Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
hugino
toto https://www.auto.cz/…e-smutne-louceni?… a ešte ostane 700 000 kč na kávičku u Humpolce. A tu je ten paradox s hviezdičkami. RS 5 tri mínusy = 4 a 1/2 * kdežto AMG CLS tri mínusy = 3 a 1/2 *.
Některé testy mi přijdou ve stylu “ta polivka je moc slaná, ta polívka je malo slaná”. A kdo jezdí Audi nebude chtít Mercedes a naopak
Porovnáváš neporovnatelné. U MB by u mě kromě AMG GT a asi i tam, když to jinde umí bez prkennosti vadilo "Velmi tvrdý a hlučný podvozek".
Tady je RS varianta, MB CLS i v AMG verzi by neměl ztratit příjemně naladěný podvozek.
Tady je RS varianta, MB CLS i v AMG verzi by neměl ztratit příjemně naladěný podvozek.
Jan Votápka
Pardon, ale z te recenze mam akorat pocit, ze pan pisatel bud neumi ridit nebo jen nechce napsat, ze s tim jezdil v provozu jak prase (rozpalit az na okruhu??WTF?). Zadny autickar by s timhle autem v limitech nejezdil ani v provozu...novou RS5 jsem jezdil, do toho nebylo ani idealni pocasi, kdyz po 5km za volantem zacalo prset a stejne se s tim dala jet neskutecna pila. Proste brutalne a efektivne rychly a je uplne jedno, co mate pod koly, ale rozhodne s tim ani nechcete jet pomalu a naopak hledate limity toho auta, ktere jsou dale nez pud sebezachovy vetsiny ridicu. A psat o zpetne vazbe od volantu u jakehokoliv auta z poslednich 20ti let vyroby uz je na povazenou, pokud to neni treba KTM X-BOW nebo AR 4C. Priste doporucuju okruh a nebo si umet najit spravnou silnici. :yes:
×
Sdílení komentáře
×
Za toto auto 3,5 mio Kč?????
Nesmysl! :no: