Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Videa

Zpět na článek

Video: BMW vyměnilo nejlepší infotainment na světě za… toto?

22 komentářů

Avatar - xxc
xxc
ze stare BMW malo dobry infotainment. Ved si s tym staci trosku pojazdit, rovnako ako jazdit nejakou konkurenciou a clovek to hned zisti. Toto uz moze byt len lepsie, inak by to stare nemenili.
webpaja
Jsi možná jeden z naprosté minority, kdo tohle napíše. iDrive funguje a fungoval od F generací naprosto dokonale. Neumím si představit intuitivnější systém. Většinu operací dělám bez nutnosti koukat co dělá ruka.
Avatar - xxc
xxc
Ja este ani na vyhrievanie sedadiel som si nezvykol, vzdy ma to odputa od pozornosti, hoci to ma samostatne tlacitko. Ale to nie je len infotainment, ved tie hrozne smerovky, co vacsina na BMW ani nepouziva, dalej manualne radenie prevodovky, ktore ma aj obycajny Citroen vyriesene lepsie. Ano, kazdemu sa moze pacit ine, a na vsetko sa da zvyknut, ale to neustale opakovanie dokonalosti BMW infotainmentu nechapem.
webpaja
Absolutně nemám ponětí o čem píšeš. Neumět ovládat idrive si neumím představit. Jestli potřebuješ patlat a srovnávat ovládání převodovky s Citroenem, pak BMW nebylo nikdy pro tebe ;-)
Avatar - xxc
xxc
To je v poriadku, nemusia byt vsetky auta pre mna, ale preco to nenapisu, ze to ma vynikajuci infotainment, pokial clovek nic ine nevyskusa a jazdi vyhradne BMW a ma to nastudovane a navyknute. Alebo ze nepriplacajte si za sportovu prevodovku, sice realne len packy pod volantom za 100 €, ale realne to bude take polofunkcne. Pisem len o tych nizsich verziach, ale aj z clanku Active Tourer tam patri.
webpaja
Co nefunguje na pádlech pod volantem? Je lepší patlat po displeji??? To je tak nebezpečné, že se to ani nedá srovnat
Avatar - fOE
fOE
Na 1* to bohuzel neni ani u iDrivu, reakce obcas nejsou uplne bleskove (ID7) a treba bluetooth blbne pravidelne. Ze se pomalu spousti parkovaci senzory, nebo se nekdy zapomenou spustit uplne ani nezminuju...
Je to to nejlepsi na trhu? Ano je, ale i tak je (resp. bylo) co zlepsovat.
kesumb
Máš pravdu, ty nepouštící se senzory jsou mizérie. BT mi ale funguje příkladně.
Avatar - Mikesus
Mikesus
To radši budu mít hroznou grafiku, ale bude to fungovat vše.
webpaja
Toyoty a Lexusy nemají jen hroznou grafiku, ale i patlavé ovládání. Toyota však ve finále lepší než Lex, ale far far away do idrive.
Avatar - fOE
fOE
S tim BT jsem na to zatim neprisel. Najednou a z niceho nic se neda sparovat do te doby vzdy funkcni telefon (android), tyden az dva to takhle nefunguje, jedno co clovek udela a pak se to samo vyleci. :) Zatim se mi to stalo 2x. Jak jsem jiz psal, pozoruju to u iDrive 7. Asi to zminim v servise a uvidim co kluci nadhodi...
Lubo
Kolega nevie spárovať telefón (Android - X5/G05).
Servis: problém je, že do antény (plutva na streche) zatiekla voda a skratla nejakú telematiku. Že to bol obvyklý problém, chybné lepidlo/konštrukcia.
Auto síce v záruke, ale diel nedostupný a termín dodania neznámy. Takže chodí bez Handsfree v aute za 100k€ v záruke.

Tak si to daj skontrolovať čím skôr. Ak je to podobný problém hádam sa ešte dá zachrániť.
Avatar - fOE
fOE
Diky za tip. :yes:
Avatar - mrha
mrha
Bohužel nedávno oznámená novinka s iOS 16 bude prý implementována nejdříve ve vozech koncem roku 2023 a BMW není mezi značkami, které se k programu Applu připojily.
webpaja
AppleCP má ale BMW taky ne?

N nicméně nejde o SW, ale ovládání.
Avatar - mrha
mrha
BME Má CarPlay, ale Apple oznámil, že se spolupracujicimi automobilkami umožní, aby CarPlay převzala i část dashboardu, který zajišťoval SW automobilky. Tzn. Ukazatel rychlosti , otáček a proste data o autu. A v tomto programu BMW není.
Lubo
Tie trápne ikonky sú aj v predošlej verzii (X5/G05). Našťastie nemajú žiadne zásadné funkcie a nemusím ich použivať. Dokonca ich je ťažko nájsť a sú o trocha decentnejšie ako tie vo videu.

Jediné čo som z nich využil je automatizované stiahnutie okna pri dosiahnutí nejakej polohy (rampa pri práci).

Chýbajúci otočný iDrive ovládač by mi teda chýbal viac, dotykovú obrazovku takmer nevyuźívam.

Tak dúfam, že iDrive zostane, a ikonky budú naďalej nepodstatné. Inak o dôvod viac ísť sa pozrieť ku konkurencii.

PS: Máte niekto skúsenosť s novým Lexusom NX
#elegantnikuryr
Příspěvek podléhá schvalování.
CarFan
Je to zvláštne. Ak nejaká automobilka vymení infotainment a jeho ovládanie za nový, lebo starý mal zlé hodnotenia, to chápem. Ale vymeniť osvedčenú a vychválenú vec (teda Top) za inú, to nie. Otázka znie prečo to urobili?
Kašlú na starých zákazníkov a ich zvyky? Chcú ušetriť na tlačidlách? Presadiť akože "moderné" za každú cenu?
Pritom neverím, že v BMW nevedia, že vydať sa novým dizajnovým smerom je vždy riziko. Buď to verejnosť prijme kladne a vyhrali, alebo nie. Podobne ako bobor iX.
Baron de Maxim-Fratzek
Celá cesta BMW za posledních řekněme i 10 let mi přijde mimo. A to jsem měl BMW několik a teď mám tři. Poslední tedy X7 40d jsem naštěstí koupil před současným faceliftem. S novým idrive jsem se seznámil v iX a musím říct, že jsme si nesedli. Ty ikonky jsou naprosto dementní, když na to klikáte a snažíte se rolovat dolů, tak se ty aplikace otvírají, prostě to zdaleka nefunguje jako na iphone, ale jako na nějaké čínské napodoběnině. Absence tlačítek pro základí funkce jako je vyhřívaní sedaček atd. a ty zkratky 1-8, to je jen završení katastrofy kam se BMW jako značka s původně sportovním duchem ubrala. Funkční to také není, neboť třeba jednoduché naplánování cesty v tom elektromobilu s vyznačením míst na nabíjení tam není. A pokud tam je, je to krkolomné, drbete se zadní levou nohou na pravém předním čele, než to nastavíte. V X7 mám ty odporné cikcak budíky, na které jsem si teda zvykl, ale raděj na ně ani nekoukám, beru na headup kolik jedu, na navigaci realtime traffic a zbytek mě raděj nezajímá. :no:
Avatar - Wolfsteen
Wolfsteen
Policie může pokutovat za držení a používání telefonu, ale ťukání do displeje auta je v pořádku. Ta změť ikonek bude za jízdy skvěle ovladatelná. Fakt nechápu, kdo toto může vymyslet.
Avatar - trapid
trapid
ŠÍLENÉ :-O