Každopádne to parádne dotvára ten retro dojem. Ja retro moc nemusím, ale ak sa to k nejakému autu hodí, tak je to práve 911.
Tu ani nie je moc čo dodať, len plytvať superlatívmi a snívať. Aj tak na to nikto z nás nebude mať.
Mňa ale aj tak viac ako štýl zaujala kombinácia 550k, RWD a manuálu. Za to dávam väčší palec hore ako za štýl. To už bude potrebovať Pána vodiča zvládnuť takúto kombináciu.
Tak tak....550k, RWD a manuál je zatraceně nebezpečná kombinace pro průměrného šoféra....ono i těch 340k v této kombinaci vystraší kdejakého petrolheada..... ;-):D:-[]
Beru že to je jeden z klasickejch vzorů, ale mně se moc nelíbí a přijde mi, že ho je v tom interiéru zbytečně hodně a trošku moc to bije do očí https://img.auto.cz/…pbWc/7644618.jpg?…
...ale jasně, je to detail... auto nádherný, technika puristicky dokonalá.
Mně retro naopak vůbec nevadí, ale v prvé řadě se mi to musí líbit, a tohle Pepito se mi prostě moc nelíbí, na mě ten vzor potahového materiálu působí spíš tak nějak levně, než retro.
Vypadá to za mě hůř, než klasické káro na GGTI, což je přitom úplně jiná cenová.
Ale proti gustu...
Ako som písal, retro mi moc neštimuje, ale na legendách s históriou ako je GTI a 911 to akceptujem.
O cenovke sa samozrejme nebavím, tá je mimo realitu, ako si sám písal, predať menej za viac, to dokáže len Porsche a spol., ktoré nájdu dostatok bláznov, ktorí to i za tú cenu kúpia.
Absolutní fantazie. Ke 100% chybí snad jen motor z GT3. Těžko něco vytýkat a jak moc mu sluší duck tail :yes:
Navíc, limitku s odtuněným motorem z turba, bez pohonu přední nápravy a s manuálem místo automatu dokáží prodat ještě dráž než turbo S. Dokonalý marketing :-!;-)
Spíš ten dokonalý marketing, než absolutní fantazie (myšleno technicky).
Ještě mnohem víc, než tomu chybí ten motor (a 6st. manuál) z GT3, tomu nadbývá 152 kg, proti GT3..., se vším co s tím souvisí.
Řidičův sen je aktuální GT3 s atmosférickým B6 4.0/510PS, s možností lepšího 6st. manuálu, které je (mimo jiné) o víc jak 100 tis. euro levnější, ale hlavně má nižší hmotnost o brutálních 152 kg. I proto má GT3 (přes handicap -40PS) také lepší zrychlení i maximálku, než tahle těžká (cenově i hmotnostně) limitka.
Tohle je spíš ten plakát "nadšenců". Auto pro sběratele limitek a velký majstrštyk marketingu Porsche. :yes:
Technicky se jedná o rwd GTS, se 7st. manuálem, který může mít i GTS (bez příplatku), s mírně podladěným (-30PS) větším (3.745) motorem z 911 Turbo. Takže proti rwd GTS s manuálem to má + 70PS, +60kg a stojí to skoro dvakrát tolik, přitom třeba hodnota 0-100 je shodná.
Stále si z toho (za ty háky) tak řidičsky nadšený? ;-)
Jo, GT3 Touring by byla moje volba v rámci 992.
Ale zase GT3 není GT3 RS a těch +152 kg neukecáš ani na okresce.
A tahle SC nebude moc na daily hlavně k vůli ceně (a rwd/manuálu). :-)
Šířka (a "základ" motoru) je shodná s verzí Turbo (+48mm = 1900 mm), takže je to takový kříženec techniky Turba a rwd GTS se 7st. manuálem. Každopádně opticky je to povedené, za mě ideálně ve "Sport Grey Metallic".
To je to co 911ku dělá takovou čarokrásnou. Dokonalý design založený na tradici. Nemít tuhle tradici, tak je to vlastně trochu podivný vykulenec, ale realita je opačná. Prostě na světě jsou jen tři značky: Ferrari, Porsche a Lambo.
tady jde jasně vidět, že u 992, aby auto trošku vypadalo, tak se do toho musí narvat balík. Běžné verze jsou vevnitř úplná žebrácká opera a hnus plastový. Zvuk o ničem a zvenku jde znát, že jsi "šetřil".
Jízdně přesné, rychlé, ale jinak je to nuda.
Je to jiný vesmír. Zatímco 911 i v této verzi bude pořád při vší rychlosti a umu daily car, tak Vette je spíš ultimativní stroj, navíc se už nevyrábí. ;-)
tak to mě překvapili, myslel jsem že jde pořád objednat manual, asi to nikdo nechtěl, já Bych v supersportu řadit pákou nechtěl, možná tak v mx5 ale to jsme o 300 koní dole :-)
Jen škoda, že při kombinaci extrémní ceny a limitovaného počtu kusů skončí většina těch aut ve sbírkách, potkat to na silnici, bude jako potkat jednorožce.
Porsche by mělo dát manuál jako option bez příplatku i do základní 911, pak by těch aut s manuálem jezdilo výrazně víc.
Manuály pro Carreru, prakticky bez příplatku, jsou, ale až od eSka.
Základní rwd! Carrera nemá ani sportdiferák, a to dokonce ani za příplatek...
Troufám si tvrdit, že u Carrery S/GTS bude aktuálně těch manuálů skoro jako šafránu.
Mimochodem 6st. manuál z GT3 je ještě výrazně lépe hodnocen, než ten 7st. z Carrery S/GTS.
Ano, přesně jako ve videu. Chlápek, co už si užil jízdu na hraně v mládí a teď už jezdí jen pro radost. A hlavně tak, aby se vcelku vrátil domů. Mně by se líbila i možnost 4x4 a nebo puristická varianta a to tedy i bez turba. A když už černobílé kostičky, tak černá a nebo bílá kůže, ale toť můj názor...