Projel jsem to jak s manuálem, tak automatem. Manuál upaluje velice obstojně automat je pomalejší, ale jak píší v SM, jede reálně velice slušně (0-100 za 9 s na 160 za 22.4 s,). Ostatně v testu vyzdvihují jeho prostornost, kvalitu zpracování, odhlučnění, výbavu. Kufr je hluboký 60 cm, jen nesmí mít rezervu, ta jeho hloubku významně limituje. Auto se mi nelíbí designove, ale neshledávám na něm žádné významné mouchy. Je dostatečně rychlé (zvláště s manuálem), prostorné (mam.bezmala 2 metry, takže vím, o čem mluvím), pohodlné a tiché. Za 450 tis není lepšího auta na českém trhu.
lukas13
1
Také jsem jel a naprosto s tebou souhlasím. Korando je dotaženější auto (a je to koukatelné), ale ten cenový rozdíl je tak nějak akorát. Tahle dvě auta jsou dnes super nabídka.
Ps.: To premium je zvěrstvo. A opravdu věřím, že dva "Premium" články jsou právem v sekci "Nejčtenější" 😒]
Ps.: To premium je zvěrstvo. A opravdu věřím, že dva "Premium" články jsou právem v sekci "Nejčtenější" 😒]