Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
speedfred
interiéry zkur.iť týmto displejovým peklom ako na nejakom pc simulátore.
Snáď to bude mať aspoň akoby klasické budíky v nejakej voľbe.
Snáď to bude mať aspoň akoby klasické budíky v nejakej voľbe.
Holt pokrok. Keď z môjho pohľadu vylepšili exteriér (predok s novými svetlami pôsobí čistejšie a elegantnejšie než predface s čínskymi vlnkami), tak - asi pre udržanie vesmírnej rovnováhy - pokazili dokonalý interiér. ;-\
Ale holt taký je trend a ako čítam zahraničné weby, tam to kvitujú ako progres a dorovnanie náskoku Mercedesu. A tak nejak sa obávam, že bavorskí skôr čítajú britské weby než tie české.
Ale holt taký je trend a ako čítam zahraničné weby, tam to kvitujú ako progres a dorovnanie náskoku Mercedesu. A tak nejak sa obávam, že bavorskí skôr čítajú britské weby než tie české.
V menších modelech displeje ještě jaksi trochu nebijí do očí. Tady uvidím na živo. Každopádně souhlasím s tím, že tu palubku doku.vili. A v nové 7er je to vrchol odporu a hnusu. Ono celá 7 se nepovedla v ničem.
v novej 7er, resp. i7 som sedel a interier je pecka. jasne, chybaju mu fyzicke tlacitka, co je na shit, ale celkovo je o stupen lepsi ako v novom S. to je ale samozrejme subjektivny nazor.
Interier 7er mi přijde ok i s tím hranatým dvoudisplejem (ergonomii nechme stranou), tím, že je palubka široká s horizontálními linkami, ten displej tolik neruší. Ale v 3er to je otřes, palubka designovaná s různými zkoseními, celkově užší a na to nalepený obdelník, hnus. Ty menší modely paradoxně vypadají líp (nová X1 např.) mají displej se zkosenými hranami, není to taková pěst na oko.
Mam predfacelift s klasickyma budikama. Je tam sice starsi OS 6, ale jinak spokojenost. Skoda odstraneneho panelu klimatizace.. 😒 Na ten saham kazdy den.
speedprd
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
😁 :yes: Nemohl bys to tady rozjet ve větším, aby se redakce trochu pohla a dokázala tě bloknout.
hugino
Veľmi pekné ale s faceliftom aj dosť podražili. Cenami už dorovnali C-éčko.Tie displeje to už bude štandard.
No ešte nedorovnali, Céčko cenovo "vyhráva". M340i je a 69t, konkurenčné C43AMG je za 84t. A to má R4, kdežto bavorák má R6.
Tak to je dobre.Keď som si pred polrokom konfiguroval BMW 3 tak začínalo s dvojlitrom na 34 000 € a C-éčko začínalo s 1.5 na 47 000 €.Aj keď som celý život MB v tomto prípade kvôli cene a aj motoru jednoznačne BMW.PS.Chcel som v nadpise napísať BMW a nie BME.Chybička se vloudila.
Mokrous
Vnější design, moc fajn, technika moc fajn, novej infotainment k zblití.
S radostí jsem si koupil novej iPhone a užívám si šoupání po displayi, ale v autě chci pořádek a jednoduchost a ergonomii a bezpečnost. Jak pasivní, tak i tu aktivní a šmrdlání po displayi za jízdy tím fakt není.
S radostí jsem si koupil novej iPhone a užívám si šoupání po displayi, ale v autě chci pořádek a jednoduchost a ergonomii a bezpečnost. Jak pasivní, tak i tu aktivní a šmrdlání po displayi za jízdy tím fakt není.
3_diamanty
Nad stredovou konzolou je ako past na oko.... urcite by to slo aj lepsie implementovat .... povedzme ako lexusy... takto to ale vyzera otrasne... neladi to... ale aspon ze ho nepotiahli cez celu sirku kabiny ( zatial ) az pred spolujazdca .... jedina pochvala je akurat za nezvacsene ladviny...
donPedro
Tož z vnějšku jeví se býti mnichovská tříčka naprosto v cajku. Avšak uvnitř? Co za grosse trotla bylo, mein Gott, schopno tam naprosto tupě a ignoratsky bezivenčně připácnout tu tabletovou hrůzu. Wirklich schrecklich unglaublich!
Arese
...zato interiér totálně dokur..li! Ten megadisplej je fakt hnus a za zrušení fyzických ovladačů klimy by se pachatelům měly sekat ruce!!! 😲 😲 😲 😒 :no: :no: :no:
TiaS1
Asi bych ještě pohanil tu novou "řadící páku". Každý si stěžuje na ten nový infotainment, který je vskutku tragický, ale o moc lepší není ani novinka v podobě konce klasického voliče jízdních režimů, když nově máme posouvač jak v Octavii. Pamatuji si pár let nazpět, jak se zdější redakce pohoršovala nad tehdejším voličem Jaguaru (otočné kolečko, za mě naprosto v pohodě řešení), a nad tímto pokrokem BMW nevidím žádný pláč.
Mám 3 roky XF ako svoje auto manželka dostala F-Pace a má ho niečo vyše rok. Ten súčasný volič/páka je určite lepší, rýchlejší aj intuitívnejší. Koliesko bolo v poriadku a nemal so s ním problém - hlavne tá sranda, keď sa po naštartovaní vysunie, zároveň s otočením výduchov klimatizácie robí pekný wow efekt - ale užívateľsky je súčasné riešenie Jaguaru určite lepšie.
To vyjížděni a zajížděni nebo celá ta show po nastartování mě bavila. Přidaná hodnota. Narážel jsem na to, ze stejně jako ty, jsem s tím kolečkem nemel problém. Kdysi jsem tu četl článek, jak je to kolečko zmatečný řešení a bmw volič v podobě páky je proti tomu sen. Teď má BMW z mého pohledu ještě horší řešení než bylo to kolečko, když tam dává stejný shit jak Octavie.
Myslím, že by sa na to dalo bez problémov zvyknúť, aj keď nemám skúsenosť ani s aktuálnou Octaviou, ani s týmto od BMW.
A proč bych si sakra měl na ovládání nějakého auto "zvykat"?! Pokud by to tak bylo, tak je to špatně navržené ovládání! 😲 😒 :no:
No napríklad z Oplu/Skody som si musel kedysi zvykat na Renaultacke ovladanie radia pod volantom a mozem zodpovedne prehlasit, ze to bol jednozancne lepsie navrhnuty system.
Fuha, to bude nejaka specialitka ci co... 😊
Klasika tady...