Na Yeti mi to přijde příliš nízké :-) ale je fajn, že ti to evokuje snad úplně nejvíc nejhnusnější škodovku všech dob :-). Tak dvojkový Prius, akorát má design předních světel poplatný své době u Toyoty. Od konce tak škaredý není. Ještě jsem si vzpoměl na jednu odpornoou škodovku, má ji tady soused před panelákem asi jako služebáka. Nevím, jak se jmenuje (ani soused ani ten model) ale vypadá to jako takový škaredější bratříček Yeti.
Omlouvám se, že sem dávám nesouvisející odkaz, ale tento bz4 koukám, že má mnoho genů společných s Priusem. Několik prvků a řešení interiéru, kufru, pátých dveří, střešního okna, výplní dveří, most mezi řidičem a spolujezdcem atd, jako by mu z oka vypadlo. https://www.youtube.com/watch?…
Moc se mi to líbí, odpustím i "cross"..., jakože nesnáším cokoli zavání SUVčkem.
Nie. Mám len iný názor ako ty. Yeti je po dizajnovej stránke výnimočne sympatické auto. Teda hlavne exteriér. Interiér už ma tak neoslovil a technika a vlastnosti auta vôbec nie.
Mne riešenie prednej časti pripomína zase najviac Peugeot. Asi názvom automobilky nad mriežkou chladiča... ale aj celkovým dojmom. Zadná časť sa mi zdá celkom originálna. Exteriér na skici vyzerá vždy úplne inak ako finálny produkt, takže by som priveľa energie do hodnotenia tejto skice neobetoval. Skôr ma mrzí interiér, kde podľahli zlému trendu vertikálnej veľkej obrazovky. Tieto obrazovky sú skutočne nanič... asi každý chce fyzické ovládače a neokrúhly volant by som ja osobne nechel... rozloženie sedadiel s tým vajcom vpredu mi príde zbytočné. Mám dve deti a obe boli vo vajci tak pár mesiacov, lebo potom je už decko do toho jednoducho veľké a hajde do sedačky, tak neviem prečo by sa okolo vajíčka malo stavať celé vozidlo... Ale ja tomu aj tak nerozumiem :)
Polovina designerske prace tam je, nejaka zakladni vize - docela pekna.
Takze ted ta druha pulka - vycistit, destilovat, dostat se k finalnim designovym navrhum. Jak linky tak hlavne plochy jeste potrebuji nejakou praci. Proste jeste par iteraci a bude to podle me pekny.
Potom jeste si dat pozor, aby se to spravne preneslo do realneho deaignu. Tohle ma sanci na uspech.
Potíž těhle skic je, že mají nerealistické proporce... obří kola, nízká okna atd.
Jinak v detailech to úplně špatný není, určitě se s tím dá pracovat... ta spadní maska je trošku overkill, experimenty se světly je někdy lepší držet na uzdě... ale třeba ten zadek vypadá fajn.
To jsou... ale pak hrozí, že to bez těch velkých kol (třeba) nebude fungovat. Znám spoustu aut, kde to asi designér myslel dobře, ale pak to po aplikaci na proporce reálného auta úplně nefunguje.
Ono to tak obvykle dopadne. Z celej "štúdie" ide možno len o jeden-dva prvky, ktoré tam autor zakomponuje, inak je to stále podľa rovnakého návodu - obrovské kolesá, ktoré sa nechcú vojsť do blatníkov, minimalistické okná a hlavne to musí byť nízke ako motokára a široké ako autobus. Dominantou, ktorú chceli ukázať, tak ostáva predné čelo, zbytok je balast.
Tyhle studiové, disproporční skici jsou úplně k ničemu. Ale když se to skombinuje s tím konceptem ve videu, je jasné, že to bude hnusné - na stupnici někde mezi pežotem a oplem.
vyznavacum spinavyho upadajiciho ruskyho sveta zavislyho na uhli, rope, pare, spalovacih motorech a smradlavejch pos*ranejch latrinach, se nemuze libit uz jen z principu
za me to ma jedinou chybu
ze se to uz davno nevyrabi