Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Poprvé za volantem nové Hondy Civic: Hybrid, který opravdu nadchne

Jedenáctá generace Hondy Civic nám během prvních jízd předvedla, že i s hybridním pohonem se dají dělat divy.
Zpět na článek
8. 7. 2022 08:05
8. 7. 2022 09:46
8. 7. 2022 10:21
8. 7. 2022 11:18
8. 7. 2022 13:34
8. 7. 2022 22:46
8. 7. 2022 14:15
8. 7. 2022 16:00
8. 7. 2022 18:33
8. 7. 2022 20:11
9. 7. 2022 12:09
9. 7. 2022 12:28
9. 7. 2022 21:27
9. 7. 2022 23:43
10. 7. 2022 22:02
11. 7. 2022 00:39
11. 7. 2022 09:20
8. 7. 2022 14:25
8. 7. 2022 10:27
26. 7. 2022 21:19
Avatar - hugino
7. 7. 2022 19:56
Vraj momentálne naj auto segmentu C ...
Aj Karpat ju už testoval a bol novou Hondou Civic nadšený.Za mňa designovo nič moc ale ako celok /motor,priestor,podvozok.../ aj kvalita bude určite TOP.Tak uvidíme ako sa jej bude dariť v predajoch. :yes:
Rozbalit vlákno
3
8. 7. 2022 06:47
Re: Vraj momentálne naj auto segmentu C ...
Mňa nazačiatku tiež ten dizajn nijak prudko nenadchol, ale každým ďalším pohľadom sa mi to auto viac páči a vidno tam snahu o čistú formu, čo sa o predchodcovi nedalo povedať.
8. 7. 2022 06:52
Re: Vraj momentálne naj auto segmentu C ...
Akurát základná silueta vyzerá ako spred 20-30 rokov. Voči tým vesmírnym lodiam predtým je to riadna otočka. Inak ničím neurazí, akurát tie mraky hnusného čierneho plastu, ktorý je všade, si mohli odpustiť.
8. 7. 2022 01:47
Simulace řazení
K čemu je tam ta simulace řazení když auto pohání většinu času elektromotor?

Jo a drobnost, kW není jednotkou kapacity.
Jinak asi fajn
Rozbalit vlákno
3
8. 7. 2022 06:45
Re: Simulace řazení
K simulácii radenia dochádza len pri plnej záťaži systému, teda keď naplno pridávaš. Ono e:HEV sa väčšinu času síce správa ako elektromobil, ale netreba zabúdať, že batéria má stále kapacitu len ako klasický hybrid. Je teda príliš malá na to, aby mala v zásobe dostatok energie pri prudkom zrýchlení z 0 na 100 km/h. Máme to tak aj v Jazze a je fajn, že spaľovací motor vtedy len otravne nehučí ako pri CVT. Sú však situácie, kedy sa tak deje a sú to diaľničné stúpania. Systém vtedy zjavne vyhodnotí, že záťaž nie je taká veľká, aby došlo k simulovaniu radenia, teda k meniacim sa otáčkam spaľováku a vtedy práve dochádza k tomu monotónnemu hučaniu. Môže to však byť aj tým, že systém jednoducho nevie simulovať podraďovanie.
8. 7. 2022 09:00
Re: Simulace řazení
Plně nabitá baterie Jazzu má v době dostatek energie na akceleraci z 0 na 100, dokonce zhruba na tři tyto akcelerace. Avšak pravděpodobně nemá dostatečný vybíjecí proud, nebo by potřebný vybíjecí proud mohl baterii poškodit.
Přímý pohon motor-kola nemá převodovku (je tam jeden dlouhý stálý převod a spojka) a používá se hlavně v situacích, kdy auto jede mimo město ustálenou rychlostí.
V dálničních stoupáních a akceleracích, kdy je potřeba vyšší výkon, ale motor kvůli dlouhému stálemu převodu neníschopen tento výkon na koladodat, se Jazz e:HEV přepíná zpět do sériově-hybridního režimu, tzn. motor generuje elektřinu ("hučí") a kola pohání elektromotor.
8. 7. 2022 09:13
Re: Simulace řazení
Vďaka za spresnenie. :yes: Inak mám pocit, že Jazz e:HEV je na diaľnici tichší ako HR-V e:HEV.
8. 7. 2022 08:05
Krize identity
Evropský Civic dlouhodobě trpí krizí identity. Základní filosofií Civicu je sportovně laděný kompaktní sedan (dříve i hatchback) pro americký trh. Pro Evropu však Honda z neznámého důvodu mění filosofii Civicu.
Začalo to Civicem 7G, kde evropské verze dostaly zvýšenou karoserii, kterou bychom dnes mohli nazvat MPV-crossover. Vrcholem byl 10G, která kombinovala vnější vzhled závodního speciálu s udýchaným tříválcem pod kapotou. 11G zase "trpí" tím, že do Evropy se bude dovážet jen jako hybrid s preferencí sériové funkce (spalovací motor upozaděn do role generátoru elektřiny). Snaha vytvořit dojem sportovnosti tím, že simuluje řazení, ačkoliv v propagačních materiálech se chlubí tím, že má převodovku se stálým převodem.
Rozbalit vlákno
10
Avatar - iudex
8. 7. 2022 08:54
Re: Krize identity
Ak návrat k normálnej karosérii nazývaš krízou identity, OK, ale za mňa je to posun od nekúpiteľného dizajnu ku kúpiteľnému. A čo sa týka hybridu, rozhodne nie som fanúšikom elektromobility, ale z prvých videí a článkov plynie veľké nadšenie, teda nie v štýle "na hybrid dobré", ale že ide o "výborný kompakt". Bez ohľadu na pohon. Takže súce aj ja myslím, že jedna konvenčná alternatíva by sa hodila, ale ak má ten hybrid takto dobre fungovať, prečo nie. A hlavne je to prísľub, že type R bude skvelá. A ako som písal, ak bude type R s čistým spaľovákom, manuálom a bude jazdiť tak, ako predchodca, tak odpustím Civicu aj ten jediný hybridný pohon.
8. 7. 2022 09:23
Re: Krize identity
Karoserie je OK.
Jde o motory. Type-R je okrajová specialitka. Takže zbývá jen e:HEV hybrid. Že sabotuje zážitek z řízení auta, je jasné snad každému. Avšak jeho další slabinou může být svižný dálniční provoz včetně kopců, který je pro Evropu typický. Jak píše výše Avantime, tak Jazz v dálničních stoupáních "hučí", tzn. přepíná se zpět do režimu sériového hybridu. Kromě hučení to znamená i výrazně nižší efektivitu pohonu, který je primárně navržený pro jízdu nzíkými rychlostmi. Jsem zvědavý, jestli bude mít Honda odvahu zveřejnit i spotřeby v jednotlivých režimech WLTP včetně Extra High (což je simulace jízdy po dálnici). U předchozího Civicu tu odvahu měla a tak se každý mohl dozvědět, že tříválec 1.0 VTEC Turbo, který se snažili vnutit zákazníkům, měl v režimech Medium, High a Extra High u srovnatelných výbavových verzí vyšší spotřebu než výkonější čtyřválec 1.5 VTEC Turbo. Například u Extra High to bylo 6,4 l/100 km u tříválce vs. 6,1 l/100 km u čtyřválce.
Avatar - Mokrous
8. 7. 2022 10:25
Re: Krize identity
Asi bych se toho nebál. Testeři říkají, že se to běžně vejde do 5/100 a na YT je občas vidět v prostřizích hodnota třeba 5,1/100, což považuju za fantastické číslo při novinářského testu.
Jasně, že po 3 hodinách nonstop 150 km/h tam nebude 5/100, ale to není závada.
8. 7. 2022 15:23
Re: Krize identity
Ve smíšeném provozu to bude úsporné, tomu věřím. A v městském a příměstském by to mělo excelovat.
Avatar - Mokrous
9. 7. 2022 00:22
Re: Krize identity
"při novinářského testu" je zas nějaká automatická oprava textu. Takhle fakt nemluvím... :D
Mělo tam být "při novinářském testu"
Avatar - Emel
8. 7. 2022 14:19
Re: Krize identity
Tohle má ale 135kW a jistě slušnou aerodynamiku... Jazz se možná dostává trošku na hranu svých možností a mimo komfortní zónu, tady by ta rezerva měla být. Ale to spekulujeme...
8. 7. 2022 15:20
Re: Krize identity
135 kW má elektromotor.
Spíše mi šlo o spalovací motor v režimu Engine Drive, kdy přes jeden převod přímo pohání kola. Převod je však poměrně dlouhý (zhruba jako šestka u normálních aut) a nelze při něm tudíž využít plný výkon motoru.
U menších modelů typu Jazz se uvádělo, že už při dosažení rychlosti cca 120 km/h se musí přepnout zpět do režimu Hybrid Drive (sériový hybrid). Civic má lepší aerodynamiku a motor s větším objemem, takže snad na tom bude lépe.
Avatar - twistedTSD
8. 7. 2022 18:16
Re: Krize identity
U Jazzu mi způsob používání toho stálého převodu přijde absurdní. Zajímalo by mě, jestli ho Civic umí použít i ve 130-140 km/h a jestli umí systém pracovat paralelně a pokud ne, tak proč?
8. 7. 2022 18:31
Re: Krize identity
To, jestli umí Civic pracovat při vyšších rychlostech jako paralelní hybrid, je otázkou. Nějaké náznaky, že Honda u novějších/větších hybridů počítá s výpomocí elektromotoru, jsem našel.
26. 7. 2022 21:27
Re: Krize identity
7G fantasticky praktická, v té době takové krabicoidni hatche frcely. 10 G dynamická, v současné době frčí tříválce. 11 G unyla, v současné době frčí hybridy, bo EU. 11 G zabije design, hybrid a cena. Nemá nic, v čem je lepší než 10G s 1.5 t. Těžká kráva, co navíc v dynamice s 1.5 t prohrává v přímce, natož v zatáčkách. O tom, ze se dá lehce upravit na 230 kobyl, to už se ani nezmiňuju...Maximalka 180 je pak výsměch všem, co od Hondy očekávají sportovní vlastnosti.
Avatar - miromen
8. 7. 2022 09:46
Spása
Tenhle Civic by mohl spasit klasicky splalovak s manualnim řazenim. Tohle jak jinak divně znějici hybridni ustroji s bezestupňovym cvt nestoji ani za komentař. Stejně tak jako design, ktery je jasnym krokem zpět, kdy vzled nedokaže ani urazit ani nadchnout. Otazny je pro mě interier na ktery si nějak neumim udělat nazor a u předchudce po prvotnim nadšeni přišlo spiš menši zklamani. Takže si počkam na přimy kontakt. Každopadně kompaktnost opět dostala ještě vice na frak a s tim i hmotnost cca 1530kg nejsou zrovna pro civic pozitiva což pujde zřejmě nejvic na vrub pravě hybridizaci. Takže jestli mě něco na tomhle modelu bude zajimat tak vlastně jen to jak jezdi a sedadla, protože zde bych čekal značne vylepšeni oproti předchudci.
Rozbalit vlákno
17
8. 7. 2022 10:21
Re: Spása
Přesně tak - to, že nová generace v Evropě nenabízí ani jediný čistě spalovací motor a manuální převodovku, je katastrofální chyba, která toto jinak zajímavé auto zbytečně prodražuje a diskvalifikuje v očích většiny evropských zákazníků.. :-O :-( :no:
8. 7. 2022 11:18
Re: Re: Spása
Predava sa v usa pod oznacenim si. Europsky trh je pre hondu minoritny a je otazka casu kedy sa uplne stiahne. Na druhej strane, vekovy priemer hondy zakaznika v europe je 120 rokov a tym nemoznost konfiguracie, cvt atd vyhovuje.
8. 7. 2022 13:34
Re: Re: Spása
Doteraz sa Civic ponukal so spalovakmi aj s manualmi a europsky zakaznik to aj neocenil. Predaje Hondy trvalo klesaju a minuly rok dosiahli smutne nizke cislo cca 73.000 ks, co z Hondy robi uz dost okrajovu zalezitost.
Avatar - twistedTSD
8. 7. 2022 18:18
Re: Re: Spása
Jestli to třeba nebylo tím šíleným designem.
Avatar - Emel
8. 7. 2022 14:15
Re: Spása
Neviděl bych to tak černě. Když to vezmu z evropského pohledu (který pro Hondu asi není zásadní)... je to dost velké pro rodinu, má to solidní dynamiku, bude to jezdit za málo, design je nekonfliktní a elegantní... pro mě to není designově krok zpět, Civic X byl zajímavej... ale spíš v tom smyslu divnej.

Kompaktnost dostala na frak... jo, to je něco za něco, záleží co člověk hledá, jestli auto pro jednoho nebo pro čtyři.

Negativa - je to celkem drahý a existuje jediná verze s omezenou konfigurovatelností.
Avatar - miromen
8. 7. 2022 16:00
Re: Spása
Když se řekne Civic tak si přestavim jistou davku sportovnosti a emoce a to jak po strance vzhledu tak po strance jizdni. A je to sice omylani, ale zrovna u civicu bych tu kompaktnost čekal vic než u jinych v dane třidě. Ale OK je to již 2 generace v tomhle nekompaktnim provedeni což je pro mě takhle od stolu jedina vyčitka. To, že je to čistě hybridni no nelibi se mi to ani omylem, ale třeba honda jinou možnost neměla pro naš kontinent.
A už jsem to tu jednou psal, ale nějake srovnani jsem viděl s mazdou 3 a to upozrňuji, že šlo o posledni generaci a ne tu před a žadne nadšeni se u te hondy nekonalo. Ano chvalena byla, ale M3 vyšla jako jizdně ta agilnějši a emotivnějši. Nešlo o žaden komerčni test a je pravě možne, že ta nekompaktnost ve spojeni s vyšši hmotnosti udělala sve. Ale jo tohle bych si prověřil rad sam.
A ještě bych doplnil, že civic nenabizi nic co v tehle třidě neni co do prostornosti a to jak kufrem tak prostorem pro posadku. Ano pro kolena vzadu je mista jako možna ani ne ve středni třidě, ale limitem je pro dlouhany střecha.
Avatar - Emel
8. 7. 2022 18:33
Re: Spása
Jenže sportovnost pro mě neznamená, že tam fouknu na první pohled falešný nádechy a výdechy. Ta legenda, na který to pro mě stojí, je 5G... a to byl vrchol jednoduchosti a elegance. Takže beru 10G v tom, že se vrátila k víceprvku a konečně nahradila emisema utrápenou 1.8 atmo něčím lepším, ale design je pro mě kontroverzní. Neříkám nekoupitelnej, ale ta elegance tam není. Mazda 3 (ta aktuální raději v sedanu) je každopádně hezčí auto.
Avatar - miromen
8. 7. 2022 20:11
Re: Spása
No pravě, že u civicu ty falešnosti na mě nepusobi nějak uražlivě. Je to jako s falešnymy vyfuky. Ja třeba nejsem jejich odpurcem ani zastancem tedy pokud jak pišeš nepusobi na prvni dobrou falešně a ještě k tomu lacině jako např. u Seat tušim Terraco, kdy při letmem pohledu šlo o faleš a ještě v hodně levnem provedeni.

10G mam často na očich diky sousedovi, ktery ho ma ve sportu v usedleši střibne barvě a i tak je to prostě odvaz a emoce a třeba z bočniho profilu je to prostě mňamka a radost pohledět. Jo zde maji ty ceňťaky navic kladny přinos.
No u tehle 11 generaci ja třeba eleganci nevidim spiš takova uhlazenějši a usedleši fazona. Prostě jako dva atleti, kdy jeden je vysekany černoch s řetizkem na krku, koralky na zapěsti a k tomu 1 či 2 tetovačky a vedle něj evropskej bloňďaček ulizlej na patku bez přikras. A když jsem viděl tyhle 2 generace vedle seba na YT tak na mě pusobila i jako ta starši a ne novějši generace.
Ale třeba skrze monitor klame což se stava nejen u aut a po živem shlednuti muže na mě udělat jiny dojem.
Avatar - Emel
9. 7. 2022 12:09
Re: Spása
Urážlivě ne, ale tohle mě třeba nějak moc nadšením nenaplňuje
https://www.autojournal.cz/…-exterior-19.jpg
Černoch s řetízkem, korálkama a tetováním... jo, to by tak souhlasilo. Ještě v tom TypeR je aspoň namakanej, tak se to dá... ale s nějakým litrem pod kapotou je to overkill. Já se neberu tak vážně, tak bych to případně překousl... ale celkem chápu, že v tom nějaký ředitel v obleku jezdit nechce.
Avatar - miromen
9. 7. 2022 12:28
Re: Spása
No pravě takova hrana. Košer to určitě neni, ale k celkově pojatemu designu ani nějak uražlive. Ono to třeba řeši sedan, ale ten, už na mě až takovy dojem neděla byť pořad hodně fajn. A Type-R, už je pro mě za tou hranou a to bez ohledu na motorizaci prostě beru čistě stranku vzhledu. Prostě, už to vě mě evokuje NFS či Rychle a zběsile.
A 10G HB je prostě ten vysekanej černoch neplest si s bezkrkem v šusťakovce ověšen foukanymi řetězy. Ostatně ředitel v obleku by mě nenapadl tedy zřejmě ani v jinem kompaktu. Ale chapu jak to mysliš a třeba ten sedan muže nebo je v tomhle připadě řešenim.
Avatar - Emel
9. 7. 2022 21:27
Re: Spása
S takovým hodnocením asi souhlasím... a i s těma výhradama k designu patří Civic X k těm zajímavějším autům v segmentu.
Sedan mi tolik nesedí proporčně, navíc sedany moc nemusím z praktických důvodů.
Avatar - miromen
9. 7. 2022 23:43
Re: Spása
Tak i kdyby ne tak nelze namitat.
Ale ta drza vizuelni hrana prostě něco do sebe ma.
Co si vybavuji tak oba mame u tohoto modelu několik spornosti neboli ano "ale" a nejedna se o to jak je či neni vizualně vulgarni.
Z moji strany se nicmeně ta peněženka otevirala no a dnes s novou generaci ani nahodou. Ale hondě jako takove to nevičitam. Snažim se přizpusobit jen to v některych ohledech je hoooodně těžke.
Avatar - Emel
10. 7. 2022 22:02
Re: Spása
Civic X měl své praktické bolístky... žádné výdechy ventilace vzadu, humpolácký kryt zavazadelníku, výfuky zabírající místo pro rezervu (a znemožňující instalaci tažného - u 1.5Sport), nic moc přední sedačky, hodně fádní interiér vzadu. Ale ani to nebyly úplně no-go věci. A design se k tomu u mě přidává k těm mínuskům... taky není nepřekonatelný, ale ve finále už je těch mínusků dost.
Ale takhle... já nakonec šel cenově o kousek výš... mít tvrdý budget na úrovni toho 1.5VTEC, tak kdo ví...
Avatar - miromen
11. 7. 2022 00:39
Re: Spása
No k těm vydechum v zadni časti. Golf 6 je sice měl, ale z praktickeho hlediska tam byly spiš pro paradu a ani omezeni ventilace v předni časti jim prakticky nic nepřidalo. Ale u 6 generace byla celkově ventilace šizene oproti 5 generace a tohle byla zřejmě jedna z dani.

Ja měl civic da se řict jako jasnou volbu do doby než byla možnost praktickeho vyzkoušeni. Vzhledově by to byla pověstna třešinka na dortě, ale pro mě vedlejši kolej takže male bezvyznamne plus. Ale tebou zminěna sedadla mě vyloženě odrazovala a po zjištěni, že neni možnost mit ani dojezdovku už byl jen dalši hřebik z praktickych vlastnosti. Ano jizda vyborna s jistym x faktorem což mě stale k tomu civiku tahalo, ale skladba vybav " k nasra.ni" byla zřejmě posledni rana proč jsem nad civicem zlomil hul.
Prostě těch negativnich vlastnosti, ktere civic měl nebo to co jsem od auta žadal a civic mi to nebyl schopen nabidnout bylo tolik, že to převažilo nad tim to co auta děla autem a tim je samotny pohyb.
Avatar - Emel
11. 7. 2022 09:20
Re: Spása
Osobně mi ta výbava Sport docela i sedla... asi bych klidně oželel nějaké asistenty a tak, ale žádné drama.
8. 7. 2022 14:25
Re: Spása
Čistá dojmológia a stereotypy. Vyskúšaj a potom daj vedieť.
Avatar - Mokrous
8. 7. 2022 10:27
Skoro ideál.
Bohužel nelze konfigurovat a nemá to ani průvlak na lyže a kufr není dost velký.
Zbytek by mi nevadil. Za rozumnou cenu pěkné, svižné, úsporné a věřím, že i spolehlivé auto.
Určitě si ho půjdu projet.
Rozbalit vlákno
0
8. 7. 2022 12:02
posledni castecne spalovaci verze
chrocht uz davno skoncil v propadlisti dejin jako slepa ulicka
dalsi generace uz bude jen elektricka
a navrat k legendarni motokare 1.6vti 160k
tentokrat s elektromotorem
Rozbalit vlákno
3
8. 7. 2022 12:56
Re: posledni castecne spalovaci verze
Jediná slepá ulička je nařizovaná elektrodebilita a Evropa to velmi brzy zjistí, bohužel za obrovských ekonomických ztrát, ztrát statisíců pracovních mísst a ve finále i sociálních nepokojů... :-O :-(
Avatar - twistedTSD
8. 7. 2022 18:23
Re: posledni castecne spalovaci verze
:D :D :D Dvoutunová motorkára s přehřívající se baterií - to je fakt sen.
9. 7. 2022 07:00
Re: posledni castecne spalovaci verze
Ty si dobrý mimoň :-[]
8. 7. 2022 12:38
posledné nie SUV s názvom civic?
Podľa môjho názoru je honda to najlepšie z Japonska nie iba zo šoférskeho pohľadu - kombinácie podvozok+motor, ale i kvalitatívne, čo sa týka funkčnosti a spoľahlivosti. Obavám sa však, že súčasný trend SUV nedovolí civicu predaje v takých číslach, aby jeho tvorcovia zostali pri súčasnej koncepcii karosérie i pri ďalšej generácii. O motore ani nevravím. Držím palce, tento typ vozidiel má racionálny zmysel bytia pre ľudí, u ktorých prevažuje to racio nad potrebou byť v prúde toho, čo nám výrobcovia tvrdia, že je "in". Za mňa dizajnovo najkrajší civic, v celej histórii modelu :yes:
Rozbalit vlákno
0
8. 7. 2022 14:36
Šoférsky hybrid
Niekam sa vo vývoji áut treba posunúť a fakt začať myslieť na tú ekológiu. Vnucovať každému elektromobil je hlúpe, taktiež neustále fňukať nad koncom klasických spaľovákov. Tak tu je riešenie a kompromis pre obe strany. Za mňa palec hore Honde, že sa snaží priniesť šoférsky hybrid, čo donedávna znelo ako oxymoron. Ideálne riešenie pre najbližšiu dekádu a potom uvidíme...
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Emel
8. 7. 2022 15:12
Re: Šoférsky hybrid
Otázka je... průměrný Civic má po 8-9 letech roční nájezd cca. 11.000km v Německu, troufám si tipnout, že jinde to bude spíš míň. Pokud někdo najezdí těch 5-10, tak by asi ten hybrid nutně nepotřeboval... kolik bude rozdíl ve spotřebě třeba proti tomu 1.0T?
8. 7. 2022 18:56
Re: Šoférsky hybrid
Ešte raz: Nejde o to, či sa ti to oplatí, ale čo vieš a si ochotný spraviť pre nižšie emisie. Odmenou je spotreba nižšia aspoň o 1,5 litra a bohatá výbava. Asi tak sa na to treba dnes pozerať.
Avatar - twistedTSD
8. 7. 2022 22:10
Re: Šoférsky hybrid
Jaký to má smysl, když na jiném kontinentu jezdí tisíce těch samých Civiců s benzínovým motorem, a to je tam pořád jedno z nejekologičtějších aut na trhu?
8. 7. 2022 22:52
Re: Šoférsky hybrid
Ta sedla! :-) :yes:
9. 7. 2022 06:24
Re: Šoférsky hybrid
Jaky ma smysl, ze si cistis zuby, kdyz si je polovina sveta necisti?

W T F

Civic je jedno z nejprodavanejsich aut sveta.
Kazda desetina litru spotreby se pocita. :yes:
9. 7. 2022 12:25
Re: Šoférsky hybrid
Prepáč, ale toto je argument 8-ročného dieťaťa. Mňa primárne zaujíma, ako sa pristupuje k ekológii v mojom okolí a ako to viem ovplyvniť. Tiež sa mi páči predstava podaktorých tu, že len nás tu EÚ buzeruje s emisiami a vo zvyšku sveta sa nič také nedeje.
Avatar - Emel
9. 7. 2022 12:15
Re: Šoférsky hybrid
No ale i ta ekologie získává smysl s tím vyšším nájezdem, jinak jde vyšší pořizovací cena ruku v ruce s větší uhlíkovou stopou takovýho auta z výroby.
Říkám to nerad, ale kdybych chtěl sportovně střižený kompakt okolo 800t, tak by byl od toho druhýho háčka a asi bych se ani nemusel jít projet.
9. 7. 2022 13:35
Re: Šoférsky hybrid
Rikam to nerad, ale Nko bude mit spotrebu skoro dvojnasobnou.

A Nko bude konkurovat spis Type-R.
Ktery ovsem bude drazsi..
Avatar - Emel
9. 7. 2022 18:14
Re: Šoférsky hybrid
Pokud s tím budeš jezdit jak se patří, tak bude žrát dvojnásobek. A opět... pokud najedu 10t za rok, tak je mi to fuk, pokud 50, budu to řešit... u 10tkm se bavime třeba o 20tCZK ročně, to jsou drobné (u aut 800+ je to do 10% za 4 roky).
9. 7. 2022 06:26
Re: Šoférsky hybrid
Zvlastni uvaha, Emele.
Mne to prijde jako hloupost, promin. :-)
Jako reakce na rozumny prispevek avantime obzvlast.

Btw. proti cemu jsi ten Civic postavil???
Nema tenhle Civic lepsi zrychleni nez treba Octavia 1.5tsi? ;-)

Nejde Civic postavit treba proti tomuhle?
https://www.sauto.cz/…ctavia/172702152
Škoda Octavia, Style 1.5 TSI 110 kW 7°AP M-HE
Předváděcí, 2021, 10 000 km
863 800 Kč
Bez DPH:
713 884 Kč
Za sebe muzu napsat, ze si (jako obvykle) nedokazu predstavit, ze BYCH uprednostnil tuhle Oct. pred nadhernym ridiskym uspornym a obdobne dynamickym Civikem. :-)

Hallelujah, konecne poradny full-hybrid v Civicu.
:yes: :yes:

PS Co to proboha znamena "nutne potrebovat hybrid"?? :D

PPS Civic mel (mild) hybrid - dobrovolne jiz pred kolika lety? Honda byla a je spolu s Toyotou napred. Ktery evropsky vyrobce ma full-hybrid bez zasuvky? Jen Renault?
Avatar - Emel
9. 7. 2022 12:18
Re: Šoférsky hybrid
Jediná výhoda toho hybridu z mého pohledu je spotřeba. Nevýhoda je váha a cena a nejspíš i nutný automat (zejména u značek jako Honda a Mazda, kde byl manuál jeden z důvodů, proč to auto koupit). Pokud najezdím hodně, tak ta spotřeba roste na významu. Pokud málo, mávnu nad ní rukou.

Ty kupuješ auto tak, že hledáš co nejhorší nabídku a proti té to postavíš? Dobře, tak ještě jednou pro tebe - chci za 800t sportovně střižený kompakt - beru Hyundai i30N Performance. Mám trošku víc peněz - půjdu se zeptat do Fordu, jak je to s tím ST.
9. 7. 2022 13:36
Re: Šoférsky hybrid
Hyundai ma vyborny pomer cena - vykon...

Tahle Honda je o necem jinym.
9. 7. 2022 06:16
Konfigurovatelnost
Mne obvykle nabidka Hondy stacila.
Obvykle clovek dostal za svy penize vyborny auto.

Ano, v devaty generaci treba chybel prostredni motor. Neco mezi 1.4 a 1.8. Clovek se proste musel prizpusobit.

To samy plati o XI. Podle me vyborne nakonfigurovany od vyrobce. Pohon nedela Civiku ostudu. Velmi slusna dynamika, nejnizsi mozna spotreba (bez zasuvky) a jiste bohate vybavy. :yes:

Takze nejvetsi negativum NEkonfigurovatelnosti (pohonu)?
Chybi zakladni verze s cenou od... Chapu.
Taky chapu, ze neni pro kazdeho, treba arese. :-)
Ale pro kolik procent potencialnich zajemcu by mohla byt akceptovatelna? 50?

Pro obhajce konfigurovatelnosti, bez hejtu: co (by)ste si nakonfigurovali napr. u Skody, co Civic nema?
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Emel
9. 7. 2022 12:26
Re: Konfigurovatelnost
Být pro někoho akceptovatelný nestačí, pro koupi je potřeba být nejlepší. Já Civica v hledáčku měl, stačilo to abych se šel projet... ale nejlepší holt nebyl... a z toho co vidím tady jsem si dost jistý, že by to s novou generací bylo spíš horší než lepší.

Konfigurovatelnost už jsme řešili u cen... chtěl bych si MatrixLED a vyhřívaný volant bez kožených sedaček a panoramy, zvážil bych menší kola než 235/40/18, spoustu balastu bych naopak nepotřeboval... ale nejsou to věci, přes které by nejel vlak.
9. 7. 2022 19:32
Re: Konfigurovatelnost
Jj, od tebe uz jsem to slysel. :yes:

Jasne ze predpokladem koupe je, ze to pro tebe bude nejlepsi mozne auto...
:-)
26. 7. 2022 21:19
200
aut ročně...Takže už i importér hodil ručník do ringu. Bye bye, Hondo.
Rozbalit vlákno
0