Novinky
Manažerka BMW chce prodloužit atraktivnost starších aut, aby lidé nemuseli kupovat nová
22 komentářů
...prodeje normálních spalovacíh aut od roku 2035, evropské silnice se budou rychle měnit na "Kubu". A bude se renovovat a generálkovat do nekonečna, zatímsco statisíce lidí v evropské automotive příjdou zcela zbytečně o obživu! 😲
Ano bude to presne jak pises. Bohuzel. Vsechno diky tupanum z Bruselu.
Ok. Je ale třeba se ptát....co a kdo za tím vlastně stojí....oni totiž ti tupani z Bruselu jsou jen vykonavatelé něčí vůle....jaký je motiv a kdo bude mít z celé věci prospěch? "Ochranu životního prostředí" jen zneužívají pro dosažení svých cílů.... https😐/w3.newsmax.com/…/RWL-Dark-Winter?…
ano, takhle to dopadne. Ale ne v roce 2035 ale uz mnohem driv. Aktualne povinnej lineassist a od 7/2024 pro vsechny vyrobeny auta asistent rychlosti. Dost premejslim, ze posledni novy auto bude 6/2024...
Dokud nepřijdou o místa lidi jako je tato paní, bude stále hůř.
Nakonec přijde drtivý dopad na samotné dno.
Člověk má mozek, aby takovým to situacím zabránil, ale jde o to jestli CHCE ten mozek používat.
Nakonec přijde drtivý dopad na samotné dno.
Člověk má mozek, aby takovým to situacím zabránil, ale jde o to jestli CHCE ten mozek používat.
Však to jde vypnout.
ano po každým startu. Díky za radu, to by mě nenapadlo
Když nejsi truhlík, stahnes apku BimmerCode a uděláš si to jak chces 😉
V USA lze jako náhradní díl koupit i celou novou karosérii. Můžete tak udržet v provozu auta napadena korozí a nemusíte neustále vyrábět celá nová.
Ale mám pocit, že skalní bojovníky za klima to neuspokojí, protože jejich víra je hnaná spíše snahou odebrat nám individuální mobilitu a rozvrátit ekonomiku, než řešit emise CO2. To by hledali úspory úplně jinde, než u evropských osobních automobilů.
Ale mám pocit, že skalní bojovníky za klima to neuspokojí, protože jejich víra je hnaná spíše snahou odebrat nám individuální mobilitu a rozvrátit ekonomiku, než řešit emise CO2. To by hledali úspory úplně jinde, než u evropských osobních automobilů.
Konečně někdo pochopil, kde je smysluplná ekologie. Protože, podle mého názoru, není ekologie v tom, že zavedem "ekologická" auta typu elektromobil (kdy znečštění přeneseme jinam než na výfuk). Ekologie je, jak se říká, v udržitelnosti. Proč máme mít každé 3 roky nové auto, když to starší stále funguje dobře. A "ošoupaný" vnitřek by se dal vyměnit - to je dobrá myšlenka.
Tož ano....ale.....pravdou je, že starší auta....řekněme 20 a více let, která "smrdí", nemají ve městě co dělat. A pravdou také je, že auta, která splňují normu EURO 4 a výše (a jsou udržovaná) již "nesmrdí", a neměl by být problém je provozovat dál.
...svou pětku nechám navěky. Zvlášť, když vidím design nových BMW a fakt, že nehybridní V8 mi už BMW asi nenabídne. Pravda, motor zrovna levný není (prý 1 milion), k tomu převodovka a další věci (stejně se to nevysype naráz), ale jestli mi má to auto vydržet třeba 30 let, tak na něm za ty roky vyměním všechno. 😁
Mám auto 19 let a sedačky si můžu dát klidně vyměnit? Problém je, že ty sedačky budou stát stejně, jako to staré auto.
Co tím ta paní myslela?