Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Elektromobilita

Zpět na článek

VW může předstihnout Teslu v prodeji elektromobilů v roce 2025, říká jeho šéf

47 komentářů

Arese
....utrpí exemplární Pyrrhovo vítězství! 😒] :no:
evocolt
Aresi,ani to neutrzia.
To je cisty demagogicky vyplod chorej hlavy z VW,ze predbehnu v predaji Teslu.
Avatar - hugino
hugino
Aj keby kto by im to kupoval.Veď ID sa moc nepredáva.Či ?
evocolt
Tiez mam ten isty pocit,ze sa im to moc nepredava.Pre mna osobne maju ID nudny dizajn a technika tiez stoji za prd oproti takym Korejcom a Amikom z Tesly
topten
je jasny, ze automobilky vedi vic, nez mistni tlachalove
i kdyby cena aku zastagnovala na $100/kWh, tak dnes nadstandardni baterka 80kWh za ty 3 roky vyjde na 200tis v ceskejch
bez slozityho spalovaku, prevodovky, spojky, chladice, vejfuku, katalyzatoru, nadrze, alternatoru, starteru ...
neni duvod aby EV byl drazsi nez spalovak
pro toho kde denne nejezdi vic jak 500km a nebydli v kralikarne bude EV za 3 roky prvni a jedina rozumna volba
ale pro vymetace autobazaru az tak v 2030
TondaSverak
Pro drahotu spousty věcí není důvod, ale přesto draho je...
gil54
Pěkně jsi to vymyslel.

I kdyby to tak cenově bylo, jako že asi nebude, tak by to hlavně ještě chtělo prognózu, jaká bude cena elektřiny a bezinu - nafty za ty tři roky.

V králíkárnách ale u nás bydlí cca 40-50% populace a k tomu připočítej, dejme tomu, 10% co jezdí hodně a výbornou kávičku u Humpolce moc nemusí.

Pak piš o jediné rozumné volbě.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Ono je třeba počítat, že většina ceny PHM je daň
topten
kdyz vezmu naftu, tak dnes dejme tomu 45 kacek za litr, DPH 7.80, spotrebni dan 9.95, tedy dane celkem 17.75 pro neplatce DPH
to je dan cca 39%
to mi neprijde jako vetsina

PS😒br /> tak podle palcovani je 39% vetsina
tupci
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Někdy mám pocit, že 90 % návštěvníků tohoto fóra jsou pologramotní svědkové Burešovi a nebo ještě hůř. Přesto díky za tvou osvětovou práci (taky se sporadicky zapojím), jen je otázka, jestli to není házení hrachu na zeď... (perel sviním?) 😁 :yes:
topten
to ti tezko nekdo rekne, kdyz nevime jak to bude zejtra
ale elektriku si aspon umime nejak vyrobit z mistnich zdroju
benzin ani nahodou, jestlize teda doma nemas jednotku na vyrobu syntetickyho benzinu
kdyby nahodou jo, tak energeticky vyroba syntetickyho benzinu a nasledny spalovani ve spalovacim motoru je v porovnanim s elektromotorem totalni propadak
gil54
Když budu trochu demagog, pro snadnější pochopení, není lepší dovážený levný benzín než drahá elektrická energie z místních zdrojů?

A nechytej mě za slovo, že to tak zatím není nebo možná nikdy nebude.

Ropy je na světě dost a dost, nemám obavy, že nastane situace, za mého života, aby jí nebylo možné někde nakoupit.

Nedokážu však odhadnou cenový pohyb ropy Brent ani ceny el. energie u nás ani za měsíc nebo za půl roku, natož za tři roky. Pokud to dokážeš ty, budeš brzy velmi bohatý a uznávaný e😜ert. Po celé Evropě.
topten
potiz je v tom, ze my (EU) zadnou ropu nemame
a to je velky strategicky riziko
navic musis videt, jak velky vliv na cenu ma i mala nerovnovaha poptavky a nabidky
a byt v podruci islamskych arabacu a ruskejch teroristu pokud jde o dodavky ropy se nam muze vymstit
a levny dovazeny benzin?
to mas to samy jako s ropou
kde se da koupit levny dovazeny benzin ??
ja to tvrdim uz dlouho - EU se snazi prejit na EV ne kvuli CO2, ale kvuli tomu, abychom nebyli zavisli na rusakach a arabacich
a to je mozna i jeden z duvodu, proc skreti sli do konfliktu z ukrajinou
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
S tím vědením nevím, velmi často se stane, že špatné kroky automobilek odhadne i posunovač vozíků před Tescem.
topten
ty si nejspis myslis, ze vsichni ti vyvojari jsou jen zbytecna tlupa darmozroutu
gil54
Akorát, že vývojáři do toho nemůžou vůbec kecat. Vyvíjejí jen to, co jim nařídí.
Arese
Ta sedla! 😄 :yes:
topten
ja sem se vzdycky vyjadroval k tomu co se bude vyvijet a co ne
navic co se bude vyvijet casto vzeslo od nas z vyvoje, protoze my jsme vedeli nejlip jakej je trend a jaky jsou nase moznosti
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Top ten neštvi, jednoduchý případ, kolik aut mělo u automatů logiku páky naopak při manuálním řazení. Každý to věděl, jen vývojář ne.
Arese
Opět skvělá smeč. Bravo! 😄
topten
skoro bych se vsadil, ze ten posunovac voziku v tescu vubec nevi, ze je v aute nejaka prevodovka, protoze zadny auto nema
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
nebo maník v půjčovně loděk 😄
Mino 1
Otazka je, preco to ten posunovac vozikov pred Tescom dotiahol len na posunovaca vozikov pred Tescom, napriek jeho "schopnostiam" 🤔.
Avatar - Anonym
Anonym
Skvělá cena, ale😒br /> Bez licenčních poplatků za patentově chráněné know-how.
Bez příslušenství baterie.
Bez marže výrobce baterie.
Bez marže výrobce auta.
Bez nákladů na krytí záruk na baterii.
Bez DPH.
Reálná cena pro koncového zákazníka
? Vynásob to tvé číslo několikanásobně. Rohlík ti taky nikdo neprodá za velkoobchodní cenu mouky.
DonVito
100$ za kWh rozhodne neni cena surovin. 😉
Ty rohliku. 😁
brk77
Tesla chrlí hlavně levný model 3 a Y, ale u dražšího S a X ji začíná těžce docházet dech. Třeba v podstatě koncernové Porsche Taycan v Evropě v prodejích Tesla model S totálně deklasovalo a v domovském USA už ten náskok taky Tesla nemá moc velký. On ne nadarmo Musk tak těžce nesl, když se Gates vykašlal na Teslu a šel do Taycanu.

https😐/www.autoforum.cz/…uje-skoro-nikd👋
Arese
Tebe zdejší Svědci Muskovi nebudou mít rádi! 😒]
Avatar - Anonym
Anonym
No jo, konkurence těch 10 let, co Tesla vyrábí model S, nespala.
DonVito
Tak kdyz Gates Teslu shortuje, tak si ji tezko koupi. :no: :no: :no:
https😐/fortune.com/…-climate-change/
To je fakt pitomej priklad nesvedcici vubec o nicem...

Stejne jako clanek, ze nikdo nekupuje Model S.
To je fakt divny, kdyz se koupit neda. 😁
https😐/electrek.c👋2021/12/10/tesla-stops-taking-model-s-x-orders-outside-north-america/
PowerHouse
V roce 2025
V 2025 již nebudou v Německu dotace
Tesla vyrobí 3 000 000 EV.

Takové množství aut se prodá jenom pokud se sníží cena. Tak uvidíme.
topten
kdyz spocitac ceny baterky, elektromotoru a trochu ty silovy elektroniky, a odectes od toho celej ten spalovaci retezec od nadrze pres motor a loufem konce, tak dojdes k tomu, ze ciste vyrobne je EV hodne silne ziskovej
a s rostouci seriovosti a konkurenci pujdou ceny EV o statisice dolu
Avatar - Anonym
Anonym
V roce 1970 se mluvilo o tom, že se v příštím století bude na Měsíc létat na dovolenou. V roce 2015 se mluvilo o tom, že do 5 let se ceny elektromobilů sníží na úroveň cen spalovacích aut. Realita ale bývá jiná než sny
Avatar - Anonym
Anonym
Na utopie sou bolševici kádři, je jendo zda rudí nebo zelení. 😄
Arese
Přesně tak, ti jen plní zadání vedení automobilek. A ta zase podléhají nesmyslným ekoteroristickým nařízením orgánů EU. A ty tvoří politici, kteří problematice automotive vůbec nerozumí. A výsledkem tohoto šíleného levičáckeho běsnění je totální rozvrat automobilového trhu a kašlání na to, co evropští zákazníci skutečně chtějí... 😲 😒 :no:
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
A co se změní? Byla by ostuda kdyby VAG vyráběl méně elektromobilů než Tesla.
Navíc je už výběr docela široký a ty VW ID jsou takové ... nezajímavé, nemrcouch.
Avatar - WinDiesel-PetrCizek
WinDiesel-PetrCizek
Příspěvek podléhá schvalování.
DonVito
Ne, nebyt nejvetsim vyrobcem sveta neni zadna ostuda.

Tesla je svetova jednicka a na jeji sezani to nevypada. :-!

Prozatim by stacilo, kdyby VW prodaval EV ve vetsim mnozstvi a za nizsi cenu...
ericn
V čem je Tesla světová jednička? Myslíš v nekvalitě výroby? Tam na 100% 😉 VW se svou masovostí to může změnit, i když řada iD je na tom s kvalitou materiálů hodně podobně, ale narozdíl od Tesly jim to alespoň lícuje… Když se proberou, zlepší materiály a upraví ceny lehce dolu, tak toho hravě dosáhnou. Stačí jen chtít a poslouchat trh, co chce - slušně velký auto s rychlým dobíjením, slušným dojezdem a kvalitou pod 40tis eur a bude hotovo 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Tesla je jednička ve lžích a slibech, v tom Ajlon Mlask nemá konkurenci 😄
DonVito
https😐/insideevs.com/…ev-sales-2022q1/
Plug-in car sales in Q1 2022 (vs previous year)😒br />
Tesla: 310,411 and 15.5% share (vs 16😖
BY😱 285,849 and 14.3% share
SAIC (incl. SAIC-GM-Wuling): 170,454 and 8.5% share
Volkswagen Group: 154,824 and 8.8% share (vs 12😖
Geely-Volvo: 110,253 and 5.6% share

Je to diskuze o BEV.
A Tesla je svetova jednicka (m. j.) v prodeji BEV.

Ano mas vlastne pravdu, Tesla ma tech prvenstvi vice. Jako treba nejhodnotnejsi automobilka sveta - bez ohledu na druh pohonu svych vyrobku.
:-! :-! :-!

Jak meris nekvalitu vyroby???
😁
Poctem clanku na autoforech?
Nebo z nemeckych anket?
Mig_35
A nemusí
Avatar - petr petrumr
petr petrumr
nemá tam být předstihne ve výrobě, to je velký rozdíl vyrobit a prodat a včil má koncern větší výrobu jak prodej a v Hulíně(cukrovar) se zvětšuje uložiště vyrobených vozů.
DonVito
No tak driv nebo pozdeji se snad vyroba a prodej srovnaji.

Jinak kdyby byl EV prebytek, tak cena pujde dolu.
gil54
Jasně ty Sibylo, kdyby byly v.......

Veškeré ekonomické ukazatele v poslední době prakticky po celém světě se jenom třesou na to, jak půjdou ceny dolů. Protože ceny jdou dolů trvale u surovin, energií, potravin, lidské práce...... tak logicky půjdou dolů i ceny aut a těch EV obzvláště. 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Je to utopista, ty nikdy nekalkulují s realitou, tj nemá se smysl s ním bavit
DonVito
Asi neni prebytek EV.
Wtf
Nejdriv cti, pak reaguj, ju? 😉

Eventuelne muzes vznest dotaz, kdyz nerozumis, jak to bylo mysleno.
Avatar - Anonym
Anonym
svět nemá chipy, není hliník, kabely, platina, nikl, ceny surovin brutálně stoupaj, světu hrozí hladomor a Evropě naprosto totální likvidace střední třídy a on někdo bude kupovat elektromobily


VIP GALAXIE.

Nebojte - ZKRACHUJETE, zelená neostalinsitická lůzo 😄