sice má OHV a motor je těžký, ale to rozhodně není na škodu. Je to jednoduchý, robustní motor a při dobré péči má i velmi dobrou spolehlivost.
Moderní, přetechnizovaná R6 nenaváže ani výkony, a podle mě na spolehlivostí na tyto legendární motory.
A druhá věc je, jestli tam ta R6 vlastně vůbec bude....
Verim ze aj nastupca nadalej bude mat spalovak.... predsa len hlavne teritorium chargera nie je nasa uzasna eu ale ten zapadny a z dnesneho pohladu aj vydarenejsi kus automobilovej casti planety
U Muscle caru bude největší problém ve zvuku. R6 s výfukovým turbodmychadlem nikdy nemůže dosáhnout specifického zvuku "bublání" charakteristického pro atmosferické nebo kompresorové V8 s po sobě jdoucími dvěma zápaly na jedné straně válců.
Je to jako nahradit Arnolda Schwarzeneggera ve filmu stejně svalnatým a silným chlapem, který ale místo doutníku bude kouřit vodní dýmku, místo krátkého ježka bude mít účes jako Ivan Bartoš z Pirátské strany a místo jednoduchých hlášek typu "I´ll be back" bude mít půlhodinové proslovy o multikulturní budoucnosti lidstva a globální změně klimatu. Bude mu prostě chybět charisma.
Moderní, přetechnizovaná R6 nenaváže ani výkony, a podle mě na spolehlivostí na tyto legendární motory.
A druhá věc je, jestli tam ta R6 vlastně vůbec bude....
Je to jako nahradit Arnolda Schwarzeneggera ve filmu stejně svalnatým a silným chlapem, který ale místo doutníku bude kouřit vodní dýmku, místo krátkého ježka bude mít účes jako Ivan Bartoš z Pirátské strany a místo jednoduchých hlášek typu "I´ll be back" bude mít půlhodinové proslovy o multikulturní budoucnosti lidstva a globální změně klimatu. Bude mu prostě chybět charisma.
A kor DOHC, ještě utlumený moderními předpisy...