Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
KANKUNEN
4
Auto je to fajň, ale nabízel bych jen dva motory 1,33 HEV s 8° převodovkou a diesel 200 koní, ale nic takového není. Člověkovi už fakt zbývá jen koncern nebo prémie.
Stanislav Kozderka
1
Proč zrovna koncern? Pokud dáváte přednost manuálním převodovkám a motorům s větším objemem, pak máte na výběr třeba u Japonců, nebo Korejců...
Emel
Renault má nějakou "širší snahu o upevnění pozic v C segmentu", jo? A zrušili Megane? Nemám další otázky :-D
Emmanuel Macron v nedeľu v predvečer otvorenia parížskeho autosalónu oznámil sériu nových stimulov pre nákup elektromobilov. „ Ekologický bonus “ sa zvýši zo 6 000 na 7 000 eur pre polovicu domácností kupujúcich elektromobil, oznámil prezident republiky v rozhovore pre denník Les Échos. Tento bonus platí pre vozidlá predané za menej ako 47 000 eur, či už ide o kompaktnú elektriku alebo SUV, ako napríklad Renault Mégane alebo Peugeot e-2008, ale nie o Teslu
Jenže lidé si to nekupují nejen proto že je to drahý, ale taky pro spoustu rodin nepoužitelný. I při té obří dotaci ten "Mégane E-Tech 100% elektrický" vyjde na nějakých 37-38 tisíc éček a to je za "nerodinného" zástupce C segmentu darda jako hrom. I kdyby 33-34, je to strašně moc.
:D :yes:
Já jsem si ten "Mégane E-Tech 100% elektrický" (adept na titul "nejdebilnější název vozu", spolu s Fordem EcoSport) prolézal a to není nástupce Meganu, hlavně kombíku. To auto je prostě malé.
Renault jde do kytek.
Já jsem si ten "Mégane E-Tech 100% elektrický" (adept na titul "nejdebilnější název vozu", spolu s Fordem EcoSport) prolézal a to není nástupce Meganu, hlavně kombíku. To auto je prostě malé.
Renault jde do kytek.
PowerHouse
když při 120 to žere 7 litrů? 8 při té aerodynamice?
Pod 7 litrů v benzínu se dostanete i u Octavie ve 130 a bez těch dobíjecích baterek.
Nejspíše to kvůli té elektrice bude mnohem dražší než Kadjar, který je od 643 000.
Pod 7 litrů v benzínu se dostanete i u Octavie ve 130 a bez těch dobíjecích baterek.
Nejspíše to kvůli té elektrice bude mnohem dražší než Kadjar, který je od 643 000.
Arese
...tak bych shrnul jeho poslední počínání ve velkoobjemových segmentech. Co se týká nového Australu (mj. prapodivné jméno, že?), vnější design ujde, ovšem palubka je fakt šílená, úroveň využití obestavěného prostoru tradičně podprůměrné (viz. poměr mezi nadprůměrným rozvorem a podprůměrným prostorem pro nohy zadních pasažérů + nic moc kufr) a nabídka motorizací tristní - kde je nějaký nehybridizovaný čtyřválec a kde je turbodiesel a čtyřkolka?!! Navíc je to auto obludně přeelektrizované a předigitalizované... :-O :-( :no: Prostě třeba proti Karoqu je Austral učiněné zoufalství! :-O :-O :-O :no:
3_diamanty
Ten dizajn je strasne slaby .... chybaju vyraznejsie rysy ... nudna unisex sablona... renault ma na viac... el. megane v podstate to iste ... tak to vyzera ze posledny pekny renault je sucasne clio ... snad sa budem mylit
twistedTSD
Čtyřkolku mohli udělat aspoň hybridní. Dva megadispleje v interiéru + HUD, na kterých můžu čumět na mapu, to mi taky smysl nedává. Motorizace jsou z toho lepšího v segmentu - 3008 je docela mizérie, pokud člověk netouží po PHEV. Design dobrý. Ale QQ bude zajímavější, když už musím mít gazík a pokud mám poblíž Nissan.