Výběr červená nebo obyčejná si tohle auto nezasloužilo. S Mazdou je to teď složité, ta 2,5 stačí na předokolní 6ku, ale v čem teď u Mazdy pokračovat? Jedině CX 5 4x4 v naftě. No, ale nafta nikdy neudělala tlustou čáru za prvními nepovedenými naftovými kusy. Problémy stejně měli hlavně Ti, co jezdili furt krátké trasy a ještě na spotřebu. Já jsem si brousil zuby na novou MZD6 se skyactive R6 zadokolní. CX60 s hybridem mě vůbec nepobavila, to není Mazda, to je dvoutunový tank. A navíc benzín je firemní, elektrika domácí.
Už mám objednaný diesel CX-60, mělo by to být za půl roku
CX-60 je dost nízké auto na SUV nebo crossover, chceš-li.
S tou barvou máš pravdu. Pro CX-5 jsem červenou nechtěl, měl ji každý, takže modrou. Barev bylo na výběr málo.
S diesely máš pravdu z poloviny. Tlustá čára byla učiněna, technicky již dávno, ale ne v myslích některých lidí.
Vzhledem k tomu že máme na firmě 3 Mazdy a všechny v dieselu a před tím jsme měli taky M6 v dieselu, mohu konstatovat že jezdíme k dealerovi jen na pravidelnou kontrolu a doplňování tekutin. Když nepočítám špatnou geometrii na jednom voze.
Já to ještě neřídil, ale vyzkouším to. Jestli to ale nepojede , tak bych dal přednost trochu jeté prémii. Přece jen 40d nebo 400d fakt jedou a nežerou.
Tak silnejšia naftová CX-60ka vo výbave Exclusive line začína na 1,43M a má v zásade všetko potrebné. Kdežto priemerná trojročná X5 resp. GLE je okolo 1,5M pričom má najazdených priemerne 100t km (a to už nie je "trochu" ojazdené).
Ta cx-60 je opravdu mnohem víc konkurence pro x3 nebo glc než pro x5 a gle, uvnitř je to malé vč. kufru, s tou menší premií naopak v těchto parametrech přímo srovnatelné. Kolik stojí mírně jetá x3 30d, ale netuším.
Keby nová 6ka bola zadokolka r benzínovým R6, hneď objednávam. Žiaľ nebude a ani len tá CX-60ka v Európe nedostane benzínový R6 (ktorý v zámorí je, resp. bude).
P.S. Inak správna úvaha o tom hybride, väčšina majiteľov služobákov toto rieši, teda ten plugin hybrid nie je pre nich finančne tak výhodný, keďže benzín/naftu tankuje človek za služobné, ale hybrid by nabíjal primárne doma za vlastné (a tam je nejaké finančné vyrovnanie so zamestnávateľom ťažšie).