Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeStane se Indie novou Čínou? Pro tradiční automobilky má jednu zásadní výhodu
20 komentářů
PowerHouse
Aby nedopadla Škodárna v Indii a Vietnamu stejně jako v Číně.
Indie je demokratická země jako ta naše. Takže šance, že Škodovka tam bude mít lepší budoucnost je větší než v totalitní Číně. A teď bolševici do mě.... :-! :-! :-!
PowerHouse
A to bude i v té Indii a ve Vietnamu, kam se Škodárna vydala.
Jan Řepa tvrdí, že je v Indii malá konkurence ve srovnání s Čínou, ale ta konkurence se v Indii rýsuje.
Navíc indické automobilky si to rozdají s těmi čínskými.
Jan Řepa tvrdí, že je v Indii malá konkurence ve srovnání s Čínou, ale ta konkurence se v Indii rýsuje.
Navíc indické automobilky si to rozdají s těmi čínskými.
3_diamanty
Velku perspektivu do buducna ma aj indonezia mexiko vietnam chile thajsko turecko .... uzasna europa naopak uz pada ku dnu ... a smeruje tak akurat k druhej kube
Nerád, ale čiastočne musím súhlasiť. Nechápem len jedno - napriek zjavnosti a jednoznačnosti tohto trendu to väčšinu ľudí ani najmenej netrápi, akoby boli hluchí a slepí.
KANKUNEN
než ti sami něco vymyslí bude trvat ještě hodně let. V ČÍNĚ už je technická vyspělost na vysoké úrovni. Čína už musí brát rusáka, jak Evropan prodejce cetek na pláži v Africe.
Stejsn
Sprostým bolševickým zlodějům a kopírkám lezl desítky let celý západ do zadku. A teď se Čína dostala do pozice, kdy si ten zadek s celým slavným západem vytírá.
pritom podobny to bylo s CCCP, kdy mezi valkama Zapad pomahal komousum z kremlu postavit prumysl a od ty doby cumi, jak se to otocilo proti nemu.
komousum se nema pomahat aby se meli lip, ale delat vse pro to, aby ryli drzkou v zemi a v ty zemi co nejdriv skoncili.
chce se mi verit, ze v indii to bude lepsi, protoze tam komousi jen paberkujou
Když Ti tak vadí Čína, tak se to bude vyrábět v sousedních asijských zemích, které mají ještě levnější pracovní sílu.
jestli teda nemas na mysli komouse z koreje nebo postkomouse a soucasny teroristy z rozziji
Ale trendy Škodárny mohou být podobné i v dalších asijských zemích.
Spoluvlastnictví resp dokonce většinový podíl státu v čínské dceři ty jiné asijské země nemají. Aktuálně se tomu v Číně vyhnula jen Tesla. Důvod, proč se levných asijských zemích nevyrábí je ten, že kupní síla je k ničemu. Co se v Číně vyrobilo, to se tam z velké části prodalo. Auta jsme od tama do nedávna nedováželi.
Já tam jezdil na pracovní cesty, naposledy 2018. Byl jsem naočkovaný proti snad všemu až na choleru a tu jsem tam dostal. V práci jsem dal výpověď a do Indie už ani nepáchnu.