Novinky
TiaS1
3
Sice mají výrazně horší infotainment, ale za to jsou o 100 tisíc dražší než před 3 dny….
- Cena +100 tis v tejto dobe a cenovej kategórii nejako negatívne neprekvapí, bude zaujímavejšie vidieť skryté navýšenia (napr Repair inclusive 5 rokov pred rokom 52 tis Kč, teraz 125 tis Kč, a podobne - navýšené potichu ešte pred Faceliftom),
- Vonkajší dizajn OK, pekný facelift,
- Infotainment ťažko povedať bez skúsenosti, ale na prvý pohľad ma neteší,
- Deklarovaná spotreba nejako narástla, výrazne,
https😐/www.auto.cz/…aji-tezko-125671
- Vzduchové odpruženie, zaujímalo by ma či už je dostupné, lebo je dlhodobý výpadok, tak to aj vyhodili z ČR konfigurátora
- Vonkajší dizajn OK, pekný facelift,
- Infotainment ťažko povedať bez skúsenosti, ale na prvý pohľad ma neteší,
- Deklarovaná spotreba nejako narástla, výrazne,
https😐/www.auto.cz/…aji-tezko-125671
- Vzduchové odpruženie, zaujímalo by ma či už je dostupné, lebo je dlhodobý výpadok, tak to aj vyhodili z ČR konfigurátora
Otázkou je výbava na bimmerpostu byly už v lednu ceny a v základu toho bylo víc, takže to není o tolik jak to vypadá pro vybavená auta..
100 tis Kč (5😖 je v dnešnej dobe “nič” pre X5, ale potom zvýšia o 70 tis Kč (140😖 Repair Inclusive, zopár ďalších príplatkov tiež o vyššie 10tky %… ako píšěs, bude zaujímavé nakonfigurovať podobné auto pred a po.
ono se to o cca 100 zdražovalo už před časem. Ale máš pravdu určitě, v té ceně je to přijatelné a vlastně méně než je inflace. Krom toho GLE zdražilo taky pořádně..
Vieš aj nejaké konkrétne info čo je v základe naviac?
To ale samozřejmě nedává moc smysl. Touhle logikou by mohli prodávat x5 od 2,5 mil s tím, že má ale v základu B&W za 135 tisíc, skylounge okno apod. Já ale nechci dodatečnou výbavu, kterou třeba nechci, protože ze zkušenosti vim, ze ji nikdy nepoužiju. Já chci cenu od, a auto si poskladat podle sebe .. dokonce znám majitele BMW, který si nechal potahnout sedačky tkaninou, protože v základu byla jen kůže, kterou zásadně nechtěl….
to taky není nic nového, viz iX 60 které má v základu přesně to co píšeš..
Největší opruz je nová verze iDrive, tohle prostě nechceš. Když si odmyslím chromy, které se dají změnit na černou, tak X5 nepotřebuje po FL ani M Paket.
Ten je mimochodem velmi povedený.
Edit: beru zpět, shadow line jde jen s M paketem. Jinak je toho chromu příliš, přesto vypadá lépe v základu než dříve.
Motory každopádně fajn, jen má redakce špatně údaje v tabulce...taková klasika.
Ten je mimochodem velmi povedený.
Edit: beru zpět, shadow line jde jen s M paketem. Jinak je toho chromu příliš, přesto vypadá lépe v základu než dříve.
Motory každopádně fajn, jen má redakce špatně údaje v tabulce...taková klasika.
A ešte ten nápis X5 pred spolujazdcom... inšpirácia z kolotočov :no:
Osobne ma to štve viac ako iDrive 8 (podľa recenzií to nie je taká tragédia, len trocha krok mimo)
Ale vonkajšok v poho :-!
Osobne ma to štve viac ako iDrive 8 (podľa recenzií to nie je taká tragédia, len trocha krok mimo)
Ale vonkajšok v poho :-!
Jj, ten základný chróm je moc. Ono inak by ani M paket nebolo treba, ale bez neho čiernu masku nedostaneš. Takže tak či tak ťa donútia si priplatiť všetko.
Inak ani farby nič moc, v základe je ešte celkom zaujímavá tá Blue ridge mountain, ale pre M paket už nie je dostupná, tam len klasika odtiene sivej (ak nerátam drahé individual laky).
Inak ani farby nič moc, v základe je ešte celkom zaujímavá tá Blue ridge mountain, ale pre M paket už nie je dostupná, tam len klasika odtiene sivej (ak nerátam drahé individual laky).
Jsem rád, že design zůstal decentní a alespoň vnější extravagantní prvky se drží mimo masově prodávané modely. S tím iDrivem je to horší, tam se prostě jede jedna technologie skrz všechny modelové řady a pokud by mělo dojít ke změně, tak nejdřív v příští generaci. Nejenže to vypadá hrozně, ale když to srovnám s mou pre-LCI G21, i ergonomie je v trapu.
Mimochodem, i X5 už přišla o lasery.
Mimochodem, i X5 už přišla o lasery.
podle vseho i o nocni videni..
Edit a nikam nejde natáčení zadních kol...
Edit a nikam nejde natáčení zadních kol...
Fomax
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
cital som na niekolkych miestach, ze hlavnym dovodom je USA, kde su laserove svetlomety zakazane, takze aj BMW prechadza na LED matrixy
Co o lasery, ale jestli přišla o AWS, to je teprve škoda! Z toho auta to dělalo auto s obratností o třídu níž.
Nebude natáčanie zadných kolies?
Všichni tu píšou, že to zmizelo z nabídky. Pokud to není automaticky standard, tak to opravdu vyhodili.
Díval jsem se na německý konfigurátor a není tam nabídka aktivního řízení spolu s natáčením zadní nápravy. :no:
Díval jsem se na německý konfigurátor a není tam nabídka aktivního řízení spolu s natáčením zadní nápravy. :no:
Máš pravdu, pozeral som nemecký konfigurátor a nie je tam.
Chýba aj pre mňa tiež celkom zásadný Repair Inclusive (predĺžená záruka)
- Ostal len Service inclusive o 20% drahší ako doteraz (1832 Eur)
- A SI+ za 4557 Eur, kde je navyše oproti SI výmena brzdových doštičiek, výmena spojky ak treba a raz ročne výmena stieračov
Uvidíme čo prinesie CZ SK konfigurátor.
Chýba aj pre mňa tiež celkom zásadný Repair Inclusive (predĺžená záruka)
- Ostal len Service inclusive o 20% drahší ako doteraz (1832 Eur)
- A SI+ za 4557 Eur, kde je navyše oproti SI výmena brzdových doštičiek, výmena spojky ak treba a raz ročne výmena stieračov
Uvidíme čo prinesie CZ SK konfigurátor.
Motory mě mile překvapily, plnotučné r6 v benz i dýzlu, plus parádní v8. To je na pochvalu, hloupé je, že pokud bude chtít někdo u bmw pořádný motor, musí si koupit suv, pětka bude šmudlat čtyřhrnky s baterkama, později možná čistá r6, ale v8 už ne.
No a ten displej, infotainment, klitoris místo voliče at a blikající lišta před spolujezdcem, to snad líp ani nekomentovat.
No a ten displej, infotainment, klitoris místo voliče at a blikající lišta před spolujezdcem, to snad líp ani nekomentovat.
Sedačky v kůži v X5 jsou v létě katastrofa. Bez odvětrávání nepoužitelné!
Já tak trochu hážu vinu na velké trhy jako UK & US, kde je kůže de facto standard a nic jiného se tam neprodává. Pak se výrobcům nechce řešit alternativu typu látka + alcantara.
to je kuze z hrocha….
musis vysolit undividual a hodne voskovat😊
musis vysolit undividual a hodne voskovat😊
jj, ak das vernasku, tak musis mat z perforaciu, potom sa sedi prijemne. inak musis ist do nappa, alebo este lepsie merino. bmw ale udajne planuje v horizonte roka / dvoch uplne zrusit kozu a nahradit ju len sensatekom ( ktory je inak fakt super ) a latkami
Plus tie jednotlivé príplatky sú dosť obmedzené, konkrétne v tom, že sa takmer nič nedá objednať samostatne, ale je to viazané na nejaký ďalší, samozrejme drahší príplatok. Príkla😜 kým v 2er/3er sa dá samostatne dokúpiť čierna maska chladiča (M hochglanz shadow line) za 250 eur, v X5 sa nedá, iba v balíku za 5590 eur pri základnej verzii, resp. pri M pakete za 3350 eur. Mne pritom tie strieborné masky a lišty dosť vadia, ale dať za to ďalších x tisíc eur? ;-\
Tiež som zvedavý či znova vrátia výber farieb, výber kolies, kombinácie. Lebo teraz je to za trest.
Zvažoval som kúpiť ešte pred faceliftom a nebola pri M-pakete žiadna pre mňa fajn farba.
- Arctic Grey, Sunstone už nie sú.
- Sophisto Grey, bola len bez M-paketu. A tam zasa výber kolies na figu.
- S M-paketom 2 čierne, biela, 2 modré, zelená a šedá Dravid Grey čo mi úplne nesadla.
- Čiernu nechcem, bielu nechce manželka, zelenú nikto, tmavomodrá je fajn, ale vidno na nej všetko ako na čiernej... a tým výber končí.
Vzduchový podvozok nedostupný. Škoda, že zobrali koliesko z X1, zvažoval by som tú.
Zvažoval som kúpiť ešte pred faceliftom a nebola pri M-pakete žiadna pre mňa fajn farba.
- Arctic Grey, Sunstone už nie sú.
- Sophisto Grey, bola len bez M-paketu. A tam zasa výber kolies na figu.
- S M-paketom 2 čierne, biela, 2 modré, zelená a šedá Dravid Grey čo mi úplne nesadla.
- Čiernu nechcem, bielu nechce manželka, zelenú nikto, tmavomodrá je fajn, ale vidno na nej všetko ako na čiernej... a tým výber končí.
Vzduchový podvozok nedostupný. Škoda, že zobrali koliesko z X1, zvažoval by som tú.
Taky jsem těžko vybíral barvu, nakonec Ametrine, taková tmavá vínová až do fialova, v reálu vypadá dobře s mpaketem a černými lištami plus koňak vnitřek.
Vzduchový podvozek jsem nebral záměrně, pokud vyloženě někde nepotřebuješ zdvihat auto, tak jízdně je lepší klasický adaptiv, v komfortu je krásně poddajný a na dírách nemlátí jako vzduch, bmw adaptivy umí.
Vzduchový podvozek jsem nebral záměrně, pokud vyloženě někde nepotřebuješ zdvihat auto, tak jízdně je lepší klasický adaptiv, v komfortu je krásně poddajný a na dírách nemlátí jako vzduch, bmw adaptivy umí.