Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Toyota představila kompaktní MPV. Sienta odveze až sedm lidí

Toyota odhalila třetí generaci MPV jménem Sienta. Vůz s kompaktními rozměry zaujme možností přepravit až sedm cestujících.
Zpět na článek
24. 8. 2022 08:59
24. 8. 2022 09:07
24. 8. 2022 10:10
24. 8. 2022 10:46
24. 8. 2022 10:49
24. 8. 2022 11:37
24. 8. 2022 11:41
24. 8. 2022 10:16
24. 8. 2022 10:21
24. 8. 2022 10:35
24. 8. 2022 10:43
24. 8. 2022 10:49
24. 8. 2022 10:51
24. 8. 2022 10:59
24. 8. 2022 11:45
24. 8. 2022 12:23
24. 8. 2022 12:55
24. 8. 2022 22:12
24. 8. 2022 12:12
24. 8. 2022 12:28
24. 8. 2022 12:51
24. 8. 2022 13:03
24. 8. 2022 13:59
24. 8. 2022 14:03
24. 8. 2022 18:39
24. 8. 2022 11:47
24. 8. 2022 11:49
24. 8. 2022 12:24
24. 8. 2022 12:26
24. 8. 2022 12:32
24. 8. 2022 12:40
24. 8. 2022 13:26
24. 8. 2022 12:43
24. 8. 2022 13:28
24. 8. 2022 13:30
24. 8. 2022 13:34
24. 8. 2022 13:39
24. 8. 2022 13:49
24. 8. 2022 14:03
24. 8. 2022 14:24
24. 8. 2022 14:34
24. 8. 2022 14:36
24. 8. 2022 14:38
24. 8. 2022 14:40
24. 8. 2022 14:49
24. 8. 2022 14:55
24. 8. 2022 14:57
24. 8. 2022 14:32
24. 8. 2022 14:29
24. 8. 2022 09:20
24. 8. 2022 11:17
24. 8. 2022 10:52
24. 8. 2022 11:18
24. 8. 2022 11:33
24. 8. 2022 11:53
24. 8. 2022 12:26
24. 8. 2022 12:39
24. 8. 2022 12:41
24. 8. 2022 16:26
24. 8. 2022 12:57
24. 8. 2022 12:02
24. 8. 2022 12:05
24. 8. 2022 14:02
24. 8. 2022 19:41
24. 8. 2022 08:59
Nevím
ale vypadá to jako nafouknutý Fiat Panda.
Rozbalit vlákno
52
24. 8. 2022 09:07
Re: Nevím
Ne, jenom ty se nafukuješ vztekem, že Toyota si klidně střihne něco, co Škodovka neumí.
24. 8. 2022 10:10
Re: Nevím
Sorry ale je to můj názor, takže tady nevyvolávej bouřilivou diskuzi jak je tady zvykem. ;-)
Avatar - KANKUNEN
24. 8. 2022 10:46
Re: Nevím
Mít slabého hybrida a neustále se přesvědčovat, že nejdůležitější na autě je spotřeba ve městě musí na člověka mít vliv.
24. 8. 2022 10:49
Re: Nevím
Ale nikdy jsem nepsal nic takového, že nejdůležitější je spotřeba ve městě. Ani to tak nefunguje s mým hybridem. Zase do toho zatahuješ moje auto, dobře tedy. Musím po skoro 5 letech užívání říct, že jsem si tehdy nemohl (v mých ekonomických možnostech) vybrat lépe. Nulové náklady na servis, stálá připravenost k jízdě. Nikdy předtím jsem nevlastnil auto, které by toto umělo.

Mimochodem, Toyoty máme v rodině 3 a všechny tak fungují. Nezlobí a jezdí.
24. 8. 2022 11:37
Re: Re: Nevím
Tak to je bieda, ked zi za 5 rokov nezainvestoval ani do gum, oleja, filtrov atd.... po tebe by som auto nechcel :-D
24. 8. 2022 11:41
Re: Re: Nevím
Mýlíš se. Tuším, že spotřební materiál by se měl od oprav závad rozlišovat. Do spotřebního materiálu jsem dal cirka 8000. Nemůžu za to, že nemusím platit například za výměnu brzdového obložení servisu, protože to umím udělat sám. Taky na havarijním pojištění jsem zaplatil cca 40 tisíc. Nějakou sumičku stály také pohonné hmoty. Taky za 2x technickou jsem platil a taky nějakou tu dálniční známku jednou. Ještě nějaké dotazy k tomu prosím?
24. 8. 2022 13:10
Re: Re: Re: Nevím
Pisal si nulovy naklad na servis, nie na zavady. Iba tolko
Avatar - Ozzman
24. 8. 2022 10:16
Re: Nevím
Uklidni se, děláš tady Toyotě akorát ostudu tímhle chováním.... buďme rádi, že něco takového vznikne, MPV segment začíná být díra na trhu, kterou plní buď Dacie, nebo civilnější verze dodávek, ale né každý, kdo má velkou rodinu, má na velké SUV...
24. 8. 2022 10:21
Re: Nevím
Chování? To jsem se jen přizpůsobil sprostotě, která zde panuje. Na fóru, kde je každý zdvořilý přispěvek zesměšněn a pourážen hulváty, je potřeba se přizpůsobit.
Věcně - objeví se Toyota a okamžitě přikvačí týpek se self-explanatory nickem a má zesměšňující připomínky. Takže jak vlastně by sis ty diskuse tady představoval? Pokud mají být věcné a slušné, je potřeba, aby se tak chovali všichni.

Už jako nemoc působí ten šašek s tou multiplou.... Fakt nemoc.
Avatar - Ozzman
24. 8. 2022 10:35
Re: Nevím
Řekl, že vypadá jako nafouknut Panda... a má pravdu, přední partie tomu trochu odpovídají, ale to přeci není hanlivé

http://1884403144.rsc.cdn77.org/…l690-7868632.jpg?…

http://d19-a.sdn.cz/…Q_Em/zOjDHX.jpeg?…

Já to tam taky trochu vidim.

Moc nechápu, proč tady mluvíš o jiných, že jsou neslušní, prostě napsal slušně a nehanlivě, že mu to auto připomíná nějaké jiné... to je sprostota ? :o Vážně ?
24. 8. 2022 10:43
Re: Nevím
Myslím, že jsem reagoval adekvátním tónem vzhledem k tónu přispěvku. Pejorativní podtón tam je. Nepoužil jsem žádnou nadávku, což bych jistě učinil například na Hamunu. Proč vlastně řešíš tuto moji reakci a ne mnohem horší reakce určitých nicků napříč diskusemi? Rozvíjí se zde dlouhá nohavice diskutující o hov*ně.

Máme něco třeba k zajímavému interiéru?
Jinak, Toyota si často "vypůjčuje" designová řešení u různých modelů různých značek a inteligentně je kombinuje.
Avatar - Ozzman
24. 8. 2022 10:49
Re: Nevím
Protože mne zaujalo jedno normální auto a podíval jsem se do diskuze a vidím tady z tvé strany zbytečné...

to je takové to Babišovské, proč řešíte mne? Oni kradou taky a víc ! :D Nedivím se, že jsi jeho volič.

K interiéru nic nemám, mne to auto příjde sympatické, to už jsem psal
24. 8. 2022 10:51
Re: Nevím
S Babišem jsem skončil, můj hlas už nikdy nedostane.
Avatar - Ozzman
24. 8. 2022 10:59
Re: Nevím
Alespoň něco pozitivního :D
Avatar - Emel
24. 8. 2022 11:45
Re: Nevím
Nejen přední partie, i ta vlnka v zadním okénku. Taky jsem si vzpomněl na Matrix :-)
Obecně je to auto dost ošklivý... prostě velká krabice na malých kolech... v tom mi to zase připomíná Fiat 500XXL nebo co to bylo. A ty plasty tomu nepomáhají. Ale tak tohle prostě není auto o designu...
Avatar - Ozzman
24. 8. 2022 12:23
Re: Nevím
Mne to tak ošklivé nepříjde, určitě to nemá být konkurentem, dle mne nejhezčího MPV poslední doby - Zafiry, nebo podobných aut, tohle bude prostě rodinný přepravník, možná taxík, záleží, kolik tady bude stát, ale řekl bych ,že to bude lepší varianta Dacie Jogger, mimochodem nedávno jsem ji viděl zaparkovanou vedle Passata B5 a byl to proti ní prcek :D
Avatar - Emel
24. 8. 2022 12:55
Re: Nevím
Spíš mi to připomíná ty polododávky typu Kangoo.
https://1884403144.rsc.cdn77.org/…pbWc/7868642.jpg?…
Tohle je strašný, sorry jako.
Avatar - Ozzman
24. 8. 2022 22:12
Re: Nevím
ale fuj ! tak daleko sem v galerii nebyl
24. 8. 2022 12:12
Re: Nevím
Radi-neradi. K nám sa to nedostane, takže je to jedno. Myslím, že by to u nás extra úspech aj tak nemalo, je to príliš japonské, interiér pre Japonca OK, pre zhýčkaného európskeho zákazníka teda žiadna sláva.
Avatar - Ozzman
24. 8. 2022 12:28
Re: Nevím
Mne interiér na MPV příjde naprosto v pohodě. Samozřejmě z fotek.
24. 8. 2022 12:51
Re: Nevím
Na MPV máš nejaké iné kritériá ako na SUV alebo kombi?
Avatar - Ozzman
24. 8. 2022 13:03
Re: Nevím
On to asi vystihl nahoře Emel dobře, je to něco jako Kangoo - vycházelo to z civilního auta, ale přecijen to byl do jisté míry užitkáč, taky tomu odpovídala cena a pokud budu vycházet z cen v JPN, tak to by asi odpovídalo.Já tam ale fakt nevidím něco špatně, vychází to z Yarisu/Yarisu Cross a tam je interiér na danou třídu v pořádku, nemůžeš to srovnávat s interiéry aut za 1-1,5m... ostatně ono hodně aut C segmentu na tom dnes taky není nijak extra luxusně.
24. 8. 2022 13:59
Re: Nevím
Interiér by som nebral ani tak z pohľadu kvality materiálov a spracovania, ako skôr zo strany dizajnu. je taký ázijsky jednoduchý a nemoderný, proste ako z auta o generáciu-dve staršieho. Je to môj subjektívny dojem, takže by sme o tom asi mohli debatovať dlho.
"Mne interiér na MPV příjde naprosto v pohodě" - pýtal som sa, že tu by som rozdiel voči osobným autám nerobil - MPV je určené na vozenie ľudí, rodiny, takže nejaké ústupky vo forme úžitkového pôvodu mi prídu diskutabilné. MPV všeobecne z užitkáčov nevychádzajú - to je len móda, resp. z núdze cnosť robiť s užitkáčov osobné autá, lebo MPV proste nie sú.
Avatar - Emel
24. 8. 2022 14:03
Re: Nevím
Taky bych řekl... dekorem sedaček počínaje a třeba výplněma dveří konče je to takové Sandero minulé generace. Na druhou stranu to nemusí zase tak vadit...
24. 8. 2022 18:39
Re: Nevím
Vpodstate to vadiť nemusí, pretože to u nás nekúpiš.
Keby to predávali aj u nás, už by mi to trochu vadilo. Toyota nie je lowendové auto, aby sa nad tým dalo len tak mávnuť rukou. Ale myslím si, že verzia pre starý kontinent by predsa len vyzerala trochu inak.
Avatar - Mikesus
24. 8. 2022 11:47
Re: Nevím
Ale má pravdu. Taky mi to tak připadá.
Nemusíš na něj hned reagovat takhle. Ne každý to myslí pejorativně a zároveň v jeho příspěvku nic takového ani nevidím. Buď rád, že nemusíš jezdit tou skodovkou, ale oprostit se, prosím, od takových útoků. Je to zbytečné, laciné a ostudné.
24. 8. 2022 11:49
Re: Nevím
Neříkám, že nemáš pravdu, ale bude pro mě zajímavé sledovat, zda se stejně budete s Ozzmanem bít za slušnost diskusí se stejnou intenzitou i nadále a ve větší šíři. Celkem mě dojímá, jak intenzivně jste se dnes pustili do mě, zatímco tragické hulvátské výblitky jiných včera, předvčera a předtím, necháváte být.
Přijde mi celkem nefér odkazování na Babiše, když si dovolím upozornit na výskyt skutečně sprostých a nenávistných příspěvků, ve srovnání se kterými je můj přispěvek z říše krasomluvy a vybraného chování.
Avatar - Ozzman
24. 8. 2022 12:24
Re: Nevím
Tak jsou lidé, kterým nemá smysl nic říkat, neboť jsou to třeba trollové, za ty roky to tady u trochu znám, ale pokud chceš spadnout do té stejné skupiny, stačí říct a nebudu ti už nic řikat :)
24. 8. 2022 12:26
Re: Nevím
Já se ti do žádné škatulky nevejdu, pro mě musíš vytvořit novou.
Avatar - Mikesus
24. 8. 2022 12:32
Re: Nevím
Troll s toyotou? Nebo jak by se ta škatulky měla jmenovat. Už tu je troll s Fordem, vlastně s Golfem, pak troll se Subaru, atd. Takze tak nějak jsi to myslel?
Avatar - Ozzman
24. 8. 2022 12:40
Re: Nevím
Troll s Golfem ale trollí pořád za modrej ovál :D To je dost unikum :D
24. 8. 2022 12:43
Re: Nevím
Já nevím, ačkoli anglicky obstojně umím, ještě se mi nepodařilo správně porozumět sémantice výrazu troll v češtině. Nemůžu tedy potvrdit, zda se cítím být trollem. Ale "s Toyotou" to ano, to potvrzuji.
Avatar - Mikesus
24. 8. 2022 13:28
Re: Nevím
Troll, zjednodušeně, píše provokativní, často neobjektivní příspěvky za účelem vyvolat hádku ( Flame jsem nechtěl psát, ale hodí se ro k trollům )
24. 8. 2022 13:30
Re: Nevím
Moje reakce nebyla myšlena provokativně a zda je neobjektivní, to musí posoudit jiní. Nešlo mi o vyvolání hádky, ale urazilo mě okamžité přirovnávání Toyoty k o několik tříd horší značce. Proto jsem reagoval tak jak jsem reagoval, pohoršeně a uraženě. Pokud to kdokoli chápal jinak, je to o problému porozumění.
Avatar - Mikesus
24. 8. 2022 13:34
Re: Nevím
Vždyť se srovnává jen design. Ne značky jako takové. :-[]
24. 8. 2022 13:39
Re: Nevím
To ano, ale pro mne zvolil nemístné přirovnání a pohoršil mne. Akorát nevím, jestli je to téma na tak hrozně dlouhou diskusi, za kterou děkuji.
Avatar - Ozzman
24. 8. 2022 13:49
Re: Nevím
Co máš proti Fiatu? :D
24. 8. 2022 14:03
Re: Nevím
Otázka nestojí tak, co mám proti Fiatu. Jde mi o srovnávání Fiatu se světovou jedničkou v objemu produkce a spolehlivosti, která v posledních desetiletích protlačuje na vlastní náklady progresivní řešení pohonů. Skvělá řešení skvělých pohonů.
Avatar - Ozzman
24. 8. 2022 14:24
Re: Nevím
A prozradíš, která značka je alespoň hodna srovnání s Toyotou? :D
24. 8. 2022 14:34
Re: Nevím
Nenapadá mě nic. Ledaže by se hodnotila kritéria zvlášť, například jen design :-) Tak existují i líbivá auta jiných značek. Ale těžko najdu takové technologické fachmany, jako má Toyota, jinde. Snad u Tesly? Ale to jsi nechtěl slyšet. Zkus něco navrhnout sám.
Avatar - Ozzman
24. 8. 2022 14:36
Re: Nevím
Myslím, že nic lepšího, než Toyota neexistuje, všechny mercedesy, bawory, to je pod úroveň, to souhlasím a kdybych to měl vzít designově, tak Prius bych asi přirovnal k nějaké královně krásy... :-!
24. 8. 2022 14:38
Re: Nevím
Tak zrovna hnus jako mercedes jsi do té ironie zahrnout neměl, protože to pak už není ironie.
Avatar - Ozzman
24. 8. 2022 14:40
Re: Nevím
Tak jasné, Mercedes byl v technologiích vždy pozadu, to souhlasím... ;) Proto taky musí kupovat motory od Renaultu... že Toyota používá diesly PSA, to je samozřejmě mnohem jiná písnička :D
24. 8. 2022 14:49
Re: Nevím
Proč by Toyota nemohla použít někde diesel od PSA, když se to hodí? Ale opačně, neviděl jsem, že by PSA umělo soutěžit s hybridní technologií Toyoty, natož aby si do některých modelů namontovalo HSD pohon. Tím vyhrává Toyota, protože bere vše. Nesedí si na vedení a nemá hlavu zasunutou v ...li.
Avatar - Ozzman
24. 8. 2022 14:55
Re: Nevím
No, mohla, samozřejmě.... ja neříkám, že nemohla... máš naprostou pravdu, nic lepšího prostě koupit nelze a nic krásnějšího, než Prius neexistuje.. souhlasím :) Kam se hrabe ten Mercedes
24. 8. 2022 14:57
Re: Nevím
Připadáš mi, jako bys někoho, kdo je na brunetky ironicky přesvědčoval o přednostech blondýn.
Avatar - Mikesus
24. 8. 2022 14:32
Re: Nevím
ale, když se srovnává design, tak obě tebou vyjmenované věci jsou naprosto irelevantní
24. 8. 2022 09:20
Re: Nevím
Podla mna je to multipla :D
Avatar - lamal
24. 8. 2022 11:17
Re: Nevím
ukazka mentality ;-)
24. 8. 2022 10:43
hybridni ctyrkolovej postrk
me se libi ten elektrickej postrk na zadni kola, kterej tomu autu umozni vyskrabat se tam, kam se predokolka nedostane.
klidne at to ma treba jen 10kW, klidne at to pomaha jen do urcity rychlosti, at se tomu klidne rika postrk a ne ctyrkolka, ale svuj ucel by to splnilo
a jestlize dnes nejlevnejsi aspon trochu normalni ctyrkolka atakuje 1M, tak treba fabie jako 2./3. auto v rodine by se timhle postrkem mohla vejit do 600k a nemusel bys resit plnohodnotnou ctyrkolku, ktera stejne jen jezdi kolem komina a v zime se s ni potrebujes vyskrabat domu ...
Rozbalit vlákno
4
24. 8. 2022 10:51
Re: hybridni ctyrkolovej postrk
Upřímně, taky mi to nepřijde blbý. Náhodou, po dlouhé době poměrně zajímavé auto pro nenáročné řidiče, za super peníze a dokonce se 4kolkou :yes:
24. 8. 2022 10:53
Re: hybridni ctyrkolovej postrk
:yes: +1
Avatar - Emel
24. 8. 2022 11:49
Re: hybridni ctyrkolovej postrk
Taky mi to přijde jako šikovnej nápad. Problém je, že si to Toyota (u Yaris Cross) cení na 40-50t... to mi zase na "postrk" přijde dost. A tam se psalo, že má ten zadní motor 3.9kW.

Auto pro nenáročné řidiče jo proč ne... ale na ty japonské ceny bych moc nekoukal.
24. 8. 2022 13:23
Re: hybridni ctyrkolovej postrk
Problém je, že tohle se do Evropy nepodívá a kdyby jo, cena poskočí na 500tis v základu :no:
24. 8. 2022 10:52
Generace
Jak nějaká multipla
Rozbalit vlákno
0
24. 8. 2022 11:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - lamal
24. 8. 2022 11:18
Yaris Verso
ma nastupcu, dizajnovo sa na neho odkazuje, sikovne vozitko pre praktikov, 4x4 respect :-) Toyota Praktik :D
https://media.toyota.co.uk/vehicles/yaris-verso-archive-2000/
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Ozzman
24. 8. 2022 11:33
Re: Yaris Verso
Verso bylo o třídu níže, ne ? Jinak tohle je mnohem hezčí :D
Avatar - lamal
24. 8. 2022 11:53
Re: Yaris Verso
Neviem co je o triedu mensie, tak ako aj tento model vychadzalo z (platformy) Yarisa, uz podla nazvu. Dnesne modularne platformy dovolia asi lepsie prisposobenie rozmerov, ako duchovny nastupca mi to sedí. Aj dizajnovo.
Avatar - Ozzman
24. 8. 2022 12:26
Re: Yaris Verso
Píšou komapktní MPV, takže třída Golfu ( na ten se odkazuje text ), jak moc je platforma Yarisu modulární, to netuším, o tohle jsem se nikdy nezajímal. Verso ale bylo velikostně +/- jako Fabie kombi, tzn subkompakt.

Edit:

Verso VS Sienta

délka: 3 860 vs 4 300
šířka: 1690 vs 1695
rozvor 2500 vs 2750 (to je více, než š.Octavia 4. generace - 2 686, Yaris 4 má pak 2 560 )
Avatar - lamal
24. 8. 2022 12:39
Re: Yaris Verso
Vzhladom na velkost Yaris Cross je tazke urcovat triedy, kt. stoja na zaklade kompaktnej platformy. Napr aj Arkana stoji na platforme Clia ...

Pre mna osobne je to nastupca Versa :-)
Avatar - Ozzman
24. 8. 2022 12:41
Re: Yaris Verso
Arkana je Clio? Tak to si mne dostal ,to sem netušil... vždyť je to větší než Megan :D
Avatar - lamal
24. 8. 2022 16:26
Re: Yaris Verso
njn money maker
25. 8. 2022 21:13
Re: Yaris Verso
Má pravdu, Arkana aj Clio majú zhodnú platformu, tuším CMF-B ju volajú (ak som sa nepomýlil).
Avatar - Emel
24. 8. 2022 12:57
Re: Yaris Verso
I motory vypadají na Yaris (1.5 s hybridem nebo bez).
Avatar - 3_diamanty
24. 8. 2022 12:02
Nevyzera to
Zrovna 2x toyotacky ( napadol ma hned fiat a citroen ) ale dnes je to uz vlastne uplne jedno... logo je good.... praktickost tiez.... navyse toyota je vzdy v kurze .... k tomu este taketo prakticke vozy vsade miznu a tak budme radi za kazdu podobnu novinku ( napr vacsi hyundai staria je za mna prekvapko roka... ) .... tak drzim palce.... a toyota tu tiez nemoze slapnut vedla.... toyota dnes proste vsade vladne .... :yes:
Rozbalit vlákno
5
24. 8. 2022 12:05
Re: Nevyzera to
Ano, Toyota dnes všude vládne, o tom to je. Což spousta lidí nemůže rozdýchat. :yes:
Avatar - 3_diamanty
24. 8. 2022 12:26
Re: Nevyzera to
Toyota bola vzdy inde ako zbytok sveta...nic nove... akurat dnes tie rozdiely su viditelnejsie nakolko vacsina jej tradicnych konkurentov ( obzvlast z europy ) sa uz porazaju aj sami ... 8-s .... pecka jak sme jej to v eu poslednu dobu sami ulahcili ... ale dobre nam tak

Toyota :yes:
24. 8. 2022 14:02
Re: Nevyzera to
Ano, Toyota boduje :yes: EU automobilky si za to mohou sami, přepouštějí svým elektro agresivním chováním místo Japoncům i Korejcům. Až přijde levná Čína, bude vymalováno a bude se propouštět… Bohužel si za to svými špatnými rozhodnutími budeme moci sami :-(
24. 8. 2022 18:44
Re: Nevyzera to
Lacná Čína nepríde. Resp. už tu je, ale dieru do sveta nerobí, lebo až taká dobrá a lacná zase nie je. Čína jak príde, tak nakoniec aj odíde.
24. 8. 2022 19:41
TOYOTA 👍
Už dlho zháňam malé auto pre 2 os. na vozenie 2 psov .....toto na podvozku YARISA by bolo SUPER 👍👍👍
Rozbalit vlákno
0
24. 8. 2022 19:45
Chýba také auto v EU 🥴
Je ti SUPER 👍👍👍
Rozbalit vlákno
0