....BMW se dokonce uráčilo svým zákazníkům svoji nejmenší řadu s podélné uloženým motorem nabídnou i jako zadokolku! :-O:-O:-O:-[] Tak to je fakt "bomba", až na to, že přitom jaksi "zapomnělo" nabídnout také trojici pedálů a manuální převodovku! :-(:-(:no::no:
Keď chceš manuál, musíš si počkať na M2, tam bude.
Inak s manuálmi u BMW je koniec, viď facelift 3er, ktorá poslala do histórie aj tých pár modelov, čo doteraz manuál mali (318i, 316d, 318d a 320d) a všade už je len automat. Takže v 3er (rovnako ako v 2er) bude manuál len v modeli ///M.
A to je právě ta kardinální chyba - eMka jsou drahá jako čert, takže na ně spousta zákazníků nedosáhne a nebo jsou pro ně prostě přemotorovaná. A proč by proboha měl být manuál nějakým nedostupným luxusem?!! :-O:no:
Jezdit novym autem, jakymkoliv, neni pravo, ale vysada. Jezdit bmw je taky vysada, zadne pravo. No a bud na tu vysadu mas (a tim i na manual, cti mas na M2), anebo se proste tak jako vetsina z nas, me nevyjimaje, porozhlednes jinde. V mx5, gt86 atd jej dostanes za polovic, moznosti tedy jsou...
...to jen ty si z tech moznosti vybiras breceni na internetu.
Jj, jsou to trapáci, ale ty prostě půjdeš kamkoliv jinam a to malé zadokolkové kupé s manuálem si koupíš. Třeba tu malou alfu. Jo, ona žádná neexistuje? A z bmw konkurence nikdo ani malé zadokolkové kupé nedělá? To je ale překvapení. :-[]
Už se vzbuď, joudo!
asi tak. By me zajimalo, kolik toho arese najezdil s 300+hp zadokolkama. A taky bych chtel videt, jak by takovy auto uradil. Ono toho umi bejt plny ruce prace i bez manualu.
Ale on přece nemluví o tom, ze chce mít silné auto s manuálem. On chce jakékoliv…
A v USA můžeš mít M340i jako zadokolku, spousta modelu, které v Evropě byly jen s automatem, měly v USA manuál…
mozna by stacilo si tu 240i vyzkouset. Neni kazda prevodovka dsg. A pokud je takovej fajsmekr, co opravdu umi ridit na takovy auto tak muze pockat na m2.
Tak ať si ho koupí jinde, tam kde chápou, že lidé vyžadují manuály a chtějí se řidičsky zlepšovat. Jo, ono není kde…
A o tom to je, řidičská auta u konfekčních značek a modelů zmizela, bmw ještě aspoň nějak drží prapor malou zadokolkou a jouda tu na ně prská.
Zkus mi prosím tě vysvětlit, proč pro ně není/nebyl problém dát manuál do 520d nebo kde to bylo a je problém dát ho do čtyřválcového nebo šestiválcového benzínu... dřív se manuál vnímal jako možnost pro sociálně slabší uživatele, základ. Mně je to celkem buřt, spíš nechápu vnucování x-drivu, který z logiky věci zhoršuje emise. Já se bez manuálu obejdu, ale když se dělá z nouze ctnost... je o tom i přísloví:)
Pro zajímavost jsem se včera byl svézt M340ix bez hybridu, nebyl moc prostor po Vídni na nějaké blbnutí, nechal jsem si poslat materiály a našel jsem v techničáku 1745 kg (všude píšou 1670, ano váhobijec). V Německu někdo nabízí zánovní americkou M340i RWD se snesitelným poškozením, tak jsem se pro zajímavost podívat do německého TP a hmotnost je... voilá... opět 1745 kg:)
Zkus mi prosím tě vysvětlit, proč pořád zkoušíš a kupuješ nějaká bmw, když jsou tak o ničem, vnucují ti, co nechceš, to co chceš ti nenabídnou, hrozně moc váží… Proč to děláš, to je nějaká self tortura? Běž prostě jinam, je tolik jiných, a zjevně lepších, možností. ;-)
Převzal jsem si nové 1250GSA a tam je všechno ještě v pořádku, zvuk i obraz. Auto jsem vyzkoušel jen tak při cestě ;-)
A mas recht, Supra bude mnohem lepší :yes:
Jenže ve skutečnosti je zájem o manuální řazení mezi zájemci o BMW, Mercedes-Benz, apod. prostě minimální. A to i u kompaktních modelů s předním náhonem. Při nákladech na vývoj, homologaci, výrobu, školení a vybavení servisní sítě se manuální převodovky jednoduše ani nevyplatí nabízet. Část zájemců o manuální řazení nakonec koupí i automat a ten zbytek je tak malá skupina lidí, že by to pro automobilku nebylo vůbec rentabilní.
Tak toto je pomerne nečakaná novinka a díky BMW za to. M240i s 275 kW a RWD je v podstate takou malou M2 (výkonom o chlp prekonáva tú minulú), k dokonalosti chýba len ten manuál. Ale zjavne BMW končí s manuálmi úplne všade s výnimkou M modelov, naviac ak by bola M240I s manuálom, pri tej dynamike by sa zákazník mohol pýtať, na čo vlastne priplácať za M2.
Ja osobne by som si tie 2 tisícky za xDrive priplatil, ale každopádne toto je skvelá správa pre všetkých petrolheadov. :yes:
Jde o jednu věc: vzhledem k tomu, jak nová BMW pribiraji kila nahoru, byl by manuál a RWD možnost, jak shodit bez větší námahy 100 kg.
Jen bych řekl, ze spojit mild hybrid s manuálem bude daleko složitější… a ty už jsou dneska všude.
Presne tak. Mať M240i s parametrami minulej M2 (motor, výkon, dynamika, RWD a manuál), petrolhead sa bude pýtať, čo získam naviac pri M2? Drobný nárast dynamiky za značný nárast ceny. Mnohí by sa preto rozhodli ušetriť a uspokojiť sa s M-lite.
Takto to je jasne oddelené, kto chce čistý športiak so všetkým vtiahnutím do deja (=s manuálom), musí priplatiť. Tiež mi je to proti srsti, je to čistý marketing a nie technická nutnosť. Ale z obchodného hľadiska to chápem.
Ale hlavne môžeme byť radi aspoň za to RWD, ako píše dinar, kto iný to má? Jedine Supra a aj to je napoly BMW.