Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Renault Clio E-Tech full hybrid 145 Techno – Zajímavé malé auto pro šetřílky?

Hybridní pohon už najdeme také v malých autech. Patří mezi ně i Renault Clio.
Zpět na článek
8. 2. 2023 19:12
Avatar - Ozzman
8. 2. 2023 13:27
Nejlepsi hybrid B segmentu ?
Možná jo, možná ne.

Velká konkurence zatím není…. Tedy je, ale né v počtu modelů, ale v silném matadorovi hybridních pohonů - Toyotě Yaris. Clio hybrid jsem nejel, ale Clio TCe ano, stejně jako totožný pohon Etech v jiném Renaultu (Arkana- Clio SUV coupe). Yaris s hybridem znám.


Jednou vetou bych napsal, ze Clio je lepsim autem Bsegmentu, nez Yaris, ale né lepším hybridem. Více se mi líbí, dobře se řídí a možná je lehce prostornější. Yaris pak sází na léty prověřený hybridní systém.


S Etechem v běžném provozu bude pro řidiče ICE přijemejsi jezdit, protože řadí a funguje tak jako klasický automat. V Yarisu je typický ryk ecvt, ale jakmile dáte plyn do podlahy, tak systém Toyoty jede okamžitě. Etechu trvá, než natočí motor a elektromotor je slabý, aby akceleraci převzal.

Bohuzel nemám pred sebou ceník, ale u Renaultu bych s hybridem asi jeste pockal a radsi si vzal Clio s TCe, protoze je to fakt dobré auto. Kdyz uz hybrid, asi bych dal prednost klasice a pohonu, kde nepredpokladam, ze by s tim mel byt problem.
Rozbalit vlákno
60
8. 2. 2023 13:45
Re: Nejlepsi hybrid B segmentu ?
Obecně jsou auta B segmentu tak úsporná, že bych neřešil nutně jen hybrid. Clio beru jako jeden z nejpovedenějších, vedle Fabie, Pola nebo Fiesty. Yaris mě víc seděl koncept předchozích generací s nijak hezkými tvary, ale geniální prostorností pro posádku.
Avatar - Ozzman
8. 2. 2023 13:55
Re: Nejlepsi hybrid B segmentu ?
Starší Yaris byl do města dokonalé auto a mavržené právě na města, vyssi posaz, prodtor, naprosto absurdně malej poloměr otáčení na úkor nejakého jízdního zážitku a kufru. Nový Yaris je už více autem. Já srovnával hybridy, aby to bylo fér, pořád ten hybridni Yaris po meste umí jezdit za pulku, co benzinové auto.
8. 2. 2023 14:05
Re: Nejlepsi hybrid B segmentu ?
Tcháni mají druhou generaci Yarisu. Uvnitř je to plastová hračka, která se poškrábe i pohledem, motor 1,0 R3 je jako vibrující dámské šidítko, na dálnici žere i patníky se silničáři, trochu uhopsané, ale... za tchána se 190cm se dá sednout, odvezeš při obsazení dvěma snad všechno a mechanicky drží jak židovská víra. Mají to od novoty a asi už s nimi dožije.
Avatar - Ozzman
8. 2. 2023 14:12
Re: Nejlepsi hybrid B segmentu ?
Táta ho má taky, ja si to obcas pujcim do centra Prahy, koupil to nekdy 3 roky nazpět primo od Toyoty s cca 110 tis najeto a ceskym nebouranym puvodem, akorat je to 1.33 a i na dalnici umi letet 150-160 kopec nekopec… bohuzel zbytek auta mimo motoru k tomu neni prizousoben. Motor hnanej retezem, nerezne to, jediny, menila se baterka a predni svetla - zašlo to plexi a nesvitila dobre.
8. 2. 2023 20:27
Re: Nejlepsi hybrid B segmentu ?
Dostal jsem jako náhradní auto Aygo trojhrnek, smál jsem se, když jsem zjistil, že to má menší objem, výkon a nakonec i nádrž menší, než moje motorka:)
Druhy den jsem ho vrátil, po 700 km na dálnici spotřeba 6,2. Ale přes 130 km/h šílený řev…
Avatar - Ozzman
8. 2. 2023 20:51
Re: Nejlepsi hybrid B segmentu ?
To je krásná spotřeba, to nedám ani s naftákem :D Hele, já ten tříválec nejezdil, jen ten v hybridním Yarisu a pak taky ten v Yarisu GR :-[] , otec má klasický VVTi, 68kw, cca 900kg váha, je to překvapivě živé autíčko, ale na dálnici to už hučí jak starej Tupolev
8. 2. 2023 22:17
Re: Nejlepsi hybrid B segmentu ?
Manik co mi to pujcoval říkal, ze z toho víc než 7,5 na sto nedostal i když tomu dával fest za uši.
Avatar - Ozzman
9. 2. 2023 05:52
Re: Nejlepsi hybrid B segmentu ?
Jo, mam podobnou zkusenost s tou 1.33. Naopak klidnou jizdou leze k 5 na sto a to je pekny
Avatar - Mikesus
9. 2. 2023 08:38
Re: Nejlepsi hybrid B segmentu ?
Myslím, že ta 1.33 by si řekla vic, při ostřejší jízdě. Přeci jen turbo.
Avatar - Ozzman
9. 2. 2023 12:46
Re: Nejlepsi hybrid B segmentu ?
Těžko, 1.33 turbo nikdy neměla :D V Toyotě.... :D Mluvim o Yarisu co má táta.
Avatar - Mikesus
9. 2. 2023 08:37
Re: Nejlepsi hybrid B segmentu ?
To nedostanu ani z yarisu. Přemýšlím, jestli jsem tam vůbec viděl číslo začínající 7
Avatar - Ozzman
9. 2. 2023 12:47
Re: Nejlepsi hybrid B segmentu ?
Pujč mi ho, uvidíš.... :-[] Tentokrát se budu snažit
9. 2. 2023 12:53
Re: Nejlepsi hybrid B segmentu ?
ten tříválec dělá tak odporný pazvuk, že se úspěšně brání tomu, abys mu dával za uši:)
Avatar - Ozzman
9. 2. 2023 12:55
Re: Nejlepsi hybrid B segmentu ?
Vše vyřeší rádio dostatečně nahlas... takhle jsem absolvoval jízdu Praha-Plzen v Yarisu 3 HSD :D Prej hlučný auto... cha :D
Avatar - Emel
9. 2. 2023 13:24
Re: Nejlepsi hybrid B segmentu ?
Když nastartuješ a spustí se alarmy aut v celé ulici, je to trošku otrava...
Avatar - Mikesus
9. 2. 2023 13:28
Re: Nejlepsi hybrid B segmentu ?
Ještě lepší je, když spustis CO poplach i v sousedním domě. :-[]
Avatar - Ozzman
10. 2. 2023 06:39
Re: Nejlepsi hybrid B segmentu ?
Tak díky poruše na mém daily car do práce, mam dnes toho Yarise a ve 150ti s tím R4 to ještě pořád je slušně snesitelný, 700 km v kuse po dálnici bych s tím jet nechtěl, ale ten zvuk není tak marnej, jako u R3 :D
Avatar - Mikesus
10. 2. 2023 10:27
Re: Nejlepsi hybrid B segmentu ?
Renault dojezdil?
Avatar - Ozzman
10. 2. 2023 11:31
Re: Nejlepsi hybrid B segmentu ?
No jo, kdyby si chodil na messenger, tak to víš :D
Avatar - Mikesus
10. 2. 2023 17:24
Re: Nejlepsi hybrid B segmentu ?
Tvl. Já se lekl, že nějaká závada a ono jen pneu.
Avatar - Emel
8. 2. 2023 14:08
Re: Nejlepsi hybrid B segmentu ?
To umí, ale možná to není tak kritické... záleží, kolik po tom městě najezdíš. Já osobně mám se Swiftem tak malej nájezd, že ta spotřeba celkem nehraje roli, projezdit v benzínu 100t (rozdíl mezi 1.3TCe a hybridem) je pro mě mission impossible.
Avatar - Mikesus
8. 2. 2023 14:11
Re: Nejlepsi hybrid B segmentu ?
Princip hybridu v malým aute není ekonomické hledisko, ale jednoduché snížení emisí v obydlených oblastech.
Avatar - Ozzman
8. 2. 2023 14:13
Re: Nejlepsi hybrid B segmentu ?
A jak Etech, tak Ecvt jeste bonus v plynulosti rozjezdu, protoze vetsina automatu jsou v tehle autech roboti ci dvouspojky
Avatar - Emel
8. 2. 2023 14:20
Re: Nejlepsi hybrid B segmentu ?
Za 600 bez vyhřívaných sedaček je Clio neprodejné podle mě, bez ohledu na emise.
8. 2. 2023 14:26
Re: Nejlepsi hybrid B segmentu ?
"bez vyhřívaných sedaček" a přitom taková blbost za 10 dolarů, přesto jim nestojí za to to tam dát?
Avatar - Emel
8. 2. 2023 14:36
Re: Nejlepsi hybrid B segmentu ?
Spíš jsem chtěl říct, že ani za těch 600 (593 přesně) to ještě není žádná fullka, ale je potřeba připlácet i poměrně běžné věci.
Avatar - Mikesus
8. 2. 2023 21:32
Re: Nejlepsi hybrid B segmentu ?
Aha. Já jsem myslel, že 600 je plná. No to ten yaris je dnes za 600 max výbava v hybridu.
Avatar - Ozzman
8. 2. 2023 14:29
Re: Nejlepsi hybrid B segmentu ?
Clio ma smyls s TCe 1.33 v RS line, takovych aut uz moc neni :) Aktualne za 500 v nabidce
Avatar - Mikesus
8. 2. 2023 14:36
Re: Nejlepsi hybrid B segmentu ?
Na cenu jsem nekoukal u Renaultu. Tam je moc i 300. Dokud byly megani za 300, tak se dalo pochopit
Avatar - Ozzman
8. 2. 2023 14:56
Re: Nejlepsi hybrid B segmentu ?
Mel bych se Renaultu zastat, ale ja bych za nej mimo RS verzi taky vic nedal, smysl maji jako ojetiny :D Ostatne ja bych za 600 nekoupil zadny Bsegment, ani Toyotu.. ani premiovku…leda Hothatch
Avatar - Mikesus
8. 2. 2023 14:57
Re: Nejlepsi hybrid B segmentu ?
Jako jo. Tech 600 za B je dost no. Kdzy si vezmu že ten náš yaris v maximální výbavě vyšel na 480 dva roky zpět a už tehdy tu brecelo lidi, že je to drahé.
8. 2. 2023 16:58
Re: Nejlepsi hybrid B segmentu ?
Dva roky dozadu. A teraz koľko stojí ten Yaris vo fullke? Veď odvtedy sa niektorým autám aj 5x menili ceny. Treba na to brať ohľad.
Avatar - Mikesus
8. 2. 2023 21:33
Re: Nejlepsi hybrid B segmentu ?
Ceník 600, zítra ti řeknu kolik by mne stal dnes. Stejně nejspíš budu další objednávat, tak napíšu. Uvidíme o kolik realne zdrazil. Tehdy tam byla sleva něco jako 70tis tuším.

P.S: tak to chvíli trvalo, ale už mám konečně. Aktuálně to je 556 za max výbavu se vším všudy, ceník 650.
Avatar - wakantanka
8. 2. 2023 14:36
Re: Nejlepsi hybrid B segmentu ?
Mno, ale stále platí úmera, že čím menej spotreba, tým menej emisií aj v mestských oblastiach nie? :-) A myslím, že Ozzman to vystihol do puntíku, Clio s 1,3 TCE áno, ak chcem hybrid tak Yaris.
Avatar - Emel
8. 2. 2023 14:38
Re: Nejlepsi hybrid B segmentu ?
Platí to pro CO2, ale CO2 asi není ten největší problém.
Avatar - Mikesus
8. 2. 2023 14:41
Re: Nejlepsi hybrid B segmentu ?
Presne tak. Co2 je pro mne nezajímavé, pokud se bavíme o lokálních emisích.
Avatar - lamal
9. 2. 2023 17:39
Re: Nejlepsi hybrid B segmentu ?
Myslim, ze sa uvadza ekvivalent CO2, to nie je samostatné CO2.
Ekvivalent CO2 je subor sklenikovych plynov a ich vplyv je prepocitany na vplyv samotneho CO2 ako sklenikoveho plynu, aby to slo vyjadrit jednym cislom.
Avatar - Mikesus
8. 2. 2023 14:40
Re: Nejlepsi hybrid B segmentu ?
Clio je fajn auto a jak píšeš. Pokud B segment, je to jedno z nejlepších, pokud hybrid, rozhodně od něj pryč a yaris je o dost lepší.
Za mne ten etech bylo dost zklamání, 1.33 naopak příjemnej, i když s manuálem.
Avatar - Ozzman
8. 2. 2023 14:46
Re: Nejlepsi hybrid B segmentu ?
Ono ma smysl i s mensima motorama, protoze je to dobry auto za malo penez - na dnesni pomery :)

Tce 1.0 pod 400, 1.33 v nizsi vybave 450
8. 2. 2023 17:01
Re: Nejlepsi hybrid B segmentu ?
Sklamanie bude E-Tech na trojvalci 1,2 TCe.
Avatar - Ozzman
8. 2. 2023 19:11
Re: Nejlepsi hybrid B segmentu ?
Třeba ne, třeba se rychleji roztočí :)
8. 2. 2023 15:10
Re: Nejlepsi hybrid B segmentu ?
Koho to zajímá? Moderní benzínové motory představují nějaké riziko z pohledu emisí?
8. 2. 2023 15:16
Re: Nejlepsi hybrid B segmentu ?
Nedělej se, že nevíš, že s každým kilometrem jízdy s benzínovým motorem umře 100 polárních koťátek.
Avatar - Ozzman
8. 2. 2023 15:20
Re: Nejlepsi hybrid B segmentu ?
Proto občas jezdím naftovým a umře 1000 takovych !
8. 2. 2023 15:30
Re: Nejlepsi hybrid B segmentu ?
Vidíš. Kdybys jel elektromobilem tak by se vylíhlo 1000 nových motýle.
Avatar - Ozzman
8. 2. 2023 15:35
Re: Nejlepsi hybrid B segmentu ?
Z řepke… a řepke se primícha k naftě… koloběh zivota
Avatar - Emel
8. 2. 2023 16:31
Re: Nejlepsi hybrid B segmentu ?
Motýle produkují céódvě
Avatar - Ozzman
8. 2. 2023 16:34
Re: Nejlepsi hybrid B segmentu ?
Motýle maj vykuchanej PDF filtre ! Na STK s nima
8. 2. 2023 22:31
Re: Nejlepsi hybrid B segmentu ?
Na rýmičku ;-)
8. 2. 2023 15:24
Re: Nejlepsi hybrid B segmentu ?
Nehnevaj sa, ale to môžeš hodnotiť, keď si s tým nešiel? Arkana je ťažšia, väčšia, v Cliu je ten hybrid super. Čisto elektrické rozbehy ako so Zoe, pekný odpich, radosť s tým jazdiť. Žiaden vysávačový efekt eCVT. Hybrid je lepšie utlmený, systém sa snaží batériu nabiť skoro doplna, takže dlhšie úseky to ide na elektrinu, dal som s tým súvislé 2,5 km bez spaľovacieho motora, potom ako som sa spustil z jednej kopcovitej štvrti, Yaris niečo také nevie, čo ale nie je mínus, len konštatovanie. Clio je ako Fabia - väčšie, pôsobí rozhodne hodnotnejšie ako Yaris, ale je aj drahšie. Uvidíme aká bude životnosť, ale toto sa Renaultu veľmi podarilo. :yes:
Avatar - Ozzman
8. 2. 2023 15:27
Re: Nejlepsi hybrid B segmentu ?
Hodnotim princip a reakce pohonu,ten je identicky a Arkana je vlastne Clio, elektricky se rozjet umi, z mista, ale z cca 70tky uz je ten elektormotor slaby a cekas na natoceni motoru, vysavac v toyote prave drzi okamzite idealni otacky. Nehodnotim dynamiku, ale pripojovani pohonu
8. 2. 2023 16:54
Re: Nejlepsi hybrid B segmentu ?
No jazdil som s oboma a fakt som nemal pocit, že by bol Yaris pri akcelerácii zo 70-ky nejaký živší alebo čo. Clio má aj väčšiu baterku. Ale je pravda, keď si tak spomínam, že občas pri Cliu nastali momenty, keď chceš výkon a zároveň sa systém dostane do fázy, že potrebuje aj nabiť batériu a vtedy tie reakcie na plyn boli fakt trochu oneskorené, ale stále mi to prišlo lepšie ako hučiaci motor pri eCVT.
Avatar - Ozzman
8. 2. 2023 19:12
Re: Nejlepsi hybrid B segmentu ?
Ty mne pořád nechápeš, žejo? :D Nejde o to, jestli to auto zrychluje, ale jaká je prodleva, než se připojí spalovák a začne táhnout. eCVT jede hned, tady to prostě trvá, než vyskočí otáčky, protože je tady jiný princip pohonu...
Avatar - Mikesus
8. 2. 2023 21:37
Re: Nejlepsi hybrid B segmentu ?
Ecvt může hucet, ale nemusí. Tady to má prodlevu ať chceš nebo ne.
A není to úplně fér srovnání, proto se tomu vyvaruju. Přeci jen yaris vs arkana není úplně ono. Ale můžu srovnat s yaris cross, navíc 4x4. A arkana stále byla subjektivne o dost linejsi ( nemam prime srovnani narozdil od yarise ). Nad 110 už jsou líná obě auta. Ta příšerná prodleva a neskutečná doba na přeřazení, to mne ubijelo. Tam kde cross vesel zrychluje, tohle čekalo na přeřazení i při KD snad dvě vteřiny.
Ja jsem se na ten hybrid těšil a měl jsem velká očekávání. Bohužel možná právě proto mne to hodně zklamalo. Čekal jsem, že ta mrtvá místa spalovaku elektro pokryje, bohužel tomu tak není.
Avatar - Mikesus
8. 2. 2023 21:35
Re: Nejlepsi hybrid B segmentu ?
Co neumí yaris? Já mám s ním rekord 7.5km na baterku bez spusteni motoru při 55km/h. Víc rovina, pár mírných klesání.
Avatar - nyvlja
9. 2. 2023 09:55
Re: Nejlepsi hybrid B segmentu ?
S Yarisem jsem zvládl i 4km bez spalováku. Zrovna u Yarisu funguje ten hybrid perfektně a na baterku to zvládá jet i relativně "rychle", jak je to lehký.
8. 2. 2023 15:59
Re: Nejlepsi hybrid B segmentu ?
Akurat som dnes cital, ze najvatsi klamari v phev su bmw, renault a pezot. Dojazd na ev max polovicny a emisie 3x vacsie
8. 2. 2023 16:50
Re: Nejlepsi hybrid B segmentu ?
A už prekrúcaš fakty. Neviem, či vedome, ale prekrúcaš, pretože ten test emisií PHEV robila nejaká univerzita v Gratzi LEN na troch PHEV autách - BMW 330e, Renault Megane E-Tech PHEV a Peugeot 308 PHEV, tak akí najväčší klamári medzi PHEV? Celé PHEV je klamstvo. :)
8. 2. 2023 18:57
Re: Re: Nejlepsi hybrid B segmentu ?
To neviem, bol to clanok britskych testovacov
8. 2. 2023 22:30
Re: Nejlepsi hybrid B segmentu ?
Ano, s TCe. K testovanému kousku - dražší technika - a vyšší hmotnost - spolu se spotřebou přes 6.0/100 nedávají smysl. Vůbec.

Cena je děsivá, nicméně reálnou u Renaultu už neznám.
8. 2. 2023 15:55
lpg iba zaklad
Skoda, ze LPG je iba v zakladnej vybave. Tiez skoda ze nerobia 4 valec LPG turbo. to by bol jednoznacne najlepsi kauf.
Rozbalit vlákno
0
8. 2. 2023 17:51
Hybrid v B segmentu? Absurdita na entou!
Dávat takto složitou a drahou techniku do malého hatchbacku je opravdu na palici. Však u nás si takovou verzi koupí jen pár pošuků, pokud vůbec někdo! :-)
P.S. Když Clio, tak jedině skvělý čisstokrevný čtyřválec 1.33 s manuálem! :-) :yes: :yes: :yes: :yes:
Výborný je ovšem i superúsporný nafťáček 1.5 dCi! :-)
Rozbalit vlákno
23
8. 2. 2023 17:59
Re: Hybrid v B segmentu? Absurdita na entou!
Tá tvoja obmedzenosť je skoro až dojímavá. :-)
8. 2. 2023 18:12
Re: Hybrid v B segmentu? Absurdita na entou!
A co je na tom špatného, že Renault v případě Clia ještě nabízí opravdu zákaznicky atraktivní motorizace? :-)
8. 2. 2023 19:01
Re: Hybrid v B segmentu? Absurdita na entou!
Proč omezenost? Taky bych nedal o 115tis Kč víc za těžký e-Tech, když můžu dostat čiperný a ůsporný benzin 1.33TCe se 140k? ;-)
8. 2. 2023 21:50
Re: Hybrid v B segmentu? Absurdita na entou!
To ovšem elektrofašounovi nevysvětlíš. Přitom je to takový pokrytec, že on by si za nesmyslnou hybridní verzi Clia taky nepřiplácel! :-[] :-[] :-[]
9. 2. 2023 12:41
Re: Hybrid v B segmentu? Absurdita na entou!
Nie, lebo už máme doma hybridný Jazz. ;-) A tie blbé kecy typu elektrofašoun si nabudúce odpusť, vďaka.
9. 2. 2023 17:40
Re: Hybrid v B segmentu? Absurdita na entou!
Aha, tak se omlouvám. Hybridohujer zní líp, ne? :-)
Avatar - Mikesus
10. 2. 2023 06:32
Re: Hybrid v B segmentu? Absurdita na entou!
A on si koupil SUV s manuálem, protoze je to prý sportovnější a zábavnější a ještě k tomu s technologicky špičkovým podvozkem se zadní torzkou.
14. 2. 2023 12:08
Re: Hybrid v B segmentu? Absurdita na entou!
Koupil jsem ho své ženě, protože vysloveně chtěla SUV. Já jezdím většinou našimi nízkými auty, přičemž jedno z nich má vpředu nápravu s těhlicí a vzadu víceprvek. Co tam máš dál, trapný ubožáčku? :-)
Avatar - Mikesus
8. 2. 2023 22:08
Re: Hybrid v B segmentu? Absurdita na entou!
Proto jsou prodeje clia tak nízké. Protoze ten hybrid za to nestojí. Není zas tak dobrej, jak s eo něm hlásá. Zde bych, ne kvůli ekonomice, ale kvůli projevu a chování, taky hybrid obešel obloukem. Stejně jako tragickej diesel a vzal 1.33tce. Ale u maleho auta je hybrid jasná volba, prtoize to je auto na jízdy kolem komína.
8. 2. 2023 23:19
Re: Hybrid v B segmentu? Absurdita na entou!
No ale u nás ne, malé auto je dost často i jediné auto v rodině, tj musí zastat vše. Hybrid bych v tomto případě nechal být, navíc je spojený s dýchavičnou atmo 1.6 a vzal 1.3TCe a ušetřil balík peněz :yes:
Avatar - Ozzman
9. 2. 2023 05:55
Re: Hybrid v B segmentu? Absurdita na entou!
Kdyby tam renault nechal prádní tocivou 2.0, tu jejich f4r, ne tu od Nissanu, tak by to byla jiná káva :)
9. 2. 2023 08:42
Re: Hybrid v B segmentu? Absurdita na entou!
To ovšem nesměla být EU tak nenávistná vůči automobilovému průmyslu. :-O
Avatar - Emel
9. 2. 2023 09:40
Re: Hybrid v B segmentu? Absurdita na entou!
Když už bychaříme... krátké Clio jako jediné auto v rodině není nic moc. Je tu ještě kombíková Fabia, je tu Jogger, je tu Ceed a i30SW... Clio spíš pro pár nebo single
9. 2. 2023 10:02
Re: Hybrid v B segmentu? Absurdita na entou!
Tak samozřejmě, současné Clio je uvnitř maličké, jako rodinné auto je proto fakt nepoužitelné. Je to ideální volba pro druhé auto v rodině, např. pro manželku, dceru nebo milenku. :-) :yes: Ale samozřejmě ne v nesmyslné hybridní verzi! :-)
10. 2. 2023 12:08
Re: Hybrid v B segmentu? Absurdita na entou!
Nekecaj, keď si to videl leda tak na obrázku. Tak ako Fabia, aj Clio môže plniť funkciu rodinného auta. Záleží na preferenciách. V rámci triedy Clio rozhodne vnútri maličké nie je.
Avatar - Emel
10. 2. 2023 12:41
Re: Hybrid v B segmentu? Absurdita na entou!
I krátká Fabia má o kus větší kufr.
Rodinná alternativa od Renaultu je Captur...
Avatar - Ozzman
9. 2. 2023 14:11
Re: Hybrid v B segmentu? Absurdita na entou!
Fabie kombi se snad už nevyrábí ne? Konfigurovat nelze, jen skladovky...
Avatar - Mikesus
9. 2. 2023 14:31
Re: Hybrid v B segmentu? Absurdita na entou!
Oni jsou ještě nějaké skladovky? Vždyť to už nejakou dobu se nenabizi
Avatar - Emel
9. 2. 2023 15:47
Re: Hybrid v B segmentu? Absurdita na entou!
Ceníky jsou, webovky hlásí 860 skladových vozů, některé jsou rezervované některé předváděcí... ale asi se ještě relativně vybírat dá.
https://stock-cars.skoda-auto.com/260/cs-CZ/?…
Avatar - Mikesus
10. 2. 2023 06:34
Re: Hybrid v B segmentu? Absurdita na entou!
Už hodně let jsem neviděl rodinu, která má jako hlavní auti B segment. Ano, jsou takové, ale to jsou už spíše důchodci, nebo naopak mladí bez dětí. I dnes je na trhu ojetin výběr větších aut.
Tohlebplatilo tka v roce 2000, ne dnes.
9. 2. 2023 12:44
Re: Hybrid v B segmentu? Absurdita na entou!
Predaje Clia sú preto také nízke, lebo na jeho súčasnej platforme dnes môžeš mať lacnejšie a schopné Sandero, ktoré má už navyše celkom slušnú výbavu aj automat. A asi za tým budú aj flotilové emisie v rámci koncernu, že nemôžu si dovoliť predaje pri Cliu, keď Sandero je druhým najpredávanejším autom v Európe.
9. 2. 2023 15:53
Re: Hybrid v B segmentu? Absurdita na entou!
Jj s tím se dá souhlasit. Navíc ve verzi Stepway vypadá líp než Clio a za menší peníze, pokud se člověk spokojí jen s 3hrnkovým litrem ;-)
9. 2. 2023 16:01
Re: Hybrid v B segmentu? Absurdita na entou!
Jenže bohužel nenabízí čtyřválec 1,33 l a všechny jeho testy se shodují v tom, že jeho ovladatelnost trpní nesmyslně pomalým převodem řízení... :-(
Avatar - twistedTSD
8. 2. 2023 19:12
Mno
Na první pohled hodně zajímavé auto a lákavé pohonné ústrojí. Ale Yaris za stejnou cenu (pokud se něco nezměnilo) je silná konkurence. Clio je hezčí, má lepší interiér, ale prostorné moc není, spotřeba patrně neoslní, a hlavně vůbec nevím, co od jeho hybridu čekat po stránce spolehlivosti. U Yarisu vím, že na 99 % to bude fungovat a kdyby ne, budou na to díly a opraví to kdekdo, protože se to prodává a bude prodávat po statisících. Pokud chci auto na delší dobu, je E-Tech risk. A pokud nechci, tak bude lepší vzít TCe, akorát u něj bude někomu chybět automat. Záleží, kolik toho člověk najezdí po městě, kde bude rozdíl ve spotřebě a reakcích markantní.
Rozbalit vlákno
0
9. 2. 2023 08:22
Projevy zdravého rozumu u politiků postupně sílí...
https://www.autoforum.cz/…nej-zadny-smysl/
:-) :-) :-) :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0