Autofun
hodnotím hezký design, i ty blatníky beru, ale dát do toho šasi a podvozku 177kW a 330Nm, to se škodověnka musí kroutit už při rozjezdu, natož s tím, letět přes 130km/h. Kdo nezažil nepochopí. Prostě motor není to, co vás drží na silnici!
Z veyronu z toho lepsie auto nespravi.... paradoxne vacsiu hodnotu by mala s povodnym motorom ako seriozny veteran
Podľa mňa veľmi decentne upravené (nemyslím výmenu motora), muselo to stáť kopec času a úsilia. Ako showcar fajn, na bežné vozenie to určite nerobili.
A pre všetkých hejterov hore, čo ste dokázali spraviť vy vlastnými rukami na svojom aute, pochváľte sa, dokážete aspoň žiarovku vymeniť? ;-\
A pre všetkých hejterov hore, čo ste dokázali spraviť vy vlastnými rukami na svojom aute, pochváľte sa, dokážete aspoň žiarovku vymeniť? ;-\
Kde vidíš to decentné? Ja vidím vyrezané väčšie výrezy na kolesá a do toho vložené a privarené úplne ploché, len zakružené pásy plechu, privariť, vytmeliť, vybrúsiť. Práve naopak, tie lemy blatníkov ku karosérie absolútne nesedia.
No tak ten zadní blatník vytáhnout jak si představuješ asi nepůjde, navíc- na stovce nebyl půlkulatý, ale položená elipsa,ty kola by tam nenacpal. Přední blatník vypadá vytažený, ale zase pokud tam dal kola, jaké dal, musel to roztáhnout.
Taky se mi to docela líbí a pokud jde o blatníky, tak nějaké jiné rozšíření by vypadalo zřejmě hůř...
Akorát mohli (i při stejně velkých kolech) zvolit o palec menší ráfky jiného (více do sedmdesátek posazeného) tvaru.
Akorát mohli (i při stejně velkých kolech) zvolit o palec menší ráfky jiného (více do sedmdesátek posazeného) tvaru.
Čiže dizajnovo je to mizéria, praktické použitie žiadne, celkovo bastard na nič. Len pekne nalakovaný.