Segment městských crossoverů je pro řidiče zajímavý nejen proto, že po exodu malých kombíků prakticky nemá na výběr, ale také díky příchodu neotřelých nováčků. Čínské MG ZS jsme postavili proti stálici z Mladé Boleslavi.
A pak že kamiq není B segment :-[]
"Pokud jste si v nejlepších letech u „béčkových“ kombíků mohli vybrat zhruba mezi pěticí konkurentů, dnes máte na výběr z téměř dvaceti malých crossoverů. Nejprodávanější v segmentu je již čtvrtým rokem Škoda Kamiq,"
Nesouhlasím. Jestliže se Škoda a celý VW chová způsobem jakým se chová, tak je nehodlám absolutně ničím podporovat.
Nevidím jediný důvod proč kupovat předražené ošizené Škodovky, které jsou české úplně stejné jako Toyota z Kolína nebo Hyundai z Nošovic.
Nove polo 18 baby cena v zaklade ( moje pred necelymi 6 rokmi stalo 12 baby a so 4 valcom turbom aj sadou dalsich zimnych kolies na diskoch ) ... ... a na plechacoch s litrovym trojvalcom turbom... uplne ze na paradu kupa .... to uz rovno juke alebo mokku ... tu nie je o com... koncern ma uz do buducna stratil ( po felicii a uz druhom pole ... a po tych xy rokoch s nimi ) ... ich zlate vozy aj za este ferovu cenu su uz fuc... sucasne polo este dojazdim nejaky rok dva ( je fakt podarene s nesklamalo ) a potom uz bye bye vw .. pojde sa o dom dalej... ved ani ten golf uz nie je co byval... to uz dnes aj hybridnu corollu vidim castejsie... pritom este donedavna bola u nas corolla ako taka neviditelna...
Suhlasim... ved sa staci pozriet pred barak... dnes uz nikde ziadna nova octavia ... aj novych fabii stale pramalo jak safranu... nove yarisy ale uz bezne vidim ... to je zahada ... ( pritom este 10 rokov dozadu to bola vsade sama fabia ci octavia ) ... za to vsade dnes uz vidim len same rio i20 ceed i30 ci yaris corollu ... este tu a tam clio... z suv hlavne vitary koranda tucsony ravky sportage asx... karoq od skody opat pred barakmi nikde ... sukromnici uz od skody utiekli jak tulene pred kosatkami .. za tie posledne roky ... a vieme kam.... aj preco.... a este ked skonci scala tak uz rodinne skody budu tvorit uplne minimalny predajny pocet v rodinach... ale dobre tak dnes uz celemu koncernu... ma co chcel... donedavna este dostupne auta pre ludi pretvoril na akesi firemne predrazene srajdy .... japonci a korejci sa dnes mozu smiat od ucha k uchu ... ich tvrda pretvrda eu konkurencia na poli sukromnych aut sa porazila aj sama
A prečo utiekli? Ešte pred rokmi som na škodu nevidel dôvod, kúpil som BMW, ale terajšie BMW sa na škodu nechytá a nenašiel som lepšieho súpera škode. Možno pred panelák sú lepšie hybridy, ktoré škoda nejak preskočila, ale inak aj tak nestíhajú vyrábať a zisky majú nadpriemerné. Tu oslavovanú toyotu preskočila v ziskoch aj tesla, alebo nie?
Cely koncern uz akoby rezignoval na auta pre bezne rodiny a ich potreby ... aj cenovo a zameranim... orientuje sa dnes uz v podstate hlavne na firmy ... a tam sa predvadza aky je uzasny... ale co ma z toho nefiremny zakaznik... velke one.....
iX1 stoji 61 500, Enyaq 55 000, tak som necakal, kym iX1 zacnu vobec vyrabat. Uz aj tak su ceny take prestrelene, ze kazde € naviac boli. A Enyaq vyzera celkom rodinne. Neviem co s tym ma firemny zakaznik, ci jazdim sukromne auto, ci firemne, nejaky rozdiel som si nevsimol :-) A v com sa este nechyta BMW na skodu je vyhrievanie predneho skla, ale zase to jazdit bude verim lepsie. V minulych rokoch stala X1 porovnatelne s Karoqom, tak som bral BMW a nesuhlasim, ze kedysi bola Skoda na tom lepsie a nejak rezignovala. Kazde auto si svojho zakaznika najde a pre kazdeho je najlepsie nieco ine.
Kamiq určitě je malý crossover/SUV, i když spíše z větších. Úplně klasický recept - nafouklé B s B motory a cca B cenami. Naopak Scalu bych řadil do low-cost C segmentu, protože prostě charakteristiky malého auta do města nemá.
Kamiq je dlzkovo da sa povedat maly cross ... akurat razvor ma vacsi aj ako kasnou dlhsie a vacsie SUV karoq.... je to taky typicky dalsi skodovacky chameleon ( cicajuci konkurenciu hned z viacerych segmentov ) ako bol rapid ci sucasna scala... skoda to tak podla mna robi zamerne ( ze hra s jednym modelom na viac stran ) ... a kamiq je dalsi kusok od nich ktory je tiez umenie kdesi spravne zaradit ( napr na rozdiel od arony ci t crossu ) ..
A scala je to samé. Nafouklé B. Platforma fabie, technologie fabie, identická technika a platforma s Kamiqem.
Ano jak píšeš, je to nafouklé B, které postrádá smysl.
Jeden takyto MG uz u nas vidim ... a podobne ako vacsie korando od yonga to bude u nas coskoro predpokladam slusne viditelne auto na cestach ... len podobne ako pri korande... ludia to auto este musia objavit... inak toto MG za mna vyzera vyborne... skoda az tak prehnane velkeho loga MG na maske ktore kusok nastrbuje inak podareny face.... rozmerovo aj motoricky inak ok... aj interier je ukazkova sablona .. bude to fungovat ako pri korande... zadrhel tu nevidim... zrovna tato modra mu velmi slusi.... pripadne este cervena.... a samozrejme aspon taketo 17tky elektrony to chce aby kolesa neposobili male ... a aj nejaka dnes uz dokafrana predrazena vitara moze kludne skoncit ..... MG :yes:
PS: od skody priamym konkurentom tohto suv je suv Karoq.... crossover kamiq je kusok iny super ale budis... ked na acz sa da porovnat octaviu s bmw 3 tak pojde aj toto... chapem... a hlavne ked vidim tu odvaznu cenu karoqu tak mi je hned jasne preco je tu skor mensi cross kamiq a nie priamy konkurent suv karoq...
Slovenská kvóta MG ZS je už na tento rok vypredaná, to na úplne novú značku na našom trhu nie je zlý výsledok, najmä keď predaje začali len v septembri. :-)
Už od pohledu je MG lacinne činske šiditko, ktere v reale vyzniva ještě vic než na fotkach.
U tohodle auta bych čekal, že cenově bude začinat 3, ale i cena tedy ta cenikova je tušim někde k pul milionu.
Tvl a mě tady budeš psát něco o posuzování kvality aut z obrázků.... :D:D:D:D:D
Víš co? Ty radši choď kanálama protože jsi od žumpy od pat až po uši :no::no::no:
Mimochodem, všichni novináři vesměs chválí prvotřídní kvalitu MG, která je ve srovnání s EU konfekcí mainstreamu nadstandard :-! Dokonce i antikoroz je na úrovni odpovídající korejcům a jediný významnější nedostatek jsou chybějící spodní kryty motorů.
Tenhle činsky pšouk mam bohužel na očich poměrně často a i ten Kamiq vypada a pusobi solidněji. A na par chlebičkařu jsem kouknul a hned mi bylo jasne, že pujde o lacinost za par kaček.
Tohle je stejna bida jako ty by si byval byl tim novinařem tedy za korunu .unda. Lowend hrajici si na premii s fejky typu digiklima aspol.
Vzdyt ma vesmes pravdu. V clanku ctu: lehke predni dvere, pomaly infotainment, jen manualni klima, slaby motor, vyssi spotreba, vyrazne naklaneni v zatackach. Jak pisou v zaveru, krome zavazadloveho prostoru je ve vsem horsi.
Lehke dvere znamena, ze se nekde muselo usetrit - na tloustce materialu, na vyztuhach, na izolaci. Ergo nekvalita.
Manualni klimatizace tvarici se jako digitalni je typicke siditko.
Jasně. Takže Mazda vyrábí laciná japonská šidítka, která se nějakým zázrakem umisťují skvěle v žebříčcích spolehlivosti, zatímco VW jako tvůrce kvality v těchto testech povážlivě pokulhává že... :D:D:D
Nadstadart ?? Já tedy pár testů četl a spíše je to průměr, někdy i lehce pod, ale obhájí si to cenou a mnohdy i výbavou. Auto pro doochodce, manželky chudších dolních 10 ti milonů obyvatel u nás, vlastně zajímavé auto, které nenabízí nic extra, ale v komplexu na teoreticky novou značku z Číny je to velmi dobrá startovní pozice. Vídám v tom právě výše zmíněné, jezdí jich už celkem dost, taková náhrada za ASX/ix20 a podobné crossovery.
Nikde netvrdim že MG je nějaká prémie. Jen tvrdím že ohlasy novinářů na kvalitu materiálů a zpracování je v rámci konkurentů hodnocena jako standard nebo dokonce i nadstandard.
Jediné výraznější negativa jsou užraný motor a chybějící spodní kryty motoru. Jinak naprosto v pohodě a kvalitu automotive může tomu MG třeba taková Tesla jediné závidět. Kvalita lakování, spasování dílů, materiály atd. prostě u MG zvladli. Tím se vracím k tomu, že hodnocení jako laciné čínské šidítko svědčí jen o jediném - že miromen píše absolutní nesmysly jako obvykle.
Ano infotainment je pomalý a pro mě by to bylo asi největší mínus. Nicméně PSA na tom rok dva zpátky bylo úplně obdobně.
A infotainment VW/Schade není pro jistotu pomalý ale rovnou chybový, zamrzající a nefunkční... Za to mám připlácet?!? :-[]
A tu mame dalši taže MG ma dokonce infot. na urovni, kdežto u koncernu je to laciny brak. Už se opakuješ jako poškrabana gramodeska. Zajimave, že jinde o zamrzani, nefunkčnosti či chybovosti nepišeš. Holt tohle je vizitka žadna zkušenost s nulovym přehled.
No snad je tvuj intelekt na vyšši urovni než to na jake urovni ma MG infot., protože na ten koncernovy nedosahuješ.
Sice jenom jedničky, ale je pravdou, že na blizko nosim bryle a přiště to zkusim z těch 10m a možna v tom ten upleteny bič misto houna uvidim.
Realně je to evidentni šiditko a to, že se začnou vytahovat nějake jednotlivosti a nesmyslne poukazovani na druhe z nezjištnych duvodu na tom nic nezměni.
Ja ceny sice neřešim, ale pokud tahle čina neni realně vyrazněji pod cenou byť toho Kamiqa tak je to drahe na to co to je. Osobně bych tipoval cenu začinajici 3 jak jsem psal, ale třeba jsou na to větši slevy od prodejcu pak OK.
Vieš, 5 minút googlenia a zistil by si, ako je tom ZS so spoľahlivosťou, keďže v Británii sa predáva už 5 rokov. Je na tom zhruba rovnako ako Opel a ešte sú tie autá v záruke, keďže dávajú 7 rokov. Nič svetaborné, ale o nejakom šidítku tu len tak trepať... :no:
Takže si mam googlit nějake nesmyslne tabulky spolehlivosti, abych se dozvěděl, že vlastně MG je to stejne co Opel. A vlastně MG jistě najezdi v pruměru to co běžne značky. Jo to je dalši věc a sice tipovačka, ale na nějake MG bych si nevsadil ani korunu co do nějake bytelnosti či trvanlivosti a raději ani nevědět jak na tom bude po několika desitkach tisich oproti pravě těm běžnym značkam. Tenhle šizuňk, ktery ma uplně čire skla, kdy o ty zadni ani tak nejde, ale o předni a to včetně čelniho skla nebo fest odrbana ventilace včetně žadnych zadnich vydechu. No za pul miče bych nechtěl v provoze zjišťovat, co a kde všude je to za šiditko. Jo pod 400 bych maval rukou.
To dno tu předvadite pravě vy a evidentně vam chyby i ten intelekt...ale uvidime co tu ještě na obhajobu budete předhazovat, mazda, tabulka spolehlivosti.
Mám to doma .Jezdi dobře. Spotřeba při automatu 5,8.
Záruka 7let na vše nebo 150000 .Jízda po dálnici v pohodě .A zpracování je na dobré úrovni ,brzdy TRW zapalování BOSCH.Velice živé auto. Nėkteré vėci jde udėlat jinak .Zatím najeto 2000km . Motor netřepe jak jiné tři válce .V motorovém prostoru vše dobře přístupné a jednoduché .Tak uvidím.
Auto mám dva měsíce a jsem zatím spokojen, jediné co nemá češtinu a při nastartování kolísají otáčky motoru, které se během chvilky srovnají, takže jinak jsem spokojený.