České zastoupení značky BMW na svých webových stránkách spustilo vizualizér nového luxusně-sportovního modelu XM. Automobilka také neuhlídala fotku výkonnější verze Label Red.
Nevedno kde na to nemci chodia, ale toto nepodarené čudo vyzerá ako keby ho kreslil samotný Albert Speer pre Wehrmacht. Už tomu chýba len orlica namiesto znaku bmw.
Jedno akú farbu auta si vyberiete. Hlavne si nezabudnite obliecť dlhý kožený kabát čiernej farby, sivé nohavice a zelenú košeľu na autentické dotvorenie atmosféry. Čierne čižmy budú imidžový doplnok k farbe interiéru.
Nevedno či si kedy BMW prizná, že týmto dizajnom šláplo do h.v.a!
Karoq je hnusny k zblití. Každý kdo v tom jezdí je naprostý zoufalec a trapák. Většinou vede závistivý kecy a ostatním je k smíchu. Nikoho jsem neurazil doufám.
Normální člověk přece vystačí s běžným konstatováním - ne, to se mi tedy nelíbí. Midrák a závistivec začne vymýšlet urážky pro potenciální kupce, protože ho to žere až do morku kostí, že někdo si to koupí prostě jen tak, že by si tím něco dokazoval, že by s tím chtěl někoho nasírat, prostě se mu to líbí a tak si to koupí. Stejně jako ty sis koupil Karoqa. Rozdíl je v tom, že vás je půl miliónu a jich bude 50 v celé republice? Takže von logicky musí být pózér a machýrek a předvádí se apod. Logicky ne? Potom ty seš logicky socka, ne?
Hele, dobře víš, že tady probíhají diskuse mezi automobilovými nadšenci, kteří každé představení automobilové novinky prostě prožívají mnohem intenzivněji, než běžní spotřebitelé. A tomu odpovídají i zdejší místy poněkud vyhrocené debaty a diskusní "kočkování" s ironií, sarkasmem a zdravou mírou přehánění. Navíc toto BMW je prostě objektivně tak extrémně šeredné, že jsem se na netu vůbec nesetkal s nikým, komu byx se líbilo. Naprostá většina lidí všechno toto chápe, jenom ty tady děláš pohoršeného, je to fakt k smíchu. :-)
Ty jsi tragéd. Žereš jelito a vyrvavas, že kdo jí kaviar, ten se předvádí, dává najevo, jak je hrozne prachatej a děla to jenom aby te provokoval. No, evidentně se mu to daří.
Jsou 2 typy lidi, co do takové auta kupují: těm jedněm je úplně buřt, co si kdo myslí a proste si takové auto koupi. Těm druhým dělá dobre zavist a radi provokují. A dělají to dobre, protože třeba na tebe je to jak červená na bejka ;-)
Znovu opakuji, že toto BMW nikomu opravdu nezávidím. To taková prvotřídně zachovalá faceliftovaná E46 330i s manuálem, tu bych opravdu závidět mohl, ale tuto hrůzu ani omylem. :-)
...poslední dobou moc krásy nepobrali ani u konkurence. Třeba Land Cruiser, Tundra nebo Lincoln Navigator nejsou také extra krasavci. O čínských nemluvě.
Megakrása to tedy fakt není, ale mohlo to být horší. Možná se na to po čase dá zvyknout. Caterpillary také nejsou nijak moc krásné, ale báječně fungujou. :-)
Záleží na tom, jestli to měl citrus ochráněno (v tomto případě ochrannou známkou, která platí 10 let, pak se může prodloužit) a pokud ano i na jak dlouhou dobu. Všechno stojí peníze a pokud pro ně nebyl název zajímavý nebo perspektivní do budoucna, tak na tom nelpěli. Kdyby měli všechno chránit, tak nebudou mít co žrát....AX, BX, Ami, LN, H, SM, CX, LNA, GS, GSA, ZX, DS, ID, 11CV, 11BL, 15CV, C - 1,2,3,4,5,6,8, C15, C25, C35, M35..............
Černé kola, zatmavené zadní lampy, černé chromy a samozřejmě sundané znaky, aby skromný majitel nedával okázale najevo, že má BMW, nýbrž zdůraznil svou jedinečnou osobnost. Takto bude vypadat nejčastější outfit téhle potvory.
Každá novinka od BMW musí v markantech přidat nejmíň 500%. Stejně tak je třeba budovat superkult sportovnosti. Takže čím větší a těžší vehikl představují, tím musí být opticky rychlejší. Tohle musí vyvolávat dojem že i když to stojí, tak to jede rychleji jak SR-71 při přeletu nad Ruskem...
Vnější design pak evidentně tvoří designérské tými etablované ve zbrojnim průmyslu. Nebo možná zapomněli, že auto nebude hrdinou poslední bitvy World of Tanks... Je zkrátka třeba, aby tam byl ten správný jemnocit pětitunové nadváhy a auto musí vypadat, že přežije i jaderný útok Putina co nejspíš Ukrajinu kvůli totálně neschopné politice EU a NATO čeká...
A interiér? Ano, člověk měl pocit, že nábytkářský design skončil s rozmachem IKEA. Ale ne, on neskončil. Jen nábytkáři dělají obýváky s logem BMW!!!
No, když jsem svůj účet zde zakládal, vůbec jsem netušil jak bude ten rohypnol v roce 2022 při prohlížení promo fotek novinek od BMW fakt potřeba... :-!
zásadní rozdíl je v tom, že von nevypisuje pitchoviny o tom, jak si to kupujou jenom trapní pózéři co se předvádějí a podobný houna. s ním nelomcuje závist jako s tebou ;-)