Ekonomika
Přihlásit pro přidání komentáře
Mr.Murphy
.... investice do infrastruktury se vzdy vrati.... obzvlast v tak podinvestovane zemi jako CR 😢
Přesně tak. Jestli to nepostavíme teď draze, tak to postavíme za pár let ještě dráž. Ty komunikace, ale musíme postavit doslova za každou cenu.
petr petrumr
to chce vymáhat po tych spolkách, oni to dělali schválně a vědomě. Přeci jak zdrželi ty napajedla tam objevili čmeláka, do fryštáku křečka, na zdymadle v otrokovicích zase kapra a ještě nemají tam pouštet ty památkáře, ty tak to prodražují a zdržují.
petr petrumr
nejhorší je, že nebude průplav který by měl reverzní elektrárny aby ulevil přetížené železnici.
To se stejně, jako splácení vyššího úroku do dluhu vlády nepočítá.
Za 1Q byl díky vyšším úrokům dluh 128 mld po zahrnutí všeho, ale uvádí se jen 68 mld. bez určitých položek.
Jsem z Brna, takže ta dálnice je pro mě důležitá, protože Poláci od roku 2025 již nepojedou na jih přes Olmik, Brno, ale přes Přerov, Strážnici, kde doprava zkolabuje a ve Strážnici budou demonstrace.
Poláci také využijí - v roce 2025 bude již také hotova D1 u Přerova a objezd Břeclavi, potom se ale vše kousne na rakouské straně.
Ale to řešení, ty nové dluhopisy na dopravu a PPP jsem nevymyslel. Jiný zdroj zatím není. Jenom komentuji.