Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Poprvé za volantem Peugeotu 408: Crossover sází především na styl

Vyzkoušeli jsme nový Peugeot 408, který je křížencem několika automobilových kategorií. Čechům by mohlo nejvíce pomoci přirovnání k Octavii se zvýšeným podvozkem. Jak stylový Francouz jezdí?
Zpět na článek
24. 11. 2022 21:30
24. 11. 2022 22:18
25. 11. 2022 07:50
24. 11. 2022 19:21
Výborně Stellantis
Vy prostě umíte. Vy umíte zabít legendu jak nikdo další. Koukněte někdy do Japonska jak se vyšvihnul za 30 let Prius. A pak srovnejte, jak jste dos**ali svůj sedan nižší střední 40x od legendární 406 s cx 0,3 a výkonem 160kw po čínskej sráč 408 s cx 0,298 a výkonem 160kw. Ubožáci.
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Ozzman
25. 11. 2022 07:47
Re: Výborně Stellantis
Od kdy byla 405-6-7 sedan nižší střední třídy :-O ? Tohle byl vždy typický zástupce střední třídy = D segmentu a nyní Peugeot nahradil ve dvou posledních generací čísly 508.

Nižší střední byla 306/307/308 a ta pořád existuje...
25. 11. 2022 07:54
Re: Výborně Stellantis
Chceš mi říct, že 406ka je vyšší třída, než Corolla či Octavie, Megane, Golf/Jetta či třeba Prius?
A že je stejná třída jako třeba superbéčko?
Tak to jsem nevěděl co mám před barákem za fáro. Ale proč ne, to nemůže nepotěšit. Díky za upozornění.
https://cs.wikipedia.org/…wiki/Peugeot_407
https://cs.wikipedia.org/…_t%C5%99%C3%ADda
Jenom mi tedy přijde humorné, že ve střední 406 si průměrný dospělý mačká vzdadu kolena, zatímco v nižším Priusu má místa habaděj :-)
Avatar - Ozzman
25. 11. 2022 08:15
Re: Výborně Stellantis
Jistě že ano, Peuget 406 byl zástupcem střední třídy. To, že auta za 25 let narostla všechna, za to ta 406tka nemůže. Prius 2. generace sem nemůžeš vůbec srovnávat, to je nejlepší auto, co kdy lidstvo vymyslelo, to je pak vůči všem autum nefér :) Já jsem pokud si pamatuji vyšší, než ty a do 406 sedanu vzadu jsem se posadil velmi komfortně, hlavně ty 90s francouzské textilní sedačky jsou pro mne to nejlepší, co v autech bylo :)

p.s. i ta tvoje wikipedie co si sem citoval to potvzruje hned v prvních větách :D
25. 11. 2022 09:06
Re: Výborně Stellantis
To ti tak věřím že jsi ve 406 seděl vzadu komfortně :-) když tam nesedím komfortně sám za sebou já.
25. 11. 2022 09:13
Re: Výborně Stellantis
Tedy, že ani nevýš, že 406ka je typický zástupce střední třídy, to je vážně ostuda... :-O :no:
25. 11. 2022 09:30
Re: Výborně Stellantis
Že nevíš, jaké I se píše ve slově nevíš, to je IMHO ostuda ještě větší.
Avatar - kari.laz
25. 11. 2022 11:42
Re: Výborně Stellantis
Zkus si alespoň otevřít internet a něco si k tomu najít. Děláš tu ze sebe osla. 406 byl zástupce střední třídy. Nižší střední byla 306, konkurent Golfu, o kterém nikdo nemůže pochybovat, že je nižší střední.
Následně 407 a 508 pokračují v linii střední třídy a konkurují autům jako Passat, Mondeo, A4, C, 3, Vectra a následně insignia atd.
25. 11. 2022 16:57
Re: Výborně Stellantis
Jo, blbý překlep , uznávám, psal jsem to na mobilu (a díky tomu, že mám dovolenou taky v polobdělém stavu.) Ale pokud bych tady zařadil 406 do nižší střední, styděl bych se mnohem, mnohem víc! :-)
Avatar - rohYpnol
25. 11. 2022 17:24
Re: Výborně Stellantis
Ano. 406 byla naprosto typická střední třída své doby. Víc typicky to skoro ani nešlo. 406, Laguna, Xantia, Vectra, Passat, Mondeo. Kolik srovnávacích testů proběhlo.... stovky?!?

A stejná třída jako Octavia to fakt nebyla. Octavia byla vždy nižší střední i když mnohdy byla řazena nesmyslně do střední třídy.
25. 11. 2022 22:27
Re: Výborně Stellantis
Přesně tak, první octávka měla rozvor směšných 2,51 m.... :-)
Avatar - twistedTSD
Dnes 01:45
Re: Výborně Stellantis
Samozřejmě, že 406 je D segment. Kolena si mačkáš i v 508, a co?
24. 11. 2022 19:45
Na druhou stranu ale nevěřím
Že by vůbec bylo možné vyrobit PHEV, který jezdí za 7. Za 7,5 jedu mezimesto s mou 406 1,8i 16V. Tady prostě nějaké koleso.ru neumí vůbec řídit.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - mariov8
25. 11. 2022 08:32
Re: Na druhou stranu ale nevěřím
Kolik ta 406 váží? Jakou má čelní plochu? Tady je zakopaný pes!
25. 11. 2022 09:32
Re: Na druhou stranu ale nevěřím
1,5 tuny a čelní plochu má jako slušný sedan :-)
Avatar - mariov8
25. 11. 2022 09:42
Re: Na druhou stranu ale nevěřím
Brácha 406 1,8 16V kdysi měl. Proto na to upozorňuji, to snad vážilo 1,2t prázdné (-500kg!!!) a aerodynamika, tedy i ta čelní plocha, nebyly vůbec špatné.
25. 11. 2022 09:48
Re: Na druhou stranu ale nevěřím
Provozní hmotnost mé 406 je 1435kg. Ale to nic nemění na tom, že 7 litrů s PHEV 408 je groteska.
25. 11. 2022 12:21
Re: Na druhou stranu ale nevěřím
Dobrý den,
účelem prvních jízd s vozem není dosáhnout co nejnižší spotřeby, ale v omezeném čase auto co nejvíce vyzkoušet. K běžné každodenní jízdě mají daleko a tím pádem se může dost lišit i výsledná spotřeba paliva. Až se nám 408 dostane do klasického redakčního testu, může být hodnota jiná. V textu je spotřeba zmíněna spíše pro zajímavost.
Avatar - rohYpnol
24. 11. 2022 20:37
Prostě overkill
Za mě tohle prostě je overkill. Designéři si dali lajnu koksu pokaždé když přišli na dvanáctou do práce po předešlé pařbě v gayklubu každý lichý pracovní den.

Uvidím naživo, ale myslím že to bude stejné jako 308. Předpovídám že ten design se stane extrémně rychle neaktuální. A rozhodně nepůjde o auta jako byl P406 Coupe nebo 206 či 605, které dodnes hýří eleganci a neuvěřitelným šarmem :-!
Rozbalit vlákno
2
24. 11. 2022 20:52
Re: Prostě overkill
Mne už ten design dokonce nebaví po shlédnutí fotogalerie... Samoúčelný dramatický kýč, připomíná mi Lamborghini Urus.
Avatar - rohYpnol
25. 11. 2022 17:28
Re: Prostě overkill
Já ještě dávám šanci. Naživo. Ale to nezmění opět průser pod kapotou.
Avatar - Roland Von Wagen
24. 11. 2022 21:27
Když je to hnusné, tak se tomu neříká styl.
Ale, a to jen eufemisticky, extravagance. Stylové jsou třeba produkty Maserati nebo Jeep (každý jinak). I když v rukou těchto patlalů je jen otázka času, než zmrví i ty. Jinak crossover vyšší střední, ve kterém dřu hlavou o stropnici a auto neví, jestli má brzdit nebo rekuperovat, to je za mega vyloženě skvělý kup.
Rozbalit vlákno
0
24. 11. 2022 21:30
Pekná sracka
Jednoduché konštatovanie - pekné ale sracka.

Dizajn pekný, ale nefunkčný.
Bežne motory nespoľahlivé (1.2) alebo uzrate a drahé.

Priestorovo podpriemerné ako všetky modely na tejto platforme.

Ceny šialene vysoko.

A ešte detail k výške - 184 cm je úplne normálna výška úplne normálnych ľudí v Európe.

Pezot už zjavne vyrába len auta pre malých aziatov.
Rozbalit vlákno
0
24. 11. 2022 22:18
Cena
A pak že je nový Civic drahý. Ve srovnání s tímhle podivným vozem až úsměvné konstatování.
Rozbalit vlákno
0
25. 11. 2022 00:22
Jak pejsek s kočičkou vařili dort
Tak tato 408 je opravdu odstrašující případ, jak se nemá stavět auto - od každého něco a nic pořádně. Fakt prapodivný stroj, a ještě je to doražené strašným i-Cocpitem a naprosto zoufalou nabídkou motorizací. :-O :no: :no: :no:
P.S. Samozřejmě vím, že vnímání designu je výsostně subjektivní, ale nazvat toto mohutné, vulgární a přeplácané "něco" hezkým či sympatickým vozem opravdu nemohu. Je to o to bolestivější, když si člověk uvědomí, jak hezká elegantní auta Peugeot kdysi dělal... :-( A své úžasné hot-hatche načisto zařízl, což je naprosto neodpustitelné... :-O :-( :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - rohYpnol
25. 11. 2022 17:20
Re: Jak pejsek s kočičkou vařili dort
Obdoba je nový Citron C5X

Smutné je že žabožrouti si s kříženci tu hubu namleli už nesčetněkrát. A oni stejně zas a znovu zkříží co jim přijde pod pazoury a vytvoří prasopsa co nic nedělá pořádně. Není ani SUV, ani Coupe, ani sedan, ani limuzína...
Avatar - 3_diamanty
25. 11. 2022 07:50
Nic moc
Dizajn pezotov uz zacina pripominat pravekych cinskych drakov... k tomu ajdajot kokpit.... kombinacia idealna pre nejakeho vysinuteho ITckara...
Rozbalit vlákno
0
25. 11. 2022 12:19
trh sa mení a s ním aj dizajn...
pamätám si časy, kedy azíjske automobilky pracovali na tom, aby sa ich auta páčili európanom. Také Suzuki sa zameralo na indiu a vlastne číňania teraz kopírujú japonský dizajn. Ja fandím EÚ značkám, ale fakt nechápem prečo by som mal jazdiť na drahom francúzovi, ktorý je určený primárne pre čínu...
Rozbalit vlákno
0