nemam preplatne premiumvipextra++
chcel som sa len docitat ohladne drahych dielov.
xxc
1
treba vypinat 4x4
Jakákoliv vnitřní mechanická vada rozvodovky (opotřebené lamely, větší vnitřní netěsnost, porucha čerpadla) jde zatím řešit jen výměnou kompletní rozvodovky za téměř 203.000 Kč, samostatně jde objednat pouze pár těsnicích gufer a řídicí elektroniku za 21.000 Kč.
Anonym
0
dikes
Emel
0
4x4 se ovšem vypínat nedá... 😉
Onkel_Paul
0
U verze po FL už ano...
Emel
0
Aha... zajímavé
wikinko
0
vypinat 4x4??? ako????
twistedTSD
0
To je radost, taková servisní podpora.
xxc
0
A boli tú celkom ľudia, čo na tom jazdia a sú spokojní a pritom to vyzerá celkom ako šrot
Ozzman
1
To auto jezdí super, vlastní zkušenost, ale už jsem četl, že těch problémů tam je více, věnovali se tomu již před rokem ve světě motorů, nejen 4x4, ale co si pamatuji, tak i úniky oleje někde v motoru 2.0d. Premium nemam, takže si to znovu nepřečtu, svět motorů mi roztrhal mladej
idam.i
1
Keby všetky auta boli takéto šroty. :-!
Je paradox,že zrazu je ako TOP motorizácia 1,5T a 1,6T.To bolo reči pre testoch že v poho,ale 2,0 je iná káva. 😉
Nafta že nie je úplne zlá no muchy sa objavujú celkom husto.AdBlue a pod.
Inak ja mám zatial 73.000km a nemenil som nič okrem olej filtre a sviečky.Ešte aj pneu držia aj keď už končia.
tommyTS
0
To, že se u 2.0 CDTi vytahá a pak chrastí, je spíš jistota než vzácnost. Vytahá se a vydře drážku do hlavy.
chcel som sa len docitat ohladne drahych dielov.
Jakákoliv vnitřní mechanická vada rozvodovky (opotřebené lamely, větší vnitřní netěsnost, porucha čerpadla) jde zatím řešit jen výměnou kompletní rozvodovky za téměř 203.000 Kč, samostatně jde objednat pouze pár těsnicích gufer a řídicí elektroniku za 21.000 Kč.
Je paradox,že zrazu je ako TOP motorizácia 1,5T a 1,6T.To bolo reči pre testoch že v poho,ale 2,0 je iná káva. 😉
Nafta že nie je úplne zlá no muchy sa objavujú celkom husto.AdBlue a pod.
Inak ja mám zatial 73.000km a nemenil som nič okrem olej filtre a sviečky.Ešte aj pneu držia aj keď už končia.