Novinky
3_diamanty
5
Vyhral civic... aj v ankete europske auto roka som mu fandil... momentalna topka segmentu za mna
Přejít do diskuze
Bídné prodeje jsou kvůli ceně a pohonu. Když měl Civic atmo 1.8 103kW tak se prodával celkem dobře i za rozumnou cenu kolem 500tis kč. Od tý doby jde z kopce. Jako základ za 770tis Kč není motivační :no:
Jedine snad, ze vsichni jednohlasne rikaji, ze je hlucny.
A to mi prijde skoda, to urcite slo podchytit. 10 kilo navic by nikoho netrapilo.
Kazde auto ma nejake mouchy, pro vetsinu zakazniku je to mozna fuk, ale ja osobne na to dost dam aby auto bylo tiche.
A to mi prijde skoda, to urcite slo podchytit. 10 kilo navic by nikoho netrapilo.
Kazde auto ma nejake mouchy, pro vetsinu zakazniku je to mozna fuk, ale ja osobne na to dost dam aby auto bylo tiche.
.....současný Civic nemá s originálním Civic konceptem nic společného. Je to úplně jiné auto a s originálním Civic má společné jen jméno. To třeba VW Golf se originálního konceptu drží dodnes a to se mě líbí.... :yes:
Na skladě, už nejsou auta takže vlastně vyhral hybridni nekompaktni kompakt. Alespoň to neni krabice i když to je prašť jako uhoď. :no:
Tak gratulace... částečně kontumační vítězství... ale Civic je důstojný vítěz a i druhá a třetí příčka jsou fajn. Evropa se může jít zahrabat 😉
(myšleno evropská anketa)
(myšleno evropská anketa)
1G měla HB, Coupé a sedan, ovšem v Evropě se prodával hlavně HB a bylo tomu tak několik generací, kdy HB byla hlavní karosářská varianta pro Evropu, sedany se zde prodávaly zcela minimálně jako u ostatních značek, vrcholem byla myslím 6G, asi nejhezčí HB v té době, pak začali blbnout.
Já myslel, že Civic 1G měl asi čtyři nebo pět karosářských verzí a první představené bylo dvoudvířko...
Celosvětově se ale Civic prodává dobře...
Civic byl vždycky o něco dražší auto, i s tou 1.8, která navíc postupem času nebyla schopná držet krok s konkurencí a pověst Hondy jako řidičského auta tak šla trošku do kytek.
Civic byl vždycky o něco dražší auto, i s tou 1.8, která navíc postupem času nebyla schopná držet krok s konkurencí a pověst Hondy jako řidičského auta tak šla trošku do kytek.
Tak je smutne, ze o vitazovi sa v takych porovnavackach da diskutovat, ale luzer je vzdy ten isty. Opel astra. A pritom je to s civicom najnivsi prirastok do segmentu.
No neviem, preletel som par us dilershipov, vsetko civic sedan 2l s moznostou manualu alebo cvt, cena kolo 27k us.
Možno to vyriešia s faceliftom alebo ďalším modelovým rokom. Alebo aspoň pri vyššej rýchlosti pôjde audio automaticky hlasnejšie. 😊
Uvidime, s dizlom rwd v strednej vybave 46k, co je dobra cena. Ja osobne uz mam dohovorenu testovacku v marci
No když se podívám na Mazdu CX-60, může se jít zahrabat Evropa.
Škoda že Nissan a Mitsubishi úpí pod křídly Renaultu.
Suzuki už taky není co bývávalo.
Snad ta Toyota.
Jinak Honda možná vyhrála, ale celkově mi připadá, že návrháři dělají auto pro sebe, ne pro zákazníky, a tomu také odpovídají bídné prodeje.
Škoda že Nissan a Mitsubishi úpí pod křídly Renaultu.
Suzuki už taky není co bývávalo.
Snad ta Toyota.
Jinak Honda možná vyhrála, ale celkově mi připadá, že návrháři dělají auto pro sebe, ne pro zákazníky, a tomu také odpovídají bídné prodeje.
To hej, narazam na koment, ze inde vo svete vyzera ponuka motorov inak a co som nasiel na us strankach, tak iba ten jeden motor. Viem ze je este v usa tusim si verzia s preplnanym 1.5 a potom type R
6G si vybavuju liftback a 3d hatch, asi jezdilo nejvíc těch liftů. V tomhle smyslu by 11G byl pokračovatelem tradice.
Mně se nejvíc líbila 5G a to jsem docela vídal sedany... jednu měl známý s tou 1.6.
Mně se nejvíc líbila 5G a to jsem docela vídal sedany... jednu měl známý s tou 1.6.
Pozeral som nedávno Watsonovu porovnávačku kompaktov, kde bola aj Astra, Focus a Golf, no a vyhral celkom presvedčivo Civic. https😐/www.youtube.com/watch?…