Design
Přihlásit pro přidání komentáře
Stejsn
4
teď to bude vypadat jak staré ///// logo Fiatu ;-\
curwasportiva
Ja myslim, ze cerna/smutecni dokonale vystihuje soucasny stav BMW. Je na case dat posledni sbohem BMW, tak jak jsme ho znali..
Arese
Udělat z ikonického pestrobarevného znaku ikonické motorsportdivize BMW hnusný černý kus ničeho jen dokresluje, kam se tato společnost (i celé BMW) řítí! :-O :-( :no: :no: :no:
Pro mladou generaci bylo barevné logo příliš složité a jejich mozky přehlcovalo. Museli to zjednodušit, neměli jinou možnost.
Pretože Mercedes a jeho divízia AMG ide úplne iným, lepším smerom. A Renault a jeho R.S. A Peugeot a jeho GTi. Všetky prekvitajú, len BMW M ide dolu vodou, že.
https://www.caranddriver.com/…lass-amg-teaser/
https://www.caranddriver.com/…lass-amg-teaser/
jj zato skodovka s RS jde uplne jinym smerem. Amg nabidne ikonicky ctyrvalec. Porad ma bmw 3r s r6 v nekolika variantach, porad je m5 v blaznivy cs verzi. Bude m2 s manualem a vypinatelnou stabilizaci. Zatimco majitel skvarku 1,5 to odsuzuje. Proc si tu m2 se spravnym logem neobjednas? Ma manual, ma tak na co cekas?
Aha, takže kriticky se vyjádřit k nějaké změně smí pouze ten, kdo vlastní auto daně značky? "Pozoruhodná" úvaha! :-[] :yes
Ty jezdíš na znáček? To se ti tu snaží všichni podotknout. M divize jako jediná v rámci prémie nabízí pořád puristické varianty, kde je problém?
No prostě se mi to.původní barevné provedení líbí víc. A je moc smutné, že manuální převodovku už nelze získat do "obyčejných" BMW, na eMka spousta lidí finančně nedosáhne... :no:
Mr.Murphy
.... na první dobrou člověka napadne něco o svatokrádeži atd... ale vzhledem k tomu, že to budou lepit na jejich elektrická M-ková SUV tak je myslím každému fandovi aut úplně u zadku, jak to logo na takových nesmyslných krámech bude vypadat.... :no:
Naopak by vlastně bylo trapné kdyby to ikonické barevné logo bylo k vidění na elektrických SUV s vahou k dvěma a půl tunám....
Naopak by vlastně bylo trapné kdyby to ikonické barevné logo bylo k vidění na elektrických SUV s vahou k dvěma a půl tunám....
fOE
Taky mate pred ocima ty stovky hodin veledulezitych meetingu skrze Zoom a MS teams, na kterych genderove vyvazeni zucastneni protlacuji tento genialni napad:"Cerna? S podsvicenim!"za naleziteho potlesku korporatnich struktur?
Je mi to az neprijemne povedome... :-|
Je mi to az neprijemne povedome... :-|
A nezabudni na mimoriadne odmeny či zvýšené ročné bonusy, príp. akcie spoločnosti autorom za toto veľdielo umu a fantázie. :-[] ;-\
Mimoradne odmeny samozrejme a popravu budou, ale opravdu mimoradne budou mimoradne odmeny az tehdy az nekoho napadne zaradit mezi priplatky "specialni prositi sedadel cernou niti ///M".
Manazment vztava ze zidli, asistentka prinasi obrovskou kytici, diplom nemuze chybet, a ano, samozrejme, i cele fabriky ponesou jmeno onoho inovatora. :))
Manazment vztava ze zidli, asistentka prinasi obrovskou kytici, diplom nemuze chybet, a ano, samozrejme, i cele fabriky ponesou jmeno onoho inovatora. :))
gil54
Vrtuli také černobílou. Vlastně ne, bílá je moc, jenom černočernou.
Zmysel v tom nehľadaj, je to zmena pre zmenu. O to menšiu logiku má nahradenie farebného loga čiernobielym v situácii, keď aktuálne M modely dostávajú multifarebné výročné logo: https://cdn.bmwblog.com/…oric-logo-27.jpg
Market
Ja by som za tym nehladal ziadnu vedu, ale iba setrenie nakladov...
Presnw tak, protoze zakaznik ma na cely Mko ale na barvicky ve znaku nema.
... hele víš jaká je doba.... ušetřit 1 EUR na znáčku se prostě automobilovému gigantu vyplatí ;-) ne vážně, některé myšlenkové konstrukty tady, to je dílo :D
Úspora nákladů?
Pochybuji. Obě varianty vyráběné stejnou metodou, všechna políčka v obou případech opatřená barvou, takže jediná úspora - při hromadné výrobě - by teoreticky mohla pramenit z rozdílné ceny černé barvy a těch obou modrých a červené a ten rozdíl cen, pokud vůbec nějaký je, bude zanedbatelný. Rozdíl výrobních cen obou variant se nebude s jistotou ani blížit 1 EUR.
V ceně to, myslím, není. Uspoří, jedině když místo znaku dají samolepku. :-) Víc věřím, že důvod je přinést změnu za každou cenu, třebaže mnohdy i k horšímu. Příkladů, nejen u BMW, je mraky. Noví, mladí, ambiciózní se chtějí prosadit za každou cenu, nejlépe hned.
Pochybuji. Obě varianty vyráběné stejnou metodou, všechna políčka v obou případech opatřená barvou, takže jediná úspora - při hromadné výrobě - by teoreticky mohla pramenit z rozdílné ceny černé barvy a těch obou modrých a červené a ten rozdíl cen, pokud vůbec nějaký je, bude zanedbatelný. Rozdíl výrobních cen obou variant se nebude s jistotou ani blížit 1 EUR.
V ceně to, myslím, není. Uspoří, jedině když místo znaku dají samolepku. :-) Víc věřím, že důvod je přinést změnu za každou cenu, třebaže mnohdy i k horšímu. Příkladů, nejen u BMW, je mraky. Noví, mladí, ambiciózní se chtějí prosadit za každou cenu, nejlépe hned.
Ušetríš na logistike, miesto 4 farieb, objednáva iba jedinú a aj výrobne to bude jednoduchšie...
Usetris tymto sposobom prd. Je uplne jedno ci kupis kyblik dalsich troch farieb, alebo musis kupit 4 kybliky rovnakej. Dovezie ti to za rovnaku sumu rovnaky dodavatel. Objednavka je urcite automatizovana, takze ked ti system vygeneruje 4 cisla je to to iste ako ked vygeneruejs len jedno. Ak to aj robi pracovnik, tak rovnakou klavesovou skratkou. Takze ani cas, ani energiu neusetris. A vyrobu tiez nezjednodusis, len v tryske bude ina farba, proces rovnaky.
Dali
Příspěvek podléhá schvalování.