Ted nevím, jestli brečet smíchy nebo lítostí. Super by bylo dojezd např. aspoň 500 reálně. To by dávalo u části flotil pro městskou dopravu (DHL, PPL atd.) smysl. Jinak ne. Tady ta čistá nafta má smysl největší.
cože? před Vánocema jezdí takové dodávky naložené po vrch. přes rok třeba do půlky. představa, že si to kurýr naloží až po strop a pak tam bude každou zásilku hledat půl hodiny je legrační....
U nas v Londyne to vozi 365 dni v roce cca 4 dodavky denne pred domem. Lidi uz nechodi do obchodu, to je ztraceny cas, vsechno se objednava domu. Dve ty dodavky jsou elektricke.
Něco se koupit takhle dá, ale třeba jídlo si chci vybrat sám. Nehledě k tomu, jak je to strašně předražený. No vlastně většinu veci chci vidět před koupí.
Sorry, maso na steak si vyberu sám. Zeleninu taky.
Co se mi nelíbí vrátím? A objednám znovu ne:)
Hadry si nezkousis? Boty taky ne? Přes net muzu objednat tak psovi konzervy :no:
Pjotr u tebja net vkus ?
Kks nechat si šít na míru, to asi nepotrebuju, ale zase bez zkoušení z obrázku objednávat… to je taky dost zvláštní.
A stačí jen srovnat Nike a Adidas, úplně jinak rozměrově ačkoliv čísla stejný
No u této velikosti dodávek si myslím, že to může být kolem 300-500. Navíc je třeba brát v úvahu větší zatížení a styl řízení a charakter cest. Menší dodávky asi míň.
ano, přesně tak to je. samozřejmě jsou oblasti typu Jeseníky, kde se kurýr najezdí a tam je to k ničemu. ale co vidím tady po Brně, mají jednu mětstskou část a zastavují každých sto metrů. z takového údaje lze zajisté spočítat průměrnou rychlost a následně jakou vzdálenost při takovém způsobu ježdění můžou překonat za osmihodinovou pracovní dobu.
Dnes som bol v depe a typek vravi, ze s dvoma el dodavkami, co ma DHL, maju problem, ked zapnu klimu. Inak by to stacilo dobijat raz denne, s klimou to dodavka na cely den neda.
Odhad okolo 100km. V meste do 50000tis. obyv. by to stacilo zrejme aj s malou baterkou z toho Mastera bez rizika.