Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Policisté dostali prvních deset služebních BMW 540i xDrive Touring, polovinu v provozu nepoznáte

První dodávka z celkem 70 služebních BMW 540i xDrive Touring zahrnuje značené i maskované vozy.
Zpět na článek
15. 7. 2022 20:45
15. 7. 2022 21:17
16. 7. 2022 05:47
16. 7. 2022 07:47
16. 7. 2022 05:47
16. 7. 2022 10:42
16. 7. 2022 10:46
16. 7. 2022 10:50
16. 7. 2022 13:32
16. 7. 2022 14:28
16. 7. 2022 15:09
16. 7. 2022 22:19
16. 7. 2022 23:53
17. 7. 2022 03:03
16. 7. 2022 09:36
16. 7. 2022 09:38
16. 7. 2022 10:06
16. 7. 2022 10:43
16. 7. 2022 13:09
16. 7. 2022 14:31
16. 7. 2022 19:17
16. 7. 2022 13:00
16. 7. 2022 13:20
16. 7. 2022 18:11
16. 7. 2022 21:09
16. 7. 2022 21:23
16. 7. 2022 21:44
16. 7. 2022 21:56
16. 7. 2022 22:22
16. 7. 2022 23:13
17. 7. 2022 03:08
17. 7. 2022 09:02
17. 7. 2022 14:17
17. 7. 2022 14:43
17. 7. 2022 18:38
17. 7. 2022 19:10
Avatar - Dzakobo
15. 7. 2022 18:57
Jejich revírem je dálnice
Jejich revírem je dálnice, jejich tempo je vražedné, jejich protivníci jsou řidiči jedoucí 145 km/h....
Rozbalit vlákno
64
15. 7. 2022 19:13
Re: Jejich revírem je dálnice
Zrovna včera kamos uhybal magorovi, co jel až 200 a v protisměru ;-)
Avatar - petr petrumr
15. 7. 2022 19:25
Re: Jejich revírem je dálnice
A kde? V Německu ? U nás je max 130 , ve městě na dálnici 80......
Avatar - Ozzman
15. 7. 2022 22:01
Re: Jejich revírem je dálnice
Já dnes jel po české dálnici přes 130.. jak jsem to asi udělal ? hm.... co myslíš ? :-[]
Avatar - Mokrous
16. 7. 2022 00:09
Re: Jejich revírem je dálnice
Kdybych já prozradil, kolik jsem vhodnými úseky jel minulý víkend podvečer z Jindřicháče do Havlbrodu...
To se až člověk občas stydí... A přesto v cíli bylo 4,8/100
Avatar - Ozzman
16. 7. 2022 00:21
Re: Jejich revírem je dálnice
Taky se občas svezu, na rozdíl od Petra nemám omezovač na 180 ti :D
Avatar - Mokrous
16. 7. 2022 00:42
Re: Jejich revírem je dálnice
:D :D :D
Hele, já zjistil, že mě to nějak nad těch 180 ani neláká. Asi stárnu.
Ale zase těch nikdy nekončících 400+Nm prostě tak hezky pružně nenuceně sviští...
A za pár deci...
Takže jet 90 se prostě moc nedá. Leda v koloně, nebo na tempomat.
Nemusím to rvát tak, že kvičí pnojmatiky, ale když je hezký volný a hlavně přehledný úsek, tak prostě jedu. Nerad příliš riskuju, ale nehodlám za volantem usnout.
A baví mě, že s tím mým novým sazometem jde fakt v reálu velmi svižně jezdit za nula nula prd. A nemusím nikde dobíjet. :D Teď dovča v Alpách, celkem cca 1300 km, na jednu nádrž. Vejde se tam víc jak psaných 66l. :D Včetně Großglockneru a Edelweißspitze. A v cíli 5,2/100. Plný auto, "podhuštěný" gumy a stejně furt paráda.
Avatar - Ozzman
16. 7. 2022 01:21
Re: Jejich revírem je dálnice
Taky mam sazomet, myslim, že skoro totožené koncepce, taky 400 NM+, ale pořád jsem o 2 litry výše :D Ale zase si užívám na mainstream luxusní odhlučnění a komfort i když mam asi horší materiály v kokpitu, což je mi fuk :D :D Já už to mám spíš jako víkendovku, protože tato auta vymřou, jinak jezdím benzinovým kombíkem s atmosférou a hydroměničem, starším, se spotřebou BVP ...no a i tak mi vykouzlí úsměv a když ti nevadí spotřeba proudového letadla, na dálnici se dá i předjet moderní vůz :D

btw, to v článku zmíněné 540ix mi půjčil Pája a i já jsem s tim jezdil do 8 na sto po Praze... něco na tom BMW je... skvělé auto, mnohem lepší, než moje auta a i tvůj pašík.
Avatar - Mokrous
16. 7. 2022 02:41
Re: Jejich revírem je dálnice
Tak o tom žádná, že 540ix Touring je jinde. Konfiguroval jsem si ho mockrát.
Ale jednak to už bylo nad rozpočet a druhak parkuju na ulici a tam už i Passat není to pravé. Ale dal bych si říct. Jak 530xd, nebo 540ix. Moc lepších aut není.
Tvoje Mondeo má taky přes 400Nm? To jsem netušil.
EDIT: Koukal jsem na nějakej test, že u Mondea se 400Nm, to končí na 2.500 ot.min. Moje EVO to drží přes 3.600 ot./min. a ani pak prudce nepadá. A to už je fakt znát. Nevadne a furt tahá a tahá.
Jasně, není to na sportování, ale člověk nikdy nemá pocit, že nemůže a že je brzda. Kopec nekopec, naloženej, prázdnej.

Jinak po městě za 8/100 je z říše snů, pokud to nebylo v noci na okruhu.
Po městě i já jezdím klidně za 9/100. Ale spíš nejezdím. Sazomet je na dálky.
Tam se vejdu mezi 4,2 až 6,5 podle toho, jak se udržím, nebo ne :-)
Dlouhodobě to je spíš v rozmezí 5,2 až 5,9 podle ročního období a složení tras. Posledních pár tisíc mi tam svítí 5,4/100. Každopádně, kdybych jezdil fakt předpisově a nafoukal gumy na předepsaný tlaky, tak se vejdu dlouhodobě pod 5/100 a to je na 1,7T kombi s 200+ps a automatem fakt solidní i při dnešních cenách paliv.
Na druhou stranu Ti asi závidím podvozek. Ten Pašík ani na měkčích 17" a DCC nemá ideální.
16. 7. 2022 05:45
Re: Jejich revírem je dálnice
Mokrousi, tebe jsem považoval za člověka osvíceného, ale to jsou teda šlupky :-)
Co to jsou ty Nm? M3 E46 má jenom 365, takže ho tvuj Passat zpráská jak psa, ne? ;-) Když má přes 400 :yes:
Avatar - Mokrous
16. 7. 2022 12:21
Re: Jejich revírem je dálnice
Klídek. Já vím, co jsou Nm i kW a i vztah mezi nimi.
Nechci se tu pouštět do klasické hospodské debaty, co je "víc".
Samozřejmě, že z hlediska absolutní dynamiky jsou rozhodující kW, respektive poměr kW/kg. Záleží však i na tom, kde je musíš lovit a jak je poskládaná převodovka a to především s ohledem na komfort jízdy.
A zde potom jasně vyhrávají ty hospodské Nm. Čím víc, tím líp.
A pro benzínové Nm to platí stejně jako pro naftové. Dokonce Nm na kole mohou být díky převodovým poměrům u benzínu vyšší, než ty samé u nafty.
Kdybych měl R6 s 600Nm +/-, no tak bych na tom byl ještě o 50% líp.
Zkrátka se motor převaluje mezi 1.500 - 2.000 a už krásně jede a táhne. Pokud jsem jezdil do nedávna 250Nm, už to taková hitparáda nebyla i když poměr kW/kg byl velmi blízko. Musel jsem to točit a pak už to víc řvalo a žralo. Tak jsem to myslel.
16. 7. 2022 12:43
Re: Jejich revírem je dálnice
Takže příští kára bude elektromobil:)
Avatar - Mokrous
16. 7. 2022 14:32
Re: Jejich revírem je dálnice
Bohužel nejspíš ano :D :'-(

Akorát nevím, jak bych rozdýchal pokaždý hodinu nabíjet po hodině jízdy po dálnici...

Snad do té doby bude něco, co dokáže i v mrazu dojet reálně 500km svižně po dálnici a půjde to nabít max. do půl hodiny do plna.
Avatar - Ozzman
16. 7. 2022 08:59
Re: Jejich revírem je dálnice
No má 400NM, ty máš 147kw evo ne ? ten má přece taky 400NM, nebo jak si to myslel ? Jedině bitdi mělo 500 NM....

K podvozku - jezdil jsem sice jen předfaceliftové B8 s DCC i bez a příjde mi, že Mondeo je tak nějak +/- komfortní, jako DCC nastavené do komfortního režimu ( U toho předfaceliftu - bitdi bylo normal, sport a comfort ), ale to zase více "plavalo", nicméně už je to hodně let nazpět. Ono nejde jen o podvozek, ale i odhlučnění a tam zase kam se na Passat hrabou Škodovky..
16. 7. 2022 09:17
Re: Jejich revírem je dálnice
točivý moment je doplňující informace, ne základní. dodávka má vysoký točivý moment a jede max. 150. a ještě se sluší doplnit otáčky, ve kterých toho momentu dosahuje i když uznávám, že to celé bez výkonu nic neznamená. proto M3 s "mizerným" točivým momentem pojede daleko lépe, než Passat Evo:)
edit: to je jako napsat, že na Červenohorském sedle bude dneska 8 stupňů, je potřeba ještě doplnit, že ve výšce 1000 metrů nad mořem, ne dole.
Avatar - Ozzman
16. 7. 2022 09:23
Re: Jejich revírem je dálnice
No, máš sice pravdu, ale proč to vysvětluješ mne ? :-! Já jen reagoval na to, že Mondeo tdci 132 a passat 147 tdi evo mají stejný kroutící moment = 400 NM :-)

Spíš čekám, že se zase objeví ta zázračná mantra, že vozy fauvé jako jediné svým majitelům zadarmo dávají pořádnou porci výkonu navíc a že nemají 200 koní a 400 NM, ale přinejmenším 230-250 a 450-500nm :-! a to vše zadarmo a skromě prodáno pod nižším výkonem
16. 7. 2022 09:37
Re: Jejich revírem je dálnice
částečně jsem reagoval ještě na Mokrouse, částečně ale i na tebe když píšeš

Taky mam sazomet, myslim, že skoro totožené koncepce, taky 400 NM+, ale pořád jsem o 2 litry výše

z čehož by mohlo vyplývat, že tomu přikládáš nějakou váhu. Netvrdím, že točivý moment není důležitý, pro běžného řidiče je to pohodlné, mít "všechno dole", ale zase samotná ta hodnota, kterou se někteří opájejí, tolik neznamená.
Avatar - Ozzman
16. 7. 2022 09:42
Re: Jejich revírem je dálnice
No jen jsem tím reagoval, že se s tím hezky pluje nenuceně po dálnici, ale žere mi to víc, rozhodně bych si nedovolil s mou skoro dvoutunovou kraksnou měřit síly s M3, neblázni :-O

Ona ta hodnota má právě smysl v tom nenuceném pohybu v nízkých otáčkách a rychlostech dálničního tempa, to není žádné poměřování pindíků s nikým, žádné závodění, jen konstatování faktu.. mimochodem takhle dobře se pluje i s tou naftovou dodávkou s dostatečným motorem a kroutakem.. ta dálnice je právě jediný revír, kde má nafta ještě pořád nějaký smysl.
16. 7. 2022 09:44
Re: Jejich revírem je dálnice
tak jsem to rozhodně nemyslel, já jsem to bral tak, že se poměřuješ s tím jeho uberPassatem, který na delších trasách vyrábí naftu:)
totiž že mají dvě auta stejný točivý moment nemusí z hlediska dynamiky mnoho znamenat.
Avatar - Ozzman
16. 7. 2022 10:58
Re: Jejich revírem je dálnice
Ne, to ne, jen jsem psal, že mu rozumím, protože princip mého unterauta a jeho uberpassatu je dost podobný a na té dálnici plují podobně, že mi trochu poodjede při plném plynu, jo to jo ale aby mi ujel nějak výrazně, tak na to by potřeboval tu em drei...a že mne to občas sežere i trávu kolem cesty, jo to je taky fakt :)
16. 7. 2022 11:02
Re: Jejich revírem je dálnice
Vyčkávám s novým vozem, při aktuálních cenách všeho kolem vychází nejlíp nějaký muscle car předělaný na plyn, škoda, že není větší výběr sedanů, jediný je Charger a ten se mi moc nelíbí:(
Avatar - Ozzman
16. 7. 2022 11:35
Re: Jejich revírem je dálnice
Včera jsem se tak nějak podíval na konfigurator Škodovky… Karoq v základu s 1.0 tsi za bratru 650 ? To je síla…. No osobně jsem rád, že moje auta mají zatím malé nájezdy a budu je držet při životě delší dobu… stejně už moc náhrad za konvenční karoserie nejsou a nakonec zbydou tak maximálně nejake US auta, Camry a možná Outback… co ta 540i ? Tu si neuvazoval ? Pro mne je to mimo mou ligu, ale jezdi moc pekne a v premii se vybrat jeste da i neSUV
16. 7. 2022 11:41
Re: Jejich revírem je dálnice
Aktuálně jen hybrid, což by zase tak nevadilo, kdyby se k tomu dal pořídit slušný čip. Mám vyzkoušený racechip a ti na to nic nedělají. A mít 333 koní z třílitru, když v předchozím bylo 400, to mě moc neláká. Lepší výběr už je u M340i, ta se dá vyladit na 460, jsou ještě i nějaké non-hybrid 2020 za rozumné peníze. Ale tady všude jsi na pěti korunách za kilometr a to už mi přijde zhovadilé. Potřebuju asi čas si zvyknout na ty nové poměry.
Dokonce už zvažuju i dýzl:)))
Avatar - Ozzman
16. 7. 2022 12:57
Re: Jejich revírem je dálnice
Tu posledni vetu myslis vazne ?:D


Jo, doba je divná, souhra moc faktoru, ktere to ovlivnuji. M340i se mi taky libi a nebo holt zvolit auto na srandu a auto na denni jizdu a tam si proste koupit neco hlavou a penezenkou s ohledem na ceny paliv.

Jeste mne napadlo, ty asi vyzadujes RWD co ? Mne totiz z premiovych dieslu nadchlo v6 tdi s dvema turby , to jelo taky moc hezky myslim ze tomu rikaj tdi 55
16. 7. 2022 13:53
Re: Jejich revírem je dálnice
A to se asi nemontuje do Bmw:)
Avatar - Ozzman
16. 7. 2022 14:20
Re: Jejich revírem je dálnice
Chapu, taky bych se diskuzne shodil, kdybych koupil koncern :-[] Ale je to fakt fajn svezeni
16. 7. 2022 14:26
Re: Jejich revírem je dálnice
A beztak je k tomu dsg ne?
Jestli naftu tak 4 válce a spotřebu pod 6. Jinak benzin
Avatar - Mokrous
16. 7. 2022 14:39
Re: Jejich revírem je dálnice
55TDI má ZF hydru. DSG mají slabší verze a bohužel i TFSI V6.
Avatar - Ozzman
16. 7. 2022 15:01
Re: Jejich revírem je dálnice
Nn je tam menic, jak pise Mig a taky prave quattro a ne haldex, jako u ctyrvalcu
Avatar - Mokrous
16. 7. 2022 16:10
Re: Jejich revírem je dálnice
Kde píše Mig o měniči? Já píšu, že má 55TDI měnič ZF. Tak na koho je to Nn? :-)
Avatar - Ozzman
16. 7. 2022 17:39
Re: Jejich revírem je dálnice
Popletl sem vas, nn neni tam dsg, akorat si to psal ty a ne mig, jemu to bylo urceno
Avatar - Mokrous
16. 7. 2022 21:20
Re: Jejich revírem je dálnice
OK :-)
Avatar - Mokrous
16. 7. 2022 12:33
Re: Jejich revírem je dálnice
No já napsal přes, ale myslel jsem to jako reálně na brzdě. To jsem mohl upřesnit. EVO má papírově 400Nm a na brzdě jak kdy. Od 410 do 430 běžně, místy i víc, proto jsem psal 400+

Záleží kudy jsi jel. DCC v komfortu na 17" 215/55 s 2,4/2,3 baru už taky krapet plave. Problém VW group je náhlá nerovnost, nebo rozmlácená okreska 3. třídy a ještě v zatáčce. Tam to mlátí a nebojí se to i odskočit.
Ne tolik jako torzka, ale žádná hitparáda to teda není.
Bez DCC na 18" a 2,6baru to sedí líp, ale komfort jde do kopru totálně.
Takže já radši trošku plavu při změnách směru(především zásluhou bočnic pneu), než se celou cestu natřásám. V serpentinách to není na zábavu, ale i ve 200+ to jede naprosto stabilně.
Mondeo by mělo ty rozmlácené úseky požrat líp, nebo ne?
Už jsem v něm dlouho nejel, tak člověk to zapomene a bere spíš to co je zažité a píše se všude.
Edit: Ještě jsem si projel vaši debatu s Migem a musím se smát tvému unter mému uber wagenu. Takhle bych to rozhodně nestavěl. EVO je prostě nejnovější generace a tak by měla něco umět navíc a jak správně píšeš, při normální jízdě jsme na tom +/- stejně. Až mezi 2.500 až 4.000 ot./min. bych Ti začal ujíždět postupně víc a víc.
Spíš mne překvapuje, že píšeš, že Ti baští o 2 litry víc. Docela by mne zajímalo, zda je to samotným motorem, nebo stylem jízdy.
Ty máš 4x4? A pneu jak široký? Já mám předohrab a 4x4 a 235mm pneu udělají v klidu litr+ a když někdo jezdí víc město a pak rovnou dálnici a víc brzda plyn, no tak je jasný, že to baští víc. Já jezdím město extrémně málo a zbytek je tak 20% okresky, 50% státovky a 30% dálnice. A právě takové ty státovky typu Hradec Králové-Brno, tam to padá nejvíc. Až k těm 4,5/100. Nebo nedávno cesta z dovolené kousek od Salzburgu do Budějovic předpisově za 4,4/100.
Rozhodně mi to naftu nevyrábí, jak píše Mig, a nepotřebuju tady psát báchorky, ale reálně jsou ty EVO motory oba solidně úsporný a ta verze 110kW ještě o dost víc. A s 360Nm, se i s ní dá v automatu žít. Ale chybí tam ta rezerva na předjíždění.
Avatar - Ozzman
16. 7. 2022 13:03
Re: Jejich revírem je dálnice
No hodnoty ktere kde kdo nekde nameril na brzde a dopocital nejakou metodikou neberu v potaz, protoze to neni srovnatelny udaj a navic ani ja a ani ty nevime, kolik ma na brzde ten tdci, ja si taky na Racelogicu nameril lepsi zrychleni, ale porovnavame papirove hodnoty :)


Jo Ford na rozbite ceste funguje na mainstream velmi dobre a to i v zatacce, vim o cem mluvis, jezdim sluzebni Oktavkou s tyci a me druhe auto ji ma vzadu taky, to Mondeo jentak nerozhazis, to ma spis problem na kluzkem povrchu s hooodne bemevolentnim asr a esp, coz v kombinaci s awd a krouticim momentem je nekdy dost neprijemne .

Mam AWD , automat a pneu 235/50 R17 na leto i zimu. Jako moje auto umi za 5.3 ( to mel pujcene Mikesus) a ja dovolene u more s tim, ze jedu normalne jezdim za 6.8-7 a to i s rakví, coz mne prekvapilo. Bez rakve a kdyz neblbnes das dalku kolem 6-6.5 ale samozrejme se musi jednat o dalnici ci okresky.
Avatar - Mokrous
16. 7. 2022 14:58
Re: Jejich revírem je dálnice
To bude asi to hlavní. Širší pneu a 4x4. Bez toho by jsi jezdil okolo 5,5-6 asi docela v klidu. EVO bude úspornější asi i díky 2 SCR katům, ale nemůže to být podle mne víc jak o 0,5 až 1l/100 co se samotného motoru týče. Rakev nemá cenu asi řešit, tam je odpor jinde.
Mikesus asi jezdí velmi opatrně, že? Jeho spotřeby jsou taky až zázračné.
Taky jsem řešil hybrid. Do města a okolí je to jasný vítěz co se spotřeby týče. Ale když si švihnu 400 km na otočku v tempu, tak nevěřím, že by se spotřebou přiblížil, kdyby musel jet se mnou stejně rychle. Na dálnici prostě ztratí. Ale je fakt, že když jsem zkoušel Corollu TS 2.0h, tak vesničky a okresky pod 5 s prstem v nose i se zkoušením zrychlení. V tomhle to je prostě parádní. Škoda jiných slabých míst té Corolly.

Já AWD nikdy neměl a nikdy mi nechybělo. Nemám horskou usedlost a nezkouším zdolávat rozbahněné svahy, mokré či zasněžené louky a kořenové úseky lesních cest. Já jezdím po běžných cestách. Zasněžené alpské průsmyky a lyžovačky mi nedělaly nikdy žádný problém. Jen jednou jsem zažil nepříjemnou situaci ve vánici, kolem nuly, kdy to byla taková ta mejdlová kaše a já ocas nevyměnil zimáky za nový, ale jel jsem 4. rokem sadu, kterou jsem ale nechal přes léto na autě a jel s ní třeba v horku po dálnici tempy okolo 180km/h. Přetáhlá směs, orvaný hranky, celkově dost zbídačený gumy a to jsem si pak nadával. Jinak s kvalitní gumou nikdy nebyl problém. Rozumím tomu, že se 4x4 může být větší zábava a částečně i aktivní bezpečnost daná lepším zrychlením. Ale brždění a odstředivá síla je jiný sport a tam 4x4 nepomůže. Já díky předohrabu alespoň vím, jak blbá je situace na vozovce a můžu včas reagovat. Bojím se, že s AWD bych si rozbil hubu asi spíš, než bez něj. Tak beru radši nižší náklady na vše. Všechno má svoje pro a proti.
Avatar - Ozzman
16. 7. 2022 15:10
Re: Jejich revírem je dálnice
Co tak vim, tak ta stejna auta s manualem a FWD jsou urcite o litr nize. Mikesus nejezdi zrovna pomalu (s Mondeem vezl zrcadlo, tak proto :D),ale ty Toyoty fakt moc neberou, sam sem v nich mockrat jel a i na te dalnici pri tempu si takova Corolla , Lexx 300h a nebo hybridni Mondeo necuclo pres 7 na sto a to jsme zkouseli akcelerace k omezovaci opakovane. S Corollou jsem pak jel dalku a dojel za 6 , protoze to neumim, ale ve meste klidne 4-5 max a to v kolonach. Tam je Mikesus zkusenejsi a jeho spotreby jsou dany tim, ze vi jak jezdit, ale jak rikam, i ja s cihlou na noze to dal hezky :D .


Jinak ja AWD taky nepotrebuju, proste to auto to melo . Pomaha hodne v zatackch, rozjezdy, snih a dest, tam je to opravdu super, aby si vypadl z krizovatky , ale ma to sva negativa jak pises , spotreba, vaha a u Fordu obcas jizda bokem tam, kde nechces a pridal si moc plynu :-! Stabilizace funguje az pri fakt velkym smyku a neradno to pokouset nekde v provozu… Pokud ale nedelas blbosti, neslapes na plnej plyn v zatacce, ale az za zatackou, funguje to perfektne na to, ze je to jen pripojitelny pohon a o dost lip, nez mnou jezdeny Haldex v Superbu TDI
Avatar - Mokrous
16. 7. 2022 15:30
Re: Jejich revírem je dálnice
Jo ty hybridní spotřeby jsou parádní a pokud to i na tý dálnici neleze přes 7, tak to je nádhera.
Mě bohužel vadilo to vytí (Nový facelift to prý už údajně řeší) a pak spousta věcí v autě jako takovém. To odhlučnění, chybějící průvlak na lyže, nešťastně řešený sedačky a hromada technických řešení, co už jsem tady psal mockrát. Něco chybělo, něco bylo zastaralý a něco komický.
Ale princip pohonu, jeho sametovost, spotřeba, blbuvzdornost a spolehlivost/životnost jsou úchvatné.
Já bych prostě chtěl Lexus ES300h v provedení kombi, nebo alespoň liftback na úrovni Supa s trochou praktičnosti. A bejval bych ho koupil radši, než Pašíka. VW už mě taky nějaký čas pěkně se.re.
Avatar - Ozzman
16. 7. 2022 15:56
Re: Jejich revírem je dálnice
To ES je hodne dobre, ale neprislo mi zas tak dechberoucí výkonama, hlavne treba i akcelerace z nuly, deviza aut s elektromotorem byla o dve tridy horsi, nez u Corolly. Taky se mi hodne nelibi predni maska, ale jinak na palube to bylo moc fajn, odhlucneni a i komfortni a jisty podvozek… a mne se i hodne libi jejich interiery
Avatar - Mokrous
16. 7. 2022 16:22
Re: Jejich revírem je dálnice
Maska i interiér souhlas. Vidím to stejně.
Ale výkon ES o 2 třídy horší jak u Corolly??? To jako jak?
Vždyť ES je 2,5L s 218 koňma a Corolla má 2.0L se 184 koňma, ne?
Někde bude asi chyba...
Podle papírů má ES zrychlení fakt o 10% horší, 8,9 vs 8,1.
Fakt divný. Třeba to schválně ladili na maximální komfort a elasticitu. Aby se nikdo při kickdownu nepolil :-)

Jinak mě nejde o dechberoucí výkony. Mě stačí pružnost a cokoli okolo 8s 0-100 mi přijde úplně OK.
Avatar - Ozzman
16. 7. 2022 17:41
Re: Jejich revírem je dálnice
Jde o odpich z mista z krizovatky treba, kdy docela trva nez se nahodi spalovak. Mozna to bylo jen testovanym kusem, ale bylo to neprijemne. Tohle Toyoty nedelaji
Avatar - Mokrous
16. 7. 2022 21:20
Re: Jejich revírem je dálnice
Fakt divný. 2.0h mi při testu taky krásně a plynule vystartoval z křižovatky. Někdy to prubnu.

Jak jsi napsal "nahodí spalovák", hned se mi vybavil nenáviděný S&S. To bych taky vyskočil z kůže, když ho omylem zapomenu vypnout a pak se chci narvat do mezery, šlápnu a nic, raz dva a jedeme a už je tam jiný auto... To jsou fakt cocotský vynálezy.
A nejhorší je, že u nových aut už to často nejde vypnout vůbec a nebo jen ve SPORT režimu, nebo někde v infotainmentu.
To už bych snad radši i to EV časem, než takovýhle zpraseniny.
Avatar - Ozzman
17. 7. 2022 10:38
Re: Jejich revírem je dálnice
Ale 2.0h funguje dobre, ta prodleva byla u ES300h s 2.5 hybrid, pricemz myslim ze ta stejna 2.5 v Camry tohle nedela
Avatar - Mokrous
17. 7. 2022 14:11
Re: Jejich revírem je dálnice
Já vím, vždyť píšu, jaký to má motory.
Tím spíš je to divný, když ES má o 34 koní víc než 2.0h
Nevím kila, ale podle mě to nebude tak velký rozdíl.
A Camry je lacinější ES se stejným motorem.
Proto píšu, že to je zvláštní a buď závada kusu a nebo záměrné ladění na maximální komfort.
16. 7. 2022 12:57
Re: Jejich revírem je dálnice
Ja jsem dal predevcirem 1400km s plne nalozenym Eckem kombi za 4,4 litru na sto, ale jel jsem pomalu klidanko 115kmh GPS, a asi 200km 90kmh. Ekorally jak vysita.
Avatar - Mokrous
16. 7. 2022 15:18
Re: Jejich revírem je dálnice
:-) Jo, jde to, když se chce.
4 vál, 6 vál? Pokud R6/V6 tak je to naprostá paráda.
Já tady kousek psal, že jsem od Salzburgu do Budějovic jel za 4,4/100 taky.
Naloženej Pašík Var.
Ale byl to mix okresek 100, vesnic 50, dálnic 120-140 a polodálnic (Linz - Dvořiště, kde jedeš furt 100)
Nebyla to ekorallye, jen splynutí s davem (sem tam předjetí nějaký brzdy) a respekt před jejich pokutama :-)
Domů přes Vysočinu už za 5,2/100, ale tam už to bylo krapet méně slušná jízda.
Zase cestou do Rakous to dlouho nechtělo padnout pod 6/100 a až v Budějicích to bylo tuším okolo WLTP 5,5-5,6/100. Auto chvíli stálo, možná se dobíjela baterka a vypalovaly saze a kopečky a tak. A pak plynule po Rakousku a v cíli rovných 5/100 v nadmořské výšce o cca 300m vyšší, než na startu.
Fakt by mě zajímalo, jak by si při stejných podmínkách vedlo 2.0 TSI 140kW, který jsem taky hodně zvažoval.

Nejsem chronickej honič desetinek, jedu jak potřebuju a jak mě to baví. Jen mě to zajímalo, jak si to povede v režimu dovolená na větší štrece a v tomto ohledu spokojenost. Hlavně nemusím furt někde řešit pumpy. Nedej bože dobíječky a tam si užívat lehátkové úpravy předních sedadel za hukotu stíhačky (pardon, chlazení ultrarychlé nabíječky) :D
16. 7. 2022 21:37
Re: Jejich revírem je dálnice
Je to E220d (zadokolka).
Jinak dlouhodobe za 80tis km mam 6,2 na sto (z nejakeho duvodu tam je udaj o spotrebe za celou dobu?!), pro zajimavost ziju v Londyne, ale jezdim i delsi trasy pres evropu … byt nekde v mensim meste, je to jeste min…
Trilitr byl plus 30% penez navic a to mi prislo moc ciste jen za motor. Stale nevim, jestli jsem udelal dobre. Dvoulitr je fajn, staci, ale … vsak to znate :-! Ja blbec jsem totiz ten 400d mel na dva dny doma … udela z toho auta proste lepsi auto a tak to je.

Passat B8 ma uzasnou spotrebu, jezdil jsem 110kW (jeste ten pred faceliftem, tedy jeste ne EVO) a obecne jezdi o pul litru mene nez Ecko. Ecko je o precejen tezsi plus automat plus zadokolka, plus 245 pneu, takze tam nejaky ztraty navic jsou.

Kde zacne mercedes vyhravat je zhruba od 150kmh a vice, protoze ma lepsi aerodynamiku a hlavne 9st automat a toci na devitku 2tis otacek az nekde ve 170-175kmh.

Jinak taky by me zajimalo, jak by se chovaly dvoulitrove benziny pri klidne jizde.
Ja mam se soucasnymi benziny zkusenost jen s 1.5tsi a focus 1.0 ford mild hybrid (myslim 115kW) a ty jezdi oba pri klidne jizde v podstate za dieselove spotreby. 1.5 110kW ATC je nejnudnejsi motor pod sluncem a nemam rad to vypinani valcu, proste to je znat. Ale usporny opravdu je a tech 150k rozhodne ma.
Ale ten Ford je super, uzasna spotreba, ale vazne to jede slusne. Prvni trivalec, co mi nejen ze nevadil, ale byl doslova prijemny.
Jo ale 1.6ecoboost to rozhodne neni, ten sice jezdil ve Focusu za 6.5-7.5 ale nedam na nej dopustit. A byl lepsi uplne ve vsem od vykonu po projev, gradaci, no proste jeden z nej motoru co jsem jezdil.
Avatar - Mokrous
16. 7. 2022 23:06
Re: Jejich revírem je dálnice
No to je fajn spotřeba na E-klasse s 245 pnojmatikama a ještě k tomu Londýn.

Méďa je hlavně větší a těžší kus auta, takže to odpovídá. Vliv zadokolky ale nebude podle mne žádný. Krom lepšího řízení. Ty dlouhé převody, resp. 2 navíc, udělají taky své. V Anglii ale zase asi jezdíš slušněji, než se jezdí u nás, ne? Pokud v tom máš ale i přesuny po Dojčbahnu tempy přes 170, tak je to luxusní spotřeba.
R6 je R6, o tom žádná, ale i tyto silnější moderní R4 jsou pohodový motory.

Třívál jsem ještě nejezdil, krom jedné historky kdysi dávno s HTP. To už zažít nechci.
Ale dlouho jsem teď jezdil předchůdce té nudné 1.5 TSI. A to byl asi podobně nudný 1.4TSI 110kW 6st. manual a ano, ten výkon tam byl, ale už se tomu muselo trochu šlapat na krk. Ve městě a klidném tempu motor tichoučký a docela úsporný, ale když člověk pospíchal, tak už to bylo horší. Přesto jsem se dlouhodobě pohyboval mezi 6-7/100 u Golfu Variant. Jednou jsem jel i nějaký rekord snad za 4,7/100 už si přesně nevzpomenu. V reálu ale spíš okolo 5,5/100 v klidu a 6/100 svižněji, ale ne jako čuně. Takže dobrý.

Na druhou stranu teď v Passatu jezdím zhruba o litr níž a mám automat, znatelně lepší dynamiku bez ždímání motoru, nižší hluk při vyšších rychlostech, větší auto a hmotnost vozu je zhruba o 350 kg vyšší. A s tím jsem spokojen.
16. 7. 2022 05:48
Re: Jejich revírem je dálnice
Hrbatka víc nejede? ;-)
Avatar - petr petrumr
16. 7. 2022 08:01
Re: Re: Jejich revírem je dálnice
Já sem něco psal o c-hr? Já píši o rychlostní limitu v ČR. Ty BMW jsou koupený aby jste už se zkrotili a aby jste už pochopili, že vw group je vozidlo pro méněcené, kteří to nemají v hlavě v pořádku
Avatar - Ozzman
16. 7. 2022 09:03
Re: Re: Jejich revírem je dálnice
Ja bych si tak strasne přál, aby si tenhle tvuj příspěvek přečetl petr petrumr tak cca 6 let zpátky, který tu psal, že nejlepší auto je Fabie :-[]
Avatar - speedfred
16. 7. 2022 09:57
Re: Re: Jejich revírem je dálnice
Cely svet sa točí podľa “mojej garáže” - to je zúfalstvo. Takých tu máme ale viac.
Avatar - petr petrumr
16. 7. 2022 10:40
Re: Re: Re: Jejich revírem je dálnice
A co má garáž spojený s rychlostní limitem v čr?
Avatar - speedfred
16. 7. 2022 10:52
Re: Re: Re: Jejich revírem je dálnice
A čo majú rychl limity s tým že VW je pre menejcenných?
Avatar - petr petrumr
16. 7. 2022 11:05
Re: Re: Re: Re: Jejich revírem je dálnice
Přeci méněcení se frajeří, že jim to jede nad 180.
Avatar - Ozzman
16. 7. 2022 10:59
Re: Re: Jejich revírem je dálnice
To jo, ale petr je takovej...specifickej :-[]
Avatar - petr petrumr
16. 7. 2022 10:39
Re: Re: Re: Jejich revírem je dálnice
Před 6 lety jsem měl Citroen, Fabii před 9 lety a to jsem byl v té době méněcenný a naštěstí BMW mě vyléčil.
Avatar - Ozzman
16. 7. 2022 10:59
Re: Re: Re: Jejich revírem je dálnice
tenkrát si tvrdil, že méněcenní jsou ti ostatní :-!
Avatar - petr petrumr
16. 7. 2022 11:12
Re: Re: Re: Re: Jejich revírem je dálnice
Šak jsem se vyléčil jízdou bez střechy, chyboval jsem a už to víckrát neudělám, škodovku bych přirovnal ke šmejdům, ti taky slibují...
16. 7. 2022 12:08
Re: Re: Re: Re: Jejich revírem je dálnice
ADHD? ;-)
Avatar - Mokrous
16. 7. 2022 16:23
Re: Re: Re: Re: Jejich revírem je dálnice
To bude horší... :D :D :D
Avatar - Jenik3
16. 7. 2022 01:43
Re: Jejich revírem je dálnice
No jo 145. Jenze v CR je rychlostni dalnicni limit 130, coz vsichni moc dobre vedi, takze se snazi jet na prasaka 138, coz dela tachometrovych 145. Staci nastavit na tempomatu max 140 a jedes na jistotu.
Za tacho 125 pokutu nedostanes a spoustu aut jezdi pod limit.
Avatar - petr petrumr
16. 7. 2022 08:12
Re: Re: Jejich revírem je dálnice
Ale oni to dobře vědí, jenom tady dělají ramena, oni i vědí když překročí rychlost nad 50 tak mají na od půlrok pohov.
Avatar - speedfred
16. 7. 2022 09:59
Re: Re: Jejich revírem je dálnice
Není problém s prekročením o 50, problém nastáva keď ťa čapnú 🥴
Avatar - petr petrumr
16. 7. 2022 10:45
Re: Re: Re: Jejich revírem je dálnice
Nemusí tě čapnout, obce ti to pošlou na adresu provozovatele, kámoška platila Jihlavě za týden 4x a to bydlí v itálii
16. 7. 2022 10:50
Re: Re: Re: Jejich revírem je dálnice
nápověda: nejde o peníze, jde o řidičák. ten má daleko větší hodnotu
Avatar - CHerokee
15. 7. 2022 20:45
Rozumím
Mám pro tohle pochopení, taky si chtějí ještě užít, než budou mít jen elektropí-čo-vi-ny
Rozbalit vlákno
17
Avatar - pradeda777
15. 7. 2022 21:12
Re: Rozumím
KORUPCE v praxi.... :-[] :-[] :-[] Tady byl začátek celého korupčního příběhu:
https://brnensky.denik.cz/…al-20170530.html
16. 7. 2022 07:47
Re: Rozumím
Ja nevím, četl jsi to? Řidič dostal mrtvici a sjel z cesty. Nebyl v tom ani záměr, ani nebezpečná jízda. Korupce? Bezplatná zápůjčka? No to je škandál pane direktór :yes:
16. 7. 2022 05:47
Re: Rozumím
A kde máš tu údajnou korupci?
Avatar - pradeda777
16. 7. 2022 10:00
Re: Rozumím
Ty to nevidíš? Napřed drahé dárečky a potom velké objednávky.....to je přece jasné....
16. 7. 2022 10:42
Re: Rozumím
A tady se právě ctihodný kmete mýlíš. Bezplatná zápůjčka byla od Inveltu, tyto auta prodal Stratos. Nebo myslíš, že bezplatná zápůjčka byla dílem BMW Česká Republika?
16. 7. 2022 10:46
Re: Rozumím
Četl, auto bylo zapůjčeno, lépe řečeno vypůjčeno, od Inveltu a objednávka 70 aut byla od Stratosu. Si tu konspiraci nedomyslel....
16. 7. 2022 10:50
Re: Rozumím
jo kámo čtyři minuty jsou někdy víc než sto let:)
první ;-)
16. 7. 2022 13:32
Re: Rozumím
Ale ty mluvíš o zápůjčce, což je samozřejmě špatně :), takže později, ale kvalitněji!
16. 7. 2022 14:28
Re: Rozumím
To auto bylo samozřejmě pujcene
16. 7. 2022 15:09
Re: Rozumím
Bylo vypůjčené, ne zapůjčené, v tom je rozdíl:) Ale to neřeš, bylo jen rýpnutí na tvůj příspěvek.
16. 7. 2022 22:19
Re: Rozumím
Doposud jsem netušil, ze je mezi těmi dvěma slovy rozdíl :)
16. 7. 2022 23:53
Re: Rozumím
Zjednodušeně: Zápůjčkou (§2390 OZ) se přenechává zastupitelná věc, kdy po čase máš vrátit věc stejného druhu. Při výpůjčce (§ 2193 OZ) vracíš nikoliv věc stejného druhu, ale tu konkrétní věc, kterou sis vypůjčil. Proto zápůjčkou přenecháváš peníze (nemáš vrátit ty konkrétní bankovky, které si dostal, ale jakékoliv jiné, ve stejné hodnotě) a výpůjčka je například v knihovně, protože vracíš konkrétní knihu, kterou si vypůjčil. Proto i v případě té i8 se jednalo o výpůjčku......
17. 7. 2022 03:03
Re: Rozumím
Zase o něco chytřejší :yes:
Avatar - pradeda777
16. 7. 2022 14:26
Re: Rozumím
Čemu pořád nerozumíte? Samozřejmě tyto věci řídí prostřednictvím dealerů BMW korporát. Běžte se prosím dovzdělat....
Avatar - petr petrumr
16. 7. 2022 14:40
Re: Re: Rozumím
Ty to nechápeš, jak kupovali škodovky pod výrobní náklady a potom získali od státu miliardy dotací a ještě miliardy dali škodě na servis je co?
Avatar - rohYpnol
16. 7. 2022 09:04
Pomník éry Babišer
Nákup BMW pro lPČR je jen ukázkou zoufaleho rozhazování a ukázkou plýtvání státních peněz z doby Babiše. Aneb tohle opravdu může udělat jediné stát jako je ČR.

Stát zadlužení, rozpočet děravý jak cedník, ale PČR si nakoupi prémiové vozy, které absolutně nepotřebuje pro výkon své práce.... Policie nepotřebuje nic víc než Octavie, a ty klidně může mít i s mrzáky 1.0 TSI pod kapotou.

Koneckonců není to tak dávno kdy jezdili ve Feliciích 1.3 MPI . Dnes se vozí v Superbech. A že bych mohl napsat, že výkon jejich profese je v něčem lepší než v těch devadesátkách?!? Ne, dělají furt to stejný tím stejným způsobem. Flastrují za 145 kmh, zašívají se za keŕe, měří na naprosto přehledných místech, honí se za dementy za volantem s ohrožují ostatní místo toho aby je odchytli ve spolupráci šetrně a ohleduplně k ostatním...
Rozbalit vlákno
0
16. 7. 2022 09:36
Snad
Snad díky výborné technice začnou konečně dělat výborně i svou práci.
Rozbalit vlákno
6
16. 7. 2022 09:38
Re: Snad
Ty máš pocit, že výběr pokut, za kterým byl tento vůz pořízen, nějak flinkají?
:-) :-) :-)
Avatar - pradeda777
16. 7. 2022 10:06
Re: Snad
Česko má na hlavu nejvíc policajtů na světě. Čili policejní stát. Že jich většina sedí někde v kanceláři a auta stojí většinu dne zaparkovaná je další věc. Jo, a pochůzky to už ani neznají... :-[]
16. 7. 2022 10:43
Re: Snad
Na můj vkus hlavně v poslední době potkávám modrožluté blesky /není to náhodou spojený s Ukrajinou?/ na dálnici nechutně často.
16. 7. 2022 13:09
Re: Snad
Podle tohoto zebricku je CR az 58. na svete v poctu policajtu na 100tis obyvatel https://en.m.wikipedia.org/…_police_officers
Avatar - pradeda777
16. 7. 2022 14:31
Re: Snad
4 roky staré údaje, které už dávno neplatí. A bacha. v tabulce také nejsou započítáni strážníci.
16. 7. 2022 19:17
Re: Snad
Presto by bylo dost obtizne skocit z 58. mista na prvni na svete, jak nahore tvrdis.
Avatar - Tomogo
16. 7. 2022 12:07
Zrychlení z 0 na 100 km/h vozu trvá 5,2 sekundy...
Hm, a k tomu potřebují BMW 540i xDrive? No, asi si zase někdo potřeboval namastit kapsu!
Rozbalit vlákno
14
16. 7. 2022 12:39
Re: Zrychlení z 0 na 100 km/h vozu trvá 5,2 sekundy...
já mám někdy pocit, že lidem jde o to, aby byla naše policie prestižní asi jako albánská nebo rumunská...
Avatar - petr petrumr
16. 7. 2022 13:01
Re: Zrychlení z 0 na 100 km/h vozu trvá 5,2 sekundy...
A jaký auta by měla mít? Pochop to, že BMW nabídlo cenu 7 jak vw superbu a ještě servis zdarma vyrábí vůbec vw hybrida?
16. 7. 2022 13:05
Re: Zrychlení z 0 na 100 km/h vozu trvá 5,2 sekundy...
Jasny cely to bude strasne levny a ja jim to verim, protoze nemam mozek
Avatar - petr petrumr
16. 7. 2022 13:18
Re: Re: Zrychlení z 0 na 100 km/h vozu trvá 5,2 sekundy...
A co by měli mít, Octavia je dražší jak 3 a má ještě blbé jízdní vlastnosti a má jenom haldex.
16. 7. 2022 13:21
Re: Re: Zrychlení z 0 na 100 km/h vozu trvá 5,2 sekundy...
Pracujes u policie?
Avatar - petr petrumr
16. 7. 2022 14:01
Re: Re: Re: Zrychlení z 0 na 100 km/h vozu trvá 5,2 sekundy.
Došli ti argumenty? Bude článek o lesních a ty jim budeš vyčítat hiluxe a ptát se jestli jsem lesník?
16. 7. 2022 14:34
Re: Re: Re: Zrychlení z 0 na 100 km/h vozu trvá 5,2 sekundy.
Ja se jen ptam, abych vedel, jestli jsi zaujaty :-!
Avatar - petr petrumr
16. 7. 2022 14:48
Re: Re: Re: Re: Zrychlení z 0 na 100 km/h vozu trvá 5,2 seku
Ne, ale vypadá to, že ty jsi ex policista co kradl benzín a závidiš jim pracovní auta, chceš aby jezdili avii 15?
16. 7. 2022 19:14
Re: Re: Re: Re: Zrychlení z 0 na 100 km/h vozu trvá 5,2 seku
Ne, jen nenachazim zadny duvod, proc by policajti potrebovali petkove bavoraky s trilitrovym benzinem. To je absurdni.
Avatar - rohYpnol
16. 7. 2022 14:42
Re: Zrychlení z 0 na 100 km/h vozu trvá 5,2 sekundy...
NE. BMW vyhrálo veřejnou zakázku. Což vůbec není to samé jako nabídnout celkově nejvýhodnější a nejsmysluplnější nabídku. :-!

Co třeba bude stát provoz? Servis? Opravy? ... atd. atd.
Avatar - petr petrumr
16. 7. 2022 14:52
Re: Re: Zrychlení z 0 na 100 km/h vozu trvá 5,2 sekundy...
BMW není škoda, u 7 platí jen benzín gumy
Avatar - rohYpnol
16. 7. 2022 15:30
Re: Re: Zrychlení z 0 na 100 km/h vozu trvá 5,2 sekundy...
To bych rád viděl.
Avatar - petr petrumr
16. 7. 2022 16:22
Re: Re: Re: Zrychlení z 0 na 100 km/h vozu trvá 5,2 sekundy.
5 let záruka, 5 let servis do 180tkm, nevím co ti není jasný, vždyť já dostávám od Toyoty plnou asistenci a taky mám 5 let na hybrid, BMW není škodovka a nemá odliv 30% zákazníků, možná se normální lid dozvěděl kolik policii stojí provoz těch scal, Octavia a kodiaqů
Avatar - rohYpnol
16. 7. 2022 21:07
Re: Re: Re: Zrychlení z 0 na 100 km/h vozu trvá 5,2 sekundy.
Znáš detaily výběrového řízení?!?
16. 7. 2022 13:00
To se vi
To se vi, bez trilitrovyho benzinovyho bavoraku ani ranu. Zvlastni, ze jeste deset let nazpet bohate stacily Fabie a Oktavky, ale ted plnotucny BMW 5 a za 10 let to budou pocitam X7 s osmivalcem… :-!

Je to VYSMECH beznym lidem (kteri to plati danema) PRIMO DO XICHTU.

A je potreba to jasne a zretelne rict. A nahlas.
Rozbalit vlákno
16
Avatar - petr petrumr
16. 7. 2022 13:14
Re: To se vi
Máš nějakou fotku té Fabie?
Avatar - petr petrumr
16. 7. 2022 14:03
Re: Re: To se vi
Vždyť je to 1generace v kombík.
16. 7. 2022 18:11
Re: To se vi
Dálniční stíhačky byly Passat R36
A staly 1,2M určitě
Avatar - rohYpnol
16. 7. 2022 21:09
Re: To se vi
Začínali s Mondeem ST220. A taky je řádně zrasovali, nebyli je schopni ani udržet dlouhodobě v provozu. K těm autům se totiž nesměl člověk chovat jak prase.
Avatar - Mokrous
16. 7. 2022 21:23
Re: To se vi
Ty dávaly stovku za 5,5, ne? Pokud se pamatuju.
16. 7. 2022 21:44
Re: To se vi
chvili jsem jezdil r36cc a to se hejbalo, plus ten motor mel zvuk,
osobnost a hlavne vyborne nastaveny dsg. Posledni passat, kterej me bavil... Netahlo to jako dnesni r6t, ale bylo to dobry. Pak jsem presedl do 206kw dvoulitr a zacal snit o premii s poradnym motorem
Avatar - Mokrous
16. 7. 2022 21:56
Re: To se vi
Jo je fakt, že charakter tam byl. A taky to hezky papalo.
16. 7. 2022 22:22
Re: To se vi
Motor je porad napr v US Atlasu. A spotřeba se uvádí poměrně slušná - viz zde, cca 10-11 litru
https://www.auto.cz/…-v-evrope-130983
Avatar - Mokrous
16. 7. 2022 23:13
Re: To se vi
11 už je dost a to si ten Passat R36 bral taky, když nejel jen rovně stovkou.
17. 7. 2022 03:08
Re: To se vi
Na tak velký atmosférický motor slušná hodnota, řekl bych
17. 7. 2022 09:02
Re: To se vi
nebylo to tak hrozny, mesto kolony 12-14, ale mesto prazdny a okresky pomalu to umelo i za 6, kupodivu bez zateze to bylo uspornejsi nez 2,0 206kw tsi. Dlouhodobe to jezdilo za 10...
Avatar - Mokrous
17. 7. 2022 14:17
Re: To se vi
To je až skoro proti logice, že? Aby 3.6 brala míň, než 2.0 při nízké zátěži.
Eko jízdu jsem s tím nezkoušel, tak nevím, že to umělo takto zázračné hodnoty.
Principem downsizingu je hlavně úspora paliva při nízké zátěži.
Nevíš jestli původní R36 neměla dvojí vstřik? Nepřímý + přímý.
17. 7. 2022 14:43
Re: To se vi
V určitých obzvláště nepovedenych případech se to dít může, jinak samozřejmě by se to stávat nemělo
17. 7. 2022 18:38
Re: To se vi
myslim, ze r36 mela pouze primej. Kazdopadne uskrcena 200kw verze 2,0 uz jezdila za min, ale taky hur. Ta vr6 byla povedena a mela hezkej zvuk, styl a hejbala se. Tim, ze to vw nedal do eu mqb aut u me zkoncil