Novinky
převzato z garáž.cz, zajímavé
Začátkem letošního roku totiž mnichovské BMW koupilo spřátelenou Alpinu, nad kterou dnes visí otazníky, co s ní bude dál. Specialisté na Alpinu z pražského Inveltu mi znovu potvrzují, že ikonická značka, jak ji známe dnes, asi skončí. Z dnešní Alpiny nejspíše bude Alpina Classic, věnující se starším a klasickým modelům, přičemž BMW přetvoří původní značku v novou luxusní divizi. Odhady říkají, že v nové éře se Alpina v portfoliu objeví mezi vrcholnými sportovními modely BMW M a britským Rolls-Roycem.
Začátkem letošního roku totiž mnichovské BMW koupilo spřátelenou Alpinu, nad kterou dnes visí otazníky, co s ní bude dál. Specialisté na Alpinu z pražského Inveltu mi znovu potvrzují, že ikonická značka, jak ji známe dnes, asi skončí. Z dnešní Alpiny nejspíše bude Alpina Classic, věnující se starším a klasickým modelům, přičemž BMW přetvoří původní značku v novou luxusní divizi. Odhady říkají, že v nové éře se Alpina v portfoliu objeví mezi vrcholnými sportovními modely BMW M a britským Rolls-Roycem.
:yes: to za zprávu = jinak spíš :no:
Je faktem, že auta typu Alpina logicky spíš končí = dneska jim dává zabrat (ujede) "běžná" Tesla (a bude hůř)
Je faktem, že auta typu Alpina logicky spíš končí = dneska jim dává zabrat (ujede) "běžná" Tesla (a bude hůř)
Alpina skončila dnem prodeje, jako kdysi úplně stejně skončilo AMG. Psal jsem o tom zde někdy už před půl rokem.
Mateřská automobilka jen odstranila nežádoucí úspěšnou konkurenci a na věci nic nezmění ani to, že zachovají ta písmenka AMG nebo Alpina. Kouzlo je pryč. A s ním i ti, co právě třeba pravou Alpinu nebo pravé AMG milovali a věděli proč.
Mateřská automobilka jen odstranila nežádoucí úspěšnou konkurenci a na věci nic nezmění ani to, že zachovají ta písmenka AMG nebo Alpina. Kouzlo je pryč. A s ním i ti, co právě třeba pravou Alpinu nebo pravé AMG milovali a věděli proč.
Jak sám výkon tak jeho nárůst dík turbům je tak extrémní, že to zvládá je velmi omezený procento řidičů = takže statisticky na 99,9% mezi ně nepatříš 😉
Já měl možnost nechat se párkrát svést VELMI výkonným autem s VELMI dobrým řidičem = a klidně řeknu že já mezi to procento nepatřim a nikdy nebudu
takže NEMÁM RÁD 4kolky je to profláklej UTLRA NESMYSL a v 99% ho nikdo reálně nepotřeboval = ale (navíc menší = menší rozvor) tenhle typ aut s dnešním výkonem = ho prostě POTŘEBUJE
Když přišlo přeplňované Maserari 3200GT, spousta řidičů skončila ve škarpě, protože turbo. Auto se chovalo nevyzpytatelně. Nemělo žádnou kontrolu trakce. Dnešní auta je mají všechny, samozřejmě je můžeš vypnout, ale s nimi dokáže takový auto ovládat i kdejaká žena v domácnosti, dokonce i muž v domácnosti jako já.