Přidali tomu 9 kW a 50 Nm. Ten rozdíl pozná málokdo. A nechají si za to zaplatit nějakých 17 tis EUR navíc. Vzhledem k tomu, že už si ale jinak B5 nelze objednat, je to poslední možnost jak přijít ještě k této verzi. Konec, šlus, bé pětky došly a nebudou...
No v kombi pořídíš jako nejsilnější sérii 540d... Takže tohle je úplně jiné kafe. Samozřejmě nedosažitelné z mnoha důvodů a peníze jsou možná ještě ten nejméně neřešitelný
Pořád čekám, že se někdo z nich chytí a projeví se jako totální ignorant. Zatím jsem celkem milé překvapený, ale asi jim nestojí za to o takhle nádherném autě vůbec rozkliknout článek 😁
Pretože tu sa nedá hádať, toto je taká dokonalosť, že nemožno nič vytknúť. Teda okrem ceny, ale to už nie je chyba auta.
Každopádne ja by som si aj tak B5ku nevybral a uspokojil sa s menšou a obratnejšou B3kou. To je zase na mojom liste Ježiškovi. 😄
Já uvažoval mezi M3 C a M550i, nakonec vyhrála "rodinnější varianta. Teď, když vidím tuhle B5 GT combi, tak si říkám, jestli ybch byl ochoten ty peníze přihodit...asi jo, ale pak by to nemohlo být daily rodinné auto, takže vlastně ne 😁 😢
Měl jsem vloni objednanou M3, ale "nevyšla" na mne. Tak jsem si koupil M5 a nepřestávám děkovat prozřetelnosti, že na mne ta M3 nevyšla. Ne že by nebyla skvělá, ale má malý kufr. M3 v kombíku nebo B3 v kombíku je ale jiná káva. B3 sedan (resp. trojku sedan obecně) určitě ne, pokud by člověk uvažoval o rodinném autě.
Prečo takmer? B3 je na úrovni M3, má o 15 koní viac, ako M3 a o 15 koní menej, ako M3C, teda presne uprostred.
A paradoxne je s cenou 90t cenovo výhodnejšia, ako M3. Pretože základná M3 stojí síce 89t, ale porovnateľnou s B3 je až Competition xdrive za 100t eur. Teda 10t úspora.
Tak zrovna u kombíku by mi to asi zase tak nevadilo, s rodinou bych nemusel mít vyklepanou kostrč... na druhou stranu, už k obyčejné M340i touring se dá snadno pořídit +88 hp a to už je stejné, jako předchozí B3 nebo o nějakých 30 koní slabší, než současná... a rozdíl je 690 EUR, nebo 300 tisíc navíc za Alpinu...
Paráda, blahoželám!
Niekto má wishlist a niekto si ho proste splní. 😁
Daj potom vedieť, keď príde, prípadne napíš aspoň krátku recenziu, rád si prečítam.
jinými slovy, tuhle bych koupil jedině, když bych chtěl M5ku ve verzi kombi. jinak je to bavorák s loukotěma a podivným předním spoilerem, za který bych nedal ani pět korun navíc... Alpinu jsem nikdy nepochopil a nepochopím a ten extra VIN to jen třešnička na dortu té absurdnosti...
Vím, jak bylo "na prodej" AMG, když přišel Mercedes a řekl " hele, mi to chceme, prodej". (Kdysi jsem tady o tom psal zmínku. https😐/www.auto.cz/diskuse/84966/1 )
Myslím, že ani Alpina neměla asi moc na vybranou.
Možná jako u AMG, počkali, až naberou úvěry a půjčky a závazky, vybudují díky těm penězům nutné investice a třeba i závodní oddělení, když ne rovnou týmy, aby vůbec mohli žít a nějak samostatně konkurovat a potom přijdou a řeknou ...... super, kupujeme. Neprodáš? Tak nebudeš mít co upravovat. Čau.
Kdyby nebylo AMG a Alpina dlouhodobě úspěšné s vyhlášeným jménem, ani pes by po nich neštěkl.
Než takovou úspěšnou konkurenci, tak to raději koupíme a zkur*víme. Většinou.
nechci spekulovat, proč se tak stalo nebo ne, jedno je jisté, v dávných dobách, kdy Alpina vyráběla třeba pro atmosférické motory vlastní přeplňování bylo asi správné mluvit o určité exkluzivitě, dneska se akorát přeprogramuje řídící jednotka a vymění laufy, kola se vymění za starožitné loukotě a dopředu dá radlice na sníh...
jen taková perlička, nedávno jsme se tu přeli o manuální skříň nové Supry, jestli bude vyvíjena, nebo použita stávající, pak proběhnul článek o tom, jak si Toyota vyvinula svůj vlastní manuál... no a byl jsem teď u jednoho specialisty na BMW a přišla na to řeč... podle objednacího kódu je tam normálně manuální převodovka z BMW😊
Nicméně ta B3 asi není mhev, že? Tak to ji beru na milost :yes:
Ty musíš vědět, co mas v technicaku, ale nehybridni M340i touring
https😐/www.auto-data.net/en/bmw-3-series-touring-g21-m340i-374hp-xdrive-steptronic-37907
1770 kg
Tady jsem opravdu našel 1845 kg
https😐/www.car.inf👋en-se/bmw/3-series/3-series-touring-2020-19281112/specs
Takže prase aby se v tom vyznalo😊 ale Ok M3 touring váží taky 1950.
Já bych řekl, že důvodem je to, že BMW začíná z hlediska nabídky aut Alpinu pohlcovat a nahrazovat. Alpina dělala a vyplňovala okrajovější tržní segmenty, kam BMW nešlo.
Soustředila se na výkon přeplňovaných benzínových šestiválců, automaty, čtyřkolky a kombíky. Jenže tohle BMW začíná nahrazovat. M3 Touring prostě nahradí B3 Touring. Příští M5 s označením G99 bude kombík (a hybrid). M3 je čtyřkolka, M5 je čtyřkolka, M3 je vykrmený šestiválec jako je B3.
Psal to tady už před lety Dinar a naplňuje se to čím dál víc - Mka "Alpinovatí".
Já ji chápal a chápu dost dobře - měl jsem 8 let D3 (F31) a ve své době to byl nejsilnější naftový kombík ve střední třídě. To auto bylo prostě skvělý.
Každopádne ja by som si aj tak B5ku nevybral a uspokojil sa s menšou a obratnejšou B3kou. To je zase na mojom liste Ježiškovi. 😄
Pristrojovku máš ešte akoby normálnu alebo to už má displeje?
A paradoxne je s cenou 90t cenovo výhodnejšia, ako M3. Pretože základná M3 stojí síce 89t, ale porovnateľnou s B3 je až Competition xdrive za 100t eur. Teda 10t úspora.
Niekto má wishlist a niekto si ho proste splní. 😁
Daj potom vedieť, keď príde, prípadne napíš aspoň krátku recenziu, rád si prečítam.
Myslím, že ani Alpina neměla asi moc na vybranou.
Možná jako u AMG, počkali, až naberou úvěry a půjčky a závazky, vybudují díky těm penězům nutné investice a třeba i závodní oddělení, když ne rovnou týmy, aby vůbec mohli žít a nějak samostatně konkurovat a potom přijdou a řeknou ...... super, kupujeme. Neprodáš? Tak nebudeš mít co upravovat. Čau.
Kdyby nebylo AMG a Alpina dlouhodobě úspěšné s vyhlášeným jménem, ani pes by po nich neštěkl.
Než takovou úspěšnou konkurenci, tak to raději koupíme a zkur*víme. Většinou.
jen taková perlička, nedávno jsme se tu přeli o manuální skříň nové Supry, jestli bude vyvíjena, nebo použita stávající, pak proběhnul článek o tom, jak si Toyota vyvinula svůj vlastní manuál... no a byl jsem teď u jednoho specialisty na BMW a přišla na to řeč... podle objednacího kódu je tam normálně manuální převodovka z BMW😊
Nicméně ta B3 asi není mhev, že? Tak to ji beru na milost :yes:
Ta B3 je bez hybridu a váží 1955 kg? To je pěkný skok proti tomu, co máš teď… 200 kg?
https😐/www.autohled.cz/…touring/hmotnost
https😐/www.auto-data.net/en/bmw-3-series-touring-g21-m340i-374hp-xdrive-steptronic-37907
1770 kg
https😐/www.topgear.com/…aut👋first-drive
1670 kg sedan, 1770 kg kombi, nechápu, proč by měl kombik vážit o 180 kg víc…
Tady jsem opravdu našel 1845 kg
https😐/www.car.inf👋en-se/bmw/3-series/3-series-touring-2020-19281112/specs
Takže prase aby se v tom vyznalo😊 ale Ok M3 touring váží taky 1950.
Soustředila se na výkon přeplňovaných benzínových šestiválců, automaty, čtyřkolky a kombíky. Jenže tohle BMW začíná nahrazovat. M3 Touring prostě nahradí B3 Touring. Příští M5 s označením G99 bude kombík (a hybrid). M3 je čtyřkolka, M5 je čtyřkolka, M3 je vykrmený šestiválec jako je B3.
Psal to tady už před lety Dinar a naplňuje se to čím dál víc - Mka "Alpinovatí".