výrobci a nebychař tady. Ford mele pomalu k zániku a u nás fordem jezdí fetáci, zloději a nepřispůsobiví.Včil když není fordář motorář nebo elektrikář, tak moc fakt na ty přesuny to auto nemá.
"...od změn priorit zákazníků, až po vnitřní procesy v evropském zastoupení automobilky."
Právě ty vnitřní procesy, to je už delší dobu největší problém evropského Fordu.
Kto by kupoval 3 dverove, ked ma k dispozicii 5 dverove. Uz aj keby zadne v zivote neotvoril, tak aspon ma predne mensie a lepsie sa manipuluje v stiesnenom parkovisku. Inak ktovie preco to nekupuju, ked to dobre jazdi, cena porovnatelna s i20N a ma naviac svetla.