Ale nikdy jsem nepsal nic takového, že nejdůležitější je spotřeba ve městě. Ani to tak nefunguje s mým hybridem. Zase do toho zatahuješ moje auto, dobře tedy. Musím po skoro 5 letech užívání říct, že jsem si tehdy nemohl (v mých ekonomických možnostech) vybrat lépe. Nulové náklady na servis, stálá připravenost k jízdě. Nikdy předtím jsem nevlastnil auto, které by toto umělo.
Mimochodem, Toyoty máme v rodině 3 a všechny tak fungují. Nezlobí a jezdí.
Mýlíš se. Tuším, že spotřební materiál by se měl od oprav závad rozlišovat. Do spotřebního materiálu jsem dal cirka 8000. Nemůžu za to, že nemusím platit například za výměnu brzdového obložení servisu, protože to umím udělat sám. Taky na havarijním pojištění jsem zaplatil cca 40 tisíc. Nějakou sumičku stály také pohonné hmoty. Taky za 2x technickou jsem platil a taky nějakou tu dálniční známku jednou. Ještě nějaké dotazy k tomu prosím?
Uklidni se, děláš tady Toyotě akorát ostudu tímhle chováním.... buďme rádi, že něco takového vznikne, MPV segment začíná být díra na trhu, kterou plní buď Dacie, nebo civilnější verze dodávek, ale né každý, kdo má velkou rodinu, má na velké SUV...
Chování? To jsem se jen přizpůsobil sprostotě, která zde panuje. Na fóru, kde je každý zdvořilý přispěvek zesměšněn a pourážen hulváty, je potřeba se přizpůsobit.
Věcně - objeví se Toyota a okamžitě přikvačí týpek se self-explanatory nickem a má zesměšňující připomínky. Takže jak vlastně by sis ty diskuse tady představoval? Pokud mají být věcné a slušné, je potřeba, aby se tak chovali všichni.
Už jako nemoc působí ten šašek s tou multiplou.... Fakt nemoc.
Moc nechápu, proč tady mluvíš o jiných, že jsou neslušní, prostě napsal slušně a nehanlivě, že mu to auto připomíná nějaké jiné... to je sprostota ? :o Vážně ?
Myslím, že jsem reagoval adekvátním tónem vzhledem k tónu přispěvku. Pejorativní podtón tam je. Nepoužil jsem žádnou nadávku, což bych jistě učinil například na Hamunu. Proč vlastně řešíš tuto moji reakci a ne mnohem horší reakce určitých nicků napříč diskusemi? Rozvíjí se zde dlouhá nohavice diskutující o hov*ně.
Máme něco třeba k zajímavému interiéru?
Jinak, Toyota si často "vypůjčuje" designová řešení u různých modelů různých značek a inteligentně je kombinuje.
Nejen přední partie, i ta vlnka v zadním okénku. Taky jsem si vzpomněl na Matrix :-)
Obecně je to auto dost ošklivý... prostě velká krabice na malých kolech... v tom mi to zase připomíná Fiat 500XXL nebo co to bylo. A ty plasty tomu nepomáhají. Ale tak tohle prostě není auto o designu...
Mne to tak ošklivé nepříjde, určitě to nemá být konkurentem, dle mne nejhezčího MPV poslední doby - Zafiry, nebo podobných aut, tohle bude prostě rodinný přepravník, možná taxík, záleží, kolik tady bude stát, ale řekl bych ,že to bude lepší varianta Dacie Jogger, mimochodem nedávno jsem ji viděl zaparkovanou vedle Passata B5 a byl to proti ní prcek :D
Radi-neradi. K nám sa to nedostane, takže je to jedno. Myslím, že by to u nás extra úspech aj tak nemalo, je to príliš japonské, interiér pre Japonca OK, pre zhýčkaného európskeho zákazníka teda žiadna sláva.
On to asi vystihl nahoře Emel dobře, je to něco jako Kangoo - vycházelo to z civilního auta, ale přecijen to byl do jisté míry užitkáč, taky tomu odpovídala cena a pokud budu vycházet z cen v JPN, tak to by asi odpovídalo.Já tam ale fakt nevidím něco špatně, vychází to z Yarisu/Yarisu Cross a tam je interiér na danou třídu v pořádku, nemůžeš to srovnávat s interiéry aut za 1-1,5m... ostatně ono hodně aut C segmentu na tom dnes taky není nijak extra luxusně.
Interiér by som nebral ani tak z pohľadu kvality materiálov a spracovania, ako skôr zo strany dizajnu. je taký ázijsky jednoduchý a nemoderný, proste ako z auta o generáciu-dve staršieho. Je to môj subjektívny dojem, takže by sme o tom asi mohli debatovať dlho.
"Mne interiér na MPV příjde naprosto v pohodě" - pýtal som sa, že tu by som rozdiel voči osobným autám nerobil - MPV je určené na vozenie ľudí, rodiny, takže nejaké ústupky vo forme úžitkového pôvodu mi prídu diskutabilné. MPV všeobecne z užitkáčov nevychádzajú - to je len móda, resp. z núdze cnosť robiť s užitkáčov osobné autá, lebo MPV proste nie sú.
Taky bych řekl... dekorem sedaček počínaje a třeba výplněma dveří konče je to takové Sandero minulé generace. Na druhou stranu to nemusí zase tak vadit...
Vpodstate to vadiť nemusí, pretože to u nás nekúpiš.
Keby to predávali aj u nás, už by mi to trochu vadilo. Toyota nie je lowendové auto, aby sa nad tým dalo len tak mávnuť rukou. Ale myslím si, že verzia pre starý kontinent by predsa len vyzerala trochu inak.
Ale má pravdu. Taky mi to tak připadá.
Nemusíš na něj hned reagovat takhle. Ne každý to myslí pejorativně a zároveň v jeho příspěvku nic takového ani nevidím. Buď rád, že nemusíš jezdit tou skodovkou, ale oprostit se, prosím, od takových útoků. Je to zbytečné, laciné a ostudné.
Neříkám, že nemáš pravdu, ale bude pro mě zajímavé sledovat, zda se stejně budete s Ozzmanem bít za slušnost diskusí se stejnou intenzitou i nadále a ve větší šíři. Celkem mě dojímá, jak intenzivně jste se dnes pustili do mě, zatímco tragické hulvátské výblitky jiných včera, předvčera a předtím, necháváte být.
Přijde mi celkem nefér odkazování na Babiše, když si dovolím upozornit na výskyt skutečně sprostých a nenávistných příspěvků, ve srovnání se kterými je můj přispěvek z říše krasomluvy a vybraného chování.
Tak jsou lidé, kterým nemá smysl nic říkat, neboť jsou to třeba trollové, za ty roky to tady u trochu znám, ale pokud chceš spadnout do té stejné skupiny, stačí říct a nebudu ti už nic řikat :)
Troll s toyotou? Nebo jak by se ta škatulky měla jmenovat. Už tu je troll s Fordem, vlastně s Golfem, pak troll se Subaru, atd. Takze tak nějak jsi to myslel?
Já nevím, ačkoli anglicky obstojně umím, ještě se mi nepodařilo správně porozumět sémantice výrazu troll v češtině. Nemůžu tedy potvrdit, zda se cítím být trollem. Ale "s Toyotou" to ano, to potvrzuji.
Moje reakce nebyla myšlena provokativně a zda je neobjektivní, to musí posoudit jiní. Nešlo mi o vyvolání hádky, ale urazilo mě okamžité přirovnávání Toyoty k o několik tříd horší značce. Proto jsem reagoval tak jak jsem reagoval, pohoršeně a uraženě. Pokud to kdokoli chápal jinak, je to o problému porozumění.
Otázka nestojí tak, co mám proti Fiatu. Jde mi o srovnávání Fiatu se světovou jedničkou v objemu produkce a spolehlivosti, která v posledních desetiletích protlačuje na vlastní náklady progresivní řešení pohonů. Skvělá řešení skvělých pohonů.
Nenapadá mě nic. Ledaže by se hodnotila kritéria zvlášť, například jen design :-) Tak existují i líbivá auta jiných značek. Ale těžko najdu takové technologické fachmany, jako má Toyota, jinde. Snad u Tesly? Ale to jsi nechtěl slyšet. Zkus něco navrhnout sám.
Myslím, že nic lepšího, než Toyota neexistuje, všechny mercedesy, bawory, to je pod úroveň, to souhlasím a kdybych to měl vzít designově, tak Prius bych asi přirovnal k nějaké královně krásy... :-!
Tak jasné, Mercedes byl v technologiích vždy pozadu, to souhlasím... ;) Proto taky musí kupovat motory od Renaultu... že Toyota používá diesly PSA, to je samozřejmě mnohem jiná písnička :D
Proč by Toyota nemohla použít někde diesel od PSA, když se to hodí? Ale opačně, neviděl jsem, že by PSA umělo soutěžit s hybridní technologií Toyoty, natož aby si do některých modelů namontovalo HSD pohon. Tím vyhrává Toyota, protože bere vše. Nesedí si na vedení a nemá hlavu zasunutou v ...li.
No, mohla, samozřejmě.... ja neříkám, že nemohla... máš naprostou pravdu, nic lepšího prostě koupit nelze a nic krásnějšího, než Prius neexistuje.. souhlasím :) Kam se hrabe ten Mercedes
me se libi ten elektrickej postrk na zadni kola, kterej tomu autu umozni vyskrabat se tam, kam se predokolka nedostane.
klidne at to ma treba jen 10kW, klidne at to pomaha jen do urcity rychlosti, at se tomu klidne rika postrk a ne ctyrkolka, ale svuj ucel by to splnilo
a jestlize dnes nejlevnejsi aspon trochu normalni ctyrkolka atakuje 1M, tak treba fabie jako 2./3. auto v rodine by se timhle postrkem mohla vejit do 600k a nemusel bys resit plnohodnotnou ctyrkolku, ktera stejne jen jezdi kolem komina a v zime se s ni potrebujes vyskrabat domu ...
Taky mi to přijde jako šikovnej nápad. Problém je, že si to Toyota (u Yaris Cross) cení na 40-50t... to mi zase na "postrk" přijde dost. A tam se psalo, že má ten zadní motor 3.9kW.
Auto pro nenáročné řidiče jo proč ne... ale na ty japonské ceny bych moc nekoukal.
ma nastupcu, dizajnovo sa na neho odkazuje, sikovne vozitko pre praktikov, 4x4 respect :-) Toyota Praktik :D
https://media.toyota.co.uk/vehicles/yaris-verso-archive-2000/
Neviem co je o triedu mensie, tak ako aj tento model vychadzalo z (platformy) Yarisa, uz podla nazvu. Dnesne modularne platformy dovolia asi lepsie prisposobenie rozmerov, ako duchovny nastupca mi to sedí. Aj dizajnovo.
Píšou komapktní MPV, takže třída Golfu ( na ten se odkazuje text ), jak moc je platforma Yarisu modulární, to netuším, o tohle jsem se nikdy nezajímal. Verso ale bylo velikostně +/- jako Fabie kombi, tzn subkompakt.
Edit:
Verso VS Sienta
délka: 3 860 vs 4 300
šířka: 1690 vs 1695
rozvor 2500 vs 2750 (to je více, než š.Octavia 4. generace - 2 686, Yaris 4 má pak 2 560 )
Zrovna 2x toyotacky ( napadol ma hned fiat a citroen ) ale dnes je to uz vlastne uplne jedno... logo je good.... praktickost tiez.... navyse toyota je vzdy v kurze .... k tomu este taketo prakticke vozy vsade miznu a tak budme radi za kazdu podobnu novinku ( napr vacsi hyundai staria je za mna prekvapko roka... ) .... tak drzim palce.... a toyota tu tiez nemoze slapnut vedla.... toyota dnes proste vsade vladne .... :yes:
Toyota bola vzdy inde ako zbytok sveta...nic nove... akurat dnes tie rozdiely su viditelnejsie nakolko vacsina jej tradicnych konkurentov ( obzvlast z europy ) sa uz porazaju aj sami ... 8-s .... pecka jak sme jej to v eu poslednu dobu sami ulahcili ... ale dobre nam tak
Ano, Toyota boduje :yes: EU automobilky si za to mohou sami, přepouštějí svým elektro agresivním chováním místo Japoncům i Korejcům. Až přijde levná Čína, bude vymalováno a bude se propouštět… Bohužel si za to svými špatnými rozhodnutími budeme moci sami :-(