Výběr červená nebo obyčejná si tohle auto nezasloužilo. S Mazdou je to teď složité, ta 2,5 stačí na předokolní 6ku, ale v čem teď u Mazdy pokračovat? Jedině CX 5 4x4 v naftě. No, ale nafta nikdy neudělala tlustou čáru za prvními nepovedenými naftovými kusy. Problémy stejně měli hlavně Ti, co jezdili furt krátké trasy a ještě na spotřebu. Já jsem si brousil zuby na novou MZD6 se skyactive R6 zadokolní. CX60 s hybridem mě vůbec nepobavila, to není Mazda, to je dvoutunový tank. A navíc benzín je firemní, elektrika domácí.
Už mám objednaný diesel CX-60, mělo by to být za půl roku
CX-60 je dost nízké auto na SUV nebo crossover, chceš-li.
S tou barvou máš pravdu. Pro CX-5 jsem červenou nechtěl, měl ji každý, takže modrou. Barev bylo na výběr málo.
S diesely máš pravdu z poloviny. Tlustá čára byla učiněna, technicky již dávno, ale ne v myslích některých lidí.
Vzhledem k tomu že máme na firmě 3 Mazdy a všechny v dieselu a před tím jsme měli taky M6 v dieselu, mohu konstatovat že jezdíme k dealerovi jen na pravidelnou kontrolu a doplňování tekutin. Když nepočítám špatnou geometrii na jednom voze.
Já to ještě neřídil, ale vyzkouším to. Jestli to ale nepojede , tak bych dal přednost trochu jeté prémii. Přece jen 40d nebo 400d fakt jedou a nežerou.
Tak silnejšia naftová CX-60ka vo výbave Exclusive line začína na 1,43M a má v zásade všetko potrebné. Kdežto priemerná trojročná X5 resp. GLE je okolo 1,5M pričom má najazdených priemerne 100t km (a to už nie je "trochu" ojazdené).
Ta cx-60 je opravdu mnohem víc konkurence pro x3 nebo glc než pro x5 a gle, uvnitř je to malé vč. kufru, s tou menší premií naopak v těchto parametrech přímo srovnatelné. Kolik stojí mírně jetá x3 30d, ale netuším.
Keby nová 6ka bola zadokolka r benzínovým R6, hneď objednávam. Žiaľ nebude a ani len tá CX-60ka v Európe nedostane benzínový R6 (ktorý v zámorí je, resp. bude).
P.S. Inak správna úvaha o tom hybride, väčšina majiteľov služobákov toto rieši, teda ten plugin hybrid nie je pre nich finančne tak výhodný, keďže benzín/naftu tankuje človek za služobné, ale hybrid by nabíjal primárne doma za vlastné (a tam je nejaké finančné vyrovnanie so zamestnávateľom ťažšie).
CX-60 je dost nízké auto na SUV nebo crossover, chceš-li.
S tou barvou máš pravdu. Pro CX-5 jsem červenou nechtěl, měl ji každý, takže modrou. Barev bylo na výběr málo.
S diesely máš pravdu z poloviny. Tlustá čára byla učiněna, technicky již dávno, ale ne v myslích některých lidí.
Vzhledem k tomu že máme na firmě 3 Mazdy a všechny v dieselu a před tím jsme měli taky M6 v dieselu, mohu konstatovat že jezdíme k dealerovi jen na pravidelnou kontrolu a doplňování tekutin. Když nepočítám špatnou geometrii na jednom voze.
P.S. Inak správna úvaha o tom hybride, väčšina majiteľov služobákov toto rieši, teda ten plugin hybrid nie je pre nich finančne tak výhodný, keďže benzín/naftu tankuje človek za služobné, ale hybrid by nabíjal primárne doma za vlastné (a tam je nejaké finančné vyrovnanie so zamestnávateľom ťažšie).
možná benzín bude
prvně ale musí být uveden na trh v USA do CX-70