Designér Graham Brawne začal být otrávený složitostí aut a předpisů. Rozhodl se začít vyrábět tříkolky s možností elektrického pohonu, které mají být budoucností individuální dopravy.
Trochu více smyslu mi dává nějaké jednoduché kolo, které je možné držet v kondici pomocí minimálního dílenského vybavení - třeba něco takového za 16 590 Kč http://cz.author.eu/krosova/cross-700c/classic-2021-22-ua42937502
jak to bude v takovémhle chrastítku s bezpečností, když to vyjede na silnice mezi auta a vůbec to z nich nebude vidět. A pak mi došlo, že je to vlastně jednoduché... zakažme autům silnice, protože ohrožují tyhle věci. Jak prosté....
A co takhle udělat to blíž funkčnosti malého elektroauta na bázi existujících elektroskútrů ? Bude to tříkolka aby to to obešlo nutnost plnohodnotného řidičáku, ale člověk byl chráněný před živly popř. měl uvnitř nějaký chráněný zavazadlový prostor. Bude to mít dva snadno vyměnitelné akumulátory, které se dají ručně přenášet a externě nabít a lze jet i pouze s jedním.. Zní to zajímavěji než AIXAM pro 15-17 leté řidiče :D Vlastně kdyby se v tom dalo nezabít po Praze a parkovat zadarmo v modrých a fialových zónách, tak by to byla bomba :D Nová elektroauta co mají nárok na EL značku jsou od půl míče výš, plugin hybridy dostatečně nové produkující papírově pod 50g CO2/km jsou taky strašně drahé :D
Ode dneška netoužím po ničem jiném než po projížďce mezi auty ve slunečném dni uzavřený v této krásné, bezpečné budoucnosti, která zůstane viset na břiše na každém zpomalovacím prahu.
Věřím, že zážitek bude daleko intenzivnější, než jízda v kožichu na rotopedu ve vyhřáté sauně.
Potom si rád vyměním 2x za sezónu vytahaný šestimetrový řetěz pokaždé za cca 3000 korun minimálně.