Novinky
zvládl bys TO VYSVĚTLIT?
Cílová skupina je v pohodě = na rozdíl od velmi až EXTRÉMně zpátečnického uskupení diskutérů fakt NE největší jízdy na webu ACZ
To že výkony rostou a objemy a počty válců se snižují = to za svůj život víš (stejně jako https😐/cs.wikipedia.org/…5%AFv_z%C3%A1kon
ten V8 4.0 měl 476 (spalovacích) koní. Dnes má R4 2.0 stejných 476 koní = takže co BYS NAVRHOVAL TY aby byla spokojena EXTRÉMně zpátečnická skupina diskutérů ACZ?
Cílová skupina je v pohodě = na rozdíl od velmi až EXTRÉMně zpátečnického uskupení diskutérů fakt NE největší jízdy na webu ACZ
To že výkony rostou a objemy a počty válců se snižují = to za svůj život víš (stejně jako https😐/cs.wikipedia.org/…5%AFv_z%C3%A1kon
ten V8 4.0 měl 476 (spalovacích) koní. Dnes má R4 2.0 stejných 476 koní = takže co BYS NAVRHOVAL TY aby byla spokojena EXTRÉMně zpátečnická skupina diskutérů ACZ?
No a protože to je "sekta" MÝCH příbuzných (co měli už od AMG všechno co jde) tak vím že (minumálně částečně) KECÁ
z V8 dál jen navyšováním dostaneš např. https😐/www.alpina-automobiles.com/…/xb7/highlights/ 621 koní = v malým Céčku je tady 680
Plus jak "jinak" zabíraj elektrický koně tu (nejen) já (konkrétně) píšu 6 let
ale neodpověděl si na TO PODSTATNÉ = nuže?
z V8 dál jen navyšováním dostaneš např. https😐/www.alpina-automobiles.com/…/xb7/highlights/ 621 koní = v malým Céčku je tady 680
Plus jak "jinak" zabíraj elektrický koně tu (nejen) já (konkrétně) píšu 6 let
ale neodpověděl si na TO PODSTATNÉ = nuže?
řikej si PINDEJ někomu sobě rovnýmu. máš ZÁSADNÍ NEznalost evoluce motorů = během tvýho života? Je to tak ve všem = viz já 19_38
Prostě vyšší výkon než kdysi V12 má dneska poloviční R6 https😐/www.alpina-automobiles.com/…echnische-daten/ a tady R4 co míval V8
vždy to tak bylo = takže CO je = co BY BYLO BÝVALO BYLO podle VÁS??
PINDAT můžeš že ne = ale (nej)spíš to víš. Pro auto má spíš KLADNÝ vliv, když stejnej výkon dál z menšího = dneska už polovičního motoru.
Hmotnost neni daná 4válcem = ten je prostě POLOVINA tehdejšího motoru = se stejnym výkonem, ale to víš (nej)spíš taky sám. To že elektrokoně fungujou jinak TO možná ne
ale všimni si ANI JEDEN Z VÁS 😉 nenapsal JAK to teda udělat 😄
Prostě vyšší výkon než kdysi V12 má dneska poloviční R6 https😐/www.alpina-automobiles.com/…echnische-daten/ a tady R4 co míval V8
vždy to tak bylo = takže CO je = co BY BYLO BÝVALO BYLO podle VÁS??
PINDAT můžeš že ne = ale (nej)spíš to víš. Pro auto má spíš KLADNÝ vliv, když stejnej výkon dál z menšího = dneska už polovičního motoru.
Hmotnost neni daná 4válcem = ten je prostě POLOVINA tehdejšího motoru = se stejnym výkonem, ale to víš (nej)spíš taky sám. To že elektrokoně fungujou jinak TO možná ne
ale všimni si ANI JEDEN Z VÁS 😉 nenapsal JAK to teda udělat 😄
Nepindej, potenciál většího motoru je samozřejmě mnohem větší. A tento downsizing nemá moc s pokrokem společného. Ale hlavní problém je v tom, že toto 4 válcové AMG váží jak 2,5 monopostu F1. Suverénně ve váze předčí 8 válce.
Ingot? 4valec slusi? To nove C63 se ctyrvalcem je o 431kg tezsi nez predchozi model s 8valcem
Jeste jednou: se 4valcem o 431kg tezsi. Hybrid no,pokrok
Jeste jednou: se 4valcem o 431kg tezsi. Hybrid no,pokrok
1) nevíš nic o cílové skupině.
2) narvat do nejsportovnější verze baterky je idiocie.
3) nikdy to nebude mít projev jako V8.
2) narvat do nejsportovnější verze baterky je idiocie.
3) nikdy to nebude mít projev jako V8.
Je to jednoduchý, když chceš něco vyjímečného, tak si asi nezvolíš vyhoněný 4válec s elektrikou. Alf1k ti to píše jasně 😉
V mé cílové bublině a majitelů od c43-c63-c63s je s tím v “pohodě” minimum členů naší sekty CclassAMG a nechystají se objednat. Přatelé z CZ a DE.
Tím minimem myslím maximálně pár poznámek v sektě o tom, že to bude asi míň žrát a jezdit super díky rear axlu i když to váží jako stodola. Což evidentně není úplně důvod pro srdcaře jít a objednat jen pro to, že má něco lepší zrychlení a spotřebu. 🤷🏻♂️ Tohle vidím ve své bublině CclassAmg. A je nás hodně :-!
Tím minimem myslím maximálně pár poznámek v sektě o tom, že to bude asi míň žrát a jezdit super díky rear axlu i když to váží jako stodola. Což evidentně není úplně důvod pro srdcaře jít a objednat jen pro to, že má něco lepší zrychlení a spotřebu. 🤷🏻♂️ Tohle vidím ve své bublině CclassAmg. A je nás hodně :-!
Souhlas. Něco podobného jako s těmi trenkami se bohužel stalo s tetováním.....lidé si jej pořizují, protože je to dělá módní a "lepší". Ach ta trendy "příslušnost ke stádu".... 😒
Nevidím dôvod sa takto ohradiť aj keď Arese ide stále tú svoju pesničku.
Ja by som radšej nejaký R6 ako R4 u BMW a bez debaty radšej V6/8 ako toto R4 nech je to bez debaty dobrý motor. No nie, možno sme iba rozmaznaný ale nie.
Ja by som radšej nejaký R6 ako R4 u BMW a bez debaty radšej V6/8 ako toto R4 nech je to bez debaty dobrý motor. No nie, možno sme iba rozmaznaný ale nie.
treba tady prevodovka zkusenosti majitele😒br />
https😐/www.mercedesclub.cz/…-o-a45-amg-38702?…
https😐/mbworld.org/…bo😜roblem.html
k motoru😒br /> https😐/lifeonfour.c👋buyers-guides/2013-2018-w176-mercedes-benz-a-class-problems/
kdyz das hledat turbocharger m133 problems najdes toho dost ale jsou to zacatky vyroby treba to poresili. Ja bych si vybral jinde a nebylo by to s r4 takze jsem to dopodrobna neresil. Kolem jezdi mercedes glc 43amg, 350e a s500 a v zaruce odesel do vecnejch lovist akorat ten v8, zbytek jezdi
https😐/www.mercedesclub.cz/…-o-a45-amg-38702?…
https😐/mbworld.org/…bo😜roblem.html
k motoru😒br /> https😐/lifeonfour.c👋buyers-guides/2013-2018-w176-mercedes-benz-a-class-problems/
kdyz das hledat turbocharger m133 problems najdes toho dost ale jsou to zacatky vyroby treba to poresili. Ja bych si vybral jinde a nebylo by to s r4 takze jsem to dopodrobna neresil. Kolem jezdi mercedes glc 43amg, 350e a s500 a v zaruce odesel do vecnejch lovist akorat ten v8, zbytek jezdi
mohli tam dat evoluci 43amg s v6. Ale hadam, ze MB dela to co v minulosti. Upousti od sestivalcu. Ted v gle je mezi 53 a 580 rozdil 10tis.kc. Proc vubec to 53 amg vyvijeli? Meli to mit od nehybrid, pres mhev az po PHEV a nic. Misto toho cpou invalidni ctyrvalec. Ostatne 545e vazi o minimalne 100kg min, je vetsi, ma hnotnost 50:50, ma vetsi baterie a r6. A kolik to zvladne nacipovanejch koni je plnej internet.
uplne zbytecny auto, zbytecnej pokus a zbytecny penize narvany do vyvoje. Cely to bude drazsi nez M3 na strane jedny a TM3 perf na druhy. To auto vazi vic nez v6 tuareg!!
Do toho ten r4 motor je spolehlivosti prusvih i v mensim a podstatne lehcim Acku.
A pak k cemu je sakra davat do zasuvky auto na 10km dojezdu! Kdyz uz tohle tak stylem Panamery turbo se nebo ty BMW nadhery. Tedy velkej motor, velky baterky, velky auto.
Do toho ten r4 motor je spolehlivosti prusvih i v mensim a podstatne lehcim Acku.
A pak k cemu je sakra davat do zasuvky auto na 10km dojezdu! Kdyz uz tohle tak stylem Panamery turbo se nebo ty BMW nadhery. Tedy velkej motor, velky baterky, velky auto.
Jsou lidé, co kdyby někdo přišel s údajně novým úžasným trendem nosit pondělní trenky v úterý místo čepice na hlavě, tak to budou dělat jen proto, že to je módní a "lepší".
Většinou tyhle opičky naskákají na vše, co jim kdo nakuká. Třeba naskákají i na pár AMG C. Ostatní si vyberou z motorů, ne invalidního pohonu. 😉
Většinou tyhle opičky naskákají na vše, co jim kdo nakuká. Třeba naskákají i na pár AMG C. Ostatní si vyberou z motorů, ne invalidního pohonu. 😉
Dokud se neurovna Ukrajina a celková situace. Nevím, jestli to není trochu draze vykoupene.
ja nevim proc r4, kdyz mas platformu rwd a misto na sestivalec. Ve vysledku i spotreba r4 vs dobrej sestivalec nebude zasadne rozdilna. A pak 43amg znelo jelo a fungovalo paradne
takže znovu, kdyby si mohli vybrat, nikdy by to tam nedali. jsou to poslední záchvěvy zachránit spalovací motor.
Já se nepřu o tom, že je to nesmysl, tomu auto by podle mého stačil ten R4 samotnej. Ale jen říkám, že 6,2 V8 z původního C63 taky nebyl žádná výhra. Šestiválec je do tak velkého auto únosný. Osmiválec zbytečný.
63 amg atmo mel do 200kg, kolik ma takhle foukanej r4? 150kg? k tomu mhev/elektrotrubo a bude to na predku mozna podobny
Naopak, oni to vůbec nechtějí, ale musí se podvolit nastupujícímu ekoterorismu EU. Nic jinýho za tím není a AMG to brzy zlikviduje. 😒 :no:
jaký to má smysl tohle řešit? jestli ti budou mít o rok dýl tenhle motor a tihle už utnou támhleten o rok dřív... hrana zvoní všem 😉
a pokud do běžného céčka už šestiválec nedávají, mohly být technické problémy motivací či limitem k tomu, aby se nevešel ani sem...
a pokud do běžného céčka už šestiválec nedávají, mohly být technické problémy motivací či limitem k tomu, aby se nevešel ani sem...
Ja ano. Bavíme se o problémech dvoulitru od AMG a von je úplně mimo mísu…
Tak s osmivalcem to byl muscle car, ingot vepredu, menší motor takovému autu sluší daleko víc.
Tak s osmivalcem to byl muscle car, ingot vepredu, menší motor takovému autu sluší daleko víc.
Dojde či nedojde. Řeší se situace teď a MB stáhlo gatě v době, kdy brod je ještě dost daleko. Podle všeho i Giulia po FL dostane V6 zpátky jako QV, takže spíš od Merkelesu nepochopitelný. 😉
Pokud by to šlo s emisními normami dál, jak bylo plánováno, tj. euro7, pak bys měl zřejmě pravdu, těžko by se tam i ostatní vešli se šestiválci. Ale může se stát (aktuálně je dobrá šance), že na euro7 v té jeho brutální podobě nakonec nedojde, a pak budou mít ostatní (audi, bmw) výhodu v tom, že své nové gen. nebudou muset nutně stavět na čtyřválcích, alespoň ne všechny modely.
je TĚŽKÝ znát někoho kdo měl VÍC AMGéček = jak co proč siS VYMYSLEL coS napsal?
2) to je sporný = to že elektrokoně fungujou DRTIVĚ svižnějš (od nulovejch otáček) co tu píšu léééta = JE prostě FAKT (střední škola, jestli si tam chodil)
3) tohle stéblo já ti nevim, prostě stejnej výkon jako to V12 pak dával R6 (viz odkaz) a je tu SAKRA DŮLEŽITÁ karta co tenhle týden popíral už barik = umožňuje to LÍP postavit auto (pro auto je "paradoxně" LEPŠÍ čím menší motor tím lepší = no a DRSNÝ ale NEJLEPŠÍ malej elektromotor co sfoukne V12 Lamborghini https😐/fdrive.cz/…prvni-dojmy-9002
4) všimni si že NIKDO ani jeden NIKDO jste nebyli schopní napsat JAK teda? aby ste vy neznalí nezkušení jen pindalové z ACZ byli spokojení NIKDO