Novinky

Zpět na článek

BMW M4 CSL oficiálně: Řidičská nirvána pro tisícovku vyvolených

11 komentářů

Avatar - iudex
iudex
Hm, človek by čakal nejaké nadšené reakcie na takýto petrolheadský sen a tu diskusné mŕtvo. ;-\
Každopádne každý, kto bude chcieť opäť nadávať na upadajúce BMW, nech si pozrie toto. 550 koní, pohon zadných kolies, brutálne odľahčenie (dať dolu 100 kíl pri dnešných predpisoch nie je rozhodne jednoduché), komplet prekopaný podvozok, samý karbón od bŕzd po strechu, čas 7:15 na Ringu, proste toto musí byť petrolheadský sen. Jediný nedostatok je absencia manuálu, to by bolo dokonalé (ale zase pomalšie).
Akurát tá cena je trošku mimo reality, ale to nás trápiť nemusí, ako limitka sa to vypredá skôr, než človek pozrie do peňaženky.
Reálne ale ako väčší prínos pre petrolheadskú komunitu vnímam fakt, že v Európe bude M240i s pohonom iba zadku. Na nemeckom konfigurátore už je dostupná verzia M240i RWD. To je taká M4 pre chudobných, kupé s 375 koňmi, ktoré idú iba dozadu, benzínová hlava zaplesá, k tomu logicky nižšia hmotnosť a aj malá finančná úspora (-2000 eur).
Luděk.Kk
Příspěvek podléhá schvalování.
Avatar - Dinar
Dinar
Záleží na úhlu pohledu. Tohle auto má být okruhový nástroj na značkách. Jel jsem ze sériovek na okruhu kde co a existuje pouze jediná značka, resp. její určité modely (Porsche gt3, gt4) které na okruhu skutečně fungují. Emka bohužel ne, takže to csl je sice v číslech impresivní, ale s jakýmkoliv závodním autem (i výrazně slabším) si na okruhu užiješ mnohem víc. Tohle je pořád kompromis, byť pořádně exkluzivní, na okruh tak ze tří čtvrtin na silnici tortura. Určitě to někomu smysl dává, mně ne, proto nejásám. A pokud už m3, tak stačí ta základní a jako daily driver, žádný okruh, a samo, pokud tě baví kvedlat, tak s manuálem. 😉
Avatar - iudex
iudex
Každopádne na tom okruhu ide pekne, na mňa to video teda robí celkom dojem: https😐/www.youtube.com/watch?…
Krátko pred cieľom lízne 300vku.
Avatar - Dinar
Dinar
V pondělí jsem viděl v Brně M3 comp s rozpadlými brzdami po dopoledni na okruhu, řešili jestli na ty kotouče ještě vůbec dávat nové desky. Prakticky nové auto… Párkrát jsem ho na okruhu objel, sériovky vždycky vypadají tak nemohoucně a je jedno co, tu m3 dáš i se závodním autem, které má o 200 koní míň, a bude to větší zábava. Tahle auta stavěná na NS na ní i krásně fungují, protože je to spíš klikatá silnice než okruh. Jenže NS je jen jedna a docela daleko na to, aby dávalo smysl si na ni kupovat auto. Ale proti gustu, je jisté, že tahle limitka se prodá jako nic. 😉
adamzprahy
Tohle je čistá radost. Může to působit kolotočářsky, přehnaně, pozérsky. Ale faktem je, že pokud má někdo něco odježděno v BMW/RWD autech a má dostatek peněz, tohle je nejlepší hračka pro dospělé, kvůli které by člověk snad i zapomněl na to že má manželku 😁 O to víc, že zábava s burácejícím motorem má na kahánku.

Jediné čím si nejsem jistý je ta past mezi nohama na sedačce. Když se na to podívám a představím si boční přetížení, bál bych se aby po tom byl chlap ještě schopný dělat děti 😁 😁
Avatar - speedfred
speedfred
bude určite špičkové auto a palec hore BMW že ho v tejto eko-pokryteckej dobe stvorili ale za mňa je súčasná 4-er kupé nekupiteľné auto po stránke dizajnu, toto fakt nie.
No a už je vcelku celkom veľké, asi by som si radšej počkal na M2 aj keď nebude taká ultimativna ako tento kúsok.
Arese
Přesně, ten design je prostě neuvěřitelně nevkusný... 😲 :no:
Ing. Michal Baška
Příspěvek podléhá schvalování.
CenturionCz
kolik zbývá dnů do faceliftu g22ky? Už odpočítávám... Ale pozitivní je, že jsem si koupil jednu z posledních f36tek a vůbec mi není líto, že nemám nejnovější generaci 😄
Mig_35
A co si od toho slibuješ? Ze dostane normální ledvinky?