Novinky
Opravdu povedené, žádný hatch s baťohem >😁
Pěkný auto, cena zajímavá. Ale ta základní 1.4, to má být co? To je ostuda a zaslouží si kritiku srovnatelnou se základními motory Škody. Ideální motorizace bude benzin 1.6, naftožrouta neci 😄 Ale kdo chce, nemám nic proti! Ať si každý koupí, co chce 😉
Důvod nasazení 1.4 je přece jasný - nabídnout základní model za co nejnižší cenu, což je obvyklá politika všech značek. Někomu to třeba bude i stačit. Ale i když většina asi zvolí něco lepšího, pořád jsou ty ceny nádherné.
Nemám nic proti a souhlasím. Včetně té základní výbavy. Jen mě bytostně vadí, že se to u Škodovky fanaticky kritizuje. Přijít Škodovka s takovýmto autem, v základu tento motor a takto chudá výbava, už je tady hromada drtivé kritiky!
Teď jsi to trefil...kdyby to byla škoda, už je kritizována, stejně jako za základní motor 1.4 16V/59kw u oktávky, a přitom linea je ve stejné třídě... ;-\
Ta základní výbava fakt nic moc, když i vyholená fabka má 4vaky a abs. 8-s
Ta základní výbava fakt nic moc, když i vyholená fabka má 4vaky a abs. 8-s
Tak ja mam na auto uplne jine pozadavky, klidne at ma 0 airbagu a zadny elektrocky system. Je ale fakt ze ten zakladni motor je velmi nelogickym krokem zpet, mel to byt alespon 1.4 16V 70kw. Stejne tak nechapu proc v nabidce neni 1.9 JTD. Ale z toho nelze vinit primo Fiat, ale ceskeho dovozce, ktery se rozhodoval v jake specifikace se k nam Linea bude dovazet. Mimo CR je nabidka motoru pestrejsi.
Linea je ale moc pekne auticko, sedadla jsou velmi prijemna a maji solidni bocni vedeni (nejsou extremne dlouha jako sedadla napr v Octavii - osobne nechapu proc novinari kritizuji i vetsiny francouzsky a italskych vozidel delku sedaku, me naopak kratsi sedak plne vyhovuje).
Linea je ale moc pekne auticko, sedadla jsou velmi prijemna a maji solidni bocni vedeni (nejsou extremne dlouha jako sedadla napr v Octavii - osobne nechapu proc novinari kritizuji i vetsiny francouzsky a italskych vozidel delku sedaku, me naopak kratsi sedak plne vyhovuje).
Odkud čerpáte své informace o motorizaci? Linea je osazena jen zmíněnými motory. Navíc je prozatím nabízena jen v těchto zemích - Španělsko, Portugalsko, Maďarsko, Slovensko, Polsko, Makedonie a ČR. Než někoho osočíte, zkuste využít informaci z www.fiat.com, popřípadě stránek zástupců v jednotlivých zemích.
Viz můj příspěvek níže. Chtělo by to trochu soudnosti, Škodovku by také třeba nikdo nekritizoval za základních 59 kW v Oktávce, kdyby stála jako Linea. Tedy o 100 000 Kč míň...
To jsou kecy. Vzhledem k tomu, že se jedná o prodloužené GP, je jasným konkurentem Fabia Sedan (byť je výrazně menší). Do ní se dává 47 kW tříválcový zázrak a základní výbava je proti tomuto prachbídná.
pěkně kecáš...fabii sedan 47kw se čtyřmi vaky, klimou...za 250000... :-!
Motoricky srovnatelná Fabia sedan 1,4 59kw, se 2 bagy, bez rádia nebo centrálu za 325 tisíc. Potom je tu akční nabídka, ovšem pouze s fantastickými tříválci, jakožto důsledek nízké obliby sedanu u kupujících, patrně důsledek designu, který není zdaleka tak líbivý jako Linea. Ve své době (ne tak nedávné) stála základní verze s 1,2 12V 315 tisíc...
Prodloužená GP to v žádném případě není, to je patrné na první pohled.
Je mi to tak nějak jedno, ale základní verze s oním motorem a výbavou mi cenově nejpříznivější také nepřipadá.
Je mi to tak nějak jedno, ale základní verze s oním motorem a výbavou mi cenově nejpříznivější také nepřipadá.
[odkaz]
Myslím, že je to dost názorné, je to GP s kufrem a prodlouženým rozvorem, to je patrné na první pohled.
Je mi tak nějak jedno, co si myslíš, ale základní verze s oním motorem a výbavou mi cenově připadá cenově příznivá, zvlášť porovnáme-li cenu s GP, tedy Lineou bez kufru.
Myslím, že je to dost názorné, je to GP s kufrem a prodlouženým rozvorem, to je patrné na první pohled.
Je mi tak nějak jedno, co si myslíš, ale základní verze s oním motorem a výbavou mi cenově připadá cenově příznivá, zvlášť porovnáme-li cenu s GP, tedy Lineou bez kufru.
Přestaň tu plácat takový nesmysly. To auto je na podvozku Brava, nikoliv GP, přestože jsou tam z něho použity komponenty.
je to GP 8-s
Teraz som sa bol na to pozrieť. Je to predĺžený podvozok GP. Preto je to auto užšie ako Bravo. V porovnateľnej výbave je o cca. 40 tis. Sk lacnejšie ako Bravo. Bravo má v základe 6 st. prevodovku aj v 1,4, Linea iba 5. Nechápem prečo to nepostavili na podvozku Brava. Ale vnútri je miesta celkom dosť. Nechápem prečo to porovnávate s Fábiou keď je to väčšie alebo porovnateľné ako Octavia. Keď príde ten prepĺňaný motor 1,4 T-jet
tak to bude podľa mňa super auto v nižšej strednej triede. Na Slovensku bude stáť v plnej výbave s ESP, dvozónovou klímou, vyhrievanými sedačkami, metalízou atď. bez tempomatu 😒 565 tis. Sk. O dosť lacnejšie ako Ced a o cca. 250 tis. lacnejšie ako Octavia s porovnateľnou výbavou a výkonom.
tak to bude podľa mňa super auto v nižšej strednej triede. Na Slovensku bude stáť v plnej výbave s ESP, dvozónovou klímou, vyhrievanými sedačkami, metalízou atď. bez tempomatu 😒 565 tis. Sk. O dosť lacnejšie ako Ced a o cca. 250 tis. lacnejšie ako Octavia s porovnateľnou výbavou a výkonom.
Je to male auto (konstrukciou), ktore zvacsenie rozmerov posunulo do nizsej strednej triedy. S Fabiou sa porovnava pre to iste, ako cee´d alebo i30: konkuruje jej cenou.
Nejvyšší výbava je, alespoň v ČR, s tempomatem, k nižším se dá přikoupit v balíku s ESP. Vedle pouze pětistupňové převodovky stojí za povšimnutí také bubnové brzdy i u vyšších motorizací. Záměr Fiatu je podle mého soudu jasný, nenechat Lineu přerůst do nižší střední, když je to "jen" nafouknuté GP s kufrem. S tím može polemizovat pouze ten, kdo to viděl jen na obrázku.
Rozvor 2600 to je opravdu jen malé, nafouknuté auto, hm. Dobrej vtip. Co je potom Octavia, Golf atd.
Podívej se znovu na obrázek, který je v odkazu o kus výše, dej si tu práci, zamysli se a pak napiš, co vidíš. Auto nedělá pouze rozvor, ale třeba i šířka, kterou se Linea blíží víc GP než autům nižší střední.
Jestli myslíš tu šířku, tj. 3cm ve prospěch Octavie, tak máš jistě pravdu, ale nechceš mi doufám tvrdit, že je v Octavii, autě podle tebe vyšší třídy než je Linea víc místa. Už jsem se lekl, těch 6cm navíc v rozvoru, je opravdu poznat.
Sedel som v nej a je to priestorovo porovnateľné s Octaviou aj akýmkoľvek iným autom C segmentu. Octavia je dokonca rázvorom na hranici B segmentu. Vyššie ju posúvajú nafúknutá karoséria a ceny. Niekomu na hodnotenie auta stačí že podvozok vychádza z GP. To je pravda ale už GP je na pohľad auto porovnateľné s Golfom. Fábiu by som sem vôbec neplietol.
Osobne si ale myslím že fiat mohol radšej zdvihnúť základnú cenu o 50 tis. Sk a postraviť to na podvozku Brava.
Osobne si ale myslím že fiat mohol radšej zdvihnúť základnú cenu o 50 tis. Sk a postraviť to na podvozku Brava.
pekny interier i exterier :yes: :yes: :yes: Taliani mali vzdy skvely design a teraz to len potvrdili. Kvalita stupa, takze idealne auticko (namiesto F a O) je tu!
No, vedle jinych nedostatku to ma dva nedostatky zasadni - 1)je to fiat, 2) je z Turecka . Idealni kombinace...
Opet komentár prihlouplého clovícka který si asi nedovede predstavit, ze v Turecku se dájí vyrábet kvalitní auta. Naposledy jsi tady plácal neco proti Maroku. Ty budes asi takový typický malý Cechácek, který si asi neuvedomuje, ze na západ od hranic jeho checháckovského království se na nej dívají tak jak on na Turky.
Kdyz jsi tak chytry, tak se podivej treba na hodnoceni Fabie a toho tureckeho rendliku clio s batohem >😒]
Najdes to tady: fifthgear.five.tv/ a pokracuj na "car reviews"
Najdes to tady: fifthgear.five.tv/ a pokracuj na "car reviews"
No a co ze je z Turecka? WV Jetta je z Mexika a je to nejakej problem? Ja myslim ze dneska uz je to uplne jedno z jakeho statu auto pochazi! 😉
...tak v Brne na autosalonu meli na tomto voze uvedeno predpremiara a pote to nejdrive uvedou ve Finsku.Vzdyt je globalne zname,ze tyto vozy jsou oblibene predevsim ve vychodnejsich zemich.Jinak auto to je skutecne pekne,ale rival Dacie Logan to(bohuzel)kvuli cene neni.Jinak verim,ze lide by si to s chuti misto te dacie koupili. 😉
podľa ofic.zastúpenia Fiat([odkaz] je údaj o šírke chybný...má byť 1,946 a nie 1,73 ako je uvedené vo vašom článku rozdiel 21cm mi príde dosť zásadný.... 😉
Šířka uváděná v materiálech českého importéra je chybná, pravděpodobně se jedná o údaj i se zrcátky. Správné číslo ze zahraničních materiálů Fiatu je opravdu 1,73m.
tak to sa ospravedlnujem ten istý...zrejme nesprávny údaj je aj ofic.import. v SR, ale podla www.fiat.com je uvedená šírka 1.73, takže v ČR a SR bola asi použitá nespávna metodika na určenie šírky vozidla... ;-\
Pěkné auto za velmi dobrou cenu. Na Autosalonu v Brně jsem ho důkladně prozkoumal a mám z něj pozitivní dojmy. Jde tou správnou cestou, kterou Fiat poměrně nedávno nastoupil. Jen ten motor 1,4 8V je takový mdlý - aspoň v GP. Tam to sice částečně zachraňují extrémně krátké převody, ale chybějící šestka pokládá reálné maximum pod 140 km/h. Proto se přidávám a tvrdím- radějí turbo, buď JTD nebo T-Jet.
Jo, myslím že proto dieselu o nějakých dvacet tisíc navíc za motor T-Jet je skoro dumpingová nabídka... Přemýšlím, jestli existuje v této ceně nějaké jiné auto, které zvládne stovku za devět vteřin. Ale myslím že ne...
Chtěl bych vidět obličej nějakého majitele Fabie RS, až ho někde vypráší tenhle nevinně vyhlížející malý sedan >😁
A jéje... je to tady, Fiat soupeří v cenách s kórejci... 😲
S jakými konkrétně?
Tak například (a nejen s Lineou) - KIA Cee´d v základu za tusím 340 tis. v základním provedení s motorem 1,4 a nebo Hyundai i30 345 tis. oba hatchbacky) no a Bravo je s motorem 1,4 za 370 tis. Příště si to najdi sám, není to takový problém. Takže tak.
Fiat posunul cenu nadol,a robi dobre. Taliani maju rozum a vedia, odkial sa blizi najvacsie nebezpecenstvo a vytahuju zbrane proti nemu. Ver tomu, ze po Fiate to budu robit dalsi a dalsi, prakticky vsetci. Pretoze ine riesenie nebude. Image sa uz neda tak draho predat ako kedysi. Su auta, ktore su dobre aj bez image a stoja menej. A to je dost silny tromf.
Je tu jeden malý detail, Linea není čistokrevná nižší středí, ač ji některými rozměry atakuje. Což je myslím dobrý kalkul, zároveň však díky použití velké části dílů z původního hatchbacku GP umožňuje držet cenu na úrovni podobných malých aut - proti nimž je naopak Linea spíš dražší, proti takové Fabii sedan o dost. I ona nebo třeba Thalia mají větší kufr než mnoho vozů o třídu výš, přesto nikoho soudného nenapadne tvrdit, že jsou konkurenty třeba Bravu, Golfu atp. Že je tomu tak, je jasné na první pohled naživo, fotografie občas klamou...
Ty si radši připlatíš, viď?
Otázka kolik kdo má ve štrosoku, že...proč bych kupoval něco, co nemá image- zatím.(neplést s kvalitou či podautem)Prostě si koupím co se mi libí, co má pro mne a pro okolí image.FIAT i KIA jsou dobré auta, nic proti tomu...ale já si opravdu raději připlatím.Pokud na to nebudu mít , ano pak mi nezbívá než koupit na to co mám.Holt slevit ze svých nároků.Tak to chodí....tak to je.Jo a každej ˇať si koupí co chce...nikomu nic nevnucuji, každého věc.
V madarskej motoristickej TV bol poriadne skritizovaný,vela vecí tam nefungovalo,redaktor sa bol aj pozriet vtureckej tovarni,kde ho vyrábaju
celkove ohodnotil auto vhodné pre ludí z chudobnejšej vrstvy v rozvojovej krajine,že tam može mat úspech :no:
celkove ohodnotil auto vhodné pre ludí z chudobnejšej vrstvy v rozvojovej krajine,že tam može mat úspech :no:
Mrzi me, ze Fiat zacal kopirovat WV nebo Audi, vzdyt ten predek je napodobenina modnich predku techto vozu. Asi jsem stara skola, ale toto bych si nekoupil. Auto je urcite dobre, nepopiram, ale tak nejak to neni ten poctivy italsky Fiat. Pro poradek, mam Punto 55S i Coupe 1.8 16V. Asi to je dneska vsechno o necem jinem a to je skoda ( s malym S )
S 1.3MJT/66kw ve výbavě Dynamic....krásná cena, krásné auto, výborný diesel, skvělá výbava za 389900kč....Nejspíše moje příští auto :yes:
Ale ten fiat je vážně povedenej >😁