Evropské značky působící v Číně tam v poslední době zaznamenávají strmý prodejní propad. Alternativou by se mohla stát Indie. Zejména pro automobilky, které tam už působí.
predat chinskejm komunistum vlastni technologie a pak cumet na to, jak se nas snazej vydirat, to je mysleni na urovni dezolatu z vaclavaku.
pritom podobny to bylo s CCCP, kdy mezi valkama Zapad pomahal komousum z kremlu postavit prumysl a od ty doby cumi, jak se to otocilo proti nemu.
komousum se nema pomahat aby se meli lip, ale delat vse pro to, aby ryli drzkou v zemi a v ty zemi co nejdriv skoncili.
chce se mi verit, ze v indii to bude lepsi, protoze tam komousi jen paberkujou
ty sousedni asijske zeme nevyhrozuji, ze napadnou sve sousedy, jako vyhrozujou chinsti komousi
jestli teda nemas na mysli komouse z koreje nebo postkomouse a soucasny teroristy z rozziji
Vraťme se několik let zpátky, kdy čínské značky vyráběly ve velkém auta zcela přes kopírák a dokonce i zkomolily název, který byl stále podobný původnímu modelu. Pamatuji si ten článek z asi Carauta (Autocar?) tak před víc jak 20 lety, když tam šli na prohlídku výroby malých aut - stejné jako Smart a ptali se, že jestli mu nevadí, že prostě krade. Majitel odpověděl, že nemají klást nevhodné otázky. Tečka. Tak tam pochodili i jinde. Soudní spor? *** nula nic.
Spoluvlastnictví resp dokonce většinový podíl státu v čínské dceři ty jiné asijské země nemají. Aktuálně se tomu v Číně vyhnula jen Tesla. Důvod, proč se levných asijských zemích nevyrábí je ten, že kupní síla je k ničemu. Co se v Číně vyrobilo, to se tam z velké části prodalo. Auta jsme od tama do nedávna nedováželi.
Je tam bordel, chudoba (mrtvý na ulici), žádná reálná demokracie, byrokracie o jaké se nám ani nesní, úplatkářství pro nás nepochopitelné,... Krom toho extrémní kriminalita, znásilňovaní, příšerná infrastruktura, smrad všude...
Já tam jezdil na pracovní cesty, naposledy 2018. Byl jsem naočkovaný proti snad všemu až na choleru a tu jsem tam dostal. V práci jsem dal výpověď a do Indie už ani nepáchnu.
Indie je demokratická země jako ta naše. Takže šance, že Škodovka tam bude mít lepší budoucnost je větší než v totalitní Číně. A teď bolševici do mě.... :-!:-!:-!
A to bude i v té Indii a ve Vietnamu, kam se Škodárna vydala.
Jan Řepa tvrdí, že je v Indii malá konkurence ve srovnání s Čínou, ale ta konkurence se v Indii rýsuje.
Navíc indické automobilky si to rozdají s těmi čínskými.
Velku perspektivu do buducna ma aj indonezia mexiko vietnam chile thajsko turecko .... uzasna europa naopak uz pada ku dnu ... a smeruje tak akurat k druhej kube
Nerád, ale čiastočne musím súhlasiť. Nechápem len jedno - napriek zjavnosti a jednoznačnosti tohto trendu to väčšinu ľudí ani najmenej netrápi, akoby boli hluchí a slepí.
než ti sami něco vymyslí bude trvat ještě hodně let. V ČÍNĚ už je technická vyspělost na vysoké úrovni. Čína už musí brát rusáka, jak Evropan prodejce cetek na pláži v Africe.
Sprostým bolševickým zlodějům a kopírkám lezl desítky let celý západ do zadku. A teď se Čína dostala do pozice, kdy si ten zadek s celým slavným západem vytírá.