Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeModernizovaný Lexus UX 300e dostal větší baterii. Dojezd si výrazně polepšil
39 komentářů
POP ART
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Mokrous
Kolik dalších pětiletek bude redakci trvat, než si všimne, že taky třeba existují jiné značky a vozy a koncepce pohonu?
Co třeba řešení Nissanu? (Poslední test z roku 2017) Jejich X-trail e-Power je zajímavé řešení. Takový EV na benzín.
Tohle by třeba neurazilo ani mě, člověka co jezdí s naftou.
Co třeba řešení Nissanu? (Poslední test z roku 2017) Jejich X-trail e-Power je zajímavé řešení. Takový EV na benzín.
Tohle by třeba neurazilo ani mě, člověka co jezdí s naftou.
Hledas neco jako tohle? https😐/www.auto.cz/…ko-hybrid-145563
UPS... Tak tohle mi teda uniklo a místní vyhledávač mi to nevyhodil...
Takže sorry. Trapas 😁
Takže sorry. Trapas 😁
V pohode, stane se 😊
Mě moc často ne. A tady to je samej koncern, pak druhej koncern, pak BMW, Toyota, občas Mercedes a mezi tím kopice bulváru a cobykdyby ruskejch grafiků a podobný šity a tohle mi holt zapadlo a zůstalo to dost bez odezvy. Přitom podle mne docela úžasný řešení pohonu.
Nic proti Nissanu, treba je to super pohon. Uvidime v praxi. Ja mam problem s tim, ze tam prevadis mechanickou energii na elektriku a pak zase zpatky, tak se mi nechce verit tom, ze to bude ucinnejsi nez hybridy co tu mechaniku maji propojenou na kola (at uz pres prevodovku, nebo nejaky planetovy system).
Ale rad se necham prekvapit, byl bych rad kdyby to fungovalo dobre. Zatim jsem videl jedine masove prodavane auto s timto typem pohonu (Opel Ampera/Chevrolet Volt) a tam to byla dost tragedie. Ale treba jsem jen neco prehledl.
EDIT: ten palcovaci automat je fakt zabavny 😉
Ale rad se necham prekvapit, byl bych rad kdyby to fungovalo dobre. Zatim jsem videl jedine masove prodavane auto s timto typem pohonu (Opel Ampera/Chevrolet Volt) a tam to byla dost tragedie. Ale treba jsem jen neco prehledl.
EDIT: ten palcovaci automat je fakt zabavny 😉
Tak účinnost bude, respektive je horší, než u hybridů od Toyoty. To už se začíná ukazovat.
Žrát to bude někde mezi 6,-7,5/100 Což mi ale nepřijde tak špatný na 2 tunový 4x4 SUV s možností 7 míst, nebo obřího kufru.
Těch 210+ koní a 530??? Nm, těžko říct, zda to sčítají, nebo ne už plně dostačuje na běžnou svižnou jízdu. 0-100 za 7s.
Kladně je hodnoceno ticho na palubě bez vytí motoru a okamžité reakce, což je logické, když je to vlastně EV.
Teoreticky se na tom nemá co kazit, když to nemá ani převodovku atd. Ale čas ukáže.
Možná se vysype turbo i malá baterie a elektronika... A co bude stát servis se taky neví.
Já si to zajdu projet. Mě se to líbí. Jestli to je fakt tak tichý a tak dobře to jezdí, tak proč ne? Mě by litr navíc oproti RAVce nevadil, protože zbytek mne oslovuje 100x víc.
Prostě se mi to auto hrozně líbí. A určitě časem vyplavou nějaký mouchy, ale za ty ceny, co to stojí je to v dnešní době dobrá nabídka.
Žrát to bude někde mezi 6,-7,5/100 Což mi ale nepřijde tak špatný na 2 tunový 4x4 SUV s možností 7 míst, nebo obřího kufru.
Těch 210+ koní a 530??? Nm, těžko říct, zda to sčítají, nebo ne už plně dostačuje na běžnou svižnou jízdu. 0-100 za 7s.
Kladně je hodnoceno ticho na palubě bez vytí motoru a okamžité reakce, což je logické, když je to vlastně EV.
Teoreticky se na tom nemá co kazit, když to nemá ani převodovku atd. Ale čas ukáže.
Možná se vysype turbo i malá baterie a elektronika... A co bude stát servis se taky neví.
Já si to zajdu projet. Mě se to líbí. Jestli to je fakt tak tichý a tak dobře to jezdí, tak proč ne? Mě by litr navíc oproti RAVce nevadil, protože zbytek mne oslovuje 100x víc.
Prostě se mi to auto hrozně líbí. A určitě časem vyplavou nějaký mouchy, ale za ty ceny, co to stojí je to v dnešní době dobrá nabídka.
V poradku. Jestli si ho koupis, napis 😊 Prijedu s jinym obdobne velkym hybridem a muzeme je porovnat, evidentne nebydlime moc daleko od sebe 😊
No to si počkáš... Nemám tiskárnu na peníze a Passata jsem ještě ani pořádně nezajel.
Ale stát teď před nákupem, tak bych se hodně drbal na hlavě a přemýšlel. CX-60 3.3D, nebo toto, nebo A4 Allroad, nebo zase B8FL 😁
Nicméně je to fakt moc zajímavý vozítko a zkusit ho půjdu a třeba časem i koupím, než to zaříznou a zbydou jen ty čistý EV.
Pro Toyotu mluví účinnost a prověřený spolehlivý pohon. Bohužel se mi od nich žádný auto nelíbí ani zvenčí, ani uvnitř, ani ergonomií a provedením detailů atd... Tohle je snad první skoro EV, který mě fakt zaujalo. + ještě novej Civic Hybrid. Ale to je trošku jiná kategorie...
Ale stát teď před nákupem, tak bych se hodně drbal na hlavě a přemýšlel. CX-60 3.3D, nebo toto, nebo A4 Allroad, nebo zase B8FL 😁
Nicméně je to fakt moc zajímavý vozítko a zkusit ho půjdu a třeba časem i koupím, než to zaříznou a zbydou jen ty čistý EV.
Pro Toyotu mluví účinnost a prověřený spolehlivý pohon. Bohužel se mi od nich žádný auto nelíbí ani zvenčí, ani uvnitř, ani ergonomií a provedením detailů atd... Tohle je snad první skoro EV, který mě fakt zaujalo. + ještě novej Civic Hybrid. Ale to je trošku jiná kategorie...
Mám zánovní Crvéčko, najeto cca 10000. Ten systém funguje hodně podobně. Má to své drobné mouchy, ale jsem spokojený, šel bych do toho znovu. Ještě něco ke spotřebě. Za celou dobu průměr 5,9 počítač.
Tož ten článek unikl i mně :yes: asi jsem byl poněkud rozptýlen Sexem s Vikingy (to jest vskutku to, co zde na autowebu zásadně chybělo). Taková "lokomotivová" hybridizace má IMHO docela smysl, však to dělá i Honda - to, co nedořešila u HR-V s poněkud podměrečnou 1.5kou zdá se, jest u Civicu nahrazeno motorem 2.0 a vypadá to solidně, někde jsem viděl i srovnání s hybridní Corrolou a ten Civic byl ve zrychlení lepší ...
Ono se neni moc co divit, ze ten Civic byl ve zrychleni lepsi. Uz z principu by mel mit silnejsi elektromotor nez ta Corolla, coz by se azi pri zrychleni melo znatelne projevit.
Tož jsem to dohledal: https😐/www.youtube.com/watch?… srovnání zrychlení je na konci, výkonově jsou stejný, dokoce udávají i stejný zrychlení (ovšem Toyta má pro rok 2023 eso v rukávu). Co se spotřeby týče, tak i tam je ta Honda o fous lepší.
Dojezd až 450 km je v doporučovaném režimu nabíjení 20-80% rázem 270 km, trošku si zatopíš, pustíš rádio a stěrače a je to 200 km. A to je přesně tolik, kolik je třeba aby jsi vyjel nakoupit, dojel do školky a třeba večer do hospody nebo kina a vrátil se domů s nějakou malou rezervou. 😄
1. Přijde zima. Jsem chudý a nemůžu kurw *it auto, na které se zmůžu 1x za život, v zimě. Takže musím mít nějaký winter car
2. Někdy zejména o víkendech třeba potřebuju najet 150km a nebo 450km. A to už začíná být s tím EV problém, takže potřebuju 3. auto
3. A kde budou ta 3 auta parkovat když se nevejde před panelák často ani jedno?
Atd.
Prostě drahý EV, který má malý dojezd (= méně než cca 500km na nabití) generuje problémy. Jeden za druhým.
Ji/Ri, prosím necháš mě svézt ve svém imaginárním BMW? 😁