V tehdejší NDR možná bylo více takto upravených 110R.
Ke konci 80. let jsem na srazu příznivců značky Škoda na Konopáči u Heřmanova Městce, což bývalá tradiční akce s účastí AZNP, kam vozili např. "Ferrata", Š180RS i Š200RS, autobus s diagnostikou a mechanici z továrny, tak tam jezdilo i mnoho východních Němců, kteří měli vozy opravdu krásné a jeden ten rok tam byla i krásná, červená 110R právě s předkem 120M, čistěji a estetičtější, než tato v článku, když základ je možná i že stejné dílny.
Možná by se zde našel i někdo, kdo tam také byl a má třeba i foto. Byl to opravdu pěkně udělaný vůz a továrna by s ním jistě měla také úspěch, kdyby takovou variaci tehdy zavedla.
m.z.
3
slušný paskvil z toho udělal...
Arese
2
Zhodnotil jsi to velmi výstižně. 😄
Tiborek
2
Tak nějak jsem tušil, že to bude Němec východní 😁
Dinar
2
ta maska je taková nemastná... chtělo by to aspoň nalepit třeba ledvinky z bmw, na kliky chromované návleky od milotecu a ty samolepky s blesky taky nějaké trochu pestřejší, odvážnější. :😉
Stejsn
1
tak bych řekl že je to jakž takž povedená prasárna.
Peter Kristofcak
0
Pekne udelana uprava! Ale ctyroko ji stejne slusi vic 😄
Ke konci 80. let jsem na srazu příznivců značky Škoda na Konopáči u Heřmanova Městce, což bývalá tradiční akce s účastí AZNP, kam vozili např. "Ferrata", Š180RS i Š200RS, autobus s diagnostikou a mechanici z továrny, tak tam jezdilo i mnoho východních Němců, kteří měli vozy opravdu krásné a jeden ten rok tam byla i krásná, červená 110R právě s předkem 120M, čistěji a estetičtější, než tato v článku, když základ je možná i že stejné dílny.
Možná by se zde našel i někdo, kdo tam také byl a má třeba i foto. Byl to opravdu pěkně udělaný vůz a továrna by s ním jistě měla také úspěch, kdyby takovou variaci tehdy zavedla.