Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Poprvé za volantem Renaultu Austral: Zajímavé svezení, byť s výhradami

Renault s SUV segmentu C začíná znovu – model Kadjar nahradí zcela novým Australem. Francouzský vůz sází na elektrifikované pohony a moderní interiér. Jaké je s ním svezení?
Zpět na článek
17. 10. 2022 10:59
17. 10. 2022 18:55
17. 10. 2022 19:59
17. 10. 2022 20:15
Avatar - KANKUNEN
17. 10. 2022 08:18
Široká nabídka nemotorů
Auto je to fajň, ale nabízel bych jen dva motory 1,33 HEV s 8° převodovkou a diesel 200 koní, ale nic takového není. Člověkovi už fakt zbývá jen koncern nebo prémie.
Rozbalit vlákno
1
17. 10. 2022 10:40
Re: Široká nabídka nemotorů
Proč zrovna koncern? Pokud dáváte přednost manuálním převodovkám a motorům s větším objemem, pak máte na výběr třeba u Japonců, nebo Korejců...
Avatar - Emel
17. 10. 2022 10:59
Posilování pozic
Renault má nějakou "širší snahu o upevnění pozic v C segmentu", jo? A zrušili Megane? Nemám další otázky :-D
Rozbalit vlákno
3
17. 10. 2022 13:32
Re: Posilování pozic
Emmanuel Macron v nedeľu v predvečer otvorenia parížskeho autosalónu oznámil sériu nových stimulov pre nákup elektromobilov. „ Ekologický bonus “ sa zvýši zo 6 000 na 7 000 eur pre polovicu domácností kupujúcich elektromobil, oznámil prezident republiky v rozhovore pre denník Les Échos. Tento bonus platí pre vozidlá predané za menej ako 47 000 eur, či už ide o kompaktnú elektriku alebo SUV, ako napríklad Renault Mégane alebo Peugeot e-2008, ale nie o Teslu
18. 10. 2022 15:33
Re: Posilování pozic
Jenže lidé si to nekupují nejen proto že je to drahý, ale taky pro spoustu rodin nepoužitelný. I při té obří dotaci ten "Mégane E-Tech 100% elektrický" vyjde na nějakých 37-38 tisíc éček a to je za "nerodinného" zástupce C segmentu darda jako hrom. I kdyby 33-34, je to strašně moc.
18. 10. 2022 15:27
Re: Posilování pozic
:D :yes:

Já jsem si ten "Mégane E-Tech 100% elektrický" (adept na titul "nejdebilnější název vozu", spolu s Fordem EcoSport) prolézal a to není nástupce Meganu, hlavně kombíku. To auto je prostě malé.

Renault jde do kytek.
Avatar - kaa
17. 10. 2022 13:35
Renault míří do záhuby
Z Megane udělali elektriku a do SUV cpou tříhrnek s CVT. Nakonec to stejně zabijou cenou.
Rozbalit vlákno
0
17. 10. 2022 14:58
Kolik to bude při 135,
když při 120 to žere 7 litrů? 8 při té aerodynamice?
Pod 7 litrů v benzínu se dostanete i u Octavie ve 130 a bez těch dobíjecích baterek.

Nejspíše to kvůli té elektrice bude mnohem dražší než Kadjar, který je od 643 000.
Rozbalit vlákno
1
17. 10. 2022 23:45
Re: Kolik to bude při 135,
A ja som si myslel, ze Octavia nie je SUV...
17. 10. 2022 18:55
Aaaaach
Francuzska vlajka na operadle sedadla ala volvo...trapas...
Rozbalit vlákno
0
17. 10. 2022 19:35
Renaultova cesta do záhuby...
...tak bych shrnul jeho poslední počínání ve velkoobjemových segmentech. Co se týká nového Australu (mj. prapodivné jméno, že?), vnější design ujde, ovšem palubka je fakt šílená, úroveň využití obestavěného prostoru tradičně podprůměrné (viz. poměr mezi nadprůměrným rozvorem a podprůměrným prostorem pro nohy zadních pasažérů + nic moc kufr) a nabídka motorizací tristní - kde je nějaký nehybridizovaný čtyřválec a kde je turbodiesel a čtyřkolka?!! Navíc je to auto obludně přeelektrizované a předigitalizované... :-O :-( :no: Prostě třeba proti Karoqu je Austral učiněné zoufalství! :-O :-O :-O :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
17. 10. 2022 19:59
Nemozem
Ten dizajn je strasne slaby .... chybaju vyraznejsie rysy ... nudna unisex sablona... renault ma na viac... el. megane v podstate to iste ... tak to vyzera ze posledny pekny renault je sucasne clio ... snad sa budem mylit
Rozbalit vlákno
0
Avatar - twistedTSD
17. 10. 2022 20:15
Reno
Čtyřkolku mohli udělat aspoň hybridní. Dva megadispleje v interiéru + HUD, na kterých můžu čumět na mapu, to mi taky smysl nedává. Motorizace jsou z toho lepšího v segmentu - 3008 je docela mizérie, pokud člověk netouží po PHEV. Design dobrý. Ale QQ bude zajímavější, když už musím mít gazík a pokud mám poblíž Nissan.
Rozbalit vlákno
0