Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Historický milník: První registrovaný supersport Rimac Nevera je na světě!

Nejrychlejší produkční vůz na světě (sprint na čtvrt míle) se po několika letech konečně dočkal svého prvního registrovaného kusu. 
Zpět na článek
19. 6. 2022 22:39
Avatar - kari.laz
19. 6. 2022 11:13
Nejrychlejší
Nejrychlejší znamená měřených 400 metrů?
Rozbalit vlákno
27
19. 6. 2022 11:59
Re: Nejrychlejší
Ano, nejrychlejsi. :yes:

Prima konkurence je Chiron.

Ten taky neni primarne urceny na cestovnani do... zeme odkud pochazi Rimac. :-)

Jedna se o velke vitezstvi elektromobility!
Spalovak uz nikdy nebude rychlejsi. :-!
Electric Cars Are Coming And If You Don’t Like It, Tough

PS Jestli mas na mysli omezeny dojezd, tak muzes jeste rovnou napsat, ze to ma malej kufr...
:D :D :D
Avatar - WinDiesel
19. 6. 2022 12:11
Re: Nejrychlejší
Ty jsi takový malý elektrobubeček, že?
Božínku jaká pitomost tě může učinit šťastným ....
No, nuly jako ty se musí vždy přidržet nějaké berličky, že?
19. 6. 2022 12:29
Re: Nejrychlejší
Vítězství o parník, tj. o 0,45 sec, s instalovaným výkonem větším o 415 koní, je skutečně "velké vítězství".

Jistě se jedná o poslední smrtící úder pro celý ICE svět.
19. 6. 2022 13:13
Re: Nejrychlejší
Presne tak. Konecne jsi to pochopil. :-)
Porazit nepredstavitelne drahy W16 o 0,45s je velky uspech. :yes:

A budou prichazet dalsi udery.
Jako treba cenova parita.

Internal combustion engines - GAME OVER
:-! :-! :-!

PS Neni nic lepsiho nez pohon 4x4 s motorem pro kazde kolo. A rychlost regulace elektrickeho motoru oproti (prehistorickemu) spalovacimu se lisi o nekolik radu. O zasazich elektronickych asistentu ani nemluve.
Electric Cars Are Coming And If You Don’t Like It, Tough
Avatar - Barrichello
19. 6. 2022 13:59
Re: Nejrychlejší
:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
Avatar - Barrichello
19. 6. 2022 14:06
Re: Nejrychlejší
Neboj, žádnou Teslou už jezdit nebudeš, tvoji bratři, zelený aktivisté žádná auta nechtějí, ani elektrická. Budeš chodit po městě pešky a jezdit na kole a cestovat budeš ze Stromovky na Letnou.

:-) :-) :-)

https://denikreferendum.cz/…romobily-resenim?…
19. 6. 2022 14:18
Re: Nejrychlejší
Bariku,tu mam pocit,ze si sa preratal.
Mam pocit,ze Donovi vobec nebude vadit chodit pesi,alebo na bicykli.
On je ten co s tym nebude mat najmensi problem podla mna ;-)
Avatar - Barrichello
19. 6. 2022 14:21
Re: Nejrychlejší
Lidi co maj auta na přepravu z A do B , tak těm to možná vadit nebude, krom toho že už se nikam nepodívaj a budou dřepět doma jak před 120 lety , kdy lidi nebyli dál než 2 vesnice od svého místa narození.

Zejména až jako starý nebo nemocný, nebudeš schopen šlapat, tak si to užiješ násobně víc.
19. 6. 2022 14:28
Re: Nejrychlejší
A myslis si,ze to zelenym fanatikom bude vadit?
Nebude.

Budu nastastie existovat veteránské znacky a budeme si jazdu uzivat aspon my.
Teda ak do toho bude co tankovat.Snad sa synteticky benzin do buducna prosadí aspon pre veteranov.
Avatar - Barrichello
19. 6. 2022 14:33
Re: Nejrychlejší
Veterány zakáží taky, nebo brutálně zdaní, aby s tím lidi nemohli jezdit.

Vše otázka času.

Proč myslíš, že mam 3 V8. Protože za pár let už se s tím nesvezeš, nebo leda pokud emigruješ mimo EU, což mimochodem zvažuje obrovské množství lidí.
19. 6. 2022 14:42
Re: Nejrychlejší
Nic nie je nemozne.
Obzvlast pri tejto sebranke co momentalne riadi EU.
Padol komunizmus, tak snad do par rokov padne aj tento zeleny neoliberalizmus a EU da spiatocku.
Ak nie,tak emigracia je jedina cesta.
V rodine to uz tiez riesime a pokial to bude nutne,tak tiez dvihame kotvy.

V8 forever.
Presne chapem preço ich mas.
Zraz na Pasohlavkach ,ale ukazał,ze nas nie je mało co milujeme V8 :yes:
Avatar - Barrichello
19. 6. 2022 15:12
Re: Nejrychlejší
Přesně tak :yes:
20. 6. 2022 07:58
Re: Nejrychlejší
To je něco v co tajně doufám, že padne tenhle zelený xindl režim v Bruselu.

Myslím, že vy na Slovensku jste ještě v pohodě. Tam se přeci jen žije ještě trochu normálněji a zelený smrad z Bruselu tam tolik nedosahuje.
20. 6. 2022 10:28
Re: Nejrychlejší
Rici,vsetko raz padne.
Pozri si volby do parlamentu vo Francuzsku.
Zacina sa to pomaly,ale iste otacat a neoliberali slabnu.
Macronovci prisli o 126 kresiel z 350 a nebudu vediet zostavit vacsinovu vladu.

Nie sme v pohode.
Sme sucast EU a tym padom sme na tej istnej lodi ako vy.
Uvidime dokedy....
20. 6. 2022 07:55
Re: Nejrychlejší
Pak ovšem nechápu proč chodí otravovat na motoristický web, když nemá rád auta.
20. 6. 2022 07:53
Re: Nejrychlejší
Mě jen uniká fakt, proč z toho máš takovou dětinskou radost. Bude levnější chleba? Nebo myslíš, že si tohle auto z plakátu někdy koupíš?

Musím uznat, že je to zajímavý počin a ukázka technologií, ale co s autem, který si stejně nikdy nekoupíš? Škoda jen, že tomu chybí zvuk.
20. 6. 2022 21:03
Re: Nejrychlejší
Pises to samy (krom toho zvuku) o Chironu?
;-)
Avatar - Mikesus
20. 6. 2022 09:04
Re: Nejrychlejší
U elektromotoru není problém zvýšit výkon tak jako u ICE. Nevýhodu má ve váze, ale to kompenzuje snadnějším navýšením výkonu.
Nenazval bych to vítězstvím o parník, ale vítězství to je. Ano, věřím tomu, že ve vyšších rychlostech na tom bude bugatti lépe, ale to je asi tak stejně (ne)důležité jako prvních 400 metrů.
Avatar - Barrichello
20. 6. 2022 10:04
Re: Nejrychlejší
U spalováku je problém zvýšit výkon? Fakt?
Kompresor - nic
Turba - nic
Jiná vačka, svody sání - nic
Zvýšení objemu - nic

a spousty dalších možností.

Do 2,5 tuny váhy co maj některá EV s baterkama toho jde postavit, třeba V12 o objemu 10 litrů dneska není problém s výkonem 1400 HP :-) :-) :-)
19. 6. 2022 14:03
Re: Nejrychlejší
Spalovak uz nikdy nebude rychlejší?
Divné že to elektromobily ještě nezkusily ve F1. Jak snadné by to pro ně bylo....


Mimochodem, nejrychleji se pohybujícím elektromobilem je Tesla Roadster kdesi ve vesmíru. Drobnou pihou na kráse je, že tu rychlost získala díky spalovacím motorům. :-)
19. 6. 2022 14:16
Re: Nejrychlejší
Existuje kategoria Formula E, ale to asi vies.
Zaujimavy clanok od chalanov z Garaz CZ

https://www.garaz.cz/…va-cile-21005323

Tu je aj sprint od Top Gear-u,len skoda,ze trat bola mokrakedze fanusikovia E formule budu mat zas nejaku vyhovorku preco prehrala..aj ked vdaka nizko ulozenym baterkam mala mat podla mna lepsiu trakciu.

https://www.youtube.com/watch?…
Avatar - WinDiesel
19. 6. 2022 16:35
Re: Nejrychlejší
Formule E pro losery :-)
20. 6. 2022 07:58
Re: Nejrychlejší
Ovšem koukat na Formuli E se teda nedá. To je zábava jak koukat kočce pod ocas.
Avatar - WinDiesel
19. 6. 2022 16:36
Re: Nejrychlejší
Dokonce, jestli se nepletu, taky ty úplně největší nejsilnější rakety Muska spalují letecký petrolej, což je vlastně nafta :-) Slušná CO2 stopa.
20. 6. 2022 08:28
Re: Nejrychlejší
kerosin je dočasná záležitost, motory raptor už spalují metan
https://www.elonx.cz/…-heavy-starship/#…
19. 6. 2022 14:23
Re: Nejrychlejší
"Spalovak uz nikdy nebude rychlejsi"

Done,to si nemyslim :-[]
https://www.youtube.com/watch?…

Chapem ako si to myslel,ale nedalo mi nerupnut si ;-)
19. 6. 2022 13:21
Tyhle clanky si uzivam
A ty komenty taky.
Nejrychlejsi v elektrice nebude nikdy dost rychly...
Pro spoustu lidi je tezke pochopit jednoduche veci, kdyz jsou v rozporu s jejich presvedcenim (virou v dokonalost spalovaciho motoru).
:D

Diky Rimac :*)
Diky Tesla
Rozbalit vlákno
18
Avatar - WinDiesel
19. 6. 2022 16:38
Re: Tyhle clanky si uzivam
Blahoslaveni buďte duchem chudí .... nuly.
19. 6. 2022 18:38
Re: Tyhle clanky si uzivam
Electric Cars Are Coming And If You Don’t Like It, Tough

Ale klidne mi pripomen, kolikrat jsi predvidal krach Tesly. :D
Nebo predpovedi o rustu podilu dieselu...

Mylit se je lidske.
Blby je, mylit se furt dokola. :-)

Na zaver citace WinDiesel z diskuze r 2017:
"díky dlouhému dojezdu není k dieselu žádná alternativa
a tak to bude ještě 20 let
EK se dostala do slepé uličky - hon na CO2 vyžaduje prodej dieselů, kdyby klesly prodeje dieselů na 1/3, vyletěly by flotilové emise o 20%
existují na to studie"
:D :D :D
Prej dvacet let. Po peti letech je vsechno jinak...

Hosi, hosi. To je blby, ze ty hlouposti co jste tu psali jsou neustale k dohledani.
19. 6. 2022 20:48
Re: Tyhle clanky si uzivam
Marně hledám racionální důvod, který může přimět dospělého, duševně zdravého jedince prohrabávat se zadarmo pět let starými bezvýznamnými diskuzemi.
19. 6. 2022 21:37
Re: Tyhle clanky si uzivam
Duvod?

Winovo opakujici se mylne prispevky. :-)

Ja casto marne hledam duvod, ''který může přimět dospělého, duševně zdravého jedince'', prispivat do diskuzi acz obecne. :D
19. 6. 2022 21:42
Re: Tyhle clanky si uzivam
...racionální...
19. 6. 2022 21:50
Re: Tyhle clanky si uzivam
Racionalni uz vubec ne. :D

Prispivat sem je zcela iracionalni.
Vetsinou se zde jen bavim s nejakym blbem. :-)
Neber osobne...
19. 6. 2022 22:34
Re: Tyhle clanky si uzivam
Tak tedy po lopatě.

To slovo "racionální" se samozřejmě vztahovalo k předmětu a to byl "důvod". Takže racionální důvod.

Proto tvůj příspěvek z 21:50 je pro mě mimo téma a aniž bych si ho tedy jakkoliv vztahoval na sebe, jsem jeho smysl nepochopil.
20. 6. 2022 07:37
Re: Tyhle clanky si uzivam
Klidne mi prozrad racionalni duvod sveho prispivani zde.
:D
20. 6. 2022 09:11
Re: Tyhle clanky si uzivam
Jen se tradičně a zoufale snažíš o odvedení pozornosti od skutečnosti, že se hrabeš v pět let starých diskuzích, tím, že se chytíš jednoho slova a na jeho základě se pokoušíš o vybudování zcela jiného směru diskuzního vlákna.

To je učebnicový příklad demagogie.

Ale co také čekat od někoho, kdo si libuje v soustavném tapetování jalových sdělení, nejlépe v anglickém jazyce, když mu ten rodný moc nejde, ve verzálkách a ve zbytečných otázkách s cílem pouhé provokace.
20. 6. 2022 15:37
Re: Tyhle clanky si uzivam
Jaka demagogie, paneboze??
Chybi ti kompletne nadhled.
Napsal jsi:
"Marně hledám racionální důvod, který může přimět dospělého, duševně zdravého jedince prohrabávat se zadarmo pět let starými bezvýznamnými diskuzemi."
Cimz jsi se me snazil zesmesnit/dehoneszovat.

A ja ti na to napsal, ze marne hledam racionalni duvod prispivat do zdejsich diskuzi obecne.
Cimz jsem zesmesnil sebe i tebe zaroven. :D
Sorry, ze toto neuneses. ;-)
A jsme jako obvykle u demagogie, ekofasismu a podobneho detskeho kopani nehodneho vecne diskuze.

Sakra uvedom si, jak jsou nase diskuze nicotne a vyhledavani pet let starych prispevku (trvajici kratsi dobu nez napises dve slova..) je nicotne a iracionalni uplne stejne. :-)

Je to pro tebe pochopitelne?
Evidentne jsi jeden z tech, kdo ma problem, ze nejrychlejsi auto sveta je elektricke.
Nezavidim ti tvuj marny boj.
Ktery spociva v urazeni, misto vecne diskuze.
21. 6. 2022 20:16
Re: Tyhle clanky si uzivam
:yes:

Blahopreju. Konecne poradny prispevek. :-)

Toho se drz. To je aspon zabavny.
20. 6. 2022 08:00
Re: Tyhle clanky si uzivam
Na zaver citace WinDiesel z diskuze r 2017:
"díky dlouhému dojezdu není k dieselu žádná alternativa
a tak to bude ještě 20 let

Tak zatím to platí 5 let. Uvidíme co dál :-D
20. 6. 2022 20:45
Re: Tyhle clanky si uzivam
EK ve "slepe ulicce" (s nenahraditelnym dieselem) odhlasovala v r. 2022 zakaz spalovaku 18 let po Winove prispevku.
:D
K podstatnemu utlumu nicmene dochazi uz dnes...
21. 6. 2022 08:45
Re: Tyhle clanky si uzivam
K podstatnému útlumu nedochází. Dieselová auta jsou pro vysoké roční nájezdy nenahraditelná.
21. 6. 2022 20:19
Re: Tyhle clanky si uzivam
Ne, vazne? Mezirocni pokles 50% pro tebe neni vyrazny. :D

W T F

Diesel saw an even stronger drop (-50.9%) going from 729,446 units in 2020 to 358,083 units in the last quarter of 2021, as nearly all member states recorded significant decreases, except for Bulgaria. As a result, diesel’s share of the EU car market fell from 25.3% in the fourth quarter of 2020 to 16.5% last year.
https://www.acea.auto/fuel-pc/fuel-types-of-new-cars-battery-electric-9-1-hybrid-19-6-and-petrol-40-0-market-share-full-year-2021/#:~:text=Diesel%20saw%20an%20even%20stronger,2020%20to%2016.5%25%20last%20year.

Nenahraditelna. To me vzdy pobavi.
:D :D :D
Nejsem si jisty, jestli vubec chapes vyznam slova "nenanraditelny"...
19. 6. 2022 19:13
Re: Tyhle clanky si uzivam
Nie je ti trápne želať sám sebe?
19. 6. 2022 21:16
A co Koenigsegg?
A neni Regera rychlejsi? Na 400 m jsem bohuzel cas nenasel, ale oproti Bugatti je v 0-400-0 km/h o parnik pred nim…
Nevi nekdo?
Rozbalit vlákno
4
19. 6. 2022 21:51
Re: A co Koenigsegg?
Super, díky :-)
Avatar - beibej
19. 6. 2022 22:29
Re: A co Koenigsegg?
Mě by zas zajímalo porovnání s Lotusem Evia. Lotus by měl zrychlovat 0-300 za 9,9. Chtělo by to porovnat s Nevěrou.
19. 6. 2022 22:53
Re: A co Koenigsegg?
Nevera 0-300 km/h za 9,1 sec.
1/4 míle u Evii není k dispozici.
19. 6. 2022 22:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0