To je jednoduchá geometrie, stačí vzít pravítko, papír a vyzkoušet...
To umístění světel skoro až v lemu kola je možná efektní, ale budou vždy první na ráně. Zvláště u SUV mi to nepřijde praktické.
Bude to pravděpodobně tím, že máš SUV. Já taky z Peugeotu a Priusu mám chuť blikat prakticky na všechna SUV. Ve skutečnosti se uchyluji k plné palbě dálkovými světly jenom proti jednomu Suzuki, které tady po městě jezdí a často ho potkávám. To se opravdu nedá ustát.
Tak podle tvé logiky, by měli mít všechny nákladní auta potkávací
světla co nejvýše, třeba hned pod čelním sklem, nebo na střeše kabiny. Maximalizovat sklon.
Jenže realita je vidět, když potkáváš zemědělskou techniku,třeba manipulátory mají světla dost vysoko a ani nemusí být horizont a v jednom okamžiku tě oslní.
Na horizontu tě oslní vždy vše. ale pokud by měla všechna vozidla světla ve stejné úrovni ( ne v urovni některých zpětných zrcátek), tak oslnění bude výrazně méně.
Vždycky byla, je a nejspíš i bude. Je to takové malé UFO na kolech, design je neotřelý a uvidíme jak bude fungovat. Design Kony lidi vždy rozděloval, kupodivu ten u elektrické verze byl v uhlazenější a víc v pohodě. I tak jich po cestách jezdí celkem dost a pořád jsou za rozumné peníze, jak nové, tak jeté.
Co mě těší je, že stále zachovává výběr - benzin, hybrid i elektro - ať si každý vybere, co chce :yes:
čím méně nafťáků budou prodávat, tím více elektronesmyslů budou muset nějak vnutit trhu, protože benzíny mají velmi vysoké emise CO2
takže je to obtížnější a náročnější, ale volba je jejich
Mazda jde snazší cestou - diesely s MHEV a nízkými emisemi a k tomu je zapotřebí prodat jen pár PHEV, aby se vešli ...