Mam s timhle idrive neco pres 70tkm a jsem z toho kazdej den nadsenej. Pomalu se aktivujou parkovaci senzory a kdyz couvas s vlekem tak to predni nezapne poradne nikdy (kdyz vybocuje predni roh k prekazce), coz je jedina pripominka. Jinak 100% funkcni. Nejsem si jistej, jestli to vubec nekdy zamrzlo, balzam na nervy tohle ovladani
Tak to gratulujem, ja mam opacnu skusenost, hovorim zamestnancovi, nemas zaplatene dialnice v Madarsku, nechod na dialnicu, vypni si spoplatnene useky v Madarsku. Jasne, ze nevedel ako, ja som to neskusal, ale je to urcite 100% intuitivne :-D
poznam ludi co maju na uctoch stovky tisic eur, bezdetni, uz vo veku, ale nekupia zene na dovolenke vodu, lebo to stoji 3 eura a tolko za vodu nedaju, alebo idu o x km do vzdialenejsieho obchodu, pretoze tam maju o 5e lacnejsiu varnu kanvicu. chore chore chore
v menu navigace je krom nastaveni cile i nastaveni navi a pak v parametrech trasy. Je to stejny jako u hostorickyho tomtomu nebo navi v nokii (od ty doby jsem ji v telefonu nepouzil) tedy pripada mi to intuitivni...
Pôjdem to vyskúšať, som fakt zvedavý, ako to pôjde. Cez mobil poslať trasu do auta po nespoplatnených úsekoch neviem. Jediné, čo ma fakt unieslo na tom infotainmente, keď sa vybila baterka v kľúči, hneď mi to zobrazilo návod, pomocou ktorého som ju hneď vymenil. To majú zvládnuté dobre. Ostatné zle, myslím tam nie je ani android auto, rôzne hlasitosti pre rôzne zdroje, dosť mi to robilo vrásky na čele, keď som tým jazdil :-) Ale je to starý asi 3 roky infotainment, dnešné to už snáď zvládnu.
No, kolega si promackl 540d nakonfigurovanou stylem "zaskrtnul jsem vsechno co slo" prave kvuli tem nespolehlivym parkovacim senzorum. Tohle je docela smutnej problem.
Jinak me stve po kazdem usednuti potvrzovat profil a taky mam pocit ze starso verze (5-6) bejvavaly precijen sviznejsi, tohle se uz obcas umi kousnot stylem: cekam 1-2 na vyskoceni do hlavniho menu.
Je to nejlepsi system co se aktualne dela, ale na jedna s hvezdou to taky neni. 1-
Mně teda přední senzory fungují jak mají a fungovaly na každém kusu G30, např. na rozdíl od těch v gle, určitě to není konstrukční problém, spíš kalibrace, servis by to měl umět vyřešit, každopádně je k na.rání, když taková banální věc nefunguje u aut v této cenové kategorii.
To s tím logováním profilu už jsi tu někde zmiňoval, popravdě moc tomu nerozumím, pokud s tím autem nejede po tobě někdo, kdo si dá jiný profil, tak tam ten tvůj přece pořád je, auto tě jen přivítá a nic neloguješ. A časová prodleva 1-2 s při změně menu, to určitě není standard, to bych prudil servis.
Jinak me stve po kazdem usednuti potvrzovat profil a taky mam pocit ze starso verze (5-6) bejvavaly precijen sviznejsi, tohle se uz obcas umi kousnot stylem: cekam 1-2 na vyskoceni do hlavniho menu.
Je to nejlepsi system co se aktualne dela, ale na jedna s hvezdou to taky neni. 1-
To s tím logováním profilu už jsi tu někde zmiňoval, popravdě moc tomu nerozumím, pokud s tím autem nejede po tobě někdo, kdo si dá jiný profil, tak tam ten tvůj přece pořád je, auto tě jen přivítá a nic neloguješ. A časová prodleva 1-2 s při změně menu, to určitě není standard, to bych prudil servis.